mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
hmmmmFejlen opstod ifølge banken i forbindelse med et integreringsprojekt til 250 millioner pund mellem TSB og Lloyds computersystemer.
Se det er dyrt ? :)
hmm forkert oversat!
de har jo ikke mistet noget som helst som man jo læser lige så tydeligt i artiklen der er citeret fra!
citat:
Banken kunne beroligede kunderne med, at informationerne ikke er forsvundet, men blot var ”kommet på afveje”
det tolker jeg som værende at der ikke er slettet noget men som der står skrevet så har kunden ikke adgang til at se dem, så kan man jo bare give dem den rettighed igen... så kom lige igen ik fætter
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.