mboost-dp1

unknown

Mobilkrigen optrappes

- Via Magasinet Mobil -

Orange vil ikke holde sig tilbage når det gælder prisfald på mobilmarkedet, så de har netop introduceret et nyt produkt, Just Talk. Her giver de prisen på at bruge sin mobiltelefon et hak nedad, til 75 øre/min. Der er dog lige et par forbehold, prisen er kun gældene for 4 numre, 3 Orange numre og et fastnet nummer, disse kan skiftes en gang i måneden.





Gå til bund
Gravatar #1 - DerMann
7. apr. 2003 16:14
Smart nok, hvis der er nogen bestemte man ringer RIGTIG meget til... Selv om jeg har mine favoritter tror jeg nu ikke jeg kunne leve med at skulle betale 1,50 kr. for at ringe til alle andre... Så jeg holder mig til min Telmore...! =)
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
7. apr. 2003 19:33
Hmm... kan sgu ikke følge med... meen med den Telmore nyhed der kom i dag, bliver jeg bare hos dem
Gravatar #3 - Dee_Kay
7. apr. 2003 22:23
Puha, jeg skal slet ikke nærme mig Orange... Havde dem fra dengang de hed Mobilix og de var mildt sagt, fulde af lort... De smed beløb på min regning som jeg ikke anede hvad var,og når man ringede ind, sagde de blot "Det må du undskylde, vi trækker det fra i næste måned" og det var i HVERT fald hver anden måned....!
Gravatar #4 - Dreadnought
8. apr. 2003 00:06
Tja, TeleDK's er stadigvæk billigst med deres zone og 4 stjernenumre. 50 øre/m i zonen eller til en af stjernenumrene.
Gravatar #5 - vidofon
8. apr. 2003 13:01
Jeg havde også mega problemer med Orange.

1) Man kunne ikke sende SMS ud af landet, ihvertfald ikke til Sydafrika. Først nægtede Orange at det var deres problem og da de endelig indrømmede gad de ikke gøre noget ved det.
2) Regningerne var også forkerte og efter at have siddet og hørt på musik i røreti omkring 30 minuter, fik man fat i en kvinde som ikke anede en skid.

Det fede ved Orange er at de har butikker. Der jeg skiftede abb., nægtede butikken at låse min telefon op (selvom det var 6 mdr. siden jeg havde købt) - men så laver man en scene og pludeselig er den låst op.
Gravatar #6 - Cisco
8. apr. 2003 14:55
Har ingen problemer med Orange, har adsl, telefoni samt mobiler. Har aldrig haft regningsproblemer. Der kan være ventetider, men der er sq okay
Thumbs up =)
Just go lyder som en okay løsning, beholder dog nok mit modus abon.
Gravatar #7 - Quadmire
8. apr. 2003 21:20
Orange forsøger sikkert at score en masse dumme kunder med deres tilbud. Og dem må TDC og sonofon have masser af... Men hvis man kan finde ud af at undersøge andre firmaers tilbud viser det sig jo at man for alt i verden skal bruge Telmore eller CBB.. Debitel er også ude med noget der lyder frygtelig billigt (SmallTalk). Men de glemmer at fortælle at opkaldsafgiften er det dobbelte af andres (Telmore igen..)

Så drop Debitel og Teledanmark og Sonofon og specielt Orange! Brug Telmore. Det er simpelt, billigt og.. billigt
Gravatar #8 - sKIDROw
9. apr. 2003 10:50
Holder mig til CBB.. :)
Gravatar #9 - owl
23. nov. 2004 09:38
orange tager røven på deres kunder gang på gang

orang har taget røven på os et utal af gange og holder ikke deres aftaler

når man hos deres erhvervs service får priser er er det ikke dem man bliver faktureret

vi bestilte for nogle måneder siden en sony k700i telefon som blev til en dyr omgang

prisen som var aftalt var 2000(den har indtil nu kostet os 5000 kr

i forbindelse med salget forlængede orange en aftale med 6 måneder uden at give os besked
og begrundede dette med at det gjorde de andre telefon selskaber da også !!???
her efter kom der en k70i mere men kostede 2500

her kommer den dialog vi har haft med orange Annelie Falk Pedersen

OS
Hvorfor koster den ene telefon mere en den anden
Når de kommer fra samme butik og der er den samme vare
Det forstår jeg ikke
Men jeg er sikker på du har god en forklaring !!
Vi beholder naturligvis den ekstra telefon men vil ikke betale mere for den end den første


ORANGE :
Hej
Den ene er købt i forbindelse med kontraktforlængelse, mens den anden hverken er registeret i forbindelse med oprettelse af nyt SIM-kort eller forlængelse af eksisterende nummer - dette er grunden til prisforskellen. Hvis du oplyser mig et nummer I er interesserede i at forlænge, skal jeg se om jeg kan kompensere restbeløbet.
Med venlig hilsen/best regards
Annelie Falk Pedersen
Account Manager
Orange
Holmbladsgade 139 A/S
Holmbladsgade 139
2300 København S.
Direct 80 40 40 30
Mobile 26 100 397
Fax 26 193 397
E-mail [email protected]


OS:
Jeg skal sku ikke have forlænget nogen kontrakter
Det har du sku ikke nævnt noget om
Hvad går det ud på ??

ORANGE:
Hej igen
Sådan fungerer det hos alle teleudbydere i DK... Skal kunden have rabat på telefoner, kræver det at der enten oprettes et abonnement samtidig, eller at et eksisterende abonnement forlænges.
Jeg kan sagtens registrere begge telefoner som "handset only" (dvs. ingen nyoprettelser eller forlængelser), men så er det den dyre pris I kommer til at betale for begge telefoner.

Mvh. Annelie

OS:
Og send lige en pris på hvad vi skal betale for at komme ud af kontrakten med orange Før tid

ORANGE
Jeg sørger for at prisen bliver korrekt på telefonen, og sender samtidig en sag til vores kundeservice, så de kan regne lidt på sagen. Jeg vender tilbage så snart de giver mig en tilbagemelding.

Med venlig hilsen/best regards
Annelie Falk Pedersen
Account Manager
Orange
Holmbladsgade 139 A/S
Holmbladsgade 139
2300 København S.
Direct 80 40 40 30
Mobile 26 100 397
Fax 26 193 397
E-mail [email protected]

ORANGE vender tilbage og skriver
Hej.
Der er kun binding på et nummer til d. 251004 (26191419). Så I har 1 måneds opsigelse på de resterende. Ønsker I at opsige, bedes I sende en skriftelig opsigelse til vores erhvervsservice, eller faxe den på 80404032.
Med venlig hilsen/best regards
Annelie Falk Pedersen
Account Manager
Orange
Holmbladsgade 139 A/S
Holmbladsgade 139
2300 København S.
Direct 80 40 40 30
Mobile 26 100 397
Fax 26 193 397
E-mail [email protected]


Vores bogholderi betaler nu regningen på 2000 og 2500 for telefonerne og venter på en ekstra regning på 500 Den kommer aldrig derimod får vi en ny regning på 2 telefoner på 3899 pr styk
Jeg ringer til orange og siger hvad fanden er meningen

Orange vender til bage igen

Hej .

Jeg har nu forsøgt at opklare mysteriet vedr. de opkrævninger du har fået på de seneste fakturaer, og tilsyneladende skulle der ikke være fejl på. De hævder nemlig at der er blevet sendt en Sony Ericsson K700i fra vores hovedlager d.13/8 - deraf opkrævningen på 1975,20 (faktura 886646 af 15/9-´04).

Og derudover har jeg fået denne forklaring fra Shoppen fra Hillerød, der i alt har fremsendt 2 stk. Sony Ericsson K700i (Hvoraf den ene var en fejllevering som I valgte at beholde):

"1) Vi sælger 1x k700i til 2468,75 på faktura af 15.09.
2) Denne modregnes på faktura af 15.10 til -2468,75.
3) Vi sælger 2x k700i til 3899 som er faktureret på faktura af 15.10

Dette passer - kunden har fået 2 telefoner leveret i alt (fra os), og begge er endt med at blive faktureret til fuld pris. (pga. manglende aflevering og ikke ønskede at kontraktforlænge)

Jeg har checket alle faktura, og tingene stemmer."

Såfremt du stadig er i tvivl om opkrævningerne, eller ikke mener at have modtaget 3 stk Sony Ericsson K700i, er du velkommen til at kontakte mig igen - så vi eventuelt kan sætte en eftersøgning igang.

Med venlig hilsen/best regards
Annelie Falk Pedersen
Account Manager
Orange
Holmbladsgade 139 A/S
Holmbladsgade 139
2300 København S.
Direct 80 40 40 30
Mobile 26 100 397
Fax 26 193 397
E-mail [email protected]


Det klager jeg igen over
Og Annelie Falk Pedersen fraligger sig et hvert ansvar for hvad hun har lovet og skriver

Sagen er videregivet til erhvervsservice, så det er ene og alene dem der tager stilling til sagen herfra!
Mvh.
Annelie Falk Pedersen
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login