mboost-dp1

newz.dk

Michael Jacksons død skaber problemer på nettet

- Via CNET News - , redigeret af Net_Srak

Efter at Michael Jackson kort før midnat dansk tid blev erklæret død på et hospital i Los Angeles, har folk verden over flittigt anvendt internettet til at følge med i hvad der sker.

Flere amerikanske nyhedssider måtte således se deres servere overbebyrdede af de mange personer, der ville læse mere om popikonets død. Blandt andet gik CNN’s servere næsten i knæ efter at besøgstal inden for en time steg med 500 %.

Også hos de social netværkstjenester som Facebook, Twitter og MySpace mærkede man hurtigt effekterne af dødsfaldet. I en periode registrerede Twitter 5.000 beskeder i minuttet omhandlende Michael Jackson, hvilket fik tjenesten til midlertidigt at fjerne nogle funktioner, heriblandt søgning.





Gå til bund
Gravatar #51 - themuss
26. jun. 2009 14:26
LinguaIgnota (43) skrev:
Hurtig håndsoprækning: Hvor mange af jer ikke-pædofile sover sammen med, og glor på billeder af nøgne børn?
HEP!
Gravatar #52 - fidomuh
26. jun. 2009 14:29
#50

Lad os proeve den igen.
Hvor mange gange har du sovet sammen med et fremmed barn, noegent?
Hvor mange billeder har du paa computeren, af fremmedes noegne boern?

Og hvor mange forlig har du indgaaet med folk der anklager dig for at voldtage boern? :D
Gravatar #53 - themuss
26. jun. 2009 14:31
fidomuh (52) skrev:
Og hvor mange forlig har du indgaaet med folk der anklager dig for at voldtage boern? :D
10 gange om ugen... Det er sgu et hektisk liv at være pædo.
Gravatar #54 - Jakob Jakobsen
26. jun. 2009 14:43
fidomuh (44) skrev:
#42

Jeg siger ikke at han er skyldig.
Jeg siger blot at han valgte at give drengen penge for ikke at viderefoere sagen.

Det, imo, signalerer typisk at man er skyldig.

Jeg påstår at du voldtog et 4 årigt barn for 7 år siden.


Hvilke beviser har du da?
I de omtalte retssager har der jo netop vaeret bevist at han har sovet i seng med dem ( hvilket MJ har indroemmet ) samt at de har vaeret sammen i utroligt lang tid.
Derefter har barnet selv snakket om at MJ har "roert ved ham", etc.

Du er skyldig indtil du har modbevist det!


Modbevist hvad?
Du har ikke bevist noget, i modsaetning til den davaerende retssag.


Lad være med at blande forskellige sager sammen.
For det første, så havde de ikke nogen beviser overhovedet, det eneste de havde, var et vidneudsagn fra et barn, der endda blev sat voldsom tvivl omkring, da der var flere eksperter der udtalte sig om hvorvidt barnet havde fået lært den historie det kom med.

Desuden er sagen hvor han indrømmede at han havde sovet i samme seng som andre børn, flere år nyere, og har intet med denne sag at gøre.
Det var også den nye sag han blev 100% frikendt.

Så ja efter dine egne udtalelser, så skal du hvis jeg påstår at du har mishandlet et barn, dømmes, medmindre du kan bevise at du ikke har gjort det.
Gravatar #55 - themuss
26. jun. 2009 14:49
Derudover er der også horderne af børneskuespillere der har været meget sammen med MJ der har sagt de aldrig har oplevet noget i den retning.
Gravatar #56 - Morten6100
26. jun. 2009 14:59
Hvad tror i ikke hans børn går igennem lige nu?
De har mistet deres far.

Han har haft stor betydning for musikken som vi kenden den i dag.

Æret være hans minde.


Hvil i fred Michael Jackson
Gravatar #57 - themuss
26. jun. 2009 15:01
Det er så typisk jantelovsdanmark... Tror ikke der er nogen nation i verden der har så dårlige manerer og så lidt pli som danskerne.

Jeg tror resten af menneskeheden er enige om at når nogen lige er død, hvis man ikke har noget godt at sige, så tier man stille indtil sorg-perioden er ovre.

Men nej nej, ikke DF-de skal fandme bare skride/DØ! osv-danskerne.... Vi skider på alt og alle.

Og de eneste det går ud over er os selv. Fuck et lorteland. Jantelovshelvede.
Gravatar #58 - Longio
26. jun. 2009 15:16
Lidt ironisk at han lovede 50 koncerter, og han skulle dø som 50 årig?
Gravatar #59 - Tumleren
26. jun. 2009 15:23
Longio (58) skrev:
Lidt ironisk at han lovede 50 koncerter, og han skulle dø som 50 årig?


Ikke rigtig
Gravatar #60 - themuss
26. jun. 2009 15:36
Her er lidt til dem der endnu ikke har rent had i blodårerne: ;)
Gravatar #61 - cyandk
26. jun. 2009 16:09
themuss (60) skrev:
Her er lidt til dem der endnu ikke har rent had i blodårerne: ;)


Jeg ser og raiser med

Et af de bedste numre nogensinde.
Gravatar #62 - themuss
26. jun. 2009 16:23
Jeg sidder her med en tændt lighter og gåsehud :)
Gravatar #63 - LinguaIgnota
26. jun. 2009 16:26
Anders Feder (49) skrev:
Hvis skyld er en konkurrence i hvem der er mest mentalt forskruet er jeg da ikke sikker på at det er MJ der vinder. Citat anklageren i den oprindelige sag:
http://floacist.wordpress.com/2007/10/25/the1993-allegations-read-about-the-controversial-drug-that-was-given-to-jacksons-first-accuser/ skrev:
“I am prepared to move against Michael Jackson. It’s already set. There are other people involved that are waiting for my phone call that are in certain positions. I’ve paid them to do it. Everything’s going according to a certain plan that isn’t just mine. Once I make that phone call, this guy is going to destroy everybody in sight in any devious, nasty, cruel way that he can do it. And I’ve given him full authority to do that.”

“And if I go through with this, I win big-time. There’s no way I lose. I’ve checked that inside out. I will get everything I want, and they will be destroyed forever. June will lose [custody of the son] and Michael’s career will be over.”

“[Jordan's welfare is] irrelevant to me. It’s going to be bigger than all of us put together. The whole thing is going to crash down on everybody and destroy everybody in sight. It will be a massacre if I don’t get what I want.”

“This attorney I found, I picked the nastiest son of a bitch I could find. All he wants to do is get this out in the public as fast as he can, as big as he can, and humiliate as many people as he can. He’s nasty, he’s mean, he’s very smart, and he’s hungry for the publicity.”


Citaterne skulle være fra Jordan Chandlers far, ikke anklageren i den oprindelige sag. Og de siger mig ikke så meget - jeg kan ikke rigtig hive en historie ud af et par løsrevne udtalelser.
Jeg kunne selvfølgelig købe den bog, citaterne stammer fra, men så interesseret er jeg slet ikke.
Gravatar #64 - Anders Fedеr
26. jun. 2009 16:27
LinguaIgnota (63) skrev:
Citaterne skulle være fra Jordan Chandlers far, ikke anklageren i den oprindelige sag.

Korrekt.
Gravatar #65 - Bean
26. jun. 2009 16:42
Kjeldsen (9) skrev:

Goosebumps:


Jeg grinte min røv i laser under hans intro :D

Tænk at folk skriger så meget over en kendt tage sin hanske og hat på ;D
Gravatar #66 - Schrum
26. jun. 2009 17:07
#65

Det er jo hans kendetegn.
Du ville jo også selv få en lidt sjov fornemmelse i maven, hvis der pludselig poppede en video frem, hvor Duke Nukem træder frem med cigar i den ene hånd, og en ordenlig gun i den anden og siger: "Buy the new game, motherfucker.."
Gravatar #67 - Systran
26. jun. 2009 17:53
Jeg har lidt på fornemmelsen, at denne nyhed kun er bragt på banen, så newz kan komme ind over Michael Jackson.

Der var f.eks. ingen nyhed om at Roskilde Festivallens servere kollapsede, da programplanen blev offentliggjort ^^
Gravatar #68 - Kjeldsen
26. jun. 2009 18:53
Bean (65) skrev:
Kjeldsen (9) skrev:

Goosebumps:


Jeg grinte min røv i laser under hans intro :D

Tænk at folk skriger så meget over en kendt tage sin hanske og hat på ;D


Første gang jeg så det fik jeg gåsehud, jeg græd rent faktisk også da Muhammed Ali stod med den Olympiske flamme og da han fik sin Bronze Medalje tilbage. Det er lidt i samme stil.
Gravatar #69 - Davers
26. jun. 2009 19:34
#57: Enig... Sådan er Danmark jo bare ;)

Troede sgu det var en joke da en på MSN skrev "ja, imens du var væk døde Michael Jackson" - Wtf! MJ kan sgu da ikke dø -.-' Tjekkede txt-tv...Intet...Hmm... Men så viste BT desværre at han var død af hjertestop...Sørgeligt...

Sgu ærgerligt han ikke nåede sine 50 koncerter...Så var han død med stil...I stedet for retssager og personlig konkurs...


Hvil i fred, Michael Jackson..
Gravatar #70 - terracide
26. jun. 2009 19:42
#57:
Jeg kendte ikke støderen personligt, så hans død vil ikke få mig til at vise flask respekt...eller glemme pædofili-forlig.

Jeg får derimod kvalme over folk som først skamroser folk EFTER de er døde.
Gravatar #71 - themuss
26. jun. 2009 21:31
LOL, og de folk der roser ham til skyerne nu gjorde det ikke under pædofili-sagerne?

Feks. Liz Taylor, Fresh Prince, Culkin, Bono etc etc etc.

Hvad er det EGENTLIG du prøver at sige? Den der passivt-aggressive stil er simpelthen så skide-irriterende at decifrere gang på gang.

Lad mig spørge på en anden måde: hvad får dig til at tro at folk holdt kæft mens Michael Jackson levede og nu skamroser ham?

Og hvorfor er det et problem for dig?

Det synes jeg er laaaangt mere interessant end hans påståede pædofili... Hvorfor opfinder Terracide sin egen verden, hvor, de ting, han tænker, sker?

terracide (70) skrev:
Jeg kendte ikke støderen personligt, så hans død vil ikke få mig til at vise flask respekt...eller glemme pædofili-forlig.
Det er der heller ikke nogen der beder dig om, blot at du lader være med at vise din totale afsky indtil han i det mindste er begravet.

Det kaldes respekt for de døde og står ikke til diskussion. I det mindste ikke medmindre du er TOTALT blottet for empati.
Gravatar #72 - terracide
26. jun. 2009 22:16
#71:
Hvis det var hr. Jensen rundt om gaden var der ikke indgået forlig, at folk lukker det ene øjne for man er et unikum har jeg aldrig forstået.

Jeg synes det er plat og til grin med al den opmræksom om en død, der er mange andre mennesker som dør, hvor vi burde være meget mere opmærksomme.
Gravatar #73 - themuss
27. jun. 2009 00:15
terracide (72) skrev:
Hvis det var hr. Jensen rundt om gaden var der ikke indgået forlig
Blev der ikke indgået forlig med moren i Tøndersagen? Correct me if I'm wrong.

Jeg vil også stadig gerne høre hvilke folk du først er begyndt at skamrose ham efter han er død.. og hvorfor du mener det er et problem.
Gravatar #74 - Mr.Smiley
27. jun. 2009 00:23
FFS FOLKENS ! Tag jer nu sammen...

Har denne nyhed noget somhelst med de retsager der har været kørt mod manden. ?! nej vel..

Man er uskyldig indtil fundet skyldig. Lige godt om man har sagt ja tak til et forlig eller ej. der vil altid være folk med forskellige meninger.. det ændres ik ved at en person (eller flere) prøver at presse deres holdning på dem.. så glem det nu bare !

Fint.. End of Discussion then !

Tilbage til Topic igen for satan da !

(galde skal der også være plads til....)
Gravatar #75 - cyandk
27. jun. 2009 09:21
Hvis i selv var forældre og i opdage at jeres barn blev sexuelt udnyttet..

Ville i så tage imod penge? - Jeg ville godt nok ikke, jeg ville have stoderen skulle rådne op i spjældet. Det kan give 22 år i USA.
Gravatar #76 - myplacedk
27. jun. 2009 13:13
Jeg forstår ikke hvorfor folk går så højt op i det. Ja, han var en stor musiker. Ja, han var meget kendt. Men så er der altså heller ikke meget mere i det. Når alt kommer til alt, hvad er det så han har bidraget med, for de menneker der går så højt op i det?

Jeg tvivler på at fx. Douglas Engelbart eller Tim Berners-Lee får bare halvt så meget opmærksomhed, når det bliver hans tur. De har da ændret verden langt mere end Michael Jackson. Og det er bare to jeg har rystet ud af ærmet.
Gravatar #77 - kogalskab
27. jun. 2009 14:05
RIPMJ
Gravatar #78 - fidomuh
27. jun. 2009 19:02
#75

Hvis du boede i USA, ville du tage imod pengene.
At fastholde sig soegsmaal naar man bliver tilbudt "millioner", er idioti, hvis man ikke selv har millionerne til at opretholde sin sag.

Flere penge = bedre sag. :)
Gravatar #79 - gnаrfsan
27. jun. 2009 19:17
fidomuh (78) skrev:
Hvis du boede i USA, ville du tage imod pengene.

Måske skulle du tage til USA. Du ville nok opdage at de også er mennesker...
Gravatar #80 - fidomuh
27. jun. 2009 20:07
#79

Det handler ikke om at vaere menneske.
Hvis retssystemet var ligesom det Amerikanske herhjemme, saa ville han ogsaa tage imod pengene herhjemme.
Gravatar #81 - gnаrfsan
27. jun. 2009 21:07
#80: Jeg ville sgu ikke tage imod pengene.
Gravatar #82 - gnаrfsan
27. jun. 2009 21:19
#80:
Lad os et øjeblik antage at Michael Jackson er uskyldig, som retten iøvrigt også senere sluttede, og du er en grisk og meget uansvarlig person, der lader dit barn sove med en fremmed mand. Så er det da en oplagt mulighed at beskylde ham, uanset om han gjorde det eller ej. Det er jo med garanti penge i kassen. Og iøvrigt var min pointe med det indlæg at jeg ikke brød mig om din tone overfor amerikanere. De kan ikke generaliseres på den måde.
Gravatar #83 - ktg
28. jun. 2009 00:06
Systran (67) skrev:
Der var f.eks. ingen nyhed om at Roskilde Festivallens servere kollapsede, da programplanen blev offentliggjort ^^
Nej for du var der jo ikke til at skrive nyheden, eller i det mindste sende den ind så andre kunne gøre arbejdet for dig! Men brokke sig kan man jo altid gøre.

fidomuh (78) skrev:
Flere penge = bedre sag. :)

Arh, når de har indgået forlig og lige kunne sikke 20 mio. i lommen, så kan de altså ikke bare starte forfra og sagsøge.

Og jeg er enig med så mange andre herinde. De sager har skade ham nok til at han aldrig gjorde mere ved musikken. Jeg er sikker på det ødelagde ham fuldstændigt. Det var da klart det letteste bare at betale de griske personer hvad de forlangte og så komme videre.

Og så er det utroligt så respektløse folk her kan være. Nej, det var måske ikke lige jeres morfar, og nej han opfandt måske ikke lige mobiltelefonen, men han har revolutioneret musikken, og rørt utroligt mange med hans numre. Det mindse man kan gøre er da at vise bare en smule respekt.
Gravatar #84 - Anders Fedеr
28. jun. 2009 13:34
fidomuh (78) skrev:
At fastholde sig soegsmaal naar man bliver tilbudt "millioner", er idioti, hvis man ikke selv har millionerne til at opretholde sin sag.

Eh... Som det altid er tilfældet i straffesager var det ikke drengens familie der førte sagen i retten... Det var den statslige anklagemyndighed....
Gravatar #85 - Jakob Jakobsen
28. jun. 2009 16:56
#84
Ja, men de kan ikke fortsætte sagen, hvis der ikke er nogen der vil vidne.
Gravatar #86 - Anders Fedеr
28. jun. 2009 17:10
#85 Det koster næppe millioner at vidne.
Gravatar #87 - Jakob Jakobsen
28. jun. 2009 23:09
#86
Nej, men hvis forældrene og barnet trækker deres anklage tilbage, så er der ingen sag.<

@cyandk
Hvorfor var mit tidligere indlæg irrelevant?
Gravatar #88 - Anders Fedеr
28. jun. 2009 23:24
#87 Hvorfor skulle de trække deres anklage tilbage hvis de oprigtigt mener at deres barn er blevet udsat for overgreb, og ikke selv skal betale for at føre retssagen?
Gravatar #89 - Jakob Jakobsen
28. jun. 2009 23:31
#88
De har jo netop fået penge for at trække anklagen tilbage.
Hvis de kørte sagen færdig, ville MJ, hvis han dømmes, få en straf samt blive idømt en erstatning.
Ved at trække anklagen tilbage, har de garanteret fået flere penge, end de ville have kunne ved domstolen
Gravatar #90 - spiral
29. jun. 2009 00:22
terracide (70) skrev:
#57:
Jeg kendte ikke støderen personligt, så hans død vil ikke få mig til at vise flask respekt...eller glemme pædofili-forlig.

Jeg får derimod kvalme over folk som først skamroser folk EFTER de er døde.


Din kommentar viser tydeligt at du er en psykopat, det viser dit billede også.

Og til alle dem som beskylder MJ for at være pædofil
Skam jer vis manden noget respekt, han er trods alt død!
Gravatar #91 - Jakob Jakobsen
29. jun. 2009 00:35
spiral (90) skrev:
Din kommentar viser tydeligt at du er en psykopat, det viser dit billede også.


Helt klart.
Hvis jeg laver en PCL-R test på ham, ud fra det han skriver her på siden, lider han helt klart af dyssocial personlighedforstyrrelse.

Jeg håber dog, for ham og dem i hans omgangskreds, at sygdommen er så mild, at han kan nøjes med at få afløb her på nettet.
Det kan også skyldes en skade i frontallappen.

Som jeg ser Terra, er han den dreng i klassen, der helt mangler empati. Den dreng der kunne finde på at sætte ild til en killing og derefter stå og grine af den.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login