mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
www.shg.dk er en MEGET uprofessionel butik. Har haft masser af problemer med dem, både i deres webbutik og IRL.
#5: Hvis de ikke kan sælge varen til den annoncerede pris, skal køber have besked og mulighed for at hæve handlen. Ikke videre professionelt, det er jeg enig i. :|
Til gengæld er der, efter min erfaring, mange butikker der bruger tilfældige prisfald som lokkemiddel for at få flere besøgende til butikkerne. edbpriser.dk's sektion med varer med store prisfald, giver dem al den opmærksomhed de har brug for, og når brugeren så har bestilt bundkortet til 49 kr. eller skærmen til 200 kr., undskylder de sig med fejl osv. Det er faktisk mit største irritationsmoment ved onlinehandel for tiden.
Af samme grund bestiller jeg altid random ting med store prisfald, som jeg kan se må være en fejl - hvis ikke butikkerne kan se det umoralske i det, kan man lige så godt give dem lidt ekstra arbejde med at meddele køberne om fejlene og slette ordrene. På den måde er der forhåbentlig nogen, der til slut opgiver "fejlindtastningerne" grundet det store ekstraarbejde i det.
Til gengæld er der, efter min erfaring, mange butikker der bruger tilfældige prisfald som lokkemiddel for at få flere besøgende til butikkerne. edbpriser.dk's sektion med varer med store prisfald, giver dem al den opmærksomhed de har brug for, og når brugeren så har bestilt bundkortet til 49 kr. eller skærmen til 200 kr., undskylder de sig med fejl osv. Det er faktisk mit største irritationsmoment ved onlinehandel for tiden.
Af samme grund bestiller jeg altid random ting med store prisfald, som jeg kan se må være en fejl - hvis ikke butikkerne kan se det umoralske i det, kan man lige så godt give dem lidt ekstra arbejde med at meddele køberne om fejlene og slette ordrene. På den måde er der forhåbentlig nogen, der til slut opgiver "fejlindtastningerne" grundet det store ekstraarbejde i det.
#7 Så vidt jeg fik af vide fik han ikke af vide prisen var steget. Han fandt bare lige ud af at hans pakke han fik på efterkrav var dyrere. Så han benægtede den bare.
For ikke så lang tid sad IT Butikken på næsten alle "prisbaskere", og de flest var meget usandsynligt faldet i pris, og alle var heller ikke på lager.
For ikke så lang tid sad IT Butikken på næsten alle "prisbaskere", og de flest var meget usandsynligt faldet i pris, og alle var heller ikke på lager.
"Forbrugerklagenævnet modtager hver dag klager over internetfirmaer."
PBS har 1.992 indløsningsaftaler med butikker om brug af kreditkort over internettet.
i 3. kvartal 2004 blev der foretaget 9.749.984 handler.
Tallene taget i betragtning, vil det vel være underligt hvis der ikke var nogle der kalgede?
Der findes også mange åndsvage kunder, som klager over alt hvad de kan finde på.
Enten fordi de edioter, eller er for dumme til at finde ud af bruge det.
PBS har 1.992 indløsningsaftaler med butikker om brug af kreditkort over internettet.
i 3. kvartal 2004 blev der foretaget 9.749.984 handler.
Tallene taget i betragtning, vil det vel være underligt hvis der ikke var nogle der kalgede?
Der findes også mange åndsvage kunder, som klager over alt hvad de kan finde på.
Enten fordi de edioter, eller er for dumme til at finde ud af bruge det.
#8
Ved bestilling hos IT Butikken får du valget mellem den nuværende pris eller prisen ved afsendelse.
Det kan vel ikke komme bag på dig, at priserne ændrer sig?
HVIS priserne bliver justeret efter om varerne er på lager er det noget svineri, men det har jeg endnu ikke oplevet (trods adskillige ordrer derfra)
Ved bestilling hos IT Butikken får du valget mellem den nuværende pris eller prisen ved afsendelse.
Det kan vel ikke komme bag på dig, at priserne ændrer sig?
HVIS priserne bliver justeret efter om varerne er på lager er det noget svineri, men det har jeg endnu ikke oplevet (trods adskillige ordrer derfra)
#10 Tjae holdte da lidt øje med dem, og kan fx huske de havde skåret over 50% af en(mener jeg) farve laserprinter, det første man tænker er nok, "klart klart", men så stod der den ville komme på lager efter 10 dage eller sådan noget.
Jeg holdte øje med den og pludselig forsvandt siden fra deres hjemmeside, men gik du til forsiden og fandt produktet selv var prisen sat tilbage, printeren havde bare et andet id nummer nu.
Mener det var fra ~15000 til ~7000 tilbage til ~15000.
Men ellers også interessant tiltag med at vælge mellem de 2 priser.
#11 Jeg har gang i deres RMA afdeling så lad os lige se :P
Jeg holdte øje med den og pludselig forsvandt siden fra deres hjemmeside, men gik du til forsiden og fandt produktet selv var prisen sat tilbage, printeren havde bare et andet id nummer nu.
Mener det var fra ~15000 til ~7000 tilbage til ~15000.
Men ellers også interessant tiltag med at vælge mellem de 2 priser.
#11 Jeg har gang i deres RMA afdeling så lad os lige se :P
Tjaaaa jeg kan så lige tilføje og sige at jeg vil anbefale at i holder jer fra Direkt-Data.Com (Dansk IT butik)
Blev selv snydt for 1500kr og sagen kører stadig...
Blev selv snydt for 1500kr og sagen kører stadig...
Jeg har haft STORE problemet med bob.dk
De skriver at de har ting på lager (Bestilte 6 ting) og kun de 3 af dem havde de på lager fik jeg så at vide (Selv om det også stod dagen efter at de stadig havde det på lager).
Det var så umuligt at kontakte dem da de ikke svare på emailsne og det er næsten umuligt at komme igennem per telefon da man bliver smidt af efter 5 min når man venter.
Nå men da jeg endelig kom igennem efter 20 forsøg så fik jeg at vide at de så havde 5 af tingene på lager nu (efter 14 dage) og jeg bad dem så at sende de 5 og proppe kabinettet op i numsen da den var i retordre. De sendte så kun 3 af tingene og jeg skulle så bøvle flere dage på at komme igennem til dem igen per telefon og bede dem om at slette resten så jeg kunne handle hos et andet firma som har lidt mere styr over tingene.
Jeg har handlet hos mange af disse butikker og har sjældent problemer men bob.dk var jeg ikke heldig med.
På edbpriser kan jeg se at folk voter dem meget dårligt så jeg er ikke den eneste med de problemer.
De skriver at de har ting på lager (Bestilte 6 ting) og kun de 3 af dem havde de på lager fik jeg så at vide (Selv om det også stod dagen efter at de stadig havde det på lager).
Det var så umuligt at kontakte dem da de ikke svare på emailsne og det er næsten umuligt at komme igennem per telefon da man bliver smidt af efter 5 min når man venter.
Nå men da jeg endelig kom igennem efter 20 forsøg så fik jeg at vide at de så havde 5 af tingene på lager nu (efter 14 dage) og jeg bad dem så at sende de 5 og proppe kabinettet op i numsen da den var i retordre. De sendte så kun 3 af tingene og jeg skulle så bøvle flere dage på at komme igennem til dem igen per telefon og bede dem om at slette resten så jeg kunne handle hos et andet firma som har lidt mere styr over tingene.
Jeg har handlet hos mange af disse butikker og har sjældent problemer men bob.dk var jeg ikke heldig med.
På edbpriser kan jeg se at folk voter dem meget dårligt så jeg er ikke den eneste med de problemer.
Hehe!!!
Har kun prøvet shg én gang, som er én gang for meget...
Skulle samle en pc for min tidligere nabo, han købte ved shg, og cirka 1 år efter virkede maskinen stadig ikke, grundet defekt motherboard...
Næææ....
http://www.edbgiganten.dk
(der er jeg supporter)
----------------------
Har kun prøvet shg én gang, som er én gang for meget...
Skulle samle en pc for min tidligere nabo, han købte ved shg, og cirka 1 år efter virkede maskinen stadig ikke, grundet defekt motherboard...
Næææ....
http://www.edbgiganten.dk
(der er jeg supporter)
----------------------
Jeg ville ønske at jeg ikke var nød til at handle online.
Byen har har ikke længere en lokal butik, efter min arbejdsplads lukkede, og tror heller ikke der kommer nogen.
Det er branchen her sgu for urentabel til.
Alt for mange om for lille et marked.
Det er det der giver rene foræringspriser, men til gengæld også det som gør butikkerne opfindsomme... :(
Byen har har ikke længere en lokal butik, efter min arbejdsplads lukkede, og tror heller ikke der kommer nogen.
Det er branchen her sgu for urentabel til.
Alt for mange om for lille et marked.
Det er det der giver rene foræringspriser, men til gengæld også det som gør butikkerne opfindsomme... :(
#16 Ja, faktisk må mange af de "mindre" butikker "snyde" sig lidt igennem for at kunne køres der butikker med præsentable priser.
Det gjorde de fx ved at få it-supportere/datafagteknikere ind på 3 måneders gratis praktik, og så derefter bruger dem som arbejdsheste, hvorefter de kan spare penge på løn til at betale en for det.
For mig er det godt at SKP rundt omkring i landet nu ikke lader dem komme ud gratis i 3 måneder. Da det sørger for at vi ikke kommer ud i en forretning eller et firma hvor de ikke kan tage ansvaret op.
Det gjorde de fx ved at få it-supportere/datafagteknikere ind på 3 måneders gratis praktik, og så derefter bruger dem som arbejdsheste, hvorefter de kan spare penge på løn til at betale en for det.
For mig er det godt at SKP rundt omkring i landet nu ikke lader dem komme ud gratis i 3 måneder. Da det sørger for at vi ikke kommer ud i en forretning eller et firma hvor de ikke kan tage ansvaret op.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.