mboost-dp1

Zepto
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
De har fejlet lidt det seneste halve år, mest på service, men nu syntes jeg at de er ved at komme ovenpå igen. Deres gamle 6000 serie var noget klamhug, men deres nye nox og titan serie er virkelig hver at samle på.
Og de er da vist producent. Deres navn står i hvertfald på mainboardet hvis man splitter deres nox ad. Se det inde på ing.dk.
Og de er da vist producent. Deres navn står i hvertfald på mainboardet hvis man splitter deres nox ad. Se det inde på ing.dk.
Orange (4) skrev:g overvejer lidt at købe en Zepto, mest fordi de leverer uden styresystem (som nogle af de eneste). Nogen der har gode/dårlige erfaring med dem?
Hvis de ikker er de absolut eneste notebook leverandører der leverer uden OS. Jeg har i hvert fald ikke fundet andre.
Anyway jeg har en Znote 32-et-eller-andet jeg købte for et par år siden, fordi den var super billig og jeg manglede noget til skolen.
Den har jeg være oven ud glad for, der har ikke været nogen problemer, og den kører stadig dagligt.
(Det er dog en fordel at kunne finde drivers selv, da Zepto ikke er så gode til at have de nyeste drivers på deres download-site, så man er for det meste nødt til at finde produkt/model-nummeret på ens hardware, og finde det ved producenten, fx Intel eller Nvidia for grafikkortet.)
Jeg har ikke haft brug for deres support endnu, men hører de ikke er de hurtigste knallerter på havnen... hvorfor det er en fordel at være "selvforsynende" når det kommer til teknisk knowhow, eller have adgang til en der ved lidt om den slags.
#0
Jeg tror der skal satses på en hel del andet, samtidigt med der selvfølgelig er en nødvendighed for penge - men hvad hjælper det at hælde penge i et selskab, hvis de ikke tjenes hjem igen?
Zepto vil gerne slå på pris kontra features - den er ikke bare svær pga. udviklingsomkostninger på kabinettet vil være billigere i udlandet, så et andet mærke med samme features kunne være billigere og af samme/bedre kvalitet.
Samtidigt med det, er folk tossede med netbooks, uanset hvor dårlige de næsten er, så på det område er det også svært at hamle op. Så de bliver måske nok nødt til at lave noget nyt/utraditionelt/ikke-set-hos-andre-før.
Jeg tror der skal satses på en hel del andet, samtidigt med der selvfølgelig er en nødvendighed for penge - men hvad hjælper det at hælde penge i et selskab, hvis de ikke tjenes hjem igen?
Zepto vil gerne slå på pris kontra features - den er ikke bare svær pga. udviklingsomkostninger på kabinettet vil være billigere i udlandet, så et andet mærke med samme features kunne være billigere og af samme/bedre kvalitet.
Samtidigt med det, er folk tossede med netbooks, uanset hvor dårlige de næsten er, så på det område er det også svært at hamle op. Så de bliver måske nok nødt til at lave noget nyt/utraditionelt/ikke-set-hos-andre-før.
#4
Nu skal der passes på med "Zepto godt/skidt", fordi der er mange, der har dårlige erfaringer med dem. Det kan ende i flamewar. I hvert fald har jeg selv en bærbar, der har en del småfejl og enkelte større, desværre kan man ikke få Zepto til at tage imod bærbaren. Og jeg har kun hørt for meget om, at RMA er noget, de ikke har forstand på.
I hvert fald må vi håbe på, at Zepto overlever, så jeg måske kan tage mig sammen og råbe af dem på et tidspunkt.
Nu skal der passes på med "Zepto godt/skidt", fordi der er mange, der har dårlige erfaringer med dem. Det kan ende i flamewar. I hvert fald har jeg selv en bærbar, der har en del småfejl og enkelte større, desværre kan man ikke få Zepto til at tage imod bærbaren. Og jeg har kun hørt for meget om, at RMA er noget, de ikke har forstand på.
I hvert fald må vi håbe på, at Zepto overlever, så jeg måske kan tage mig sammen og råbe af dem på et tidspunkt.
Jeg var på en udannelse, hvor der var et par medarbejdere ude for Zepto.
De arbejder yderst proffessionelt, og har gode visioner, samt de er sindsyg god til at følge medarbejdernes ønsker.
Samt jeg selv mener at de skaber ret gode produkter.
Jeg har ikke haft nogle problemer med dem jeg kender der har zepto.
Måske en enkelt, men servicen var i super top stand.
De arbejder yderst proffessionelt, og har gode visioner, samt de er sindsyg god til at følge medarbejdernes ønsker.
Samt jeg selv mener at de skaber ret gode produkter.
Jeg har ikke haft nogle problemer med dem jeg kender der har zepto.
Måske en enkelt, men servicen var i super top stand.
#8) er fuldt ud enig med dig, har en lille bror som købte en hvid bærbar af dem, den havde nået "orange" under den hvide plastik hvorden det kan ladesig gøre anere det ikke der er tydligtvis tale eom en fabrik fejl og er også fint nok.
men når Zepto påstår at det er makeup der er på computeren så må de godt nok til at spænde deres små hjælme alle ved squ at makeup og plastik ikke helt er det samme.
og er man så uviden at man ik kan indse sine egen fejl så skal man måske ikke drive foratning.
der næst er jeg også enig i at deres support fatter minus og helst ikek vil have en RMA.
men når Zepto påstår at det er makeup der er på computeren så må de godt nok til at spænde deres små hjælme alle ved squ at makeup og plastik ikke helt er det samme.
og er man så uviden at man ik kan indse sine egen fejl så skal man måske ikke drive foratning.
der næst er jeg også enig i at deres support fatter minus og helst ikek vil have en RMA.
#4: Jeg ved ikke om jeg har været ekstremt uheldig eller om de har forbedret sig siden, men den 6214W jeg købte hos dem var noget skrammel.
- Den blev for varm og slukkede (Blev lavet, så den trods alt ikke lukker ned længere)
- DVD-brænderen kunne ikke brænde DVD'er - kun CD'er (Blev lavet på garantien)
- Skærmen er nu så løs i hængslerne, at den ikke kan holde sig selv oppe (Skete efter garantiens udløb)
- Der samler sig støv i skærmen, som er ekstremt frustrerende (Nægtede Zepto at gøre noget ved)
- Den Windows Vista, jeg skulle haft med tog det næsten et halvt år at få (Moduslink/Microsofts skyld, ikke Zeptos)
- 2 gange har jeg måttet anskaffe en ny strømforsyning pga. løs forbindelse (1 gang betalt af Zepto)
- Der er nu en løs forbindelse i strømstikket i selve pc'en (Sket efter garantiens udløb)
- Piletast på tastatur holdt op med at virke (Lavet på garantien)
Der er sikkert flere, men lad mig bare sige, at jeg ikke ligefrem kigger hos Zepto som det første næste gang jeg skal have en ny PC.
Jeg håber dog stadig de kan få det til at løbe rundt, da jeg synes det er fedt med en dansk producent.. Så må man jo bare håbe, de forbedrer sig.
- Den blev for varm og slukkede (Blev lavet, så den trods alt ikke lukker ned længere)
- DVD-brænderen kunne ikke brænde DVD'er - kun CD'er (Blev lavet på garantien)
- Skærmen er nu så løs i hængslerne, at den ikke kan holde sig selv oppe (Skete efter garantiens udløb)
- Der samler sig støv i skærmen, som er ekstremt frustrerende (Nægtede Zepto at gøre noget ved)
- Den Windows Vista, jeg skulle haft med tog det næsten et halvt år at få (Moduslink/Microsofts skyld, ikke Zeptos)
- 2 gange har jeg måttet anskaffe en ny strømforsyning pga. løs forbindelse (1 gang betalt af Zepto)
- Der er nu en løs forbindelse i strømstikket i selve pc'en (Sket efter garantiens udløb)
- Piletast på tastatur holdt op med at virke (Lavet på garantien)
Der er sikkert flere, men lad mig bare sige, at jeg ikke ligefrem kigger hos Zepto som det første næste gang jeg skal have en ny PC.
Jeg håber dog stadig de kan få det til at løbe rundt, da jeg synes det er fedt med en dansk producent.. Så må man jo bare håbe, de forbedrer sig.
On-Topic
Det lyder meget interessant, men er det ikke sket en gang eller to før, altså at Zepto har fået en kapital-indsprøjtning fordi det ikke gik så godt ?
#4
Har ikke nogen erfaringer selv med Zepto, men to personer i min gamle klasse havde en, som der var lidt problemer med...
Ved den ene maskine brændte en 1 gb RAM blok af, som var blevet købt fra Zepto, og han havde så selv indsat den... Om den var sat i forkert ved jeg ikke rigtig, men det blev repareret efter et par uger...
Ved den anden maskine døde blæseren, hvilket gjorde at maskinen slukkede, dette blev repareret... Et par måneder senere døde strømforsyningen, hvilket også blev repareret...
Så jeg har mere oplevet kvaliteten på maskinerne er fejlet, men supporten/reparationen har fungeret... Men det var så også de gamle 6000 serier begge maskiner, så det kan havde ændret sig, som #5 siger.
Det lyder meget interessant, men er det ikke sket en gang eller to før, altså at Zepto har fået en kapital-indsprøjtning fordi det ikke gik så godt ?
#4
Har ikke nogen erfaringer selv med Zepto, men to personer i min gamle klasse havde en, som der var lidt problemer med...
Ved den ene maskine brændte en 1 gb RAM blok af, som var blevet købt fra Zepto, og han havde så selv indsat den... Om den var sat i forkert ved jeg ikke rigtig, men det blev repareret efter et par uger...
Ved den anden maskine døde blæseren, hvilket gjorde at maskinen slukkede, dette blev repareret... Et par måneder senere døde strømforsyningen, hvilket også blev repareret...
Så jeg har mere oplevet kvaliteten på maskinerne er fejlet, men supporten/reparationen har fungeret... Men det var så også de gamle 6000 serier begge maskiner, så det kan havde ændret sig, som #5 siger.
#11 - 6214W'eren er nok også den ringeste computer Zepto har solgt til dato.
Jeg har selv haft en Zepto, og den virkede da fint nok. Syntes i øvrigt at det er fint at de leverer uden OS - dejligt. Det man sparer på OS, "opvejes" dog af at deres computere er blevet for dyre over de seneste år.
Jeg har selv haft en Zepto, og den virkede da fint nok. Syntes i øvrigt at det er fint at de leverer uden OS - dejligt. Det man sparer på OS, "opvejes" dog af at deres computere er blevet for dyre over de seneste år.
Svindleren fra alpha view? ham der ejede alpha view gik neden om og hjem fordi der var en fabrik i kina tror jeg det var som gik konkurs.. ergo gik alpha view også konkurs, da de ikke havde en backup fabrik som kunne levere fjernsyn til dem.. så ved ikke om jeg vil kalde ham en svindler? måske mere uheldig?
Orange (4) skrev:Jeg overvejer lidt at købe en Zepto, mest fordi de leverer uden styresystem (som nogle af de eneste). Nogen der har gode/dårlige erfaring med dem?
Havde positive erfaringer med dem i 2½ års tid med en bærbar der var klippestabil, hurtig (dengang) og fantastisk at arbejde med, top produkt. Derefter købte jeg så en Nexus i efterårsferien sidste år, som blev shippet med en defekt harddisk, som hurtigt og professionelt blev repararet. Jeg besluttede mig for at se hvordan den nye harddisk klarede sig, og fandt hurtigt ud af at den kørte med minimum 50 grader idle, og op mod 60 grader under load, hvilket er totalt uacceptabelt for en harddisk. Den nye gik da også død nogle måneder senere, og den skulle til RMA igen, der denne gang tog tæt på en måned.
Jeg bruger den så ind til starten af april, hvor den en dag hvor jeg åbner den som jeg plejer knækker et af hængslerne så jeg står med en løs skærm. Efter lidt RMA vanskeligheder har jeg fået det fulde beløb tilbage. Professionel service, og er ked af at det gik sådan, men jeg køber aldrig en Zepto igen. Det virker klart som om Nexus serien bare skulle på markedet for at kunne vise et Centrino 2 produkt frem før alle andre.
Jeg har købt en bærbar hos MM Vision, der har LED skærm, fantastisk batterilevetid, godt grafikkort, god processor og DDR3 RAM, plus en god 7200RPM harddisk(som netop var en af grundene til at jeg købte zepto) som kører cirka 40 grader ved load. Dette var vel at mærke uden operativsystem, som også var et krav for mig der jo allerede havde købt et OS til den gamle computer.
Køb aldrig en Zepto. Lad os da håbe, at de går konkurs, så der ikke er flere, som ender med en af deres laptops.
Jeg har en 6224W som har været til rep 5 gange nu. Der er har været problemer med den fra dag 1. Lige nu slukker maskinen en gang i mellem, hvorefter den ikke vil starte før den har stået og kølet af i 30 mins.
Derudover har min bror haft en znote 4200, som kørte godt i starten, men den blev så ombyttet til en 4315 på zeptos regning, da de ikke kunne fikse 4200, da den gik i stykker.
Det var så fint nok indtil at de fandt ud af at der var en konstruktionsfejl i deres 4315, der gjorde at køleren blev fyldt med støv og derved blev for varm. Køleren blev så gjort rent nogle gange og derefter gik køleren i stykker og nu fungerer den laptop ikke længere.
Zepto ønsker kun at få deres laptops på markedet så hurtigt som overhovedet muligt, så de kan være de første med en ny teknologi. Problemet er bare at deres laptops ikke er testet ordentligt og derfor går i stykker kort tid efter de er kommet på markedet.
(Nu bliver jeg sikkert flamet)
Jeg har en 6224W som har været til rep 5 gange nu. Der er har været problemer med den fra dag 1. Lige nu slukker maskinen en gang i mellem, hvorefter den ikke vil starte før den har stået og kølet af i 30 mins.
Derudover har min bror haft en znote 4200, som kørte godt i starten, men den blev så ombyttet til en 4315 på zeptos regning, da de ikke kunne fikse 4200, da den gik i stykker.
Det var så fint nok indtil at de fandt ud af at der var en konstruktionsfejl i deres 4315, der gjorde at køleren blev fyldt med støv og derved blev for varm. Køleren blev så gjort rent nogle gange og derefter gik køleren i stykker og nu fungerer den laptop ikke længere.
Zepto ønsker kun at få deres laptops på markedet så hurtigt som overhovedet muligt, så de kan være de første med en ny teknologi. Problemet er bare at deres laptops ikke er testet ordentligt og derfor går i stykker kort tid efter de er kommet på markedet.
(Nu bliver jeg sikkert flamet)
#20: Du forventer at blive flamet, og det med rette.
Det er fint at komme med kritik, men husk at være lidt objektiv.
Dit indlæg minder mest af alt af et personligt angreb mod Zepto, der måske hører hjemme et andet sted.
Du bringer ikke rigtigt noget nyt til debatten, du sviner bare Zepto til. Begrundet eller ej, er det ikke særligt fedt.
Det er fint at komme med kritik, men husk at være lidt objektiv.
Dit indlæg minder mest af alt af et personligt angreb mod Zepto, der måske hører hjemme et andet sted.
Du bringer ikke rigtigt noget nyt til debatten, du sviner bare Zepto til. Begrundet eller ej, er det ikke særligt fedt.
Jeg har en 6214w som er godt og vel 2½ år gammel. Jeg har haft flere problemer med den, som zepto har klaret smertefrit vha RMA. Selvfølgelig har der været ventetid, men udover det, synes jeg faktisk deres service er OK.
Den kører stadig tiptop til mange ting, så selve ydelsen er der intet i vejen med. Dog et enkelt problem som irriterer mig lidt.. jeg kan ikke spille trackmania, da den slukker efter et par minutter(højst sandsynligt pga varme.. men det er kun i det spil den gør det???)
udover det er den en dejlig computer, som jeg har svært ved at slippe!
Da den jo er gammel er den selvfølgelig slidt, men for mig er det ydelsen det handler om og ikke udseendet på "kassen".. Jeg har haft flere venner med fx acer bærbare - alle har vist sig at være noget lort på flere forskelle punkter og slet ikke til sammenligning med min pc.
Alligevel, når jeg nu skal til at købe en ny computer snart, vil jeg være ærlig og sige, at jeg ikke er sikker på at købe en zepto igen.. kan ikke rigtig forklare hvorfor, andet end at der måske bare er noget endnu bedre derude. fx HP elite book eller noget i den stil..?
men at en pengemand har lyst til at smide penge i et dansk firma, er jo bare go stil og jeg er sikker på at zepto i dag laver udemærkede pc'er, med en service som fungerer upåklageligt.
Den kører stadig tiptop til mange ting, så selve ydelsen er der intet i vejen med. Dog et enkelt problem som irriterer mig lidt.. jeg kan ikke spille trackmania, da den slukker efter et par minutter(højst sandsynligt pga varme.. men det er kun i det spil den gør det???)
udover det er den en dejlig computer, som jeg har svært ved at slippe!
Da den jo er gammel er den selvfølgelig slidt, men for mig er det ydelsen det handler om og ikke udseendet på "kassen".. Jeg har haft flere venner med fx acer bærbare - alle har vist sig at være noget lort på flere forskelle punkter og slet ikke til sammenligning med min pc.
Alligevel, når jeg nu skal til at købe en ny computer snart, vil jeg være ærlig og sige, at jeg ikke er sikker på at købe en zepto igen.. kan ikke rigtig forklare hvorfor, andet end at der måske bare er noget endnu bedre derude. fx HP elite book eller noget i den stil..?
men at en pengemand har lyst til at smide penge i et dansk firma, er jo bare go stil og jeg er sikker på at zepto i dag laver udemærkede pc'er, med en service som fungerer upåklageligt.
#21
Hold kæft et paradox-indlæg! man må gerne komme med kritik men man må ikke sige noget negativt!
Følgende spørgsmål melder sig:
* er man lige så irrelevant hvis man kommer med positive historier?
* hvad er det ufede i at fortælle en virkelig historie?
* er det subjektivt at fortælle en historie fra det virkelige liv? (ca-tjiiing). I såfald er det lige så subjektivt at skamrose zepto.
* kan man tillade sig at kritisere et indlæg og kalde det 'flame' når det trodsalt er fra den virkelige verden (og dermed ikke specielt ubegrundet)?
* lever du en positiv gummicelle omgivet af regnbuer, fede farver og massere af poisitiv aura?
Jeg synes lige præcis at #20's historie bidrager med en vinkel på debatten der stiller sig i kontrast til andre indlæg. Og det kan man sgu da ikke kritisere. Hvis #20's indlæg var ubegrundet så ville det være ufedt. Fx havde jeg selv tænkt mig at skrive til denne debat, 'ufedt! jeg havde håbet zepto gik konkurs' men fordi min kritik er ubegrundet og kun hænger på rygter og fjerne historier, så lod jeg være. Men når man nu faktisk har en virkelig historie så er det kun fair.
Og så vil jeg kraftigt minde dig om at der er mange sider af en sag og dem der er begrundet og advokerer et argument udfra et virkeligt perspektiv er i højeste grad relevante når der skal skabes et helhedsbillede. Og det lægger så op til at du kommenterer indlægget og nærmest trykker på 'flamebait'-knappen.
Og der vil jeg gerne minde dig om at det ikke er flamebait hvis der argumenteres. Flamebait er noget andet noget - flamebait er nedgørelse og virkelig dårlig omtale - vel at mærke ubegrundet. Man kan nemt tale dårligt om et produkt uden det er flamebait hvis man har noget at hænge sit argument op på. Hvis jeg siger jeg hader PostDanmark så er det ikke flamebait for jeg kan argumentere hvorfor (de ringer aldrig på når der er pakke, de har virkeligt dårligt forbrugersystem når det kommer til reklamer, gratisaviser mv., og de har sendt min XFiles boks til Grønland istedet for til Aarhus da jeg skulle have den retur fra en ven der havde lånt den). Argumentation er vejen frem og hvis man kan advokere, begrunde og argumentere så er det altså ikke flamebait men en konstruktiv debat. Og den må du så gerne markere som 'Interessant' eller 'Relevant'
Hold kæft et paradox-indlæg! man må gerne komme med kritik men man må ikke sige noget negativt!
Følgende spørgsmål melder sig:
* er man lige så irrelevant hvis man kommer med positive historier?
* hvad er det ufede i at fortælle en virkelig historie?
* er det subjektivt at fortælle en historie fra det virkelige liv? (ca-tjiiing). I såfald er det lige så subjektivt at skamrose zepto.
* kan man tillade sig at kritisere et indlæg og kalde det 'flame' når det trodsalt er fra den virkelige verden (og dermed ikke specielt ubegrundet)?
* lever du en positiv gummicelle omgivet af regnbuer, fede farver og massere af poisitiv aura?
Jeg synes lige præcis at #20's historie bidrager med en vinkel på debatten der stiller sig i kontrast til andre indlæg. Og det kan man sgu da ikke kritisere. Hvis #20's indlæg var ubegrundet så ville det være ufedt. Fx havde jeg selv tænkt mig at skrive til denne debat, 'ufedt! jeg havde håbet zepto gik konkurs' men fordi min kritik er ubegrundet og kun hænger på rygter og fjerne historier, så lod jeg være. Men når man nu faktisk har en virkelig historie så er det kun fair.
Og så vil jeg kraftigt minde dig om at der er mange sider af en sag og dem der er begrundet og advokerer et argument udfra et virkeligt perspektiv er i højeste grad relevante når der skal skabes et helhedsbillede. Og det lægger så op til at du kommenterer indlægget og nærmest trykker på 'flamebait'-knappen.
Og der vil jeg gerne minde dig om at det ikke er flamebait hvis der argumenteres. Flamebait er noget andet noget - flamebait er nedgørelse og virkelig dårlig omtale - vel at mærke ubegrundet. Man kan nemt tale dårligt om et produkt uden det er flamebait hvis man har noget at hænge sit argument op på. Hvis jeg siger jeg hader PostDanmark så er det ikke flamebait for jeg kan argumentere hvorfor (de ringer aldrig på når der er pakke, de har virkeligt dårligt forbrugersystem når det kommer til reklamer, gratisaviser mv., og de har sendt min XFiles boks til Grønland istedet for til Aarhus da jeg skulle have den retur fra en ven der havde lånt den). Argumentation er vejen frem og hvis man kan advokere, begrunde og argumentere så er det altså ikke flamebait men en konstruktiv debat. Og den må du så gerne markere som 'Interessant' eller 'Relevant'
Er der nogen der kender til zeptos nox a14 maskine?
Jeg overvejer, at invistere i den, men man bliver lidt usikker når man læser denne tråd.
Jeg kender ikke meget til deres maskiner, så man gør sig bestemt nogle overvejelser efter disse indlæg..
Jeg overvejer, at invistere i den, men man bliver lidt usikker når man læser denne tråd.
Jeg kender ikke meget til deres maskiner, så man gør sig bestemt nogle overvejelser efter disse indlæg..
Jeg ejer en Mythos A15, det er den samme som en Nox A15 bortset fra at den er hvid istedet for sort.Brugernavneroptaget (25) skrev:Er der nogen der kender til zeptos nox a14 maskine?
Jeg overvejer, at invistere i den, men man bliver lidt usikker når man læser denne tråd.
Jeg kender ikke meget til deres maskiner, så man gør sig bestemt nogle overvejelser efter disse indlæg..
Jeg har ikke haft nogle problemer med min bærbar siden købet, andet end at den er blevet lidt misfarvet der hvor ens håndflader ligger, hvid kan ikke anbefales ;-) Men ellers virker maskinen uden problemer og jeg er rigtig glad for den, og Zepto får en varm anbefaling fra mig.
Det eneste negative ved Zepto er deres kundeservice, så vidt jeg kunne forstå på et par personer jeg snakkede med, som der selv havde Zepto, men da jeg ikke har haft brug for kundeservice endnu, rører det ikke mig :-)
Jeg har selv en bærbar fra zepto og jeg har ingen problemer med den, den blev købt for 1½ år siden uden styresystem.
Jeg har for 2 andre også købt bærbar hos zepto for dem, den ene med styresystem og den anden uden. Og heller ikke med disse har der været problemer.
Jeg vil sige man har fået en udemærket vare leveret hurtigt.
Jeg handler gerne hos zepto og foreslår dem gerne for andre!
Jeg har for 2 andre også købt bærbar hos zepto for dem, den ene med styresystem og den anden uden. Og heller ikke med disse har der været problemer.
Jeg vil sige man har fået en udemærket vare leveret hurtigt.
Jeg handler gerne hos zepto og foreslår dem gerne for andre!
Jeg forstår ikke, hvorfor så mange har så meget imod zepto?
Lige som #27. Så har jeg ikke haft nogle problemer med zepto.
Min Nexus A15 var et røverkøb da jeg købte den for 3/4 år siden. Og jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet.
Den samme oplevelse har min bror haft med zepto
Lige som #27. Så har jeg ikke haft nogle problemer med zepto.
Min Nexus A15 var et røverkøb da jeg købte den for 3/4 år siden. Og jeg har ikke haft nogen problemer overhovedet.
Den samme oplevelse har min bror haft med zepto
Jeg har en 6615WD som jeg faktisk er ret glad for.
Lige da jeg købte den havde den et problem med at skærm ikke altid startede når jeg tændte bærbar.
Fik sendt den tilbage og fik hurtigt en ny hvor de havde flyttet min HD over i. God service.
I dag er blæser holdt op med at virke (dette er nu min egen skyld da jeg ikke har renset den og den har været udsat for en masse støv).
Det sjove er at den kører ganske fint og faktisk ikke bliver over varm.
6615WD var deres hurtigste i 6000 serien med kraftigt grafikkort, men sjovt at den klarer sig ganske fint med bare passivt køling, og har gjort sådan et års tid.
Lige da jeg købte den havde den et problem med at skærm ikke altid startede når jeg tændte bærbar.
Fik sendt den tilbage og fik hurtigt en ny hvor de havde flyttet min HD over i. God service.
I dag er blæser holdt op med at virke (dette er nu min egen skyld da jeg ikke har renset den og den har været udsat for en masse støv).
Det sjove er at den kører ganske fint og faktisk ikke bliver over varm.
6615WD var deres hurtigste i 6000 serien med kraftigt grafikkort, men sjovt at den klarer sig ganske fint med bare passivt køling, og har gjort sådan et års tid.
#32
Jeg har en 6625WD, den sidste i 6xxx-serien. Jeg har forstået på et andet forum, at de første sendinger af nævnte model havde nogle fejl, hvilket kan være tilfældet for mig. Ikke destomindre er min også begyndt at blive varm alt for hurtigt, så jeg tænkte på en god måde at blæse støvet ud kunne være luft på dåse, da det ikke nytter at puste, og jeg har ingen kompressor.
Jeg har en 6625WD, den sidste i 6xxx-serien. Jeg har forstået på et andet forum, at de første sendinger af nævnte model havde nogle fejl, hvilket kan være tilfældet for mig. Ikke destomindre er min også begyndt at blive varm alt for hurtigt, så jeg tænkte på en god måde at blæse støvet ud kunne være luft på dåse, da det ikke nytter at puste, og jeg har ingen kompressor.
Du kan godt bruge luft på dåse, men en kompressor vil sikkert være for kraftig.
Zepto tilbød mig faktisk jeg kunne sende den ind til rensning, men det gad jeg ikke så gjorde det ikke.
Zepto tilbød mig faktisk jeg kunne sende den ind til rensning, men det gad jeg ikke så gjorde det ikke.
#27: Hvis du er en af dem, der ikke har haft problemer med Zepto skal du selvfølgelig ikke have noget imod dem. Men når man har købt en, som var noget skrammel, kan det vel ikke være mærkeligt, at man vælger noget andet en anden gang, og vil fraråde andre at købe hos dem?
djsoulshot (36) skrev:#31 > 3 gange i træk mate :) Som du kan se på min profil skriver jeg altid sagligt, der blev bedt om eksempler på problemer med firmaet, det har jeg postet og også oplyst at det var en Nexus med 7200RPM harddisk som eneste "opgradering" på hjemmesiden.
Du er ikke den eneste der laver indlæg, er du? ^^
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.