mboost-dp1

Microsoft Corporation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Hvis spillet originalt er udviklet i C# og ikke Obj-C til iPhone, hvad er så det imponerende i det her? Jeg antager Zune bruger C# nemlig?
Der gaar lang tid foer jeg tilgiver Microsoft deres PlaysForSure stunt paa Zune'en.
Til dem der ikke kan huske PlaysForSure, saa var det MS's musik-tjeneste der holdt i "imponerende" 4 aar foer at de trak stikket ud, og hvis man ikke havde braendt alt musikken paa CD, saa var det bare aergeligt. Doed Musik.
At vaelge mellem Zune og iPhone er jo som at vaelge mellem pest og kolera.
Alt er boltet fast med DRM i hoved og ***, og man har ikke ret til at goere noget de ikke har godkendt med produktet, selv om man lovligt har koebt det.
Hvordan kan det vaere attraktivt for nogen som helst?
Til dem der ikke kan huske PlaysForSure, saa var det MS's musik-tjeneste der holdt i "imponerende" 4 aar foer at de trak stikket ud, og hvis man ikke havde braendt alt musikken paa CD, saa var det bare aergeligt. Doed Musik.
At vaelge mellem Zune og iPhone er jo som at vaelge mellem pest og kolera.
Alt er boltet fast med DRM i hoved og ***, og man har ikke ret til at goere noget de ikke har godkendt med produktet, selv om man lovligt har koebt det.
Hvordan kan det vaere attraktivt for nogen som helst?
#6
Wallmart lavede også et ligende stunt for nogle år siden. Deres service havde heller ikke kørt så langtid og kunderne fik bare at vide at, de kunne købe musikken i DRM fri version ellers havde bare en dyr leje af musikken og surt sjov.
Men folk er stadig dumme nok til at blive ved med at, købe musik med DRM.
Wallmart lavede også et ligende stunt for nogle år siden. Deres service havde heller ikke kørt så langtid og kunderne fik bare at vide at, de kunne købe musikken i DRM fri version ellers havde bare en dyr leje af musikken og surt sjov.
Men folk er stadig dumme nok til at blive ved med at, købe musik med DRM.
Mulpacha (6) skrev:...
At vaelge mellem Zune og iPhone er jo som at vaelge mellem pest og kolera.
Alt er boltet fast med DRM i hoved og ***, og man har ikke ret til at goere noget de ikke har godkendt med produktet, selv om man lovligt har koebt det.
Hvordan kan det vaere attraktivt for nogen som helst?
Du ved at iTunes har været DRM-fri (for hvad angår musik) nu i ret lang tid ik?
brotherpot (7) skrev:#6
Men folk er stadig dumme nok til at blive ved med at, købe musik med DRM.
Læs ovenfor...
Ville da være fedt at programmer nemmere kunne "portes" fra iPhone til en Zune HD (eller bare en PC).
Formoder at spillet ikke erpå AppStore, fordi det kun kan kør epå en Jailbreaket iPhone?
Det kræver jo MonoTouchSDK, som Apple sikkert ikke tillader at man ligger på (uden jailbreak)
Formoder at spillet ikke erpå AppStore, fordi det kun kan kør epå en Jailbreaket iPhone?
Det kræver jo MonoTouchSDK, som Apple sikkert ikke tillader at man ligger på (uden jailbreak)
@#10 & #11:
Der er lavet et .Net toolkit til iPhone der linkes med ind når man compiler sit program, dvs. det er en bin fil der tager selve .Net librariet med sig når programmet distribueres til telefonen. Fordelene (udover at Apple ikke ville tillade andet) er at man slipper for at have en JIT-compiler med sig. Svjh. fylder .Net-lib'et i omegnen af 8MB, så det giver et overhead, men det er jo et valg man må tage.
Der er lavet et .Net toolkit til iPhone der linkes med ind når man compiler sit program, dvs. det er en bin fil der tager selve .Net librariet med sig når programmet distribueres til telefonen. Fordelene (udover at Apple ikke ville tillade andet) er at man slipper for at have en JIT-compiler med sig. Svjh. fylder .Net-lib'et i omegnen af 8MB, så det giver et overhead, men det er jo et valg man må tage.
Hmm lad os se hvad der mon bliver deres strategi for de næste par år. :)
1) Sørge for at det er nemt at portere spil fra iPhone til Zune.
2) Sørge for at man kan spille samme spil på Microsoft telefoner.
3) Udviklere begynder at lave samme spil til begge platforme med microsofts som det første og porterer dem så til iPhone.
4) Microsoft "opgraderer" deres standard til en hvor spillene ikke længere kan eller må porteres til iPhone.
5) Udviklere laver kun spil til Microsoft
Den fremgangsmåde har virket før så hvorfor ikke prøve igen? :)
1) Sørge for at det er nemt at portere spil fra iPhone til Zune.
2) Sørge for at man kan spille samme spil på Microsoft telefoner.
3) Udviklere begynder at lave samme spil til begge platforme med microsofts som det første og porterer dem så til iPhone.
4) Microsoft "opgraderer" deres standard til en hvor spillene ikke længere kan eller må porteres til iPhone.
5) Udviklere laver kun spil til Microsoft
Den fremgangsmåde har virket før så hvorfor ikke prøve igen? :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.