Huawei giver tre års garanti på P9
-
af
modgaard
huawei
NeoNmaN (1) skrev:
reklamation = kunden skal bevise over for butikken/producenten er fejlen ikke er selv forskyldt men har været fra starten
garnti = butik/producent skal på bevise over for kunden at det er kunden selv der har ødelagt varen.
Useful (2) skrev:NeoNmaN (1) skrev:
reklamation = kunden skal bevise over for butikken/producenten er fejlen ikke er selv forskyldt men har været fra starten
garnti = butik/producent skal på bevise over for kunden at det er kunden selv der har ødelagt varen.
Dette er ikke korrekt.
Det er 100% op til garantiens ordlyd. En garanti skal som sådan kun, stille forbrugeren bedre end reklamationsretten.
graynote (3) skrev:Useful (2) skrev:NeoNmaN (1) skrev:
reklamation = kunden skal bevise over for butikken/producenten er fejlen ikke er selv forskyldt men har været fra starten
garnti = butik/producent skal på bevise over for kunden at det er kunden selv der har ødelagt varen.
Dette er ikke korrekt.
Det er 100% op til garantiens ordlyd. En garanti skal som sådan kun, stille forbrugeren bedre end reklamationsretten.
En garanti skal, så vidt jeg husker, stille en VÆSENTLIGT bedre en reklamationsretten - en lille nuance, der er værd at tage med.
arne_v (5) skrev:Hvis jeg husker rigtig så er den lovpligtige reklamations ret på 2 år med:
- 0.5 år hvor butikken har bevisbyrden
- 1.5 år hvor forbrugeren har bevisbyrden
arne_v (5) skrev:Hvis jeg husker rigtig så er den lovpligtige reklamations ret på 2 år med:
- 0.5 år hvor butikken har bevisbyrden
- 1.5 år hvor forbrugeren har bevisbyrden
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.