mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det var da os på tide, HL1 Deathmatch er nogle af de bedste multiplayer "minder" jeg har :P
btw. First igen, nanana na naaaa na
btw. First igen, nanana na naaaa na
Deathmatch, ja det er da meget godt, men hvad med at lave så man kunne spille hele spillet igennem CoOperative, det kunne være så totalt fedt.
Hmm jeg forståt virkelig ikke hvorfor HL2 har fået roser for andet end enginen, historien er jo det rene bras. Ingen sammenhæng og en træls afslutning :(
Glæder mig :)
Irelevant info;
Har haft spillet siden mandag. Men har ikke kunnet spille det.
Men jeg får en dvd-brænder imorgen, + jeg smider min gamle 17" CRT ud! Og ind af døren kommer en splinter ny 19" TFT. Det må så være min julegave til mig selv. Glæder mig som et barm.
Irelevant info;
Har haft spillet siden mandag. Men har ikke kunnet spille det.
Men jeg får en dvd-brænder imorgen, + jeg smider min gamle 17" CRT ud! Og ind af døren kommer en splinter ny 19" TFT. Det må så være min julegave til mig selv. Glæder mig som et barm.
#3 tror problemet er at de stakkels manuscript-forfattere ikke kan lave en historie der kan bære n helte på engang, og så bliver det også svære at scripte events (for tænk hvis de skulle lave en god AI).
Forresten er der 2 stavefejl i nyheden. Deathmatch staves hverken Deatchmatch eller Deatmatch.
Forresten er der 2 stavefejl i nyheden. Deathmatch staves hverken Deatchmatch eller Deatmatch.
hvad er det da for en nyhed at sende? ja undksyld jeg spørger men det er da så ligegyldigt at poste på newz.dk at et spil nu har miltiplayer
#12: Hvad er det dog for en kommentar at komme med? Undskyld jeg spørger, men det er da så ligegyldigt at fortælle folk, der sikkert har klikket på linket fordi de synes nyheden var interessant, at du synes den er ligegyldig.
Jeg synes miltiplayer lyder som et spændende koncept, og glæder mig til at få indsat stik i min milt, så jeg kan spille over steam.
Jeg synes miltiplayer lyder som et spændende koncept, og glæder mig til at få indsat stik i min milt, så jeg kan spille over steam.
Hmmm... Deathmatch er da en start - men lad os få noget teamwork ala CS (men med gravity gun), og jeg tror det vil blive en sucess.
DM i sig selv er for ensformigt synes jeg.
Men bortset fra det, godt initiativ... imponerende at de frigiver dét free of charge - singleplayer delen med CS er i sig selv mere end de 269 kroner værd jeg gav i BIlka.
DM i sig selv er for ensformigt synes jeg.
Men bortset fra det, godt initiativ... imponerende at de frigiver dét free of charge - singleplayer delen med CS er i sig selv mere end de 269 kroner værd jeg gav i BIlka.
#11, nu siger du to...
Jeg har aldrig før hørt om at man ved at rode i sin bod kan løse den slags problemer. I øvrigt burde Half-Life stå ens alle fem steder.
For resten er det en vildt god AI... Jeg tog et telefonrør og smed i hovedet på en af vagterne, og løb derhen hvor han stod. Da han kom tilbage, stillede han sig i vejen, så jeg ikke kunne komme ud.
Jeg har aldrig før hørt om at man ved at rode i sin bod kan løse den slags problemer. I øvrigt burde Half-Life stå ens alle fem steder.
For resten er det en vildt god AI... Jeg tog et telefonrør og smed i hovedet på en af vagterne, og løb derhen hvor han stod. Da han kom tilbage, stillede han sig i vejen, så jeg ikke kunne komme ud.
#15 du kan spille teams i HL2 DM (Combine vs Resistance)
#11 spillet har en virkelig god AI dette kan især ses hvis man bruger konsolen, osm eksempel kan jeg fortælle dig at jeg mange gange har prøvet at en combine er flygtet og derefter løbet en anden vej hen til mig fx rundt om et hus så han kom bagfra istedet for forfra plus flere andre ting, dog er banerne for det meste bygget op så fjenderne kun har en vej at gå hvilket gør at de ikke kan bruge AI'en til meget.
#6 Historien er genial for dem der kan lide historier der ikke bare slutter, men hvis man vil have at hvert spil skal have en fuldstændig afsluttet historier som fx dem i FF serien så skal man ikke spille HL2...
#12 Der er folk der er interreseret i nyheden hvilket gør den værd at poste.
Selv syntes jeg at HL2 DM er lidt lille 2 baner og meget få våben, men nu har de jo også en mapkonkurrence igang hvor de ufordrer folk til at lave nye maps, så det går vel nok.
#11 spillet har en virkelig god AI dette kan især ses hvis man bruger konsolen, osm eksempel kan jeg fortælle dig at jeg mange gange har prøvet at en combine er flygtet og derefter løbet en anden vej hen til mig fx rundt om et hus så han kom bagfra istedet for forfra plus flere andre ting, dog er banerne for det meste bygget op så fjenderne kun har en vej at gå hvilket gør at de ikke kan bruge AI'en til meget.
#6 Historien er genial for dem der kan lide historier der ikke bare slutter, men hvis man vil have at hvert spil skal have en fuldstændig afsluttet historier som fx dem i FF serien så skal man ikke spille HL2...
#12 Der er folk der er interreseret i nyheden hvilket gør den værd at poste.
Selv syntes jeg at HL2 DM er lidt lille 2 baner og meget få våben, men nu har de jo også en mapkonkurrence igang hvor de ufordrer folk til at lave nye maps, så det går vel nok.
Hell, gider kun HL2DM hvis Crossfire er med - det map var da noget af det fedeste man kunne game i det originale HLDM. Så længe folk ikke campede ved nuken self.
seriøst, er jeg den eneste der ikke var imponeret over HL2 ?
-ja okay, det er da meget flot, men DAMN historien stinker... man får NADA at vide om NOGET som helst.... man redder bare verden, man får intet at vide om hvorfor... geee fedt...
-ja okay, det er da meget flot, men DAMN historien stinker... man får NADA at vide om NOGET som helst.... man redder bare verden, man får intet at vide om hvorfor... geee fedt...
Sorry denne Video: http://www.nofrag.com/fichiers/halflife2/videos/93...
#19 - natik
Jeg er stor fan af HL(1) og blev enormt skuffet efter at have gennemført HL2 i singleplayer, der er for mange løse ender og historien er ganske enkel for smal. Udover det er spillet ufattelig hurtig gennemført og stemningen i spillet kan slet ikke leve op til dens forgænger. Derudover virker det som et halvfærdig spil, alene det at spillet ikke kommer med multiplayer support fra starten! Derudover er det da lidt latterligt at multiplayerdelen efter release har meget få multiplayer baner med.
Misforstå mig ikke, spillet har stort potentiale som multiplayerspil, hvis ellers valve gider gøre noget ved spillet. Men singleplayerdelen er for mig bare et tegn på at de er blevet pengegriske og vil malke på historien så længe som muligt
just my 2 cents ;)
Jeg er stor fan af HL(1) og blev enormt skuffet efter at have gennemført HL2 i singleplayer, der er for mange løse ender og historien er ganske enkel for smal. Udover det er spillet ufattelig hurtig gennemført og stemningen i spillet kan slet ikke leve op til dens forgænger. Derudover virker det som et halvfærdig spil, alene det at spillet ikke kommer med multiplayer support fra starten! Derudover er det da lidt latterligt at multiplayerdelen efter release har meget få multiplayer baner med.
Misforstå mig ikke, spillet har stort potentiale som multiplayerspil, hvis ellers valve gider gøre noget ved spillet. Men singleplayerdelen er for mig bare et tegn på at de er blevet pengegriske og vil malke på historien så længe som muligt
just my 2 cents ;)
#6
Hmm jeg forståt virkelig ikke hvorfor HL2 har fået roser for andet end enginen, historien er jo det rene bras. Ingen sammenhæng og en træls afslutning :(
ehmm måske ser du ikke sammenhængen, men det er nok fordi du ikke ser alle de skjulte hints og analysere de ting som bliver sagt og vist i spillet.
tag et kik på:
http://members.shaw.ca/storage_4/hl2story/
Havde jeg vidst at ½Life2 ikke havde haft en multiplayer del havde jeg ikke købt spillet.
Jeg havde forventet at der var en del forskellige multiplayer modes som feks deathmatch, team deathmatch, capture the flag, last man standig, kill of the hill.
Og nej CS-Source er bestemt ikke multiplayer nok. Grafikken er da meget pæn men fysik delen er ret dårlig i forhold til ½Life2, når man ikke har mulighed for at skubbe rundt på genstande og derefter bruge dem til at kravle om på. Desuden irriterer det mig utroligt meget at en person skal skydes mere end 7 gange i maven med en pistol, for at dø af det - Og det kalder de realistisk skade !
Jeg havde forventet at der var en del forskellige multiplayer modes som feks deathmatch, team deathmatch, capture the flag, last man standig, kill of the hill.
Og nej CS-Source er bestemt ikke multiplayer nok. Grafikken er da meget pæn men fysik delen er ret dårlig i forhold til ½Life2, når man ikke har mulighed for at skubbe rundt på genstande og derefter bruge dem til at kravle om på. Desuden irriterer det mig utroligt meget at en person skal skydes mere end 7 gange i maven med en pistol, for at dø af det - Og det kalder de realistisk skade !
:::::::::::::::::::::FLOT STAVET:::::::::::
Deatchmatch.... Deatmatch....
... Okay... Hmm gad vide hvad det er ?
Måske en "deaf-Match" Who knows ? Cause it aint spelled right, ya freaken morons!
Deatchmatch.... Deatmatch....
... Okay... Hmm gad vide hvad det er ?
Måske en "deaf-Match" Who knows ? Cause it aint spelled right, ya freaken morons!
#24 Det er da også sjovt at han skal bruge den dårligste AI i spillet(Ok måske lige pånær af Barnacle og Headcrab) for at vise hvor dårlig den er.
Du skal regne med at AI'en til fjenderne skifter.
Med hensyn til med buen så ligger fejlen sikkert ikke i hitboxen, det er sjovt nok også kun buen han bruger til at teste fænomenet med.(Pilen på buen burde have faldet i både fart og højde, det så den derimod ikke ud til at gøre).
Og bare fordi du kan se dem betyder jo ikke de kan se dig, det er jo ikke bare en bot der kan alt.
Med det pilleglas han brugte til at komme forbi til den fjende tvivler jeg stærkt på, da han senere viser han kan gå med en skraldespand så bliver han jo skudt mens han holder den.
Og da jeg selv var der brugte jeg en kasse og blev første gang skudt ned. Næste gang lykkedes det dog.
En god AI != en der har overhånden, en god AI = en der virker realistisk.
Ser du den scene med jernskuret så kan det jo hurtigt ses ved at han ren faktisk ligger en konstant skudild mod din position.
#30 Jeg mindes ikke at høre fra dem at CS er realistisk. Faktisk er den eneste grund til jeg spillede CS lige netop det.
CS er et teamplay spil med anti-/terrorisme som tema, ikke et Rainbow Six.
Desuden ville det jo ikke være fedt hvis antiterrorristerne har udstyr til at undgå effekten af pistolskud, hvor terrorristerne har minimalt udstyr på, og derfor nemmere kan skydes.
#31 Enig :P hvis du spiller dm_overwatch og så tager en tønde, skyder den op i luften, med gravity gun, og så lige inden den rammer jorden så skyder du til den med gravity gun, bagefter samler du den op med gravity gun igen.
Hvis du gør det så springer den i luften lige så snart den rammer noget :P (kanont selvmordsvåben, hvis folk løber ind i dig så sprænger den :D)
Du skal regne med at AI'en til fjenderne skifter.
Med hensyn til med buen så ligger fejlen sikkert ikke i hitboxen, det er sjovt nok også kun buen han bruger til at teste fænomenet med.(Pilen på buen burde have faldet i både fart og højde, det så den derimod ikke ud til at gøre).
Og bare fordi du kan se dem betyder jo ikke de kan se dig, det er jo ikke bare en bot der kan alt.
Med det pilleglas han brugte til at komme forbi til den fjende tvivler jeg stærkt på, da han senere viser han kan gå med en skraldespand så bliver han jo skudt mens han holder den.
Og da jeg selv var der brugte jeg en kasse og blev første gang skudt ned. Næste gang lykkedes det dog.
En god AI != en der har overhånden, en god AI = en der virker realistisk.
Ser du den scene med jernskuret så kan det jo hurtigt ses ved at han ren faktisk ligger en konstant skudild mod din position.
#30 Jeg mindes ikke at høre fra dem at CS er realistisk. Faktisk er den eneste grund til jeg spillede CS lige netop det.
CS er et teamplay spil med anti-/terrorisme som tema, ikke et Rainbow Six.
Desuden ville det jo ikke være fedt hvis antiterrorristerne har udstyr til at undgå effekten af pistolskud, hvor terrorristerne har minimalt udstyr på, og derfor nemmere kan skydes.
#31 Enig :P hvis du spiller dm_overwatch og så tager en tønde, skyder den op i luften, med gravity gun, og så lige inden den rammer jorden så skyder du til den med gravity gun, bagefter samler du den op med gravity gun igen.
Hvis du gør det så springer den i luften lige så snart den rammer noget :P (kanont selvmordsvåben, hvis folk løber ind i dig så sprænger den :D)
#24 Glemte også lige at jeg er lidt enig i de der 10/10 karakterer, og ikke bare at det er 10/10 men også at det overhovedet er en 10-skala.
Hvad nu hvis der kommer et bedre spil? Så skal den jo praktisk talt have over 10/10 fx 11/10, og det er jo ikke muligt.
Men når man køber Half-Life 2 får du jo mere end hvad man umiddelbart ville tro. Altså Half-Life 1 har haft support siden spillet blev udgivet, mods, m.m.
Nu har Half-Life 2 været ude i lidt over 2 uger og vi har allerede SDK til mods, plus vi har fået en gratis officiel udvidelse allerede 2 uger efter udgivelsen.
Det er også kritiske punkter når man skal rate et produkt, hvertfald efter min mening.
Hvad nu hvis der kommer et bedre spil? Så skal den jo praktisk talt have over 10/10 fx 11/10, og det er jo ikke muligt.
Men når man køber Half-Life 2 får du jo mere end hvad man umiddelbart ville tro. Altså Half-Life 1 har haft support siden spillet blev udgivet, mods, m.m.
Nu har Half-Life 2 været ude i lidt over 2 uger og vi har allerede SDK til mods, plus vi har fået en gratis officiel udvidelse allerede 2 uger efter udgivelsen.
Det er også kritiske punkter når man skal rate et produkt, hvertfald efter min mening.
#35: Karakteren er baseret på dags-dato kvaliteten af spillet. Det er klart, at om 2-3 år måske før, kommer der et spil der er bedre, både grafik-mæssigt, lyd og handling. Og den får måske samme karakter, men man skal lige huske på at selvom du får 9 i matematik, i folkeskolen, så er det ikke baseret på samme formåen hvis du får 9 i matematik, i gymnasiet.
#36 om 2-3 år er ikke i morgen. Ser man fx Gamespy og Boomtown får både Halo 2 og Half-Life 2 begge fuld score.
Spillet er ikke engang ude med en uges mellemrum.
Og for at det ikke skal være løgn er der _7_ titler som har fået fuld score fra gamespy, INDEN for en måned.
Spillet er ikke engang ude med en uges mellemrum.
Og for at det ikke skal være løgn er der _7_ titler som har fået fuld score fra gamespy, INDEN for en måned.
hvorfor tror nogle at et mp spil 100% er sjovere hvis det er realistisk, det giver ingen mening...?!
#38
Hvis du har realistisk fysik er det nemmere at være kreativ da du har forudfattet viden.
(Kaste med ting på banen, vælte mure, lave fælder).
Hvis fysikken opførte sig fuldstændig anderledes end du var vant til, skulle du først lave en masse forsøg til at finde ud af hvordan verdenen virker, og så bagefter kan du være kreativ. Se evt Quake3 trick jumping film. Meget urealistisk fysik, men stadig sjovt når man har fundet 'bugsne'.
(Arg, jeg kan ikke samle mennesker op med gravity gun. Arg, jeg kan ikke stjæle objekter fra andres gravity gun.)
Dette gælder selvfølgelig også med alle andre aspekter af spillet - hvis det opfører sig som man forventer, er det nemmere at komme igang med.
Hvis du har realistisk fysik er det nemmere at være kreativ da du har forudfattet viden.
(Kaste med ting på banen, vælte mure, lave fælder).
Hvis fysikken opførte sig fuldstændig anderledes end du var vant til, skulle du først lave en masse forsøg til at finde ud af hvordan verdenen virker, og så bagefter kan du være kreativ. Se evt Quake3 trick jumping film. Meget urealistisk fysik, men stadig sjovt når man har fundet 'bugsne'.
(Arg, jeg kan ikke samle mennesker op med gravity gun. Arg, jeg kan ikke stjæle objekter fra andres gravity gun.)
Dette gælder selvfølgelig også med alle andre aspekter af spillet - hvis det opfører sig som man forventer, er det nemmere at komme igang med.
Det er så nice at kaste et arkivskab i nakken på sin modstander eller trække en brændende tønde forbi en modstanderså den sprænger lige når den kommer op på siden af ham.
Gravitygun er kommet for at blive og DAMN hvor det giver meget liv til spillet.
Jeg mangler blot at kunne "Rocketjumpe" med den gravity gun. Så ville spillet være SÅ nice :)
Gravitygun er kommet for at blive og DAMN hvor det giver meget liv til spillet.
Jeg mangler blot at kunne "Rocketjumpe" med den gravity gun. Så ville spillet være SÅ nice :)
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.