mboost-dp1

unknown
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Damn det var da en skam. Ville da ellers godt have min 2mbit list hurtigere.. Selv om jeg fik den til 595.. Men ok, sådan kan det jo gå.. Hurra for ikke at få det.. HUaa..ehmmmm hm.. hmmm....
"Kære *
Tak for din henvendelse.
Den hastighed som du har (384/384) er ikke een af de hastigheder vi har opgraderet i denne omgang.
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til enten at kontakte mig telefonisk på
+45 33983398 eller på min e-mailadresse
Med venlig hilsen
*
Cybercity kundeservice"
Jamen tak
Tak for din henvendelse.
Den hastighed som du har (384/384) er ikke een af de hastigheder vi har opgraderet i denne omgang.
Hvis jeg i øvrigt kan være dig behjælpelig, er du velkommen til enten at kontakte mig telefonisk på
+45 33983398 eller på min e-mailadresse
Med venlig hilsen
*
Cybercity kundeservice"
Jamen tak
Har ikke TDC, sidder på DTU-net...så det betyder intet for mig personligt...er bare nysgerrig på udviklingen i denne her historie
ARGH.. Hvorfor har jeg ikke fået noget mere ud af min 384/384? hvis de har tænkt sig at nedlægge den linje så må de sku da også opgradere den. Jeg er dog glad nok for hastigheden og på en lærlinge løn har man sku ikke råd til mere... ved ikke med andre men jeg har da ikke. 1 stk klage til CC på vej...
kan kun sige jeg 15etllerandet /512 tils samme pris som min 1megabit.. så det er jo godt nok :( men stiadg ik lige så godt som 2megabiten til 595,- ...
snakz
ferie :))
snakz
ferie :))
Jeg fik at vide, at jeg har fået opgraderet til 1024/256, nu er det bare sådan at jeg allerede havde 1024/256 :)
hey
var lige en tur herinde på newz.dk og så denne nyhed, jeg har CC og ganske rigtigt har de ubemærket opgraderet min linie til 1024/512 fra en 512/512, har ik fået en email eller noget, og det er ik meget mere end 5 timer siden jeg downloadede en forholdsvis stor fil fra boomtown.net, som blev hentet med et gennemsnit på 51,3kb/s, så det må være sket inden for denne tidsramme.
Henter nu med 100+ kb/s og det er temmelig nice :)
gogo cybercity, har sq aldrig fortrudt jeg skiftede til jer :)
var lige en tur herinde på newz.dk og så denne nyhed, jeg har CC og ganske rigtigt har de ubemærket opgraderet min linie til 1024/512 fra en 512/512, har ik fået en email eller noget, og det er ik meget mere end 5 timer siden jeg downloadede en forholdsvis stor fil fra boomtown.net, som blev hentet med et gennemsnit på 51,3kb/s, så det må være sket inden for denne tidsramme.
Henter nu med 100+ kb/s og det er temmelig nice :)
gogo cybercity, har sq aldrig fortrudt jeg skiftede til jer :)
Ringede lige til Cybercity, og snakkede med en-eller-anden tlf. dame. Oplyste brugernavn osv. og fik at vide "Ja, vi er i sommerhumør, og har sænket prisen på dit abonnement med 30 kr." jaa...
Men der var ikke noget at hente med opgradering eller noget. Det var kun nogen af deres kunder der var blevet opgraderet, andre havde fået sænket prisen. HVAD HELVEDE SKAL DET FORESTILLE??? Har de siddet i en brandert, og kastet dartpile efter sedler med brugernavne, for at beslutte hvem der skal have hvad??? Hvorfor kan en 512/512 blive oppet til 1024/512, når der ikke er noget at gøre for min stakkels 768/256? Latterlige forretningsmetoder! Vil da 25 gange hellere køre 1024/256 end have mit nuværende abbonnement 30 kr. billigere! Et styk brok mail på vej til cybercity!
Men der var ikke noget at hente med opgradering eller noget. Det var kun nogen af deres kunder der var blevet opgraderet, andre havde fået sænket prisen. HVAD HELVEDE SKAL DET FORESTILLE??? Har de siddet i en brandert, og kastet dartpile efter sedler med brugernavne, for at beslutte hvem der skal have hvad??? Hvorfor kan en 512/512 blive oppet til 1024/512, når der ikke er noget at gøre for min stakkels 768/256? Latterlige forretningsmetoder! Vil da 25 gange hellere køre 1024/256 end have mit nuværende abbonnement 30 kr. billigere! Et styk brok mail på vej til cybercity!
tjaa for 2-3 måneder siden gik min linje fra 384/128 til 512/128 ganske gratis det må de vel selv omm jeg ved hvad den koster og hvad jeg vil give og så er resten op til dem
Fik det her fra TDC.. Overvejer at gå over til CC i stedet for nu.. TDC er så kolde i røven overfor konkurrence åbenbart.. :/
Tak for henvendelsen.
Jeg ved ikke hvilke tilbud Cybercity kører med. I øjeblikket har vi ikke
nogen kampagner kørende, og jeg ved ikke hvilke kampagner vi vil komme med i
fremtiden.
Tak for henvendelsen.
Jeg ved ikke hvilke tilbud Cybercity kører med. I øjeblikket har vi ikke
nogen kampagner kørende, og jeg ved ikke hvilke kampagner vi vil komme med i
fremtiden.
Ja. Det er derfor vi har CC.. Istedet for at klage over TDC hele tiden. Skift..
Der er enormt mange der brokker sig herinde omkring TDC, også sidst da folk (ink. mig) 2mbit til de 595. Men folk har stadig ikke skiftet.. Men brokke sig kan de :)
Så go for it OmegaOne.. Come to us.. hehe
Der er enormt mange der brokker sig herinde omkring TDC, også sidst da folk (ink. mig) 2mbit til de 595. Men folk har stadig ikke skiftet.. Men brokke sig kan de :)
Så go for it OmegaOne.. Come to us.. hehe
Jeg havde før 1Mbit/256
fik et brev fra CC at min linie nu er 1Mbit/512 til samme pris
dvs. min upload er blevet forhøjet... det er udemærket
fik et brev fra CC at min linie nu er 1Mbit/512 til samme pris
dvs. min upload er blevet forhøjet... det er udemærket
Så er der sgu dårligt nyt.
Dem der har fået deres 2mbit/512 ned til 595 kr. får ikke mere hastighed. jeg har langt om længe lige fået svar fra dem, ang. hvorfor det skulle tage 1-2 uger. Og de svarer.
Det tager 1- 2 hvis der ligger en "opgave" på kontoen eksempelvis en flytning. Systemet kan ikke
behandle flere af den slags administrative opgaver på en gang.
Tilbuddet gælder desværre ikke dig, da du allerede har fået din forbindelse 300 kr billigere end
normal prisen. Det er altså en standard mail, som er sendt alle vores kunder med samme forbindelse
som dig.
Dem der har fået deres 2mbit/512 ned til 595 kr. får ikke mere hastighed. jeg har langt om længe lige fået svar fra dem, ang. hvorfor det skulle tage 1-2 uger. Og de svarer.
Det tager 1- 2 hvis der ligger en "opgave" på kontoen eksempelvis en flytning. Systemet kan ikke
behandle flere af den slags administrative opgaver på en gang.
Tilbuddet gælder desværre ikke dig, da du allerede har fået din forbindelse 300 kr billigere end
normal prisen. Det er altså en standard mail, som er sendt alle vores kunder med samme forbindelse
som dig.
Jeg var ellers så glad for cybercity indtil jeg modtog denne mail:
Tak for din henvendelse.
Jeg kan se at du kører med en 512/128 og derfor er du ikke blevet opgraderet yderligere.
Det var jo et tilbud vi kørte med i en periode og derfor er det ikke alle der har fået det, derfor
tilbyder vi nu denne opgradering til de kunder.
HVA FANDEN ER MENINGEN. Når jeg går i bilka og køber 2 poser slik på tilbud den ene uge får jeg da ikke forbud mod at købe 2 liter mælk på tilbud den næste uge. Det ka simpelthen ikke være rigtigt.
Og hva fanden er meningen med at JEG SKAL GIVE PENGE for at få opgraderet min linie (fik opgraderet fra 256/128 til 512/128 for 35 extra om måneden) og andre FÅR OPGRADERINGEN GRATIS. DET ER FANDME FOR GROFT.
bare mine 2 cent
Tak for din henvendelse.
Jeg kan se at du kører med en 512/128 og derfor er du ikke blevet opgraderet yderligere.
Det var jo et tilbud vi kørte med i en periode og derfor er det ikke alle der har fået det, derfor
tilbyder vi nu denne opgradering til de kunder.
HVA FANDEN ER MENINGEN. Når jeg går i bilka og køber 2 poser slik på tilbud den ene uge får jeg da ikke forbud mod at købe 2 liter mælk på tilbud den næste uge. Det ka simpelthen ikke være rigtigt.
Og hva fanden er meningen med at JEG SKAL GIVE PENGE for at få opgraderet min linie (fik opgraderet fra 256/128 til 512/128 for 35 extra om måneden) og andre FÅR OPGRADERINGEN GRATIS. DET ER FANDME FOR GROFT.
bare mine 2 cent
Jeg har lige opklaret "mysteriet" med at man ikke har fået en mail. Ihvertfald i mit tilfælde, og det kunne jo være det også gjaldt for andre.
Den mail jeg fik var afsendt uden dato og klokkesættet, og da mit mailprogram (Eudora) sorterer mails efter dato, så så jeg simpelthen ikke mailen da den blev sorteret op i toppen.
En ret kikset fejl må man sige.
Den mail jeg fik var afsendt uden dato og klokkesættet, og da mit mailprogram (Eudora) sorterer mails efter dato, så så jeg simpelthen ikke mailen da den blev sorteret op i toppen.
En ret kikset fejl må man sige.
PAS PÅ MED CYBERCITY
Jeg har kun fået en dårlig oplevelse hos cybercity .jeg havde bestilt en ip telefon med internet ..fik så en sico router ,da de ikke kunne få mig på ip telefoni fordi de havde travlt ..da jeg så skulle på ip telefoni sendte de mig en router xyel og da jeg fik den til at virke sendte de mig en tom kasse jeg skulle sende sicoen retur i ...og det gjorde jeg så
men fik så en rykker på en Athera modem .som jeg aldrig har modtaget
på 1000 kr + 100 kr i rykkergebyr .så nu har jeg snakket med kundeservice for at høre om det ikke er den forkerte stregkode de
har givet pakken ..men de er slet ikke til at tale med ,de forholder sig bare til ,hvad der står på deres computer ..og selvom man gentagne gange ,sender mail om hvad det kunne være de havde gjort af fejl ..hjælper det ikke noget ..de besvarer simpelthen ikke din mail ...kun hvis du sender en opsigelse som jeg gjorde ...den besvarer de samme dag ...så nu hænger jeg med med beløb 1000 kr på rykkergebyrer
+ indtil sagen er afsluttet i telestyrelsen og forbrugerrådet..pas på det kan god gå hen og blive en dyr fornøjelse og tidskrævende,når cybercity begår fejl
Jeg har kun fået en dårlig oplevelse hos cybercity .jeg havde bestilt en ip telefon med internet ..fik så en sico router ,da de ikke kunne få mig på ip telefoni fordi de havde travlt ..da jeg så skulle på ip telefoni sendte de mig en router xyel og da jeg fik den til at virke sendte de mig en tom kasse jeg skulle sende sicoen retur i ...og det gjorde jeg så
men fik så en rykker på en Athera modem .som jeg aldrig har modtaget
på 1000 kr + 100 kr i rykkergebyr .så nu har jeg snakket med kundeservice for at høre om det ikke er den forkerte stregkode de
har givet pakken ..men de er slet ikke til at tale med ,de forholder sig bare til ,hvad der står på deres computer ..og selvom man gentagne gange ,sender mail om hvad det kunne være de havde gjort af fejl ..hjælper det ikke noget ..de besvarer simpelthen ikke din mail ...kun hvis du sender en opsigelse som jeg gjorde ...den besvarer de samme dag ...så nu hænger jeg med med beløb 1000 kr på rykkergebyrer
+ indtil sagen er afsluttet i telestyrelsen og forbrugerrådet..pas på det kan god gå hen og blive en dyr fornøjelse og tidskrævende,når cybercity begår fejl
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.