mboost-dp1

- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Nu er 223mia slet ikke et tal jeg vil forsøge at forholde mig til, men jeg er klart enig i at Google er det hurtigst genkendelige for mit vedkommende og med de bedste associationer.
Kunne være spændende om det måske ikke også er verdens største brand nogensinde? Mon ik.
Kunne være spændende om det måske ikke også er verdens største brand nogensinde? Mon ik.
#1 alt med penge er meget højre beløber end bare året før så ja mon ik når både penge/gæld/befolkning stiger eksponentiel år for år
under mig egenligt apples ik er højre og at ibm stadig er så højt ligne ganske godt klaret af vodafone de ligger så højt af et teleselskab at være
under mig egenligt apples ik er højre og at ibm stadig er så højt ligne ganske godt klaret af vodafone de ligger så højt af et teleselskab at være
Så hvis jeg havde 224 mia jeg ikke vidste hvad jeg skal bruge til (og da slet ikke vidste hvordan jeg var kommet i besiddelse af), så kunne jeg overtage Googles brand?
#1 - du vil kunne bygge 10,4 Stortbæltsbroer. Hjalp det på forståelsen? Sikkert ikke.
hm.. Du vil kunne købe 205.359 stk. Mercedes SLK 2011. Så skal du bare finde en mærkelig garage.
Du vil kunne give hver enkelt menneske på hele jorden små 50.000 kroner.
Eller beholde alle pengene selv...
#1 - du vil kunne bygge 10,4 Stortbæltsbroer. Hjalp det på forståelsen? Sikkert ikke.
hm.. Du vil kunne købe 205.359 stk. Mercedes SLK 2011. Så skal du bare finde en mærkelig garage.
Du vil kunne give hver enkelt menneske på hele jorden små 50.000 kroner.
Eller beholde alle pengene selv...
#6
Jeg burde sidde i et økonomisk ministerium ;-) Så havde vi alle mange flere penge, selvom pengetrykkeriet nok skulle have mere gang i den.
hm.. 34,4 kroner pr. indbygger... et godt stykke fra 50.000.
Nå, men hvis nu du havde 325.000.000.000.000 kroner, SÅ havde vi alle kunne få 50.000 hver. right?
Jeg burde sidde i et økonomisk ministerium ;-) Så havde vi alle mange flere penge, selvom pengetrykkeriet nok skulle have mere gang i den.
hm.. 34,4 kroner pr. indbygger... et godt stykke fra 50.000.
Nå, men hvis nu du havde 325.000.000.000.000 kroner, SÅ havde vi alle kunne få 50.000 hver. right?
Nu er de jo ikke de eneste, der værdisætter brands. Og der er også stor forskel på et brandsværdi - fx genkendelse, positive relationer og så hvad et givent brand kan gøre, hvis de blåstempler noget.
Fysiske produkter som man forbruger vil stadig (altid?) have et stærkere tag i folk, men brandets samlede værdi vil ikke nødvendigvis afspejle dette.
Jeg tror fx også Coca-Cola stadig vil score bedre i en test målt på befolkningen på gadeplan ift. genkendelighed, responstid og hvilken umiddelbar respons brandet har på personen... men det betyder jo ikke højere brandværdi
Mange har jo ikke et decideret forhold til Google - langt de fleste bruger ikke et Google produkt, men "bare" deres service som søgemaskine (ja, det er også et produkt).
Omvendt så er Google (Apple mv.) meget stærkere, når de lancerer eller støtter op om noget.
Anywho - her er en anden (ikke bedre) "best global brands 2010" liste
http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/be...
Fysiske produkter som man forbruger vil stadig (altid?) have et stærkere tag i folk, men brandets samlede værdi vil ikke nødvendigvis afspejle dette.
Jeg tror fx også Coca-Cola stadig vil score bedre i en test målt på befolkningen på gadeplan ift. genkendelighed, responstid og hvilken umiddelbar respons brandet har på personen... men det betyder jo ikke højere brandværdi
Mange har jo ikke et decideret forhold til Google - langt de fleste bruger ikke et Google produkt, men "bare" deres service som søgemaskine (ja, det er også et produkt).
Omvendt så er Google (Apple mv.) meget stærkere, når de lancerer eller støtter op om noget.
Anywho - her er en anden (ikke bedre) "best global brands 2010" liste
http://www.interbrand.com/en/best-global-brands/be...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.