mboost-dp1

Getmore A/S
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Det er så typisk af SKAT at sige sådan noget.
Jeg taler dagligt med SKAT og de kunne lige så godt lave deres telefonsvarer om til "Velkommen til SKAT. Har du et problem er det ikke os der har fejlet! Træk et nummer og vi vil betjene dig inden dagen er omme, med mindre vi beslutter noget andet!"
Jeg taler dagligt med SKAT og de kunne lige så godt lave deres telefonsvarer om til "Velkommen til SKAT. Har du et problem er det ikke os der har fejlet! Træk et nummer og vi vil betjene dig inden dagen er omme, med mindre vi beslutter noget andet!"
#2
Jeg har heller aldrig haft problemer, men jeg tror nu også mest det var SKAT der havde problemer med Getmore, da de blev snydt for en masse momskroner. Forbrugerne fik til gengæld lavere priser, og gratis forsendelse.
Jeg skal dog ikke kunne udtale mig om, hvor vidt der var problemer når man indsendte varer til ombytning eller reparation. :)
Jeg har heller aldrig haft problemer, men jeg tror nu også mest det var SKAT der havde problemer med Getmore, da de blev snydt for en masse momskroner. Forbrugerne fik til gengæld lavere priser, og gratis forsendelse.
Jeg skal dog ikke kunne udtale mig om, hvor vidt der var problemer når man indsendte varer til ombytning eller reparation. :)
Vejby (5) skrev:Vil det sige at getmore skal reperer et bundkort som stadig er på garanti - eller er det kun de ting der allerede er sendt ind ?
Hvis getmore lukker, så ryger din garanti. Hvis du allerede har sendt bundkortet ind, og venter på svar fra getmore, kan det være Skat kan hjælpe dig med at få det retur. Hvis kortet er dødt har du formentlig tabt det i konkursen, da dit krav om et nyt bundkort ikke står specielt højt på listen over kreditorer.
Generelt er det en rigtig god ide at kigge på, hvad er det for en virksomhed man handler med. Reklamationsretten er ikke sikret i tilfælde af konkurs, eller endnu værre, en virksomheds omstrukturering, hvor man lader det gamle selskab gå konkurs, for at købe varelager, bygninger og firmanavn over i et nyt driftsselskab. I sådan en situation har kunderne som regel mistet deres rettigheder. (Hvor mange selskaber har efterhånden lavet det nummer? Midtdata? Shg? Getmore?)
AngelOD (4) skrev:#2
Jeg har heller aldrig haft problemer, men jeg tror nu også mest det var SKAT der havde problemer med Getmore, da de blev snydt for en masse momskroner. Forbrugerne fik til gengæld lavere priser, og gratis forsendelse.
Jeg skal dog ikke kunne udtale mig om, hvor vidt der var problemer når man indsendte varer til ombytning eller reparation. :)
Det er nu mere dig selv og os andre som de har snydt ved ikke følge reglerne og betale det som de skal.
Jeg forstår ikke de hamrende usympatiske mennesker som har fortsat med at handle med Getmore på trods af alle udmeldinger omkring snyd og bedrag. Det er kun fordi de kan spare nogle håndører og er ligeglad med alle andre i samfundet. Uanset hvordan man vender og drejer det, så har de ikke handlet i god tro og det skal Skat nu til at tage hensyn til?
#8 Du skal nu klappe i med det der. Jeg har sgu købt i god tro dér, hver gang.
Det kan fandeme da ikke være et krav at man, på en eller anden måde, skal kunne gennemskue at firmaer ikke har rent mel i posen.. Især ikke ved et internetfirma.
Jeg synes da jeg havde læst et og andet på et tidspunkt, men bare fordi et firma undersøges af skat(eller lign.), og det kommer som en nyhed et sted, betyder da heller ikke at der definitivt er noget galt med firmaet, eller de ikke har rodet sig ud af hvad problemet skulle være senere hen.
Det kan fandeme da ikke være et krav at man, på en eller anden måde, skal kunne gennemskue at firmaer ikke har rent mel i posen.. Især ikke ved et internetfirma.
Jeg synes da jeg havde læst et og andet på et tidspunkt, men bare fordi et firma undersøges af skat(eller lign.), og det kommer som en nyhed et sted, betyder da heller ikke at der definitivt er noget galt med firmaet, eller de ikke har rodet sig ud af hvad problemet skulle være senere hen.
#10
Man skal nu virkelig have haft skyklapper på det sidste... ja lange stykke tid, for ikke at vide, hvad der foregik.
Jeg vil vove at påstå, at man ikke kan have handlet der i god tro mht. til deres momssvindel med alle de artikler og lignende der har været.
Jeg har selv handlet der få gange, fordi deres priser har været markant lavere, og synes jeg så rigeligt spytter penge i den offentlige kasse, så har også gjort det med god samvittighed.
Man skal nu virkelig have haft skyklapper på det sidste... ja lange stykke tid, for ikke at vide, hvad der foregik.
Jeg vil vove at påstå, at man ikke kan have handlet der i god tro mht. til deres momssvindel med alle de artikler og lignende der har været.
Jeg har selv handlet der få gange, fordi deres priser har været markant lavere, og synes jeg så rigeligt spytter penge i den offentlige kasse, så har også gjort det med god samvittighed.
[quote=blackthorne_dk (6)]Hvis getmore lukker, så ryger din garanti. Hvis du allerede har sendt bundkortet ind, og venter på svar fra getmore, kan det være Skat kan hjælpe dig med at få det retur. Hvis kortet er dødt har du formentlig tabt det i konkursen, da dit krav om et nyt bundkort ikke står specielt højt på listen over kreditorer.
SKAT hjælper ikke med at få reparationsvarer retur, da det kun er de nye varer, de har beslaglagt. Og Getmore er ikke meget for at udlevere dem - men efter mange mails frem og tilbage og trusler om politi og presse fik jeg min PC udleveret i Ishøj. Og fik den sendt til reparation direkte hos producenter Acer i Tyskland, for reklamationsretten kan stadig bruges over for producenten, så den er ikke mistet...
Og med tysk effektivitet havde jeg min pc tilbage med nyt mainboard og ny harddisk efter 6 dage - herligt!!!
Så bare gå på dem - måske virker det!
Og jeg anede intet om alle svindelomtalerne i forhold til Getmore, før jeg fik mailen fra dem om lukning af bankkontoen (14 dage efter, at min PC var sendt til rep), men havde kun gode erfaringer med dem fra tidligere køb!
mvh
Anja
SKAT hjælper ikke med at få reparationsvarer retur, da det kun er de nye varer, de har beslaglagt. Og Getmore er ikke meget for at udlevere dem - men efter mange mails frem og tilbage og trusler om politi og presse fik jeg min PC udleveret i Ishøj. Og fik den sendt til reparation direkte hos producenter Acer i Tyskland, for reklamationsretten kan stadig bruges over for producenten, så den er ikke mistet...
Og med tysk effektivitet havde jeg min pc tilbage med nyt mainboard og ny harddisk efter 6 dage - herligt!!!
Så bare gå på dem - måske virker det!
Og jeg anede intet om alle svindelomtalerne i forhold til Getmore, før jeg fik mailen fra dem om lukning af bankkontoen (14 dage efter, at min PC var sendt til rep), men havde kun gode erfaringer med dem fra tidligere køb!
mvh
Anja
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.