mboost-dp1

Futuremark Corporation
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
Sjovt... her i morges tænkte jeg lige på at det egentligt er langt tid siden jeg har set noget til 3Dmark, ville søge efter det når jeg kom hjem fra arbejde for at se om der var sket noget nyt
Har ellers ikke tænkt på 3DMark siden sidst jeg købte en ny computer for 1½ år siden
Har ellers ikke tænkt på 3DMark siden sidst jeg købte en ny computer for 1½ år siden
#2
enig
De spil vil så være 'spil-bare' om 1 år når der er kommet en ny generation kort på markedet...
eller for dem med i7 + 2x 5870...
enig
De spil vil så være 'spil-bare' om 1 år når der er kommet en ny generation kort på markedet...
eller for dem med i7 + 2x 5870...
Whoa! Sikke en detaljegrad! Og selvom bokeh ikke som sådan er nyt i realtime, så er det godt nok en superflot demonstration af dette også, i videoen.
Ekstreme detaljer og realisme for real-time; ligner pre-rendered!
Men er jeg den eneste der blev lidt træt af at glo på MSI-logo'er? :)
Ekstreme detaljer og realisme for real-time; ligner pre-rendered!
Men er jeg den eneste der blev lidt træt af at glo på MSI-logo'er? :)
Wow!
Der er et punkt, hvor det bliver svært at se om det er CG eller faktisk film. Avatar var ret tæt på at overkomme grænsen, men det her er ikke så tæt på.
Det jeg tænkte er dog, at det her jo er grafik på niveau med de ting vi har set i film for bare 2-3 år siden. Problemet nok at vi skal vente 2 år endnu før noget consumer grade udstyr kan afvikle grafikken realtime.
Men det er nu stadig imponerende hvor lang verden er kommet de sidste 20 år.
Der er et punkt, hvor det bliver svært at se om det er CG eller faktisk film. Avatar var ret tæt på at overkomme grænsen, men det her er ikke så tæt på.
Det jeg tænkte er dog, at det her jo er grafik på niveau med de ting vi har set i film for bare 2-3 år siden. Problemet nok at vi skal vente 2 år endnu før noget consumer grade udstyr kan afvikle grafikken realtime.
Men det er nu stadig imponerende hvor lang verden er kommet de sidste 20 år.
Problemet er nok mest at der er ikke nogen der vil lave grafik i den her størrelse før konsolerne kommer med noget nyt.. Alle spil bliver jo efterhånden lavet til konsol og måske senere portet til pc med samme gfx..
#7 vil der ikke kun opstå blur hvis temperaturen er forskellig eller når salt indholdet er meget forskelligt i vand der mødes.
Jeg har ikke oplevet blur i lyskeglen, når jeg har været på natdyk, men det kan være fordi jeg aldrig har tænkt over det.
men videoen ser lækker ud, men den viser ikke rigtigt noget nyt ud over tessellation. måske de har været lidt inspireret af bioshock 2 :)
Jeg har ikke oplevet blur i lyskeglen, når jeg har været på natdyk, men det kan være fordi jeg aldrig har tænkt over det.
men videoen ser lækker ud, men den viser ikke rigtigt noget nyt ud over tessellation. måske de har været lidt inspireret af bioshock 2 :)
Det kunne være fedt at se en to'er af Sub Culture med dén grafik.
Det kunne godt få mig til at købe en ordentlig spille-pc igen :)
Det kunne godt få mig til at købe en ordentlig spille-pc igen :)
Darkmind (8) skrev:Problemet er nok mest at der er ikke nogen der vil lave grafik i den her størrelse før konsolerne kommer med noget nyt.. Alle spil bliver jo efterhånden lavet til konsol og måske senere portet til pc med samme gfx..
DX11 findes ikke til konsoller...og der findes spil der bruger DX11, du tager i den grad fejl.
terracide (13) skrev:DX11 findes ikke til konsoller...og der findes spil der bruger DX11, du tager i den grad fejl.
Eller også er det dig der lige kom for hurtigt fra start.
For han har faktisk ret.
For det første lægger han jo på ingen måde op til at dx11 findes på konsoller. Han lægger op til at DX11 ikke bliver fortrukket før konsollerne kommer med noget på samme niveau.
Og det er jo faktisk også det vi oplever nu, at de store og flotte spil bliver lavet til konsoller, og derefter portet til PC. Noget der dog ikke var sandt før xbox360/ps3 blev vær mands eje.
At der er nogle få spil der gør beskeden brug af DX11´s funktionalitet er irrelevant..
Så terra, no pun intended, men du tager i den grad fejl..
#17:
Kald Metro2033 brug af DX11 for "beskedendt" en gang til.
APV bruger også DX11 til at give bedre IQ,
Det samme gør DIRT2
Eller BFBC2
Eller Battleforge.
Selv om konsol-kiddies gerne vil tro at verdenen ikke forsætter uden dem så er det faktisk det der sker.
Selv Crysis2 vil have PC-specific content som ikke kommer på konsolversionen.
Kald Metro2033 brug af DX11 for "beskedendt" en gang til.
APV bruger også DX11 til at give bedre IQ,
Det samme gør DIRT2
Eller BFBC2
Eller Battleforge.
Selv om konsol-kiddies gerne vil tro at verdenen ikke forsætter uden dem så er det faktisk det der sker.
Selv Crysis2 vil have PC-specific content som ikke kommer på konsolversionen.
terracide (18) skrev:#17:
Kald Metro2033 brug af DX11 for "beskedendt" en gang til.
APV bruger også DX11 til at give bedre IQ,
Det samme gør DIRT2
Eller BFBC2
Eller Battleforge.
Selv om konsol-kiddies gerne vil tro at verdenen ikke forsætter uden dem så er det faktisk det der sker.
Selv Crysis2 vil have PC-specific content som ikke kommer på konsolversionen.
Puha ja en lang liste du kom med der, i forhold til hvor super nyt DX11 er, eller er vi enige om at 90% af nutidens pc spil stadig bliver lavet omkring DX9 og kun meget "Beskeden" brug af DX11 for folk der gerne vil se en smule bedre gfx når de har brugt 3-4x så mange penge på deres computer som størstedelen af PC gamere.
Men ja der bliver lavet nogle top dollar spil i dx11, men det ændre ikke at største delen af de nyere spil køre fint i dx10, som de kun lige er begyndt at "forvente" af forbrugeren
Faktum er at DX11 er en meget dyr måde at forbedre sin gfx på i øjeblikket, da der er et stort spring i prisen på hardware i den gruppe. Og derfor er der virkeligt ingen grund til at bruge DX11 som andet end pynt hist og pist.
Ikke engang dx10 er synderligt udbredt endnu. Tror faktisk jeg vil tage mig et spil BF BC2 med et Dx9 gfx kort.
#19
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_Di...
og listen bliver ikke kortere
DX11 giver en hulans masse muligheder for programmørene - så forvendt en eksplosion i den nærmeste fremtid af spil og programmer som er DX11 eller OpenCL kompatible...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_Di...
og listen bliver ikke kortere
DX11 giver en hulans masse muligheder for programmørene - så forvendt en eksplosion i den nærmeste fremtid af spil og programmer som er DX11 eller OpenCL kompatible...
#19:
Før DX11 var ude, gav det ikke meget mening at kode til det.
Nu da det er ude vil det kan tage til.
Eller er du så ung du ikke hsuker hvad der skete med DX10?
Eller DX9?
Eller DX8?
Og du aner vist hat om hvad DX11 er og gør...eller hvordan det smukt skalerere ned fra DX11 til DX10.1 til DX10 til DX9L..one codepath to rule them all.
Før DX11 var ude, gav det ikke meget mening at kode til det.
Nu da det er ude vil det kan tage til.
Eller er du så ung du ikke hsuker hvad der skete med DX10?
Eller DX9?
Eller DX8?
Og du aner vist hat om hvad DX11 er og gør...eller hvordan det smukt skalerere ned fra DX11 til DX10.1 til DX10 til DX9L..one codepath to rule them all.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.