mboost-dp1

Thomas Miksa
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Nyheder
De fleste spil fra Paradox har været drevet af communitiet til at køre spillet videre, når man begynder at være træt af det originale spil, hvilket har forlænget den tid, folk har spillet deres spil, mange gange med adskillige år.
Dette er helt klart en trent, som vi vil se i flere spil fremover, og som i f.eks. Civ4 allerede har været en stor succes.
Dette er helt klart en trent, som vi vil se i flere spil fremover, og som i f.eks. Civ4 allerede har været en stor succes.
Ej at forglemme at det er SJOVT at lave spil, især hvis man ikke er under pres og deadline som absolut bare ikke må overskrides...
Det jeg har hørt gentaget fra flere professionelle spiludviklere som i deres fritid laver frie spil er at de ikke syntes det er specielt sjovt at bruge f.eks. en indkøbt engine, "binary blobs/lukkede apiér" eller directx, de bryder sig heller ikke om at tidspresset ofte bestemmer om de kan få lov at implementere de features de gerne vil, eller lave en gennemført implementering af dem.
Når de laver et frit spil kan der naturligvis være et tidspres, men hvis en feature ikke når med i een version, så gør den oftest i en senere.
Det jeg har hørt gentaget fra flere professionelle spiludviklere som i deres fritid laver frie spil er at de ikke syntes det er specielt sjovt at bruge f.eks. en indkøbt engine, "binary blobs/lukkede apiér" eller directx, de bryder sig heller ikke om at tidspresset ofte bestemmer om de kan få lov at implementere de features de gerne vil, eller lave en gennemført implementering af dem.
Når de laver et frit spil kan der naturligvis være et tidspres, men hvis en feature ikke når med i een version, så gør den oftest i en senere.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.