mboost-dp1

WTF, hvad sker der for spilpriser.dk?


Gå til bund
Gravatar #1 - Vandborg
4. jul. 2009 20:11
Ehh hvorfor har de dog lavet 2 ?
Billed
Gravatar #2 - Azuria
4. jul. 2009 20:12
Det vil du opleve mange steder.. Også på edbpriser...
Der er fx flere steder der står 1000mbit og 1gbit på samme måde.
Gravatar #3 - Vandborg
4. jul. 2009 20:27
Well understreger vel bare de ikke er nørder ;P
Gravatar #4 - izym
4. jul. 2009 23:34
Næh, bare hvor uprofessionelle de er.
Gravatar #5 - Norrah
5. jul. 2009 07:13
#4 Det er vel en form for meta data.. som de forskellige butikker udfylder? Og hvis de så skriver det på en af de følgende måder, som begge er rigtige, så må de jo tage højde for begge!

Men, bare en af dem, burde ideelt inkludere begge!
Gravatar #6 - Chewy
15. jul. 2009 02:39
Er der forskel på de spil der er i de to kategorier?
Gravatar #7 - nielsbuus
15. jul. 2009 02:46
Jep. First-Person-Shooter kan KUN stå for First-Person-Shooter.

Mens FPS kan stå for mange ting. F.eks. Fisse & Pik Simulator.
Gravatar #8 - myplacedk
15. jul. 2009 06:58
Norrah (5) skrev:
Det er vel en form for meta data.. som de forskellige butikker udfylder? Og hvis de så skriver det på en af de følgende måder, som begge er rigtige, så må de jo tage højde for begge!

Jeg ved ikke om listen af valgmuligheder laves af spilpriser. Men hvis det er fri-tekst burde de lave et filter til den slags. Dvs. hvis der er i input står "FPS", så læser man det som "First-Person-Shooter".

Så jo, det ligner også amatør-arbejde for mig. Enten er de ligeglade med hvor godt tingene bliver indexeret, eller også kører man et spil-site uden at vide noget om spil.
Gravatar #9 - Cloud02
15. jul. 2009 08:13
myplacedk (8) skrev:
Så jo, det ligner også amatør-arbejde for mig. Enten er de ligeglade med hvor godt tingene bliver indexeret, eller også kører man et spil-site uden at vide noget om spil.
Behøver de to at udelukke hinanden?
Gravatar #10 - Kris
15. jul. 2009 09:11
FPS kunne også være frames pr. second.
Men sandsynligheden er nok større for at det er en og samme ting.

Jeg har lagt mærke til at de utrolig mange steder har to valgmuligheder, hvor den ene er en forkortelse og det andet ordet i fuld længde. Det kunne evt. også være fordi de har taget højde for at ikke alle som bruger deres sider er nørder og forstår forkortelserne. Men i såfald er det en tanketorsk, for den erfarne gamer/nørd ville jo uden tvivl forstå hvad den fulde betegnelse er og ikke kun forkortelsen.
Gravatar #11 - izym
15. jul. 2009 12:06
#10

Men nu er frames pr. second jo ikke en spil genre, i hvert fald ikke så vidt jeg ved.

De burde tage sig sammen, og checke hele sitet igennem for dubletter og andre "fejl".
Gravatar #12 - fpr
15. jul. 2009 12:17
izym (11) skrev:
Men nu er frames pr. second jo ikke en spil genre, i hvert fald ikke så vidt jeg ved.


Du glemmer Crysis =)
Gravatar #13 - nielsbuus
15. jul. 2009 12:19
#11 - så har du ikke vist spillet 3DMark.
Gravatar #14 - Clauzii
15. jul. 2009 13:52
#13:
Er det sådan noget med at løbe og så korn?

:D
Gravatar #15 - Magten
15. jul. 2009 13:56
Det samme er der på edbpriser når man fx søger efter kølere.. 0db og 0dba.. Samme resultater i begge to :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login