mboost-dp1
Wank Week 15 2011
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Colapusheren (100) skrev:vandfarve (97) skrev:Fest hos mig. 15 mere eller mindre singlepiger fra Illum. Stive.
Du velkommen, vi deler 50/50.
Det her er første i mit liv jeg har ønsket at bo på Sjælland.
Det var da også en rimelig fest. Desværre var der en mandlig bartender, ellers var jeg det eneste eksemplar af hankøn til festen.
Slet ikke dårligt, slet ikke dårligt.
milandt (102) skrev:#101 og alle ved at bartenderen altid løber med alle de lækre chicks. that sucks dude.. that really sucks..
Heldigvis synes alle, at han var en stor nar, og min veninde, der holdte festen, var meget fikseret på at få ham ud, da han var færdig.
Så ingen kamp derfra.
vandfarve (101) skrev:Colapusheren (100) skrev:vandfarve (97) skrev:Fest hos mig. 15 mere eller mindre singlepiger fra Illum. Stive.
Du velkommen, vi deler 50/50.
Det her er første i mit liv jeg har ønsket at bo på Sjælland.
Det var da også en rimelig fest. Desværre var der en mandlig bartender, ellers var jeg det eneste eksemplar af hankøn til festen.
Slet ikke dårligt, slet ikke dårligt.
Omskrevet til:
+15 single piger...og du fik ikke en eneste af dem.....flot! :)
#terra
Hvordan kom du fra:
til:
???
Hvordan kom du fra:
vandfarve (106) skrev:Så det var dig, der var hende den fede med skægget, som jeg måtte afvise gang på gang?
Det kommer ikke bag på mig, Henrik, at du er blevet så trængende.
til:
terracide (107) skrev:#106:
Så jeg havde ret...hvilken taber sidder og prraler med fest og masser af singlepiger...uden at kunne score en af dem? ;)
???
pewbe (108) skrev:#terra
Hvordan kom du fra:vandfarve (106) skrev:Så det var dig, der var hende den fede med skægget, som jeg måtte afvise gang på gang?
Det kommer ikke bag på mig, Henrik, at du er blevet så trængende.
til:terracide (107) skrev:#106:
Så jeg havde ret...hvilken taber sidder og prraler med fest og masser af singlepiger...uden at kunne score en af dem? ;)
???
Fordi han væver uden om den varme grød.
Opbygger et billede der skal gøre alt for at afsløre at han ikke scorede.
Men han vil alligevel gerne ses som en "karl"...til fest ...med masser af singlepiger...selv om han ikke fik noget ud af det...as usual.
terracide (107) skrev:#106:
Henrik, vi har jo fået fastslået gentagne gange, at du hader os brugere på newz.dk og stort set alle andre mennesker i verden værre end AMD-kunder, og at din funktion her på siden stort set svarer til eksplotionsekskrementer på indersiden af en toiletkumme.
Så, Henrik, her er mit spørgsmål til dig, som du gerne må tænke dig grundigt over, inden du svarer: Hvad Sørens mig laver du her overhovedet?
vandfarve (114) skrev:Så, Henrik, her er mit spørgsmål til dig, som du gerne må tænke dig grundigt over, inden du svarer: Hvad Sørens mig laver du her overhovedet?
Han får et kick ud af at trolle, fordi han er en trold. En letter omskrevet version af hans tidligere svar på det spørgsmål.
vandfarve (114) skrev:terracide (107) skrev:#106:
Henrik, vi har jo fået fastslået gentagne gange, at du hader os brugere på newz.dk og stort set alle andre mennesker i verden værre end AMD-kunder, og at din funktion her på siden stort set svarer til eksplotionsekskrementer på indersiden af en toiletkumme.
Så, Henrik, her er mit spørgsmål til dig, som du gerne må tænke dig grundigt over, inden du svarer: Hvad Sørens mig laver du her overhovedet?
Se...du væver udenom igen.
Havde du scoret ville newz.dk været spammet til med poster om det.
Bare indse at du er gutten der går til fester med masser af singlepiger ...and fumbles.
Terra - I stedet for at forsøge på at bruge mig som et "røgslør", kvikke ;)
Æv!
Jeg må med skam indrømme at det gik galt for mig, i lørdags. Lysten til ikke at wanke blev for stor, og jeg havde ikke rygrad til at stå imod...
Jeg må med skam indrømme at det gik galt for mig, i lørdags. Lysten til ikke at wanke blev for stor, og jeg havde ikke rygrad til at stå imod...
gentox (127) skrev:#124
Det samme her, lysten faldt proportionelt som jeg kom hen mod slutningen af ugen, og alkoholindtaget steg.
Men nåede da op på et respektabelt 2-3 wanks pr dag i gennemsnit. :-P
Ha 2-3 wanks der har jeg dig slået med længder. Det er sku da ikke respekta... FUCK PR DAG, DAMN IT!!!
LOL, #124 var gas. Jeg wakede som en gal, fuldstændig som jeg plejer :D
Pokkers...
Det lader til, at det er fesent at komme med et modsvar til de mange beskyldninger imod mit alter ego.
Okay, Henrik, den får du gratis, men jeg har på fornemmelsen, at du ikke vil stille dig tilfreds med denne besked og min førstefødte søn.
Øl med Sysser og undertegnede på torsdag? I know you wanna.
Det lader til, at det er fesent at komme med et modsvar til de mange beskyldninger imod mit alter ego.
Okay, Henrik, den får du gratis, men jeg har på fornemmelsen, at du ikke vil stille dig tilfreds med denne besked og min førstefødte søn.
Øl med Sysser og undertegnede på torsdag? I know you wanna.
Nyttig viden: Harvard-filosoffer opdaterer onaniliste (Original).
Det er muligt at de primært beskæftiger sig med satire, men dette er et godt eksempel på fremragende, seriøs, og yderst samfundsrelevant journalistik.
Det er muligt at de primært beskæftiger sig med satire, men dette er et godt eksempel på fremragende, seriøs, og yderst samfundsrelevant journalistik.
Og det, at de selv opfinder personer og at ingen af deres artikler tager udgangspunkt i virkeligheden, men fiktion, betyder intet?Nej.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.