mboost-dp1

Udgivelser


Gå til bund
Gravatar #1 - Kris
31. jul. 2009 09:30
Nogen der kender en god side med en liste over kommende spil udgivelser til konsoller?

Det kan godt blive lidt tungt i længden at lede hvert eneste spil igennem for at finde en udgivelsesdato, ville være nemmere hvis der var en side på nettet der gav en fuld liste.
Gravatar #2 - zin
31. jul. 2009 09:44
spilpriser.dk? :>
Gravatar #3 - Kris
31. jul. 2009 09:47
#2
Hvorhenne på spilpriser.dk kan du finde en liste med kommende udgivelsesdatoer på spil?
Gravatar #4 - zin
31. jul. 2009 09:50
#3: Det kan jeg ikke. Hvis du kender titlen på spillet kan du dog finde et tilbud på det. :)
Gravatar #5 - rasmusv
31. jul. 2009 09:50
Tothegame.com har fuldstændig liste over udgivelsesdatoer i det nordiske område. Siden virker til det du ønsker, men om det er den bedste side til det ved jeg ikke. Det er bare den min kammerat, der spiller computer, bruger.
Gravatar #6 - Kris
31. jul. 2009 09:55
#4 som jeg skrev så gad jeg netop ikke længere søge på hvert spil for at finde en dato, men jeg ville gerne have en liste over kommende.

#5
Tothegame er præcis den slags jeg ledte efter. Tak.
Gravatar #7 - zin
31. jul. 2009 09:57
#6: Jeg mente vi fik etableret tidligere at jeg bare er overalt i dette forum?
Kunne det tænkes at jeg postede lidt uden at tænke for meget over, hvad jeg skrev? :>
Gravatar #8 - JensOle
31. jul. 2009 10:20
#7 - En skrap dame der.
Gravatar #9 - zin
31. jul. 2009 11:09
#8: Det er endnu ubevist - Der mangler at etableres et logisk fundament for at hun er en kvinde (også kendt som TITS OR GTFO). Men skrap? Ja. :(
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login