mboost-dp1
TV3+ speaker....
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
For satan den speaker som snakker imellem simpsons episoderne på TV3+ er belastende at høre på... Han må da have slået rekorden for flest irrelevante og dumme kommentarer...
Det gør faktisk, at jeg ikke rigtig gider se dem på TV3+... Gider dog heller ikke købe dem eller downloade dem...
Det gør faktisk, at jeg ikke rigtig gider se dem på TV3+... Gider dog heller ikke købe dem eller downloade dem...
Ja, det er pisse irriterende.
"Nåå, sååå simpsons, ja, vis du lissom' maj ka lide at stigge hodet i en spand piratfisk og spise påpkorn så er det næææste avsnidde ligeee någet fåår daj"
og den der belastende, nasale stemme. Crap, han er træls.
"Nåå, sååå simpsons, ja, vis du lissom' maj ka lide at stigge hodet i en spand piratfisk og spise påpkorn så er det næææste avsnidde ligeee någet fåår daj"
og den der belastende, nasale stemme. Crap, han er træls.
Han er da totalt frisk, godt nok ikke så sjov som han prøve at være, men super grinern, han udtaler simpsons på en sjov måde :D
Jeg hader ham.
Han er ikke sjov og det er ikke hans tv program.
Han skal fortælle hvad der kommer og ikke andet. Jeg har, som seer, ikke mulighed for at vælge hans irrelevante lort fra medmindre jeg muter i pauserne eller helt vælger kanalen fra. Begge dele resulterer i færre viste reklamer hos mig, så må tv3 jo selv dømme hvad de finder er vigtigst.
Han er ikke sjov og det er ikke hans tv program.
Han skal fortælle hvad der kommer og ikke andet. Jeg har, som seer, ikke mulighed for at vælge hans irrelevante lort fra medmindre jeg muter i pauserne eller helt vælger kanalen fra. Begge dele resulterer i færre viste reklamer hos mig, så må tv3 jo selv dømme hvad de finder er vigtigst.
Jeg synes det er friskt .. Ja okay, til tider platte kommentarer han kommer med.. Men hvem kan sige sig fri for det?
Husker svagt i sommers at han sagde et eller andet med, at "nu kom sidste afsnit, så havde han fri og skulle hjem til grillen i haven".
Det er sq da et frisk pust, frem for det der monotone "Ja, nu kommer så... "
Husker svagt i sommers at han sagde et eller andet med, at "nu kom sidste afsnit, så havde han fri og skulle hjem til grillen i haven".
Det er sq da et frisk pust, frem for det der monotone "Ja, nu kommer så... "
I like!
#4: Jeg tvivler stærkt på han glemmer papirerne så tit som han gør.. Kan da huske han har sagt det op til flere gange, samt løbet ud af speakerboxen for at hente dem og alt muligt.
Han har da også lavet tykt grin med at det er de samme episoder de nu sender for 6000. gang
#13: Så du ser reklamepauserne hvis det er en god speak der kommer bagefter...?
Jeg synes det mest tragiske på tv pt. er Zulu. Den kanal har da godt nok ramt bunden.
#4: Jeg tvivler stærkt på han glemmer papirerne så tit som han gør.. Kan da huske han har sagt det op til flere gange, samt løbet ud af speakerboxen for at hente dem og alt muligt.
Han har da også lavet tykt grin med at det er de samme episoder de nu sender for 6000. gang
#13: Så du ser reklamepauserne hvis det er en god speak der kommer bagefter...?
Jeg synes det mest tragiske på tv pt. er Zulu. Den kanal har da godt nok ramt bunden.
Ronson (16) skrev:#13: Så du ser reklamepauserne hvis det er en god speak der kommer bagefter...?
I højere grad end hvis det er en dårlig speak, da jeg pludselig bliver mindet om hvor lidt jeg har lyst til at se den her kanal.
Ronson (16) skrev:Jeg synes det mest tragiske på tv pt. er Zulu. Den kanal har da godt nok ramt bunden.
Det mest absurde er Zulu Zhit paraden, deres top 13 program, der er kopieret efter undskyldningerne for at vise reklamer på kanaler som mtv, med navne som top 100 famous most outragous moments, mm. Det er underligt nok i sig selv at disse programmer vises på dansk tv uden reklamepauser, da der jo ikke ligefrem er noget egentligt indhold i programmerne.
Det der er underligt ved zhit paraden er derimod, at der er de samme pauser, som i de andre programmer lægger op til reklameblokkene, men der er bare ingen reklamer......
Der er de samme malplacerede jingles, som normalt indikerer returnering fra reklameblokken.....
Hvis det er en parodi på det så er den så veludført, at jeg troede det bare er ekstremt ringe.
#17: Well, et eller andet sted så tror jeg stadig de regner med at kunne afbryde programmerne med reklamer i fremtiden. Om det har noget at gøre med det du skriver og at de næsten konsekvent midt i underholdsningsprogrammer lige fortæller hvad de har gang i (som var man kommet tilbage fra en reklamepause) kunne man jo nemt komme til at tro.
Nu vi er ved Zulu så er jeg så pisse træt af de der små lorteklip de viser mellem programmerne. De nye er endnu ringere end det der latterlige "kvindeband" de kørte med før. Det er mega belastende at skulle igennem det konstant, når de på ingen måde er sjove.
Nu vi er ved Zulu så er jeg så pisse træt af de der små lorteklip de viser mellem programmerne. De nye er endnu ringere end det der latterlige "kvindeband" de kørte med før. Det er mega belastende at skulle igennem det konstant, når de på ingen måde er sjove.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.