mboost-dp1

Trådløst netværk driver hjælp


Gå til bund
Gravatar #1 - Strauss
20. jul. 2009 11:21
Hej, jeg ville bare spørge om der er nogen der ved hvad denne tingest hedder?

http://img11.imageshack.us/img11/3931/cimg0361n.jp...

Der står slet ikke noget navn i bunden af den, så jeg ved ikke hvor jeg kan finde en driver til den, så hvis i ved hvor jeg kan få det, må i også gerne sige det :)
Gravatar #2 - Norrah
20. jul. 2009 12:05
Altså med mindre den der "antenne" ender i et USB stik, så er det næppe den du skal finde drivere til!
Gravatar #3 - 3214N
20. jul. 2009 12:34
Prøv at følge kablet, og se hvor den havner...
Gravatar #4 - Skak2000
20. jul. 2009 12:35
Jeg går ud fra den fulgte med din computer da du købte den?
Hvilken mærke og model er computeren?
Gravatar #5 - zin
20. jul. 2009 12:51
Hvis den går ned i din PC og sidder til burde du kunne finde en hardware ID på den:
Højre klik på "Denne Computer", vælg "Administrer", gå ind under Enhedshåndtering -> Find den ukendte enhed (der BØR kun være en - den!), højre klik og vælg egenskaber, på denne. -> Gå ind under fanebladet "Detaljer", vælg i dropdownboksen Device Instance Id. Kopiér PID_xxxx (evt mere) og søg efter dette på google. Søg evt. på hele ID'et eller mindre ligesåvel.
Held og lykke!
Gravatar #6 - Strauss
20. jul. 2009 12:54
Den ender i sådan et mærkeligt "guld" farvet stik, som skal skrues i bag i computeren, jeg tror ikke computeren har noget specielt mærke.. Jeg spørger bare fordi efter at jeg har geninstalleret min computer, så virker den ikke længere, så jeg bliver nød til at bruge en línksys trådløs usb dongle (eller hvad det hedder) og det er meget langsommere end det plejer
Gravatar #7 - Anders Fedеr
20. jul. 2009 12:56
Du er sikker på det ikke bare er en ekstern antenne til et indbygget netkort, som #2 var inde på, ikke? Guldfarvet stik kunne godt lugte lidt af antennestik.
Gravatar #8 - Skak2000
20. jul. 2009 13:32
#6
Er det en computer du har købt færdig bygget eller en du selv har samlet?

Prøv med Everest den plejer at være god til at identificer hardware.
Når du ved hvilket mærke netkortet er besøger du producentens hjemmeside og henter driveren til den ;)

(Tjek hvilket mærke bundkortet/netkortet er med programmet)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login