mboost-dp1

Tråden til pinlige spørgsmål

Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
6. feb. 2010 19:23
Vi har tidligere fået slået fast at der ikke er nogen dumme spørgsmål og derfor oprettet tråden til dumme spørgsmål.. eller noget..

Der findes til gengæld masser af pinlige spørgsmål som du med garanti aldrig har turde stille til nogen. I denne tråd kan du helt anonymt stille de pinlige spørgsmål som du går og tumler med, og få et seriøst svar fra newz.dk panelet.

Pinlige spørgsmål kan være alt lige fra:

Eks. på pinligt spørgsmål skrev:
Jeg har altid tænkt over hvorfor det hedder "Microsoft Sequel Server" men aldrig turde spørge nogen om hvorfor for ikke at virke dum.. Er det det samme som Microsoft SQL Server og hvad kommer talemåden af?

.. til ..

Eks. på et andet pinligt spørgsmål skrev:
Er det normalt at det skal klø så meget efter man har raget håret af klodserne? Hvad gør I andre for at undgå det? Kan man undgå det? Rager I andre overhoved håret af klodserne?

.. og alt der imellem.

Sæt igang..
Gravatar #2 - milandt
6. feb. 2010 19:26
Pinligt spørgsmål:

Når man sidder ned på toilettet (som fyr) er det så normalt at holde på sin penis med den ene hånd for at "styre den" og ikke ramme sig selv på låret eller andre dumme steder? Har altid tænkt over om det kun er mig og hvad andre gør - men er sjældent med så mange fyre på toilettet (tro det eller ej).
Gravatar #3 - LinguaIgnota
6. feb. 2010 19:28
milandt (2) skrev:
Pinligt spørgsmål:

Når man sidder ned på toilettet (som fyr) er det så normalt at holde på sin penis med den ene hånd for at "styre den" og ikke ramme sig selv på låret eller andre dumme steder? Har altid tænkt over om det kun er mig og hvad andre gør - men er sjældent med så mange fyre på toilettet (tro det eller ej).

Det tror jeg ikke, nej. Du må enten pisse med en halvfed på eller have en usædvanligt lille penis, hvis du kan ramme dig selv på låret.

Jeg sidder konsekvent ned, når jeg pisser, og jeg har aldrig oplevet det.
Gravatar #4 - milandt
6. feb. 2010 19:30
LinguaIgnota (3) skrev:
Det tror jeg ikke, nej. Du må enten pisse med en halvfed på eller have en usædvanligt lille penis, hvis du kan ramme dig selv på låret.

Tak for svaret.. jeg vælger at læne mig mest op af den første forklaring dog.
Gravatar #5 - vandfarve
6. feb. 2010 19:34
milandt (2) skrev:
Pinligt spørgsmål:

Nej, du er ikke alene.

Det skulle vist være et meget normalt problem, som både EB og ikke mindst Netdoktor.dk's brugere har taget hul på.

Jeg kan ikke finde EB's artikel (den kom vist frem for 2 år siden), men ifølge deres oplysninger skulle 10% af alle mænd lide af "problemet" at tisse skævt.

Det kan derfor godt være en fordel at håndtere kødfløjten med din foretrukne hånd for at sikre dig tilfredsstillende oplevelse på toilettet.
Gravatar #6 - LinguaIgnota
6. feb. 2010 19:37
Nu kom jeg lige i tanke om, min mor engang fortalte, at da hun arbejdede på en institution for fysisk handicappede børn, der måtte de gøre en ekstra indsats for at holde urinen i kummen netop fordi, børnene var så ringe udstyret og derfor snildt kunne tisse i en linie over brættet.

Det kan godt være at Failfarve siger, du er en skævtisser, men jeg holder stadig på, at du har en lille pikkemand.
Gravatar #7 - gnаrfsan
6. feb. 2010 19:47
#2: Skal jeg ikke kunne sige, da jeg i forvejen holder, så den ikke rør gulvet.
Gravatar #8 - vandfarve
6. feb. 2010 19:53
gnarfsan (7) skrev:
#2: Skal jeg ikke kunne sige, da jeg i forvejen holder, så den ikke rør gulvet.

Du må have utroligt korte lår.
Gravatar #9 - meh
6. feb. 2010 20:18
LinguaIgnota (3) skrev:
Jeg sidder konsekvent ned, når jeg pisser, og jeg har aldrig oplevet det.
Det må sku være sært at pisse i den stilling i den frie natur.

Nu har jeg sku ikke prøvet at pisse på mine lår, men kender udemærket til at holde dyret til så den ikke ligger og dypper ned på siden/kanten af kummen olign.
Nu skal det siges at jeg 99% af tiden, når det handler om nummer 1, bliver i stående stilling.
Gravatar #10 - Mamad (moveax1ret)
6. feb. 2010 20:40
det tætteste jeg kommer på det problem var engang jeg satte mig ned for at skide- og begynder at tisse- ludseligt mærker jeg at mine lår bliver tungere- og opdager at min pik hænger ud over brættet og jeg derfor pisser direkte ned i mine boxershorts der hænger omkring mine knæ- de var overraskende nok vandtætte, så jeg sag med en ganske stor sø i boxershortsne
Gravatar #11 - Elskov
6. feb. 2010 21:36
moveax1ret (10) skrev:
det tætteste jeg kommer på det problem var engang jeg satte mig ned for at skide- og begynder at tisse- ludseligt mærker jeg at mine lår bliver tungere- og opdager at min pik hænger ud over brættet og jeg derfor pisser direkte ned i mine boxershorts der hænger omkring mine knæ- de var overraskende nok vandtætte, så jeg sag med en ganske stor sø i boxershortsne

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha :D

....haha!
Gravatar #12 - doh09
6. feb. 2010 22:37
Hvad gør man hvis man lige har fornærmet en pige man ikke har snakket med i 2 år ved at lave en din-mor joke om at hendes mor var udlejet til et cirkus som sexual pleasing til elefanterne fordi hun var den eneste der var fed nok :P?

hvorefter pigen flipper ud og skriger om at hun har fået nok af narrøve og at jeg ikke ved en skid om hvad hun har oplevet de sidste 2 år hvor hun har boet i england og derfor har "svært ved at huske at snakke dansk"
Gravatar #13 - XorpiZ
6. feb. 2010 22:43
Man lader være med at lave "din-mor" jokes om tøsers mødre.
Gravatar #14 - gnаrfsan
6. feb. 2010 22:44
Siger undskyld på en overbevisende måde og spørger interesseret ind til hvad det er hun har lavet de sidste 2 år.
Gravatar #15 - doh09
6. feb. 2010 22:57
#14 pigen skred og afbrød alle forbindelser på facebook og msn og har ikke hendes nummer :b... nu jeg tænker over det reagerede hun egentlig ret kraftigt.

#13 never, din mor jokes er epic, og ellers, må hun melde ud at det fornærmer hende, det skal lige siges at før jeg sagde det til hende lavede hun en joke hvor hun kaldte min mor en freak ^^
Gravatar #16 - gnаrfsan
6. feb. 2010 23:00
Doh09 (15) skrev:
#14 pigen skred og afbrød alle forbindelser på facebook og msn og har ikke hendes nummer :b

Hvis man ikke kender nogen, der kender hende, så er man på røven ;)
Gravatar #17 - doh09
6. feb. 2010 23:02
#16 gør jeg og overvejede lidt at kontakte hende derigennem men tænkte na, hvis hun skal være så bitchy er hun det ikke værd.
Gravatar #18 - gnаrfsan
6. feb. 2010 23:12
Hvis hun ikke kender "din mor" jokes, så kan jeg måske godt forstå hende ;)
Gravatar #19 - DiZaster
6. feb. 2010 23:14
Doh09 (17) skrev:
#16 gør jeg og overvejede lidt at kontakte hende derigennem men tænkte na, hvis hun skal være så bitchy er hun det ikke værd.

Glem hende, da som du selv siger ikke værd at bruge tid på. I det hele taget er mennesker der ikke har kontrol over deres vredesudbrud ikke værd at spille tid på...

Er dansk hendes modersmål, og i så tilfælde, hvor gammel er hun, siden hun har delvis glemt det på 2 år?
Gravatar #20 - doh09
6. feb. 2010 23:15
#19 ja og 17

#18 Hvem kender ikke "din mor" jokes? Its Worldwiiiiide :D!!!
Gravatar #21 - DiZaster
6. feb. 2010 23:19
Doh09's mama so stupid that when she saw a "Wet Floor" sign...
...she did.

Weeeeeeeeeeeeee....
Gravatar #22 - doh09
6. feb. 2010 23:23
#21 guess who made the floor wet cos she saw me ;) YOUR MOM!
Gravatar #23 - gnаrfsan
6. feb. 2010 23:25
vandfarve (8) skrev:
Du må have utroligt korte lår.

55 cm... se nu hvad du fik mig til... fordi jeg er nørd kunne jeg ikke lade være med at måle!
Gravatar #24 - vandfarve
6. feb. 2010 23:27
gnarfsan (23) skrev:
55 cm... se nu hvad du fik mig til... fordi jeg er nørd kunne jeg ikke lade være med at måle!

Touché!
Gravatar #25 - doh09
6. feb. 2010 23:33
#23 ligger du ned når du tisser : P?
Gravatar #26 - DiZaster
6. feb. 2010 23:34
Doh09 (22) skrev:
#21 guess who made the floor wet cos she saw me ;) YOUR MOM!

Huh? Det må du kunne gøre bedre... Den giver ikke en klokkeklar mening. Min mor pissede på gulvet over at se dig fordi hun glædede sig over din gigantiske pik, eller af skræk fordi du vil snitte hendes halspulsårer?

Doh09's mama so fat I took a picture of her last christmas and its still printing...
Gravatar #27 - doh09
6. feb. 2010 23:40
#26 synes nu det var ret klart at hun blev helt våd af at se mig :)
Gravatar #28 - røvskæg
7. feb. 2010 00:29
@Doh09

Jeg tror ikke der er så meget at gøre.
Det lyder til dit problem er dig selv.

Hvis du tror du kan spille smart overfor nogen og gøre dig interessant med "din mor jokes", så er der da vist noget du har misset i banal opførsel og omgang med andre.
Gravatar #29 - doh09
7. feb. 2010 00:34
#28 forud for den joke var der en længere samtale som jeg ikke orker at forklare fordi klokken er halv 2, men kort fortalt lagde hun selv op til at få sådan en joke og ja det var måske lidt ude af takt, men at tage det så personligt mener jeg lægger til sjældenhederne.

Normalt ville jeg have undskyldt hvis hun havde givet mig en chance.
Gravatar #30 - Elskov
7. feb. 2010 04:05
Doh09 - hun add'er dig sikkert på fæcesbog igen, når hendes pms er ovre.
Gravatar #31 - milandt
15. feb. 2010 19:55
Pinligt spørgsmål:

Jeg har altid tænkt over hvorfor det hedder "Microsoft Sequel Server" men aldrig turde spørge nogen om hvorfor for ikke at virke dum.. Er det det samme som Microsoft SQL Server og hvad kommer talemåden af?

(jeg havde egentlig håbet på at nogen ville svare på denne i forbindelse med tråd-start)
Gravatar #32 - vandfarve
15. feb. 2010 20:08
milandt (31) skrev:
Pinligt spørgsmål:

(jeg havde egentlig håbet på at nogen ville svare på denne i forbindelse med tråd-start)

Giv lige Lingie et par timer til at opdage tråden, så skal du nok få nogle gode røverhistorier...
Gravatar #33 - markjensen
15. feb. 2010 21:15
#31 SQL wikipedia, afsnittet History og Standardization

Eller se her:

During the 1970s, a group at IBM San Jose Research Laboratory developed the System R relational database management system. Donald D. Chamberlin and Raymond F. Boyce of IBM subsequently created the Structured English Query Language (SEQUEL or SEQL) to manage data stored in System R.[6] The acronym SEQUEL was later changed to SQL because "SEQUEL" was a trademark of the UK-based Hawker Siddeley aircraft company.[7]

The original SQL standard declared that the official pronunciation for SQL is "es queue el".[1] Many English-speaking database professionals still use the nonstandard[20] pronunciation /ˈsiːkwəl/ (like the word "sequel"). SEQUEL was an earlier IBM database language, a predecessor to the SQL language.[21]

Det forklarer det delvist. Måske står der mere på den specifikke wikiside (hvis der er sådan en). Måske har jeg misforstået hvad du spurgte om :)
Gravatar #34 - Systran
15. feb. 2010 22:04
Pinligt spørgsmål:

Ikke fordi jeg er det mindste nærtagende, men nu blev jeg blot nysgerrig.

Er der en specifik grund til at jeg er havnet på Milandts venneliste? Er der noget, jeg ikke ved?
Gravatar #35 - markjensen
15. feb. 2010 23:06
#34 Du er sød
Gravatar #36 - LinguaIgnota
15. feb. 2010 23:22
Og ganske nuttet.
Gravatar #37 - KC
15. feb. 2010 23:45
Jeg er nødt til at presse pikken nedad, så den ikke skraber mod kummen (kummen er jo pr. definition ret klam så det vil jeg gerne undgå).

Har gjort det siden jeg som lille purk sad og tissede med halvfed på og fik ramt lige mellem kummen og brættet og ud i mine underbukser, dengang var pikken mindre, så der opdagede jeg det ikke (lidt lissom #10, bortset fra at jeg nok nu ville opdage, hvis den hvilede på brættet)

Nu vi er ved det urinale:

Jeg sidder også konsekvent ned, når der er et toilet. Jeg har svært ved at styre de første par stråler indtil den er kommet igang, så jeg slipper for at tørre pis op fra gulvet.
Ligemeget hvor meget jeg ryster kommer der altid et par dråber i bukserne.
Gravatar #38 - KC
15. feb. 2010 23:45
Det er en dejlig tråd, men man skal passe på med at komme for godt igang, der kan jo være folk man kender, som læser den...
Gravatar #39 - arne_v
16. feb. 2010 00:10

Det er sådan det hænger sammen.
Gravatar #40 - arne_v
16. feb. 2010 00:15
Doh09 (12) skrev:
de sidste 2 år hvor hun har boet i england og derfor har "svært ved at huske at snakke dansk"

DiZaster (19) skrev:
Er dansk hendes modersmål, og i så tilfælde, hvor gammel er hun, siden hun har delvis glemt det på 2 år?

Hvis man udelukkende snakker engelsk, så varer det ikke længe inden man begynder at famle lidt efter de rigtige danske ord.

Jeg har mødt en dansker i London som efter en del år i udlandet i forskellige lande foretrak at snakke engelsk med mig.

Jeg kan også huske et indlæg på computerworld.dk for nogle år siden af en som havde boet i udlandet i mange år, som skrev som en 10 årig.
Gravatar #41 - Mort
16. feb. 2010 07:05
milandt (31) skrev:
Pinligt spørgsmål:

Jeg kan ellers godt lide #33s forklaring, men jeg har altid ment at det er fordi det er lettere at sige sequel end S.Q.L. Når folk taler om SCSI controllere, kalder de dem som regel også for scasi eller scosi i stedet for S.C.S.I. Personligt synes jeg at squeel server er en lige så passende udtale som sequel server.
Gravatar #42 - milandt
16. feb. 2010 08:08
markjensen (35) skrev:
#34 Du er sød
Det er du jo sådan set også (altså på min venneliste)
Gravatar #43 - myplacedk
16. feb. 2010 08:21
Systran (34) skrev:
Er der en specifik grund til at jeg er havnet på Milandts venneliste? Er der noget, jeg ikke ved?

Det her er da mere mystisk: Hvorfor er jeg på puttitat's venneliste - OG ignoreliste?
Gravatar #44 - Adagio
16. feb. 2010 08:22
arne_v (40) skrev:
Hvis man udelukkende snakker engelsk, så varer det ikke længe inden man begynder at famle lidt efter de rigtige danske ord.

Jeg har mødt en dansker i London som efter en del år i udlandet i forskellige lande foretrak at snakke engelsk med mig.

Jeg bor godt nok i DK (og har boet her hele mit liv, lige bortset fra 1½ år i Flensborg, men er nu tilbage igen), men kender godt problematikken. Min kones veninder (som i det sidste års tid har været meget på besøg hos os) kan kun tale engelsk (samt deres modersmål), så jeg er vant til at tale engelsk
På facebook har jeg også mange venner der kun forstår engelsk, så der foregår det også mest på engelsk. Jeg render også nærmest kun på engelske forums (det her en den eneste danske jeg er inde på)

Dog glemmer jeg nok ikke dansk hurtigt, da jeg dog stadig taler/skriver det hver dag :)
Gravatar #45 - Systran
16. feb. 2010 09:46
myplacedk (43) skrev:
Det her er da mere mystisk: Hvorfor er jeg på puttitat's venneliste - OG ignoreliste?

Det hedder ambivalens. Det må udligne sig.

Eller også gider han ikke at læse dine indlæg, men synes samtidig, at du er nuser.

Edit: Eller endnu bedre - han er BÅDE ligeglad OG liderlig.
Gravatar #46 - Daniel-Dane
16. feb. 2010 10:16
#Mænd, der sidder ned, fordi de ikke kan finde ud af at tisse stående

Jeg havde det problem i starten, men erfaring har gjort, at jeg nu kan tisse stående som en rigtig mand! Lad mig hjælpe jer på vej: Placer penis vinkelret på kummen.
Gravatar #47 - gnаrfsan
16. feb. 2010 10:23
Daniel-Dane (46) skrev:
Lad mig hjælpe jer på vej: Placer penis vinkelret på kummen.

Det er jeg for høj til :-/
Gravatar #48 - milandt
16. feb. 2010 10:34
Daniel-Dane (46) skrev:
Placer penis vinkelret på kummen.
Jeg vil ikke anbefale det
Gravatar #49 - markjensen
16. feb. 2010 10:43
Gravatar #50 - DiZaster
16. feb. 2010 11:11
arne_v (40) skrev:

Jeg kan også huske et indlæg på computerworld.dk for nogle år siden af en som havde boet i udlandet i mange år, som skrev som en 10 årig.

Det er så ikke min opfattelse. Jeg har selv kun opholdt mig i UK / IE i ca. 13 mdr., så måske glemmer jeg det længere nede af vejen :-)

Men min lillebror flyttede til UK som 16-årig (Uddannelse), og har nu boet der i 11 år. Han har aldrig haft problemer med at skrive/tale dansk, og du kan ikke høre det på ham når man taler med ham.

Så for mig lyder det lidt mærkeligt, at man kan glemme sit modersmål på 2 år?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login