mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad kan Newz anbefale af programmer, både rene onlineservicer samt "gammeldags" programmer på HD'en, til kommunikation internt i en mellemstor gruppe?
Det er til en nystartet gruppe som laver frivilligt arbejde, hvor vi godt kunne tænke os en nem måde at sikre alle folk mulighed for både at få den rette information, samt kunne give respons på denne og tilføje yderligere detaljer.
Det er både angående mødedatoer, men også til planlægning af forskellige arrangementer og lignende.
Det kan være alt lige fra Facebook, Gmail og G+ til en ukendt onlineservice.
Det er til en nystartet gruppe som laver frivilligt arbejde, hvor vi godt kunne tænke os en nem måde at sikre alle folk mulighed for både at få den rette information, samt kunne give respons på denne og tilføje yderligere detaljer.
Det er både angående mødedatoer, men også til planlægning af forskellige arrangementer og lignende.
Det kan være alt lige fra Facebook, Gmail og G+ til en ukendt onlineservice.
Altså vi (i den frivillige forening hvor jeg er/har været) bruger vi Google Apps (tror jeg det hedder), som er Gmail og Documents. Så opretter man nogle grupper (eller bare én stor) som man så kan dele sine mails eller dokumenter med, og afhængig af hvordan man sætter det op, kan alle rette og tilføje i det eller tilføje kommentarer. Fungere uden problemer og vi er omkring 25-30 der har brugt det jævnligt.
Hvis det kun er til planlægning, så er Facebook grupper altså uundgåligt hvis alle har en konto de tjekker ofte. Det er super nemt.
Hvis det kun er til planlægning, så er Facebook grupper altså uundgåligt hvis alle har en konto de tjekker ofte. Det er super nemt.
Nu ikke forvire ham mere end højst nødvendigt.Alrekr (16106) skrev:Enten er du der, eller er der ikke?
Nogen som har et alternativ til Microsoft Office?? for har ikke penge lige nu til at købe Microsoft Office
csstener (16108) skrev:Nogen som har et alternativ til Microsoft Office?? for har ikke penge lige nu til at købe Microsoft Office
Hvad skal du bruge det til?
Google docs kan måske hjælpe dig.
Ellers er den mest populære gratis office pakke vel efterhånden LibreOffice.
Ellers er den mest populære gratis office pakke vel efterhånden LibreOffice.
Ronson (16097) skrev:Vi forhandler Cherry, det rækker pænt godt og kører over RF. Jeg mener det er Barracuda og Sirius der koster 299/499,-OxxY (16070) skrev:Det kan være jeg er helt ude af trit med hvad ting koster. Men det billigste bluetooth keyboard+mus sæt på edbpriser ligger i ca 700 kr. Det virker på mig totalt vandvittigt.
Der må være nogen der har et forslag til noget der virker med en rangep å ca 4m uden man skal betale en bondegård. Hvad fan er pointen i trådløs hvis skidtet alligevel skal bruges i samme afstand som hvis man havde en hale på...
Det er jo nemt at vide når det ikke står på jeres hjemmeside. Havde rent faktisk kigget på exptert, hvis nu. Cherry laver glimrende keyboards, havde indtil for to år siden et dejligt cherry win95 keyboard, det havde sgu 10+ år på bagen. Men der er sku langt til odense for at købe et keyboard, og jeg kan vel ikke forvente at de lokale expert har den slags når det ikke er på hjemmesiden :\
edit: men jeg kan vel forsøge at smutte forbi storcenter nord på vej hjem, der burde ligge en expert.
Takker det virker gangske fint!. :-)fjols (16113) skrev:Ellers er den mest populære gratis office pakke vel efterhånden LibreOffice.
Mark Pedo Jensen
Too old? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2022305/...
Too old? http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2022305/...
... der er en idiot.
Jeg skulle til at smide et grafikkort i den pc der normalt agerer server, således jeg kunne game Civ 5 og andre småting med kammeraterne som ikke lige duer over xbox'en. Finder kortet frem fra en skuffe og skal til at åbne dyret da det går op for mig at lige pt er skidtet sluttet til skærmen via HDMI over forstærkeren. Og grafikkortet kun og DVI. Har min skærm DVI indgang? Nej. Har jeg en HDMI til DVI adapter? Nej. *facepalm* Hvis jeg vil have lyd, skal jeg så også finde et extra optisk kabel et sted og få endnu mere kabelrod? Yessir >_<
Ved i hvad der kunne være smart? At mit onboard gfx kunne bruge regnekraften fra et pci grafikkort og så bare sende skidtet videre via den hdmi jeg allerede bruger. Se DET kunne være the nizzle...
edit: og jeg kan ikke engang poste i den rigtige tråd ...
Jeg skulle til at smide et grafikkort i den pc der normalt agerer server, således jeg kunne game Civ 5 og andre småting med kammeraterne som ikke lige duer over xbox'en. Finder kortet frem fra en skuffe og skal til at åbne dyret da det går op for mig at lige pt er skidtet sluttet til skærmen via HDMI over forstærkeren. Og grafikkortet kun og DVI. Har min skærm DVI indgang? Nej. Har jeg en HDMI til DVI adapter? Nej. *facepalm* Hvis jeg vil have lyd, skal jeg så også finde et extra optisk kabel et sted og få endnu mere kabelrod? Yessir >_<
Ved i hvad der kunne være smart? At mit onboard gfx kunne bruge regnekraften fra et pci grafikkort og så bare sende skidtet videre via den hdmi jeg allerede bruger. Se DET kunne være the nizzle...
edit: og jeg kan ikke engang poste i den rigtige tråd ...
Hvordan får jeg min computer til at forstå at det ikke længere er et ATI HD5770 men et Geforce 8800GT der sidder i den?
Det gamle brændte af så det er blot en midlertidig løsning men har endnu ikke haft held med at få en driver ind.
Under enhedshåndtering er kortet listet som HD5700 Series og alt der har noget at gøre med ATI er blevet afinstalleret.
Det gamle brændte af så det er blot en midlertidig løsning men har endnu ikke haft held med at få en driver ind.
Under enhedshåndtering er kortet listet som HD5700 Series og alt der har noget at gøre med ATI er blevet afinstalleret.
Woller (16122) skrev:Hvordan får jeg min computer til at forstå at det ikke længere er et ATI HD5770 men et Geforce 8800GT der sidder i den?
http://www.afterdawn.com/software/security/system_...
Kan I være søde at fortælle mig, hvorfor vores parkeringspladser skal agere fortovscafé for et eller andet produktionshold, der velsagtens producerer et eller andet, når jeg skal forbi, fordi jeg skal handle brød og mælk i Fakta? De har kraftedeme sat buffet, borde og klapstole op! Og deres generator laver en meget irriterende støj, når jeg forsøger at nyde et stykke med stilhed!
Ku' en af jer ikke være rar at gå ned og fortælle dem, at onkel Ignota er stået op og at de godt kan gå hjem? Jeg er sikker på, at min rugende altandue heller ikke er begejstret for alt det postyr.
Ku' en af jer ikke være rar at gå ned og fortælle dem, at onkel Ignota er stået op og at de godt kan gå hjem? Jeg er sikker på, at min rugende altandue heller ikke er begejstret for alt det postyr.
Det er heller ikke kæden der forhandler Cherry, kun os butikker der handler ved GSS.OxxY (16114) skrev:Det er jo nemt at vide når det ikke står på jeres hjemmeside. Havde rent faktisk kigget på exptert, hvis nu.
Cherry eVolution SIRIUS XT Wrls MultiMedia Desktop
Cherry eVolution BARRACUDA XT Wireless Media Deskt
LinguaIgnota (16125) skrev:Kan I være søde at fortælle mig, hvorfor vores parkeringspladser skal agere fortovscafé for et eller andet produktionshold, der velsagtens producerer et eller andet, når jeg skal forbi, fordi jeg skal handle brød og mælk i Fakta? De har kraftedeme sat buffet, borde og klapstole op! Og deres generator laver en meget irriterende støj, når jeg forsøger at nyde et stykke med stilhed!
Er det de der snyltere/bistandsklienter fra DR, der optager verdens mest usjove komedie med en eller anden tarvelig sæk, der ikke er sjov?
Og parkeringspladser er til biler, det siger jo sig selv, så jeg anbefaler et stort køretøj og så bare parkerer på deres vamle buffet.
Steve Jobs (16127) skrev:Er det de der snyltere/bistandsklienter fra DR, der optager verdens mest usjove komedie med en eller anden tarvelig sæk, der ikke er sjov?
Nej, det kan det ikke være - der hang vist en seddel i opgangen, hvor der stod, at de er ved at optage en sjov serie. Den hænger lige ved siden af hende damens, der lige skulle gøre opmærksom på, at hun altså snart holder en fest, fordi hun både fylder 24 år og har fået en bachelor.
Det er det længste festvarsel jeg nogensinde har set...
Men tjoh, det er vist SF, der er i gang med et eller andet. Det lader som om, at de gør hvad de kan for at vise hensyn - men de irriterer mig stadig, når de sådan sidder og spiser aftensmad ved kanstenen som en anden flok rotter. Hallo, people, vi har altså et festlokale, som jeg er helt sikker på, at I godt må låne.
LinguaIgnota (16128) skrev:Hallo, people, vi har altså et festlokale, som jeg er helt sikker på, at I godt må låne.
Til en fornuftig pris, selvfølgelig.
Jeg ville nu stadig parkere i deres buffet, man har vel betalt for ens parkeringstilladelse.
Edit: Eller kræve, at æde med.
Men i det mindste suger de ikke penge ud af lomme på mig. Medmindre de får en eller anden form for klam støtte, kan du lige høre, om de gør det?
LinguaIgnota (16135) skrev:I kan holde jeres egen fest, kan I.
Går ud fra du snakker om DD og csstener? Altså vandfarven og jeg er vel stadig inviteret ik? Tak. Du er nu en flink fyr.
Hold da op, I fire kunne da få jer en hyggelig komsammen. Det er sådan noget, jeg nærmest vil betale for at se.
Mark Jensen på Facebook
Er der andre der har problemer med Facebooks chat?
cirka hver 5.-6. gang nogle sender en besked til mig (midt i en samtale) så får jeg en notis i beskedikonet i toppen op til 2 minutter før, beskeden rammer chatboksen i bunden..
Og mange gange, så får jeg slet ikke nogen besked eller notis om det, før jeg åbner beskedikonet.. Er virkelig irriterende..
Bruger nyeste chrome på mac 10.7, men skete også under mac 10.6
Er der andre der har problemer med Facebooks chat?
cirka hver 5.-6. gang nogle sender en besked til mig (midt i en samtale) så får jeg en notis i beskedikonet i toppen op til 2 minutter før, beskeden rammer chatboksen i bunden..
Og mange gange, så får jeg slet ikke nogen besked eller notis om det, før jeg åbner beskedikonet.. Er virkelig irriterende..
Bruger nyeste chrome på mac 10.7, men skete også under mac 10.6
Ja, der er store problemer.
Personligt får jeg de samme 7 notifikationer hver halve time. Den ældste er fra i fredags.
Når jeg sender beskeder til en bestemt veninde, får hun dem ikke før jeg sender den tredie, og så får hun dem i et hug.
Ja, der er store problemer.
Personligt får jeg de samme 7 notifikationer hver halve time. Den ældste er fra i fredags.
Når jeg sender beskeder til en bestemt veninde, får hun dem ikke før jeg sender den tredie, og så får hun dem i et hug.
dette er dit problem. :-pMiniatureZeus (16139) skrev:mac
Ej kunne ike lade være. Er du sikker på at du har den nyeste java version?? Ellers så prøv at rapoter fejlen til facebook
Alrekr (16142) skrev:Hvorfor virker min facebook som den skal? Ih, altså, jeg får aldrig lov til at opleve noget af det sjove...
Tror problemet ligger i, at du skal minimum have én ven for at kunne bruge chat..
Ja, du må godt adde mig hvis du vil.. Ikke at jeg vil acceptere din anmodning, men så har du da i hvert fald følelsen af næsten at have nogle venner. You're welcome, "ven"
Jakob Jakobsen (16146) skrev:Hvad får spammere ud af at skrive disse kommentarer til mine billeder?
Ja det undrer også mig.
Får en 6-7 om dagen.. (<- Oh! Look at me! I'm so fucking popular!)Heldigvis snupper akismet dem alle, men mange af dem giver ingen mening. Har også fået nogle (Dog få - 1 eller 2) hvor emailen bare er tilfældige bogstaver og tal..
Dem forstår jeg slet ikke!
Mark Jensen skal på Stratford trip:
Er det her spam?
from eabood tds.net [email protected]
to Celine Terranova <[email protected]>,
to you
date Wed, Aug 10, 2011 at 12:37 PM
subject Stratford trip
mailed-by tds.net
HI Celine and Kathleen,
I went on the MDOT website to nail down the exits with the park and ride lots.
Here is how I see it playing out for our trip:
Celine and Mom leave GR at 9:00 am.
They pick up Rachel in Dimondale at 10:00 a.m.
They pick me up at the Bancroft exit 113 off of I- 69 around 10:50 a.m. (To get to the lot turn left/north once you exit the highway).
We pick up Kathleen and Kristin at the Port Huron/Wadhams exit 196 off if I-69 around 12:20 p.m. (To get to the lot from westbound for Kathleen turn left/south onto Wadhams; to get to the lot from eastbound for Celine turn right/south once you exit the highway).
We arrive at Stratford about 2 hours and 34 minutes later from Port Huron around 2:50 p.m.
Let me know if this sounds good to you.
Love,
Liz
Er det her spam?
from eabood tds.net [email protected]
to Celine Terranova <[email protected]>,
to you
date Wed, Aug 10, 2011 at 12:37 PM
subject Stratford trip
mailed-by tds.net
HI Celine and Kathleen,
I went on the MDOT website to nail down the exits with the park and ride lots.
Here is how I see it playing out for our trip:
Celine and Mom leave GR at 9:00 am.
They pick up Rachel in Dimondale at 10:00 a.m.
They pick me up at the Bancroft exit 113 off of I- 69 around 10:50 a.m. (To get to the lot turn left/north once you exit the highway).
We pick up Kathleen and Kristin at the Port Huron/Wadhams exit 196 off if I-69 around 12:20 p.m. (To get to the lot from westbound for Kathleen turn left/south onto Wadhams; to get to the lot from eastbound for Celine turn right/south once you exit the highway).
We arrive at Stratford about 2 hours and 34 minutes later from Port Huron around 2:50 p.m.
Let me know if this sounds good to you.
Love,
Liz
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.