mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ja, der er ingen tvivl om, at der bør holdes ca. 3 dages pause ved visse træninger, så musklerne kan komme sig. Jeg tænkte nu mere på, at man holder korte pauser under selve løbet.
FYP.
Daniel-Dane (15599) skrev:Intervalløb med skiftevis høj intensitet og korte pauser er efter sigende den bedste træning, som findes. Jeg husker dog ikke, hvilken slags træning det var.
FYP.
Mr_Mo (15593) skrev:Jo, men så går jeg ud fra, så kan hans krop ikke klare mere, det kan jo være han måske lige er startet med løb.
Mit råd ville være at presse dig selv til at løbe 6km på 30 minutter, især hvis du vil træne din kondition må du presse dig selv, så kroppen tilpasser sig.
Det er ikke fordi jeg lige er startet med at løbe, undrede mig bare. Og så var 5 og 6 min/km bare nemme tal at regne med.
Og Terra, bare rolig, jeg løber 5 km hurtigere end 25 min (og 6 km langt hurtigere end 36 min).
Det er det som hedder et hypotetisk eksempel.
wc4 (15603) skrev:hypotetisk
Den bliver du nok nødt til at forklare - Henrik er ikke så god til det med fremmedord.
LinguaIgnota (15604) skrev:Henrik er ikke så god til det med fremmedord.
terracide (15606) skrev:feces
Tak, Henrik. Dig kan man altid regne med.
Ronson (15608) skrev:terracide (15606) skrev:
at snakke til feces...får mig helt til blive varm indeni
wait wat?
FYP.
Ronson (15610) skrev:Hvornår er det i orden at lave sjov med det der er sket i Norge?
Hvad er der sket i Norge?
Jo længere jo bedre ^^ vi er bygget til langdistanceløb.. Selv Marathon er kort i forhold til vores kapacitet.
Theme Park Inc > Theme Park World, btw. Når du skriver, at du har prøvet Transport Tycoon, har du så prøvet OpenTTD?
Nielson (15632) skrev:Apropro Newz server. Er der stadig en Minecraft server oppe og køre?
Jeg kommer lige fra newz.laq.dk - tjek alle serverne ud på www.kynz.dk
Princip!'s pizzaer er langt de bedste :) Bunden er ligeså sprød og fyldig som en af de pizzaer man får serveret ( ikke leveret ) i pizzariaer...
Leverede pizzaer er generelt dårligere end dem man får serveret. :S
Leverede pizzaer er generelt dårligere end dem man får serveret. :S
Princip!'s minus, er at de er små størrelse.. ca en Børnepizza-størrelse. Men de gør op for det i smag og konsistens.
Køber for det meste deres færdiglavede bunde, og fylder selv noget fyld på. Så kan man bygge top på så den har samme masse som en normal pizza ;-)
Køber for det meste deres færdiglavede bunde, og fylder selv noget fyld på. Så kan man bygge top på så den har samme masse som en normal pizza ;-)
Har flere gange, da jeg boede på østerbro, været nede i et italiensk pizzaria og købe en klump dej (til 10 kr....) og så lave min egen pizza.. Det er sgu nemt.. og billigt
Har nu flere positive oplevelser med Princip! pizza end just-eat pizza.
Så sent som igår blev mine tarme evakueret pga en skidt pizza...
Så sent som igår blev mine tarme evakueret pga en skidt pizza...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.