mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg har nu haft dette baggrundsbillede i snart to år. I sidste uge lagde jeg så mærke til den gule kasse der er i træet. Hvad fanden er nu det for noget?
vandfarve (15398) skrev:Har du én selv? Kan du ikke forsigtig prøve at skille den ad?
Nej jeg har ikke en, men jeg pønser på at smække en server op på loftet, som skal fodres luft ude fra, og ønsker at sænke luftfugtigheden især når det regner.
XorpiZ (15410) skrev:Spørgsmålet er snarere - hvorfor fanden har du det billede som baggrundsbillede?
Det er en ko der rækker tunge. FFS!
Men egentligt, så vil luftfugtigheden jo falde når luften varmes op, hvilket den jo vil gøre når det passerer diskene i en 2U server.
faktura
Jeg er træt af at skrive faktura i et dumt worddokument, jeg vil have et eller andet sted, hvor jeg kan hoppe på nettet, logge på, skrive service, timer, pris moms etc etc, trykke send, presto... (ala. virk.dk)
Sådan.
Nogen, der kender noget, i den stil?
Jeg er træt af at skrive faktura i et dumt worddokument, jeg vil have et eller andet sted, hvor jeg kan hoppe på nettet, logge på, skrive service, timer, pris moms etc etc, trykke send, presto... (ala. virk.dk)
Sådan.
Nogen, der kender noget, i den stil?
terracide (15384) skrev:
Læg mærke til hvad Alrekr skriverAlrekr (15366) skrev:
Hvis jeg bryder en amerikansk lov, men er i Danmark på det tidspunkt, så er der ingen strafmulighed. For at man kan dømmes for at overtræde en lov skal man være i pågældende land på tidspunktet.
Det passer jo ikke da hackeren var i UK, da han hackede i USA.
Det er nu fint, at du tager et indlæg som jeg senere har præciseret, fordi det indlæg nu engang kan (mis)bruges. Anyways, hvis jeg overtræder en amerikansk lov (kysser med konen i over fem minutter f.eks.), uden at overtræde en tilsvarende lov i Danmark, så er der (oftest) ikke noget problem. Tænk over det; hvis et andet lands love gjaldt i Danmark, så ville der reelt ikke være noget som hed suverænitet længere.
Så hvis jeg knepper Terra's mor i nummi så vil jeg blive udleveret til USA fordi Analsex er forbudt i visse stater derovre?
Konetelefonen
Konen trænger til at skifte sin x10 Mini ud (den runder snart to år). Hvilken konetelefon (indtil 3000 kr.) kan Newz.dk-folket anbefale? Hun gider ikke Sony Ericsson igen (hun synes at deres Android-skin var irriterende), men det skal være en smartphone.
Hun har altså erfaring med Android, men er ikke afholdende overfor WP7 - hun skal bare prøve WP7 før hun tør købe en telefon med det OS.
Konen trænger til at skifte sin x10 Mini ud (den runder snart to år). Hvilken konetelefon (indtil 3000 kr.) kan Newz.dk-folket anbefale? Hun gider ikke Sony Ericsson igen (hun synes at deres Android-skin var irriterende), men det skal være en smartphone.
Hun har altså erfaring med Android, men er ikke afholdende overfor WP7 - hun skal bare prøve WP7 før hun tør købe en telefon med det OS.
SlettetBruger (15418) skrev:Så hvis jeg knepper Terra's mor i nummi så vil jeg blive udleveret til USA fordi Analsex er forbudt i visse stater derovre?
Du vil helt sikkert blive sigtet for mere end bare analsex. Dyresex fx.
Lad hende beholde X10'eren til Mango er udkommet. Der skal nok komme et ton nye, smarte, knap så dyre WP7 telefoner når nokia Swarmer markedet... Altså X10-Mini telefonen er ikke synderligt bedre kvalitet end en middelmådig Nokia.
Alrekr (15419) skrev:Konetelefonen
WP7 bestemt, men muligvis vent, de handsets der er nu er måske lidt kedelige. Omnia 7 er nice, men måske ikke så "konet", hvis det er det hun går efter.
Mark Jensen søger..
Findes der en kontakt-hjemmeside, (vel egentlig en slags dating side, uden dog primært at fokusere på kærlighedsdelen), hvor udlændinge (engelsktalende) bosat i DK kan finde andre udlændinge bosat i DK?
Mener jeg engang har set en reklame for det, men kan ikke huske hvad den hedder og google gider ikke rigtig hjælpe lige nu.
Findes der en kontakt-hjemmeside, (vel egentlig en slags dating side, uden dog primært at fokusere på kærlighedsdelen), hvor udlændinge (engelsktalende) bosat i DK kan finde andre udlændinge bosat i DK?
Mener jeg engang har set en reklame for det, men kan ikke huske hvad den hedder og google gider ikke rigtig hjælpe lige nu.
Mr_Mo (15424) skrev:Af ren nysgerrighed, hvad gør en telefon "konet"?
Jeg læste det som X10 Mini, eller hvad den hedder... Jeg ved heller ikke, hvad der gør en telefon konet...
Alrekr (15427) skrev:Det samme som gør en911Boxster eller MX-5 konet?
Alrekr (15419) skrev:Konetelefonen
Køb hende et nyt strygejern, eller nogle nye bageforme i stedet. Den slags bliver hun glad for!
Alle Porscher er kællingebiler. 'Tis a fact. Men den mest kællingede kællingebil er en Audi TT. Føj, for en femibil. - Jeg tror, at sæderne er designet på en måde, så man ikke kan sidde i den, hvis man har testikler. Kun kællinger og Henrik kan sidde i den. Sådan er sæderne designet.
Henrik har ingen testikler, at I ved det.
vandfarve (15411) skrev:Tits or GTFO! Det er min tråd, røvhuller...
http://peecee.dk/upload/view/318070 Der er sgu da tits. Se nederste højre hjørne ffs.
Dreadnought (15409) skrev:Jeg har nu haft dette baggrundsbillede i snart to år. I sidste uge lagde jeg så mærke til den gule kasse der er i træet. Hvad fanden er nu det for noget?
Det ligner sådan en kasse, som jægere bygger oppe i et træ så de har skud fang når de er på jagt, gør man ofte når der ikke er nogle bakker eller andet som kan tage kuglen hvis man ikke rammer.
Hovhov, det kunne også være en af de der ting hvor fugle bøsser, sidder og kigger efter fugle.
LinguaIgnota (15431) skrev:Alle Porscher er kællingebiler. 'Tis a fact. Men den mest kællingede kællingebil er en Audi TT. Føj, for en femibil. - Jeg tror, at sæderne er designet på en måde, så man ikke kan sidde i den, hvis man har testikler. Kun kællinger og Henrik kan sidde i den. Sådan er sæderne designet.
So true. Men nu har de i det mindste smidt en motor i, der kan en lille smule.
Jeg vil forresten anbefale alle, at smutte ud til en renault forhandler her i den nærmeste fremtid og tage en tur i en Megane RS. FY FOR EN SKEFULD, en syg bil.
pewbe (15430) skrev:Mark Jensen er uforstående
Wat. Spørgsmålstegn.
Foreslå at man udnytter et system der er lavet til at hjælpe studerende der har en hård økonomi.
Mnc (15437) skrev:#36
Jeg ville nu ellers ikke have noget imod at trille omkring i den nye Nissan GT-R.
Men en M5 ville bestemt heller ikke være dårlig.
Det har du helt ret i. Japanske biler er ofte fantastiske, men jeg er bidt af en gal tysker.
BMW laver imponerende motorer (særligt deres sekscylinderede R-motorer i både diesel og benzin), men der er bare intet, der slår RS4'erens 4.2L V8 eller RS6'erens 5.0L V10.
Mark "Jeg-er-en-kommunal-medarbejder-i-teknisk-forvaltning-der-ikke-ved-en-skid" Jensen:
Tøsen og jeg er begyndt at kigge på hus, og er stødt på en bolig, som tidligere har været to seperate ejendomme. De to huse er nu bygget sammen, men den ene blev afmeldt, som godkendt beboelse i 1985.
Hvis vi ringer til teknisk forvaltning, så kan de ikke sige andet end at det afhænger af situationen, og bygninger der ikke er godkendt til beboelse må kun bruges som opbevaringsrum. Man må ikke engang benytte det som hobbyrum eller lign. Kommunen anbefalte at man skulle tage fat i en tømrer, da de normalt ved hvad der skal til. Ingen af de tømrer vi har snakket med, kendte reglerne ordenligt, når det drejede sig om eksisterende ældre bolig.
Ejeren af boligen havde bare brugt huset til alm beboelse, og mente at der måske var noget med loftshøjde (min. 220cm og det er 205cm eller noget), hvis det skulle godkendes igen. Det er ikke nemt at finde 15cm i en to etagers ejendom, uden at gulvet på første sal skal laves af papir.
Who the fuck knows?
Tøsen og jeg er begyndt at kigge på hus, og er stødt på en bolig, som tidligere har været to seperate ejendomme. De to huse er nu bygget sammen, men den ene blev afmeldt, som godkendt beboelse i 1985.
Hvis vi ringer til teknisk forvaltning, så kan de ikke sige andet end at det afhænger af situationen, og bygninger der ikke er godkendt til beboelse må kun bruges som opbevaringsrum. Man må ikke engang benytte det som hobbyrum eller lign. Kommunen anbefalte at man skulle tage fat i en tømrer, da de normalt ved hvad der skal til. Ingen af de tømrer vi har snakket med, kendte reglerne ordenligt, når det drejede sig om eksisterende ældre bolig.
Ejeren af boligen havde bare brugt huset til alm beboelse, og mente at der måske var noget med loftshøjde (min. 220cm og det er 205cm eller noget), hvis det skulle godkendes igen. Det er ikke nemt at finde 15cm i en to etagers ejendom, uden at gulvet på første sal skal laves af papir.
Who the fuck knows?
SlettetBruger (15438) skrev:pewbe (15430) skrev:Mark Jensen er uforstående
Wat. Spørgsmålstegn.
Foreslå at man udnytter et system der er lavet til at hjælpe studerende der har en hård økonomi.
Du burde måske udtrykke dig på en anden måde så. I stedet lød du bare som en 12 årig mentalt hæmmet med damp.
Jeg quotede endda hvorfor jeg kaldte ham idiot.
And the 12yo mentally challenged awards goes to.....
Men måske er det bare normen, for det er sku pænt åbenlyst.
And the 12yo mentally challenged awards goes to.....
Men måske er det bare normen, for det er sku pænt åbenlyst.
Åh, tak. Det var da et vældigt kompliment. :)
Men jeg kan ikke se det 'lave' i at påpege at man er en idiot hvis man udnytter dét system.
Men jeg kan ikke se det 'lave' i at påpege at man er en idiot hvis man udnytter dét system.
Dreadnought (15440) skrev:Who the fuck knows?
Diverse ingeniørfirmaer, der beskæftiger sig med byggeri, er et godt bud.
Mnc (15446) skrev:Nogen siger: Idiot.
-
Kan da ikke være alt for svært, fjols.
Og hvorfor skal du have et navn, der får folk til at føle sig som idioter, bare for at tiltale dig ved dit 'navn'? :D
Ja og jeg siger hvad min holdning er til brugen af ordet idiot.
Mit navn er fordi jeg ville have trollet lidt rundt, men det blev det vist ikke helt til.
Ændrer det sgu lige...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.