mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
C-c-c-combo breaker*.Steve Jobs (14907) skrev:Can't we just all get along?
*)
Du brød en newz.dk meme spree.
Ronson (14922) skrev:Det er ikke tilladt at forlade newz i mere end 8 timer ad gangen, med mindre man følges med nogle med-newzere på en ekskursion eller til LAN.
Hvad med eksaminationer?
Mark Jensen keder sig!
Hvad giver man sig til en højhellig søndag aften, når alle andre er på ferie, tv'et viser det ene lorteprogram efter det andet, og LoL-serverne er nede?
Hvad giver man sig til en højhellig søndag aften, når alle andre er på ferie, tv'et viser det ene lorteprogram efter det andet, og LoL-serverne er nede?
fjols (14932) skrev:I denne artikel er damen så virkelig dræbt?
I følge min logik er hun død.
Forklar mig det venligst.
Er helt enig. En dårlig gennemarbejdet artikel. Som set så ofte fra EB.
Jeg siger, at den er go' nok.
Hun er så til gengæld på ganske få timer blevet 5-10 år ældre. Da jeg læste artiklen stod der 25-30 år.
Hun er så til gengæld på ganske få timer blevet 5-10 år ældre. Da jeg læste artiklen stod der 25-30 år.
Hun blev dræbt af faldet. Faldet forårsagede hendes død (på en voldsom måde).
Also:
Så jo, Vandfarve!
Also:
To unge mænd blev tidligt søndag dræbt på stedet, da de på deres motorcykel tørnede mod en husmur
Så jo, Vandfarve!
Oh, der kommer The Prestige i aften. Den er da i det mindste seværdig, så aftenen er måske ikke helt død alligevel.
Tak for svarene.
Jeg er (nu) enig i at dræbt ikke er forkert, men jeg mener stadig deres formulering er dårlig, på grænsen til forkert.
"Kvinde dræbt efter fald fra tårn"
burde vel have været:
"Kvinde dræbt af fald fra tårn"
Ellers lyder det, for mig, som om hun er faldet ned og så blevet dræbt af noget helt andet.
Desuden så har andre medier nogen lidt bedre formulerede overskrifter på den begivenhed:
Kvinde styrtet i døden på festival
Kvinde død efter fald fra festival-svævebane
Jeg er (nu) enig i at dræbt ikke er forkert, men jeg mener stadig deres formulering er dårlig, på grænsen til forkert.
"Kvinde dræbt efter fald fra tårn"
burde vel have været:
"Kvinde dræbt af fald fra tårn"
Ellers lyder det, for mig, som om hun er faldet ned og så blevet dræbt af noget helt andet.
Desuden så har andre medier nogen lidt bedre formulerede overskrifter på den begivenhed:
Kvinde styrtet i døden på festival
Kvinde død efter fald fra festival-svævebane
Colapusheren (14925) skrev:Mark Jensen keder sig!
Spil Team Fortress 2 med mig. Det er blevet free-to-play, så der er ingen undskyldninger. :-P
Mort (14944) skrev:Hvad sker der for alle de personer som udtaler sig på Mark Jensens vegne ?
Mark Jensen siger at de bare vil være med...
LinguaIgnota (14946) skrev:Er det her et forum for retardo land eller bare ignorente folk?
Ja, du kan bare skrive løs.
Mark "Niels Krause-Kjær" Jensen
Hvorfor ligner alle Folketingets partiers hjemmesider hinanden?
Hvem fanden er gået amok i en TYPO3-rus ikke set siden vikingernes svampebaserede togter, og har de gjort krav på familierabat?
Hvorfor ligner alle Folketingets partiers hjemmesider hinanden?
Hvem fanden er gået amok i en TYPO3-rus ikke set siden vikingernes svampebaserede togter, og har de gjort krav på familierabat?
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.