mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg købte en jakke til 300 kroner. Den var sat ned fra 1000. Den er sort og der er noget blåt på den, den er vandtæt, der kan være en normal størrelse bog i den ene lomme og et headset i den anden (hvilket er et kriterie), den går ikke i stykker, når man kikker på den, på trods af, at lynlåsene virker dårlig. Hvilket mærke aner jeg ikke. Den var på tilbud og jeg ville have en ny vinterjakke.
Den tidligere nåede en alder på 12 år (Det var en Bastard snowboard-jakke) inden jeg gav den til en tigger i Berlin, der så ud som om han var ved at lide hypertermi-døden.
Den tidligere nåede en alder på 12 år (Det var en Bastard snowboard-jakke) inden jeg gav den til en tigger i Berlin, der så ud som om han var ved at lide hypertermi-døden.
Jeg køber mit tøj brugt, så jeg kan bruge de sparede penge på sexet undertøj, bundløse trusser og latexBH'er som jeg smider i RED BARNET tøjindsamlings containerne... Just for laughs.
Mark Jensen slår på tasken
Hvad ville det ca. løbe op i hvis denne hjemmeside skulle gøres IE9 kompatibel (og hvorfor hedder det et slag på tasken?)
Hvad ville det ca. løbe op i hvis denne hjemmeside skulle gøres IE9 kompatibel (og hvorfor hedder det et slag på tasken?)
snesman (14008) skrev:Mark Jensen slår på tasken
Erstat med HTTP 404.
Det bliver 1.000 kroner plus moms, tak.
vandfarve (14009) skrev:snesman (14008) skrev:Mark Jensen slår på tasken
Erstat med HTTP 404.
Det bliver 1.000 kroner plus moms, tak.
Du kan få en plov, da du kun kunne svare på et af spørgsmålene....
snesman (14010) skrev:Du kan få en plov, da du kun kunne svare på et af spørgsmålene....
Svaret på det næste kommer her:
http://dindebat.dk/sprogforum/616901-et-slag-paa-hvad-2.html skrev:Et slag på tasken er et udtryk fra tyskerkrigene i 1800-tallet. Man slog på tasken for at mærke omtrentligt hvor meget ammunition man havde tilbage.
SATANS! Der er flere bud her:
http://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=942909 skrev:Udtrykket stammer fra heste- og kvæghandlere på et marked på landet som stod og pruttede om en pris på en ko eller en hest. Hver gang de kom med et bud, slog de hårdt med hånden på deres taske som hang over skulderen som tegn på at de mente buddet alvorligt og ventede på om sælgeren ville acceptere dette bud.
#14012 wat?
"mærke omtrentligt hvor meget ammunition man havde tilbage."
"omtrentligt hvor meget ammunition"
"omtrentligt hvor meget"
"omtrentligt"
Get it?
"mærke omtrentligt hvor meget ammunition man havde tilbage."
"omtrentligt hvor meget ammunition"
"omtrentligt hvor meget"
"omtrentligt"
Get it?
Overlærer Jensen hører jer i lektierne:
Er der en måde, hvorpå jeg kan downloade denne pdf, som egentlig er lavet til noget flash?
http://www.e-pages.dk/gennemsyn/163/
Er der en måde, hvorpå jeg kan downloade denne pdf, som egentlig er lavet til noget flash?
Emil (14016) skrev:Overlærer Jensen hører jer i lektierne:
Jeg tvivler på at de har gjort det til en mulighed. Fandt det her:
Dansklærerne.. Puuhhhhhh skrev:Du kan tegne årsabonnement på DANSK for kr. 185, Bladet kan rekvireres i løssalg hos Dansklærerforeningen for kr. 75 inkl. moms. Bestilling af abonnement og enkeltnumre kan foretages ved henvendelse til sekretariatet på [email protected] eller telefon 33 79 00 10
Alrekr (14018) skrev:markjensen vil prøve noget nyt
Jeg har tænkt mig at give Firefox Mobile til Android en chance - men det kræver, at jeg ikke behøver kigge på 'Indlæser'-skærmen hver gang jeg starter Firefox op. Er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe for den skærm?
Luk øjnene, silly..
drbravo (14019) skrev:Alrekr (14018) skrev:markjensen vil prøve noget nyt
Jeg har tænkt mig at give Firefox Mobile til Android en chance - men det kræver, at jeg ikke behøver kigge på 'Indlæser'-skærmen hver gang jeg starter Firefox op. Er der nogen som ved hvordan jeg kan slippe for den skærm?
Luk øjnene, silly..
Hvis det kunne spare mig for de 5-10 sekunder det tager for Firefox at starte op, så gjorde jeg det gerne...
RonRon ved noget om markedsføringsloven
Hvad er egentlig reglerne omkring markedsføring, hvis man fx. vil give rabat til nye kunder/førstegangskøbere? Der er vel noget med at man ikke må forskelsbehandle? På den anden side vil jeg mene at man gerne må så længe betingelserne fremgår tydeligt...
Hvad er egentlig reglerne omkring markedsføring, hvis man fx. vil give rabat til nye kunder/førstegangskøbere? Der er vel noget med at man ikke må forskelsbehandle? På den anden side vil jeg mene at man gerne må så længe betingelserne fremgår tydeligt...
Så længe man er konsekvent? Du må ikke sige, at fru Hansen lige får det lidt billigere, mens fru Mogensen får det til normalpris, bare fordi de er hvem de er.
Tror du kan sammenligne det lidt med Coop Plus. Jeg fik tilbud på 2 kg mel i den her uge, 9 kr. for noget, som normalt koster 20,95, i kraft af mit medlemskab af Coop Plus.
Tror du kan sammenligne det lidt med Coop Plus. Jeg fik tilbud på 2 kg mel i den her uge, 9 kr. for noget, som normalt koster 20,95, i kraft af mit medlemskab af Coop Plus.
http://www.iprint.dk/rabat.php?page=rabat
Der er rabat til førstegangskøbere, og det er et dansk firma der står bag.
Der er rabat til førstegangskøbere, og det er et dansk firma der står bag.
markjensen
Hvor finder jeg tekster, som tydeligt gennemgår Laplacetransformationer? Der må også meget gerne medfølge opgaver med gennemregnede svar.
Hvor finder jeg tekster, som tydeligt gennemgår Laplacetransformationer? Der må også meget gerne medfølge opgaver med gennemregnede svar.
SlettetBruger (13995) skrev:...
Jeg har kun jakken på når vejret er skod ;-) Vinter, regn og blæst.
Anyhow, jeg går i FiveFingers... Mit signal er "hippie" og "Hvis man er så desperat at man klær sig så andre mennesker får nogen bestemte tanker om én. Så er man gået hen og blevet for overfladisk" ;)
...Eller gammel. Alder har sku nok en del at sige, jeg går også selv og fantasere om en garderobe - Frasier style.
nu er det sådan at jeg hver dag i de sidste 2 vintre er kommet i skole med en orange-refleks-vejarbejderdragt så nej det er ikke noget jeg går højt op i :), men jeg trækker sku alligevel grænsen ved en kartoffelsæk ;), man behøver jo ikke ligne noget katten har slæbt ind, spist og kastet op blot fordi man ikke går op i sit tøj :)
Jeg er næsten overbevist om at de ville vedlægge specifikke "håndterings instrukser" hvis det ikke var okay at smide det ud på normal vis.
De skriver jo i forvejen gladeligt 3 A4 sider for at forklare sig at du ikke skal stikke hardwaren ned i en spand vand, og tilsætte elektricitet. :P
Jeg er næsten overbevist om at de ville vedlægge specifikke "håndterings instrukser" hvis det ikke var okay at smide det ud på normal vis.
De skriver jo i forvejen gladeligt 3 A4 sider for at forklare sig at du ikke skal stikke hardwaren ned i en spand vand, og tilsætte elektricitet. :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Silica_gel skrev:Silica gel is non-toxic, non-flammable, and non-reactive and stable with ordinary usage. It will react with hydrogen fluoride, fluorine, oxygen difluoride, chlorine trifluoride, strong acids, strong bases, and oxidizers.[7] Silica gel is irritating to the respiratory tract, may cause irritation of the digestive tract, and dust from the beads may cause irritation to the skin and eyes, so precautions should be taken.[8] Some of the beads may be doped with a moisture indicator, such as cobalt(II) chloride, which is toxic and may be carcinogenic. Cobalt (II) chloride is deep blue when dry (anhydrous) and pink when moist (hydrated).
Crystalline silica dust can cause silicosis but synthetic amorphous silica gel is non-friable, and so does not cause silicosis.
Mnc_ (14034) skrev:Jeg er næsten overbevist om at de ville vedlægge specifikke "håndterings instrukser" hvis det ikke var okay at smide det ud på normal vis.
Det kan du ikke regne med. Jeg har tidligere blevet overrasket over ting jeg anså som harmløse, som jeg faktisk skulle afleveres som farligt affald på en genbrugsstation. :-)
Lyder som om det ikke er specielt farligt så. Lugter lidt af dagrenovation så.
Andre, som kan sige noget med sikkerhed?
(ja, hvad affaldssortering angår er jeg ret hippie)
Spiderboy (14037) skrev:(ja, hvad affaldssortering angår er jeg ret hippie)
Jaa, jeg er ikke den eneste <3
Spiderboy (14037) skrev:Lyder som om det ikke er specielt farligt så. Lugter lidt af dagrenovation så.
Andre, som kan sige noget med sikkerhed?
Selv når jeg bestiller beef jerky, så ligger der en pakke af det i posen. Så når det må bruges sammen med fødevarer, så må man nok gerne kyle det ud med det normale affald.
Spiderboy (14033) skrev:markjensens kugler
De der små fugtsugende kugler, som følger med elektronik - må man smide dem ud med dagrenovationen, eller er det farligt affald eller andet?
Det er bare sand, og de kan genbruges ved at man bager dem ved 150C i et par timer.
Hvordan finder man ud af hvor mange hjemmesider en person står for? Altså hvis jeg fx vil finde ud af hvor mange sider Ronson har, men kun kender www.ronson.dk ?
Inb4
Jeg kan selvfølgelig spørge Ronson selv, men det var jo bare et eksempel...
Pelset hue
Er her nogen der bruger doubleTwist og har vedkommende fundet ud af hvordan album art virker?
Kun nogle albums viser et cover på telefonen.
Jeg har prøvet at give alle numre samme cover, jeg har prøvet at vælge cover på ét nummer og valgt "apply to all trakcs in album", jeg har prøvet at bide blidt i en ske.
Intet hjælper, de samme albums bliver ved med ikke at vise noget cover. Hverken når jeg ser albumlisten eller spiller de enkelte numre.
Er her nogen der bruger doubleTwist og har vedkommende fundet ud af hvordan album art virker?
Kun nogle albums viser et cover på telefonen.
Jeg har prøvet at give alle numre samme cover, jeg har prøvet at vælge cover på ét nummer og valgt "apply to all trakcs in album", jeg har prøvet at bide blidt i en ske.
Intet hjælper, de samme albums bliver ved med ikke at vise noget cover. Hverken når jeg ser albumlisten eller spiller de enkelte numre.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.