mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Lars Tyndskids Mark, Jensen
Min pc kan ikke længere vise kinesiske tegn. Har ikke selv pillet ved noget. men tror det er kommet sammen med sidste Windows update...
Hvordan får jeg det frem igen?
Min pc kan ikke længere vise kinesiske tegn. Har ikke selv pillet ved noget. men tror det er kommet sammen med sidste Windows update...
Hvordan får jeg det frem igen?
Hjælper det her?
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7files/thread/3a13c2d6-7170-4ef6-b2b0-01500ae7e790 skrev:I have the same problem. Chinese characters were showing well, and I found out that suddenly chinese characters do not dislay anymore. Maybe due to an update ?
Also in C:\Windows\fonts\ the Ming Liu fonts are now hidden, though I don't know if they were before the problem happened.
EDIT : right clicking on the Ming Liu fonts in C:\Windows\fonts and choosing "Show" or "Display" (or whatever word is in your locale) then restarting my computer solved the problem, chinese filenames are showing correctly again.
MarkJensen leger med mobilos
Hvad er reglerne hvis man fjerner sim koden?
Hvem dækker misbruget hvis den bliver stjålet?
Jeg har Oister, de skriver at evt misbrug skal man selv dække indtil at man har meldt den stjålet. Kan de passe for de andre jeg har været inde at kigge hos har ikke skrevet noget om det, og et af stederne har vist hvordan man fjerne pin koden..
Hvad er reglerne hvis man fjerner sim koden?
Hvem dækker misbruget hvis den bliver stjålet?
Jeg har Oister, de skriver at evt misbrug skal man selv dække indtil at man har meldt den stjålet. Kan de passe for de andre jeg har været inde at kigge hos har ikke skrevet noget om det, og et af stederne har vist hvordan man fjerne pin koden..
coday (11314) skrev:Hvad er reglerne hvis man fjerner sim koden?
Jeg er ikke bekendt med nogen regler for sim-koden.
coday (11314) skrev:Hvem dækker misbruget hvis den bliver stjålet?
I alle de betingelser jeg har læst: Det gør du selv, indtil du melder simkortet stjålet. Derefter er det dit teleselskab.
Du dækker op til 8.000 kr. hvis du ikke melder din telefon stjålet / spærrer den, så snart du opdager den er væk.
Det er en fælles aftale mellem forbrugerombudsmanden og telebranchen.
Det er en fælles aftale mellem forbrugerombudsmanden og telebranchen.
Hvorfor er VidZone til PS3 så uhyrlig ringe lavet?
Ingen random afspilning i sine playlister.
Latterligt mange tryk for at tilføje en enkelt sang til sin playlist.
"Vil du tilføje xxx til playlisten? Ja/Nej" -> "xxx er nu tilføjet til playlisten. OK!" FFS!!! ellers havde jeg nok ikke valgt det i forvejen!!!
PS3'en er sgu bedre som mediecenter selv. Og den er jo pivringe!
Man kan ikke klage/skrive til dem pr email, kun via twatter, facebook og snailmail. Få næsten lyst til at skrive et klagebrev og sende det med en brevdue.
Ingen random afspilning i sine playlister.
Latterligt mange tryk for at tilføje en enkelt sang til sin playlist.
"Vil du tilføje xxx til playlisten? Ja/Nej" -> "xxx er nu tilføjet til playlisten. OK!" FFS!!! ellers havde jeg nok ikke valgt det i forvejen!!!
PS3'en er sgu bedre som mediecenter selv. Og den er jo pivringe!
Man kan ikke klage/skrive til dem pr email, kun via twatter, facebook og snailmail. Få næsten lyst til at skrive et klagebrev og sende det med en brevdue.
Kris (11322) skrev:EF-S
Non-IS = Ikke billedestabilisering
EF-S = Elektronisk fokus + "short back focus", hvor short back focus betyder:
http://en.wikipedia.org/wiki/Canon_EF-S_lens_mount skrev:The "S" in EF-S stands for "short back focus", which means that the rear element of the lens is closer to the image sensor than on regular 35 mm SLR cameras. The proximity of the rear element to the image sensor greatly enhances the possibilities for wide angle and very wide angle lenses, enabling them to be made smaller, lighter (containing less glass), faster (larger aperture) and less expensive. Most current Canon EF-S lenses are wide angle.
http://www.version2.dk/artikel/18119-storage-noedden-knaekket-skaer-overvaagningsvideo-ned-fra-30-til-1-fps-over-et-par-uger skrev:Milestone Systems laver software til videoovervågning, hvor flere kunder kan have tusindvis af kameraer, der hver især skaber en konstant datastrøm på op til 50 megabyte pr. sekund.
Hvad for en opløsning optager overvågnings kameraer i, hvis de bruger 50megabyte pr sekund?
Min nærmeste kollega har det problem. Og hun er i øjeblikket ved at give mig information og trænning så jeg kan passe hendes arbejde mens hun er på ferie. Og vi sidder to mennesker presset sammen om en lille computerskærm og jeg kan næsten ikke holde til den ånde længere.
Har forsøgt med tyggummi og slik og diverse væsker, men konen er på kur oven i så det siger hun nej tak til.
#vandfarve
finder du en måde at gøre opmærksom på problemet uden at frastøde folk så giver du lige en pm.
Har forsøgt med tyggummi og slik og diverse væsker, men konen er på kur oven i så det siger hun nej tak til.
#vandfarve
finder du en måde at gøre opmærksom på problemet uden at frastøde folk så giver du lige en pm.
Måske spiser hun ikke særlig meget hvis hun er på kur. Tilbyd hende noget (sundt) mad og noget at vand at drikke. Ellers findes der da tyggegummi uden sukker, gør der ikke?
#markjensen:
den kur hun er på(iøvrigt fordi hun er hypokonder og har læst på internettet at man i sjældne tilfælde kan have en bestemt bakterie i kroppen som overtager ens tarmsystem) består af 3 liter vand om dagen, nogle bestemte former for frugt, bacon og en eller anden klam form for mel og andet grums jeg ikke har turde spørge om.
den kur hun er på(iøvrigt fordi hun er hypokonder og har læst på internettet at man i sjældne tilfælde kan have en bestemt bakterie i kroppen som overtager ens tarmsystem) består af 3 liter vand om dagen, nogle bestemte former for frugt, bacon og en eller anden klam form for mel og andet grums jeg ikke har turde spørge om.
Giv hende en flad fra mig. Men dårlige ånde stammer for det meste fra bakteriebelægninger og råddent tandkød, som nogle mennesker bare IKKE FUCKING KAN SLIPPE AF MED! AARGH!
Kris (11334) skrev:Daniel-Dane:
Jeg synes bare der er markant forskel på dårlig ånde og så når folk lugter af lort ud af munden. Altså "pølser fra dit anus"-lort ud af munden. Som om nogen har pruttet hende direkte i munden inden hun ånder ud.
Og det har ikke været sådan hele tiden.
Det er som regel hvis man har paradentose, at ens mund virkelig stinker helt ekstremt, og der er intet man kan gøre. Hverken mundskyl, tyggegummi, SB12 og hvad det ellers hedder hjælper. Kun noget meget kraftigt medicinsk mundskyld hjælper, men det er så krads, at man ikke kan lugte noget, så det er ikke særlig fedt.
vandfarve (11329) skrev:Kan man direkte sige, at de har en forfærdelig ånde?
Hvis min ånde generer nogen, vil jeg foretrække at få det at vide. Så kan jeg enten gøre noget ved det, eller i det mindste undgå at ånde på folk indtil jeg har gjort noget ved det.
Hvis jeg ikke får noget at vide, går det ud over os begge, mig mindst.
Men nogle vil sikkert blive enormt fornærmet uanset hvordan man siger det.
Kris (11328) skrev:Hvorfor lugter nogen mennesker af lort ud af munden? Altså decideret prutlugt? Det er da utrolig ulækkert at lugte til.
Dårlig til at børste tænder er 90% af gangene grunden til det. For det gir det som DD snakker om.
I modsætning til hvad mange tror, så er det ofte belægninger på tungen der er skyld i den dårlige ånde.
Paradentose, tandkødsbetændelse osv. er dog god til at give ekstrem dårlig ånde og her er det kun et besøg til tandlægen der kan hjælpe.
Personligt bruger jeg dog en af disse når jeg alligevel børster tænder. Man kan i stedet bruge en spiseske, men den tager ikke lige så godt fat.
Paradentose, tandkødsbetændelse osv. er dog god til at give ekstrem dårlig ånde og her er det kun et besøg til tandlægen der kan hjælpe.
Personligt bruger jeg dog en af disse når jeg alligevel børster tænder. Man kan i stedet bruge en spiseske, men den tager ikke lige så godt fat.
Som Ronson siger kunne hun jo være en af de folk som æder lort, og nyder ydmygelsen ved at tage på arbejde uden at børste tænder...
Hvilket minder mig om en tidligere chef. Jeg opdagede ved et tilfælde at han var voksenbaby, og havde optrådt i DR's dokumentar herom.
Jeg opdagede det ved at han glemte at rense sin browser cache i en virtuel maskine han kopierede ud til mig. Hvilket gjorde at jeg endte inde på en side hvor de diskuterede det at skide i en ble :D
Hvilket minder mig om en tidligere chef. Jeg opdagede ved et tilfælde at han var voksenbaby, og havde optrådt i DR's dokumentar herom.
Jeg opdagede det ved at han glemte at rense sin browser cache i en virtuel maskine han kopierede ud til mig. Hvilket gjorde at jeg endte inde på en side hvor de diskuterede det at skide i en ble :D
Jeg ville dog aldrig putte noget fra DX, eller resten af Kina for den sags skyld, i munden.Jakob Jakobsen (11338) skrev:disse
Daniel-Dane (11345) skrev:Jeg ville dog aldrig putte noget fra DX, eller resten af Kina for den sags skyld, i munden.
Jeg kan så næsten garantere dig at du i forvejen gør det dagligt.
Jakob Jakobsen (11346) skrev:Jeg kan så næsten garantere dig at du i forvejen gør det dagligt.
Jarh - en kinamands tissemand, amirite? Iamrite.
Såeh, er der nogle restriktioner for import af sådan nogle? Jeg vil da gerne have en hårbørste (det ligner altså en kam, mkay), som også er en kniv. Fuck yeah.
Ja, jeg tror at politiet gerne vil snakke med dig om import af ulovlige våben hvis det bliver taget i tolden.
Desuden er skjulte blade generelt ulovlige og med den nuværende lov, koster det 6000 samt minimum ½ års fængsel hvis du bliver taget med en på dig.
Ja, jeg tror at politiet gerne vil snakke med dig om import af ulovlige våben hvis det bliver taget i tolden.
Desuden er skjulte blade generelt ulovlige og med den nuværende lov, koster det 6000 samt minimum ½ års fængsel hvis du bliver taget med en på dig.
http://www.justitsministeriet.dk/knive+M5b031a4d56e.html skrev:kårdestokke og andre tilsvarende våben, der fremtræder som en anden genstand.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.