mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Halp.
Jeg har opdateret min synaptics driver.
Og nu opfatter skidtet ikke Middleclick. når jeg trykker begge knapper ned :S Den er heller ikke at finde som indstilling.
Hvorfor skulle de knaldhatte fjerne en så dejlig en feature?
Og nu opfatter skidtet ikke Middleclick. når jeg trykker begge knapper ned :S Den er heller ikke at finde som indstilling.
SlettetBruger (8006) skrev:Halp.
Det er nok "middleclick" generne der ikke har overlevet i næste generation!!!! *Badumtissshh!*
myplacedk (8010) skrev:Jeg synes det fungerer glimrende i Sense (HTC).
Kan du ligefrem kopiere tekst i et forumindlæg på en hjemmeside?
ZiN (8011) skrev:Så vidt jeg forstår på Android er ideen at hvis ikke man har det, man leder efter, kan man finde det som en app. :-)
Det vil jeg se på, men jeg er skuffet over at det slet ikke virker, det, jeg har fået med.
Ja, jeg kan godt kopiere tekst fra hjemmesider med den browser der fulgte med.
Det største problem jeg har haft endnu er, at den Gmail-app som følger med ikke understøtter at kopiere indholdet af mails. Når jeg fx. får et langt kompliceret one-time password i en email må jeg bruge web-interfacet i stedet for app'en. No biggie.
Ja, jeg kan godt kopiere tekst fra hjemmesider med den browser der fulgte med.
Det største problem jeg har haft endnu er, at den Gmail-app som følger med ikke understøtter at kopiere indholdet af mails. Når jeg fx. får et langt kompliceret one-time password i en email må jeg bruge web-interfacet i stedet for app'en. No biggie.
myplacedk (8013) skrev:Ja, jeg kan godt kopiere tekst fra hjemmesider med den browser der fulgte med.
Hmm okay. Der er vist også noget med at browsere er noget af det mest tilpassede. I den, jeg fik med, kan jeg slet ikke styre kopieringen, men jeg må igang med at modde så :-\
myplacedk (8013) skrev:Det største problem jeg har haft endnu er, at den Gmail-app som følger med ikke understøtter at kopiere indholdet af mails.
Jeg kan se at det samme gælder mine mail apps. Men jeg fandt ud af at man kan få lov til at kopiere tekst i browseren ved at bruge menuen. Så det hjalp da lidt.
Det, der forvirrede mig var at browseren opfatter tilfældige html elementer som links, så jeg troede at det var metoden til at vælge med, men det er bare en bug.
gnarfsan (8016) skrev:Jeg kan se at det samme gælder mine mail apps. Men jeg fandt ud af at man kan få lov til at kopiere tekst i browseren ved at bruge menuen. Så det hjalp da lidt.
Du kan kopere tekst i browseren ved at holde fingeren på et ord. Dette markerer ordet og derefter trækker du markøren til en af siderne hvis du vil have en sætning.
Det fungerer fuldstændigt som demonstreret på f.eks. iphone 4 her
http://www.apple.com/iphone/tips/
Eneste forskel er at det ser bedre ud på android :-)
LinguaIgnota (8017) skrev:Det lyder bare dejligt, det der Android.
Ja det er udemærket.
DiZaster (8018) skrev:Du kan kopere tekst i browseren ved at holde fingeren på et ord. Dette markerer ordet og derefter trækker du markøren til en af siderne hvis du vil have en sætning.
Nej, ikke i min browser, tro mig, jeg har prøvet. Og når der endeligt kommer en mulighed for at selecte (ved menuvalg), så kan jeg ikke afgøre hvorfra, kun hvortil. Det er afhængigt af om det er samsung, htc, motorola etc. Og så er det iøvrigt android 2.1
fjols (8020) skrev:Du kan sætte markøren der hvor du vil kopiere fra, vælge select og så vælge hvor til.
Nej, jeg kan kun vælge det af en omgang i browser tekst, og det ser ud, præcist som i Windows: Baggrundsfarve thats it. Når jeg er færdig med at trække fingeren for at vælge, kopierer den det, og så skal jeg ind i menuen, for at vælge forfra.
Android = ikke altid ens fra mærke til mærke, remember?
Det virker fint her, også da jeg kørte 2,1.
Hold fingeren på teksten i et sekund, indtil det bliver markeret, herefter kan du bruge de 2 grønne markører til at vælge hvad du vil kopiere.
Det virker fint her, også da jeg kørte 2,1.
Hold fingeren på teksten i et sekund, indtil det bliver markeret, herefter kan du bruge de 2 grønne markører til at vælge hvad du vil kopiere.
Jakob Jakobsen (8022) skrev:Hold fingeren på teksten i et sekund
Det er ligemeget om jeg holder fingeren på teksten i ½,1,2,,n sekunder. Den vælger ikke noget tekst. Jeg har også prøvet forskellige hjemmesider. Jeg tror det er samsungs egen implementation, og det sucks lidt. Jeg skal igennem menuen.
Jakob Jakobsen (8022) skrev:de 2 grønne markører til at vælge hvad du vil kopiere.
Dem får jeg forresten heller ikke. Det eneste jeg får er en lyseblå baggrund og ikke noget i enderne. Mon ikke det hører til Sense?
MiniatureZeus (8024) skrev:Er Piaggio Zip 4t en god scooter til en nybegynder?
En der aldrig har kørt knallert eller cykel, så nej. Der vil jeg anbefale en knallert med fuld størrelse hjul, da de giver bedre stabilitet.
Ellers er det en udmærket knallert.
Er kun nybegynder på scooter.. Men hun (min kæreste) købte en PGO New Ligero til 8999,- da den var pænere og har fartstriber.. Og alle ved at fartstriber == godt!
Monterer i Brian-larmepotte på den, skal jeg nok opspore jer og give jer rigtig voldsomme dumme-bank.
Monterer i Brian-larmepotte på den, skal jeg nok opspore jer og give jer rigtig voldsomme dumme-bank.
Jeg har engang monteret en Brian-larmepotte i min pc. Herhjemme kalder vi det dog "nvidia kort".
On topic:
Hvorfor kører TV 2 stadig rundt i indretnings-, dyre- og haveprogrammer? Tror de vi lever i 2002?
Kan det virkelig stadig være populært? Er TV 2 virkelig stadig populær?
On topic:
Hvorfor kører TV 2 stadig rundt i indretnings-, dyre- og haveprogrammer? Tror de vi lever i 2002?
Kan det virkelig stadig være populært? Er TV 2 virkelig stadig populær?
Ronson (8029) skrev:Er TV 2 virkelig stadig populær?
Don't know.
Har ikke set TV2 i et halvt års tid.
TdF? Team Death Fortress?!?!
Ah, tour de france...
Ser kun Le Mans, streamer den super dårlige kvalitet,
Ah, tour de france...
Ser kun Le Mans, streamer den super dårlige kvalitet,
Hvad betyder " (Y) " i chat sammenhæng?
Jeg ser patter, men Google fatter intet og søger kun på " Y ", også under exact phrase i advanced search.
Jeg ser patter, men Google fatter intet og søger kun på " Y ", også under exact phrase i advanced search.
Jeg se damelår mm. Især hvis man ændrer det til et lille "y": (y)
Jeg er enig med dig, hvis man indsætter punktummer: (.Y.)
Bortset fra det, så skulle det nok være et emoticon. Hvis jeg i Pidging skriver med mig selv via MSN, og jeg skriver "(Y)", så bliver det erstattet med thumbs-up grafik.
Jeg se damelår mm. Især hvis man ændrer det til et lille "y": (y)
Jeg er enig med dig, hvis man indsætter punktummer: (.Y.)
Bortset fra det, så skulle det nok være et emoticon. Hvis jeg i Pidging skriver med mig selv via MSN, og jeg skriver "(Y)", så bliver det erstattet med thumbs-up grafik.
Spørgsenskoldskål
Nu var jeg til Smukfest her sidste weekend, og der kom jeg til at tænke på - er det over hovedet lovligt, hvis vagterne kræver at klippe en persons armbånd, fordi han måske har opført sig dumt på en eller anden måde? I det øjeblik, man får et armbånd, er det vel ens ejendom, og i så fald kan de vel næppe kræve retten over at måtte klippe i det?
Nu var jeg til Smukfest her sidste weekend, og der kom jeg til at tænke på - er det over hovedet lovligt, hvis vagterne kræver at klippe en persons armbånd, fordi han måske har opført sig dumt på en eller anden måde? I det øjeblik, man får et armbånd, er det vel ens ejendom, og i så fald kan de vel næppe kræve retten over at måtte klippe i det?
Det er et rigtig godt spørgsmål! Politiet må i hvertfald godt, og det ved jeg de har gjort på roskilde festival. Men spørgsmålet er vel om de sælger dig et armbånd, eller om du låner armbåndet som et bevis for du må være på området, fordi hvis det er deres armbånd må de vel stadig klippe i det så længe du opholder dig på deres område?
Har vi nogle jurister i blandt os med speciale i billetter? =)
edit: hvis man er frivvilig medarbejder underskriver man ihvertfald en kontrakt om at de kan tage armbåndet tilbage hvis man ikke overholde de regler der står deri. Kan være der står en lignende klausul på billeten inden du bytter den til et armbånd (altså det med småt ingen læser).
Har vi nogle jurister i blandt os med speciale i billetter? =)
edit: hvis man er frivvilig medarbejder underskriver man ihvertfald en kontrakt om at de kan tage armbåndet tilbage hvis man ikke overholde de regler der står deri. Kan være der står en lignende klausul på billeten inden du bytter den til et armbånd (altså det med småt ingen læser).
Emil (8042) skrev:Spørgsenskoldskål
Det er et privat arrangement. De bestemmer selv hvem de vil have med ind, og hvis du opfører dig dumt vil de ikke have dig ind.
Min erfaring er dog at så længe man lader være med at slå på andre kan man som regel beholde sig armbånd :)
Fjolle (8044) skrev:Det er et privat arrangement. De bestemmer selv hvem de vil have med ind, og hvis du opfører dig dumt vil de ikke have dig ind.
Ja selvfølgelig bestemmer de selv, hvem de vil have med ind. Mit spørgsmål er angående deres ret til at klippe selve armbåndet over. Ikke den overførte betydning heraf.
oxxy (8043) skrev:Det er et rigtig godt spørgsmål! Politiet må i hvertfald godt, og det ved jeg de har gjort på roskilde festival.
Må de? Siden hvornår må Politiet krænke den personlige ejendomsret ved bare at ødelægge folks ting. Spørgsmålet er rigtig nok, om de låner dig armbåndet, eller giver dig det.
Emil (8046) skrev:Må de? Siden hvornår må Politiet krænke den personlige ejendomsret ved bare at ødelægge folks ting. Spørgsmålet er rigtig nok, om de låner dig armbåndet, eller giver dig det.
Ja det var nok forkert formuleret :) De gør det flittigt når folk laver lovovertrædelser, og derfor gik jeg ud fra det godt måtte, hvilket jo egentligt er en helt forkert konklusion.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.