mboost-dp1
Tråden til dumme spørgsmål
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Ignuz (7700) skrev:Der er ikke nogle alternativer som ca. kan opfylde samme behov og som er tilgængelige for os danskere endnu?
Nej....
Ignuz (7700) skrev:For er det ikke problematisk at roote i forhold til garanti og fremtidige android updateringer?
Det kommer an på hvilken telefon du har..
Burde man ikke snart forvente, at mac og linuxbrugere kunne streame i DR's arkiv tv i fuld kvalitet (1mbit/s) i stedet for omkring 250 nu...
DR er spild af penge...
DR er spild af penge...
Ang. at købe Android-programmer: Jeg har købt et amerikansk simkort, og jeg kan ikke få det til at fungere.
Når jeg åbner Android Market første gang efter at have skiftet simkort, skal den have kodeordet til min Google-account. Fair nok.
Når jeg så vil købe et program, ryger den over til en wizard til at tilføje en Google-account. Uanset om jeg vælger at oprette en ny, tilføje den som allerede er lagt på telefonen, eller tilføje en som telefonen ikke kender, så påstår den at den ikke kan få en stabil forbindelse til serveren.
Øv altså. Så tag dog mine penge, fjolser!
Når jeg åbner Android Market første gang efter at have skiftet simkort, skal den have kodeordet til min Google-account. Fair nok.
Når jeg så vil købe et program, ryger den over til en wizard til at tilføje en Google-account. Uanset om jeg vælger at oprette en ny, tilføje den som allerede er lagt på telefonen, eller tilføje en som telefonen ikke kender, så påstår den at den ikke kan få en stabil forbindelse til serveren.
Øv altså. Så tag dog mine penge, fjolser!
Blokerer newz.dk IP adresser der figurerer på f.eks. spamhaus's lister?
Jeg har ikke kunnet tilgå newz.dk i flere dage, og opdagede at irske 3, havde fået blokeret en hel IP range for deres mobile bredbånd.
Efter at have gjort 3 opmærksom på det, tog det dem ca. 4 dage at få rettet op på det, og jeg kan igen tilgå newz.dk :-)
Jeg har ikke kunnet tilgå newz.dk i flere dage, og opdagede at irske 3, havde fået blokeret en hel IP range for deres mobile bredbånd.
Efter at have gjort 3 opmærksom på det, tog det dem ca. 4 dage at få rettet op på det, og jeg kan igen tilgå newz.dk :-)
Hvor langt vil i mene jeg kan trække et standart (Billigt) HDMI kabel. Jeg har købt mig en bette projektor, og skal have trukket noget kabel fra min forstærker og videre over til projektoren.
Det vil dreje sig om ca 10m, og det jeg egentlig er mest i tvivl om, er om jeg blot kan købe et af de billige HDMI kabler og trække det langs, eller om jeg skal smide penge efter et af de dyrer.
Kigger jeg på AV -Connections hjemmeside, så kommer jeg seriøst i tvivl. Jeg stoler som sådan rimeligt på at av-connection har styr på skidtet, men på den anden side, lige hvad der angår HDMI kabler har jeg måske ikke så meget tillid til forhandlere :)
Det vil dreje sig om ca 10m, og det jeg egentlig er mest i tvivl om, er om jeg blot kan købe et af de billige HDMI kabler og trække det langs, eller om jeg skal smide penge efter et af de dyrer.
Kigger jeg på AV -Connections hjemmeside, så kommer jeg seriøst i tvivl. Jeg stoler som sådan rimeligt på at av-connection har styr på skidtet, men på den anden side, lige hvad der angår HDMI kabler har jeg måske ikke så meget tillid til forhandlere :)
Spøgsmål:
Er der nogen, der ved hvad Motorola har fyldt i kassen?
http://www.engadget.com/2010/07/19/droid-2-being-p...
Edit: Ah damn, har ellers næsten lige søgt.
The Droid 2 makes a prominent appearance in an official catalog of Verizon devices leaked to BGR, talking up its 5 megapixel cam, 8GB of onboard storage, and 1GHz processor, positioning it just ever so slightly below the mighty Droid X.
The Droid 2 makes a prominent appearance in an official catalog of Verizon devices leaked to BGR, talking up its 5 megapixel cam, 8GB of onboard storage, and 1GHz processor, positioning it just ever so slightly below the mighty Droid X.
gnarfsan (7710) skrev:Spøgsmål:
Og det stinker. rygterne gik på at den skulle ha 2Ghz. Næ jeg venter til 3'eren ^^
True dat. og det er jo en upgrade fra den sidste som var møg populært. hm. Næ. Det fysiske tastatur på min var sku rart nok i starten hvor man skulle vænne sig til touch. Men nu bruger jeg det ikke mere.
Istedet er der kommet en svag svag slør i mekanismen som også er at værke hvis man trykker på skærmen på en bestemt måde.
Andet er vel ikke at forvente efter 7 måneders intensiv brug.
Istedet er der kommet en svag svag slør i mekanismen som også er at værke hvis man trykker på skærmen på en bestemt måde.
Andet er vel ikke at forvente efter 7 måneders intensiv brug.
Er det her normalt?
Det ligner en smølf har kastet op i mit lokum hver gang.
Det ligner en smølf har kastet op i mit lokum hver gang.
Det er bare sådan en WC rense blok der sprøjter utrolig meget sæbevand ud. Og så er det blåt.
TOPIC!
Jeg har nogle MOV filer jeg godt kunne tænke mig fyldte lidt mere. Kan jeg komprimere dem til et andet format med et gratis program der er let at bruge? (Ja, det kan jeg, men hvilket?)
TOPIC!
Jeg har nogle MOV filer jeg godt kunne tænke mig fyldte lidt mere. Kan jeg komprimere dem til et andet format med et gratis program der er let at bruge? (Ja, det kan jeg, men hvilket?)
Hvorfor kan jeg ikke få lov til at sende mail fra min nye Desire.
Udgående server er sat nøjagtigt som på min gamle Touch Diamond 2 og jeg synes jeg har prøvet alt, uden virkning.
Udgående server er sat nøjagtigt som på min gamle Touch Diamond 2 og jeg synes jeg har prøvet alt, uden virkning.
Ja til alle.
Men jeg prøvede lige at ændre smtp-serveren til TDCs og nu virker det.
Må lige kontakte Telenor på et tidspunkt.
Men jeg prøvede lige at ændre smtp-serveren til TDCs og nu virker det.
Må lige kontakte Telenor på et tidspunkt.
#7726 og det rimer :o, skillz
OT:
hvorfor er der ikke flere folk fra newz der spiller http://store.steampowered.com/app/630/ når det nu er gratis :D?
det er et mega nice spil ^^ udkom mandag og har gennemført det på hard.
OT:
hvorfor er der ikke flere folk fra newz der spiller http://store.steampowered.com/app/630/ når det nu er gratis :D?
det er et mega nice spil ^^ udkom mandag og har gennemført det på hard.
Hvor mange gange når man at tænke "Fuck" når man ser 10+Ton flyve ind over rælingen?
Jakob Jakobsen (7729) skrev:Hvor mange gange når man at tænke "Fuck" når man ser 10+Ton flyve ind over rælingen?
Håber ikke den kom noget til.
Den har lige fået et "hulk smadre" flip ^^
Total god humor ellers. kan lige forestille mig hvalen tænke "harh harh" ½ sekund inden den rammer båden. total random
Jeg har et underligt problem med en HP 8710w bærbar.
Brugeren vi kalder Sten. tager et screenshot af han PDMS vindue. som det eneste åbne program på hans pc. det fylder hele skærmen.
Han paster billedet ind i PAINT. med det resultat at det i selve screenshottet nu er et paintvindue åbent. som om han har taget et screenshot af et screenshot. ud over at PDMS knapper ikke er der. dvs. selve tegningen i PDMS er der. men "filer, rediger" osv. er der ikke.
Pyt pyt.
Jeg tager et screenshot igen, af PDMS alene. denne gang med ALT trykket nede for at være sikker på den kun tager det aktive vindue.
Så paster jeg billedet ind i Paint. med det resultat at der nu er 3 paint rammer i screenshottet. OG en åben startmenu.
Dét på trods af at vi ikke har haft startmenuen åbent i den tid pc'en var tændt.
Se selv her.
http://img196.imageshack.us/f/multiscdump.png/
Brugeren vi kalder Sten. tager et screenshot af han PDMS vindue. som det eneste åbne program på hans pc. det fylder hele skærmen.
Han paster billedet ind i PAINT. med det resultat at det i selve screenshottet nu er et paintvindue åbent. som om han har taget et screenshot af et screenshot. ud over at PDMS knapper ikke er der. dvs. selve tegningen i PDMS er der. men "filer, rediger" osv. er der ikke.
Pyt pyt.
Jeg tager et screenshot igen, af PDMS alene. denne gang med ALT trykket nede for at være sikker på den kun tager det aktive vindue.
Så paster jeg billedet ind i Paint. med det resultat at der nu er 3 paint rammer i screenshottet. OG en åben startmenu.
Dét på trods af at vi ikke har haft startmenuen åbent i den tid pc'en var tændt.
Se selv her.
http://img196.imageshack.us/f/multiscdump.png/
Perler:
Overvåges de intelligente lyskryds som har løkker i vejbanen, så man evt. kan benytte den information i forbindelse med ulykker, hvor der kan være tvivl om hvem kørte over for rødt?
Overvåges de intelligente lyskryds som har løkker i vejbanen, så man evt. kan benytte den information i forbindelse med ulykker, hvor der kan være tvivl om hvem kørte over for rødt?
#7733 Ved at man i Ringsted kommune undersøgte muligheden for det, da det rent teknisk er muligt, men der var en masse juridiske regler, der gjorde at det blev for dyrt og besværligt.
Kan man få posthuset til at sende ens pakke tilbage med det samme, i stedet for at skulle lade tiden gå ud og vente på at de selv gør det. For det koster vel det samme for en eller hvad?
Jeg har på mærkværdig vis fået et lille dyr ind i min skærm. Sort, ca. 2 mm langt .. Tror det er en såkaldt "gnavpande?!". Den kravler rundt og er efterhånden blevet lidt af en belastning.
What to do?!
What to do?!
Colapusheren (7737) skrev:Jeg har på mærkværdig vis fået et lille dyr ind i min skærm. Sort, ca. 2 mm langt .. Tror det er en såkaldt "gnavpande?!". Den kravler rundt og er efterhånden blevet lidt af en belastning.
What to do?!
Skyld skærmen i eddike.. De små dyr kan ikke lide lugten.
Sluk skærmen. og vent til den kravler ud. hvis den dør derinde må du leve med den plet resten af dit liv"!
Faktisk havde jeg sidste sommer samme problem. Den døde, og har været midt i min skærm lige siden. Er bange for jeg nu får død dyr nummer to :S
Vi havde samme problem til LAN'et. Ronson inspicerede problemet og fastslog, at skærmen skulle af, så vi kunne få dem ud. Her ser vi så Zhadu, hvor skærmen er blevet pillet elegant ud. Men fjolset taber maskinen, og så er den ikke så meget værd længere.
Colapusheren (7737) skrev:What to do?!
Jeg har oplevet det en 4-5 gange, og kun én gang er det ikke lykkedes mig at få dem ud med følgende metode.
1. Find en bordlampe, jo kraftigere og varmere lys, desto bedre. Helst med en rigtig pære, ikke sådan en spare en.
2. Sæt lampen lige ved siden af skærmen, og så lige lidt foran kanten på den.
3. Sluk skærmen.
4. Læg et stykke mørkt stof hen over (dog skal lampen kunne komme ad med varmen. Stoffet må i hvert fald ikke berøre pæren.
5. Vent ~10 timer, så burde den være kravlet ud i siden ved siden af panelet og er forhåbentlig også død der.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.