mboost-dp1

Til foto interesserede :)


Gå til bund
Gravatar #1 - Mandalae
2. jun. 2008 08:01
Hey,

Det her har intet med newz.dk at gøre, og jeg går ud fra at størstedelen af brugerne herinde vil ignorere det her indlæg, men I skal da alligevel have tilbuddet :p

Min kæreste holder fernisering, sammen med fotoskolen Rampen, i København, så jeg ville lige invitere Jer allesammen til at dukke op hvis det kunne være interessant. Det er helt gratis selvfølgelig, medmindre man køber nogen af billederne ;)

Det foregår i studiestræde, på galleri Krebsen, d. 12. juni mellem 17 og 20 :)

Og som sidste disclaimer, ved jeg godt at det er en slags reklame, men hvis du ikke er interesseret så ignorer venligst bare indlægget :)
Gravatar #2 - milandt
2. jun. 2008 12:17
Jeg synes at alle reklamer burde have en disclaimer som din: Hvis du ikke har tænkt dig at købe vores produkt, så se venligst bort fra denne reklame.

:-)
Gravatar #3 - vandfarve
2. jun. 2008 13:44
#1

Jeg kunne godt tænkes at smutte forbi, da jeg delvist arbejder i Skt. Peders Stræde og delvist i Store Kannikestræde, men du må gerne lige fortælle, hvilke fotografier hun udstiller: Stil, komposition, motiver og ikke mindst pris! :)

Desuden, er der nogen trakering såsom pindemader og champagne, så der lokkes flere intetsigende it-nørder med?
Gravatar #4 - Ronson ⅍
2. jun. 2008 15:23
Men er hun lækker?
Gravatar #5 - Mandalae
2. jun. 2008 15:30
#3,

Det er alle dem der står Theresa Ib på :p

Det er blandet, hvilken type billeder hun tager. Dem hun udstiller dernede er billeder af børnegrave, og ting folk efterlader der :)

Prisen er jeg ikke sikker på, men det kan du jo snakke med hende om ;)

Der er en let traktering, som består mest af saltstænger, vin og chips, eller noget i den stil.

#4,

Hun er helt vildt lækker :)
Gravatar #6 - NioBe
2. jun. 2008 16:55
Uh det lyder da sjovt nok :)
Det vil jeg da lige overveje.
Gravatar #7 - Azuria
2. jun. 2008 17:06
#5 Lillemor er interesseret, foregår det også over en weekend evt?
Online gallery med mulighed for køb?
Gravatar #8 - Mandalae
2. jun. 2008 17:14
#7,

Udstillingen er fra d. 12. juni og 3 uger frem, så der skulle være rig mulighed for at se på dem :)

Men jeg skal da nok lige få lavet et online galleri til hende, så I kan se alt hvad hun sådan går og laver :)
Gravatar #9 - vandfarve
2. jun. 2008 17:30
8 skrev:
#7,

Udstillingen er fra d. 12. juni og 3 uger frem, så der skulle være rig mulighed for at se på dem :)

Men jeg skal da nok lige få lavet et online galleri til hende, så I kan se alt hvad hun sådan går og laver :)

Jeg tænker "copy + paste + print", hvad tænker i andre på? :)
Gravatar #10 - Azuria
2. jun. 2008 17:34
#9 Ikke meget sjovt ved at printe billeder på 150*200pixels ud i A4 eller større ;)
Derudover er hæftig vandmærkning også en god ting..
Mange gallarier bruger jo nettet som salgs medie..
Så løsningen må da være holdbar..?
Gravatar #11 - Mandalae
2. jun. 2008 17:52
#10,

Man kunne jo bare forestille sig at vi starter med en lowtech model der bare viser billedet med vandmærke i lille størrelse og så kan man maile og sådan for mere info osv :)

Så kan jeg altid udvikle det lidt, når I ikke finder så mange fejl herinde ;)
Gravatar #12 - vandfarve
2. jun. 2008 17:57
#11

Hvis du mangler arbejde, så vi har lige en bug til ang. edit-funktionen, som du kan se i denne tråd. :)

Jeg kan lige så godt indrømme, at jeg har indsendt fejlen, men at den er rimelig vigtig, da man ikke kan se, om der er blevet rettet i ældre indlæg.

Ontopic:

Jeg vil da lægge vejen forbi, hvis jeg får tid til det, men jeg ved ikke lige, om jeg har lyst til at have billeder af børnegrave hængende på mine vægge!
Gravatar #13 - madeinrussia
3. jun. 2008 07:32
#12 helt enig, man skal da være en syg form for morbid for at have børnegrave hængende O.o
Gravatar #14 - bvoid
3. jun. 2008 07:54
Jeg ved godt jeg ikke er målgruppen, men undre mig bare over at københavnere altid kun nævner vejnavnet, når de skal nævne et sted. Skal man blot sætte default by til "København (Indre by)" hvis ikke andet er nævnt?

Et vejnavn er ikke unikt. Jeg kunne være dukket op på Studiestræde i en lille flække på Lolland og undre mig over hvor alle folk er henne.
Gravatar #15 - Azuria
3. jun. 2008 07:57
#13 Ja, eller have nogen relationer til emnet...
Jeg kender adskillige der har den slags billeder hængende..
Så inden du udtaler dig om morbid eller ej, kunne du jo tage kig på første link i min signatur..
Gravatar #16 - Mandalae
3. jun. 2008 08:44
#14,

Jeg skrev jo faktisk København, så hvis du dukker op på lolland, er det jo bare fordi du ikke har læst det hele :)

For lige at afklare det her med børnegravene, så er det altså ikke helt så morbidt som det lyder.

Der er tale om de små stykker legetøj som folk efterlader til deres børn, så det er i virkeligheden meget sødt, og let sørgeligt. Det er ikke sådan at gravene bliver udstillet og folk skal nyde synet :)
Gravatar #17 - madeinrussia
3. jun. 2008 09:10
#15 - ved ikke med dig, du linker til noget, men kan umuligt vide om du kender en der har mistet eller hvad? desuden er målgruppen meget lille og især her på newz.

Mandalae, opfindsomt ja, måske noget kunst agtigt, men takker nej, kunst er ligesom en dame uden huller, det er sku meget pænt at se på, men kan sku ikke bruge det til noget..
Gravatar #18 - zin
4. jun. 2008 12:43
#17: Kvinde, der ikke snakker != kvinde
Dit argument holder derfor ikke. :-)
Gravatar #19 - Mandalae
9. jun. 2008 09:39
Som en friendly reminder:

Det er på torsdag der er fernicering, og 2 uger frem :)

Igen hvis du synes det her er uinteressant, så lad være med at misbruge ratings, bare ignorer indlægget :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login