mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Jeg kender personens søn og jeg synes det er lidt af et sats at stole på det råd. Men de kunne jo blive ved med at lede på ruten fra Silkeborg til Horsens for evigt. Så hvis dette giver dem en smule håb skader det vel ikke at forsøge. Jeg håber i hvert fald at bliver fundet hurtigst muligt, uanset om det er med hjælp fra en clairvoyant eller ej.
Dog må jeg tilføje at jeg heller tror det mindste på clairvoyance.
Dog må jeg tilføje at jeg heller tror det mindste på clairvoyance.
huh? Seriøst? Skal vi lade som om clairvoyance er brugbart for at de kan have det godt?XorpiZ (16502) skrev:Om ikke andet er det måske rart for dem at "hjælpe til", selvom det måske ikke giver bonus.
Jeg ville få det godt hvis I alle overførte jeres løn til mig. Og jeg har det lidt skift for tiden, så ind på netbank med jer.
Ronson (16504) skrev:huh? Seriøst? Skal vi lade som om clairvoyance er brugbart for at de kan have det godt?
Det bestemmer du selv.
Men hvis de pårørende eller hans venner hellere vil følge clairvoyantens anvisninger end at sidde på deres flade røv derhjemme og vente på, at politiet finder ham/hende, så kan jeg sgu ikke se et problem i det.
Om ikke andet, så er de beskæftigede og har tankerne et andet sted.
Sjovt at han kan benytte sit kreditkort i Holland, samtidig med at han ligger hårdt kvæstet ved silkeborg søerne.
Den clairvoyante burde sagsøges for at forhindre politiets arbejde.
Jakob Jakobsen (16506) skrev:Sjovt at han kan benytte sit kreditkort i Holland, samtidig med at han ligger hårdt kvæstet ved silkeborg søerne.
Jeg tror overhovedet ikke på clairvoyante - men kunne det tænkes at kortet var stjålet?
Thoroughbreed (16507) skrev:Jeg tror overhovedet ikke på clairvoyante - men kunne det tænkes at kortet var stjålet?
Politiet har tidligere udtalt sig om at kortet bliver brugt på en måde som ikke tyder på at det er stjålet.
XorpiZ (16510) skrev:Hvordan er det lige du mener han/hun gør det?
Ved at politiet og andre spilder tiden et irrelevant sted, hvor de kunne have brugt de ressourcer på reelt eftersøgningsarbejde.
Jakob Jakobsen (16511) skrev:Ved at politiet og andre spilder tiden et irrelevant sted, hvor de kunne have brugt de ressourcer på reelt eftersøgningsarbejde.
"Venner og pårørende til den savnede 42-årige Kim Storgaard leder netop nu efter ham nær søer på Silkeborg-egnen."
Jeg kan ikke se hvordan du får politiet blandet ind i det. Hvor venner og pårørende søger i deres fritid må de helt selv om. Der er ikke noget "forhindring af politiets arbejde" der.
Du tror ikke at den clairvoyante og/eller pårørende har brugt tid på at overtale politiet til at søge hvor den clairvoyante mente han lå?
Og mon ikke der har været mindst en politimand ude for at kontrollere stedet "bare hvis nu...".
En sådan clairvoyant er efter min mening ikke meget bedre end den gamle dame der ringer konstant til politiet fordi der nu igen går en person forbi på fortorvet, som vil bryde ind og voldtage hende.
USA brugte under den kolde krig mange millioner dollars på at skabe en clairvoyant enhed.
Mærkeligt nok, så fandt man ud af at de eneste gange de havde ret, kunne man udlede et sted ud fra basal logik.
Mon ikke man, hvis det passede, havde fået bare over gennemsnitlige resultater.
Du tror ikke at den clairvoyante og/eller pårørende har brugt tid på at overtale politiet til at søge hvor den clairvoyante mente han lå?
Og mon ikke der har været mindst en politimand ude for at kontrollere stedet "bare hvis nu...".
En sådan clairvoyant er efter min mening ikke meget bedre end den gamle dame der ringer konstant til politiet fordi der nu igen går en person forbi på fortorvet, som vil bryde ind og voldtage hende.
USA brugte under den kolde krig mange millioner dollars på at skabe en clairvoyant enhed.
Mærkeligt nok, så fandt man ud af at de eneste gange de havde ret, kunne man udlede et sted ud fra basal logik.
Mon ikke man, hvis det passede, havde fået bare over gennemsnitlige resultater.
Så du mener den clairvoyante skal sagsøges, fordi du tror, at der måske har været en politimand ude?
Om folk har brugt tid på at overtale politiet på at søge et bestemt sted eller ej har heller ikke noget at gøre med at "forhindre politiets arbejde"... hvis såfremt det er sket.
TL;DR - du har intet at have din påstand i
Om folk har brugt tid på at overtale politiet på at søge et bestemt sted eller ej har heller ikke noget at gøre med at "forhindre politiets arbejde"... hvis såfremt det er sket.
TL;DR - du har intet at have din påstand i
Under alle omstændigheder så har hun, medmindre hun er bestilt af en af de pårørende, spildt flere menneskers tid og givet dem ubegrundet frygt/håb.
Desuden mener jeg at bruge politiets tid ubegrundet, er nøjagtigt det samme som at forhindre politiets arbejde.
Du mener måske ikke at de kunne bruge den tid til noget mere fornuftigt?
Under alle omstændigheder så har hun, medmindre hun er bestilt af en af de pårørende, spildt flere menneskers tid og givet dem ubegrundet frygt/håb.
Desuden mener jeg at bruge politiets tid ubegrundet, er nøjagtigt det samme som at forhindre politiets arbejde.
Du mener måske ikke at de kunne bruge den tid til noget mere fornuftigt?
Jakob Jakobsen (16515) skrev:Under alle omstændigheder så har hun, medmindre hun er bestilt af en af de pårørende, spildt flere menneskers tid og givet dem ubegrundet frygt/håb.
Der er ingen der har tvunget dem til at lytte. Og der er i øvrigt intet ulovligt i at tilbyde sin hjælp.
Jakob Jakobsen (16515) skrev:Desuden mener jeg at bruge politiets tid ubegrundet, er nøjagtigt det samme som at forhindre politiets arbejde.
Hvor meget tid mener du der er blevet brugt, og har du noget at have det i?
Jakob Jakobsen (16515) skrev:Du mener måske ikke at de kunne bruge den tid til noget mere fornuftigt?
Hvilken tid er det præcis du snakker om?
Hvor skriver jeg hvor megen tid der er brugt og hvorfor vil du have at jeg skal redegøre for nøjagtigt hvor mange minutter, sekunder, nanosekunder hun har brugt af deres tid?
Fakta er at hun har spildt folks tid, da hun intet har at tilbyde i hjælp. Hvis hun havde, så var hun nok en smule mere kendt end hun er.
Hvor skriver jeg hvor megen tid der er brugt og hvorfor vil du have at jeg skal redegøre for nøjagtigt hvor mange minutter, sekunder, nanosekunder hun har brugt af deres tid?
Fakta er at hun har spildt folks tid, da hun intet har at tilbyde i hjælp. Hvis hun havde, så var hun nok en smule mere kendt end hun er.
Jakob Jakobsen (16517) skrev:Hvor skriver jeg hvor megen tid der er brugt og hvorfor vil du have at jeg skal redegøre for nøjagtigt hvor mange minutter, sekunder, nanosekunder hun har brugt af deres tid?
Du skriver han/hun har spildt politiets tid. Så må du vel have en vis ide om hvor meget tid, der er blevet spildt. Snakker vi minutter, timer eller dage?
Jakob Jakobsen (16517) skrev:Fakta er at hun har spildt folks tid, da hun intet har at tilbyde i hjælp. Hvis hun havde, så var hun nok en smule mere kendt end hun er.
Det er vi enige om. Men det var jo ikke det din påstand var.
"Den clairvoyante burde sagsøges for at forhindre politiets arbejde."
Du mener altså at hverken den clairvoyante eller de pårørende har kontaktet politiet for at få dem til at undersøge det område?
Jeg jeg synes det lyder meget usandsynligt, men selvfølgelig kan hun ikke sagsøges for at forhindre politiets arbejde i det tilfælde.
Du mener altså at hverken den clairvoyante eller de pårørende har kontaktet politiet for at få dem til at undersøge det område?
Jeg jeg synes det lyder meget usandsynligt, men selvfølgelig kan hun ikke sagsøges for at forhindre politiets arbejde i det tilfælde.
Jakob Jakobsen (16519) skrev:Du mener altså at hverken den clairvoyante eller de pårørende har kontaktet politiet for at få dem til at undersøge det område?
Hmm, bare fordi telefon damen tager telefonen betyder det da ikke det bliver undersøgt, nu har jeg ringet 3 gange fra 3 forskellige overfald og fået beskeden følg din ven på skadestuen og be ham selv at henvende sig på stationen "indsæt selv åbne tider". Man kan absolut ikke spilde politiets tid, de laver sq kun det de gider, og det er sq nok ikke at løbe efter hvad tosser mener.
Pointen er du spilder ikke min tid, ved at ringe til min roommate og sige vores mælk er for gammel, når han ved vi ingen mælk har i køleskabet, siger han det ikke til mig og jeg skal ikke undersøge det. Altså der skal være noget solid før de så meget som gider tilskrive et tip en værdi.
Jakob Jakobsen (16519) skrev:#18
Hvorfor skulle det være spild af tid at komme med forslag til politiet?
Politiet tager gerne imod tips. Jo flere jo bedre. De skal nok sortere i hvad der er brugbart, og hvad der ikke er brugbart.
Kort sagt - der er absolut intet, der tyder på, at den clairvoyante har forhindret politiets arbejde på nogen måde.
Tror du ikke politiet hurtigt ville blive trætte af mig, hvis jeg ringede med mine personlige ubegrundede forlag til hvordan de løser samtlige sager der kommer i medierne?
Ja problemet er netop at de skal sortere, hvilket garanteret resulterer at brugbare kilder ignoreres og der bruges unødig tid på irrelevante.
Har du intet grundlag for at hjælpe i en sag, skal du bare blande dig uden om det.
At du er skizofren, hører stemmer osv. er ikke et grundlag.
Tror du ikke politiet hurtigt ville blive trætte af mig, hvis jeg ringede med mine personlige ubegrundede forlag til hvordan de løser samtlige sager der kommer i medierne?
Ja problemet er netop at de skal sortere, hvilket garanteret resulterer at brugbare kilder ignoreres og der bruges unødig tid på irrelevante.
Har du intet grundlag for at hjælpe i en sag, skal du bare blande dig uden om det.
At du er skizofren, hører stemmer osv. er ikke et grundlag.
Jakob Jakobsen (16522) skrev:Tror du ikke politiet hurtigt ville blive trætte af mig, hvis jeg ringede med mine personlige ubegrundede forlag til hvordan de løser samtlige sager der kommer i medierne?
Bestemt. Men hvordan er det sammenligneligt med clairvoyanten, der har kontaktet de pårørende?
Jakob Jakobsen (16522) skrev:Ja problemet er netop at de skal sortere, hvilket garanteret resulterer at brugbare kilder ignoreres og der bruges unødig tid på irrelevante.
Hvis de ikke må sortere... hvordan skal de så nogensinde komme til bunds i de tips de får på en given sag?
Men jeg går ud fra, at vi er enige om, at der ikke er grundlag for at sagsøge clairvoyanten i denne sag.
køb en WD live, they said
Den kan afspille alt, they said.
Nu har jeg så solgt en medecenter løsning til min familie der ikke kan afspille de RÅ MKV filer de får af mig. Lækkert -.-
Nu har jeg så solgt en medecenter løsning til min familie der ikke kan afspille de RÅ MKV filer de får af mig. Lækkert -.-
Film ripped med makemkv.
Men jeg kan se at WDtv i 2011 ikke havde god support for PGS, hvilket ville forklare hvorfor man kan se subs i nogen scener i nogen film.
Buggy shit.
Men jeg kan se at WDtv i 2011 ikke havde god support for PGS, hvilket ville forklare hvorfor man kan se subs i nogen scener i nogen film.
Buggy shit.
Det er sku for meget arbejde :D og hvad ville chancen være for at finde subs til alle mine film, på dansk, og som er i sync.
SlettetBruger (16529) skrev:køb en WD live, they said
Der er ikke noget der hedder rå mkv. Matroska er et container format. Du må prøve at finde ud af hvad du komprimerer dem med.
For at finde ud af hvad mkv'en indeholder. http://mediainfo.sourceforge.net/da
"Viasat Filmkampagne - "
"Er du Viasat Parabolkunde,"
"Læs mere på http://www.viasat.dk/filmkampagne"
De har altså også skjult det godt. Jeg kan sagtens forstå at folk bliver forvirrede.
"Er du Viasat Parabolkunde,"
"Læs mere på http://www.viasat.dk/filmkampagne"
De har altså også skjult det godt. Jeg kan sagtens forstå at folk bliver forvirrede.
Jamen... Kigger folk dog ikke bare en smule rundt på den side de er inde på.
Vi (ja, vi er 2!) modtager også jævnligt sære forespørgsler på chipsguiden, med folk der vil klage over deres chips eller søger sponsorater - på trods af jeg tydeligt gør opmærksom på kontakt-siden at vi ikke producerer chips mv.
Måske var jeg for harsk i mit sidste mailsvar...
http://rickroll.ronson.dk/helle.PNG
Vi (ja, vi er 2!) modtager også jævnligt sære forespørgsler på chipsguiden, med folk der vil klage over deres chips eller søger sponsorater - på trods af jeg tydeligt gør opmærksom på kontakt-siden at vi ikke producerer chips mv.
Måske var jeg for harsk i mit sidste mailsvar...
http://rickroll.ronson.dk/helle.PNG
Scuffgate, the flaming has already begun!
http://www.theverge.com/2012/9/24/3381462/iphone-5...
http://www.theverge.com/2012/9/24/3381462/iphone-5...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.