mboost-dp1
Things that make you go hmm -leg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvorfor har man i ICS ikke valgt at gemme knapperne i bunden i de situationer de alligevel ikke kan bruger. Når nu de er blevet virtuelle burde det jo kunne lade sig gøre. Har prøvet Galaxy tab er par gange, og bliver fx altid irriteret over at tilbageknappen er synlig når man er på hjemmeskærmen, og den alligevel ikke kan bruges. Forvirrende. Det samme gælder for mindst en af hardwareknapperne på både android og Windows Phone, de er der selv i situationer man ikke kan bruge dem.
amaby (15301) skrev:Windows Phone,
Holde back inde = multitask/switching menu
Holde home inde = stemme kommando
Search = search
Hvornår er det nogen af knapperne ikke har en funktion siger du?
Ah, jamen så dropper jeg Windows Phone fra mit argument. Kendte ikke til funktionen hvor man holder back inde. Men har heller ikke rigtig leget med 7.5.
Det er fx når man er på hjemmeskærmen på android, så bliver tilbageknappen vist selvom man ikke kan gå længere tilbage. Men bliver også nogle gange forvirret over nogle funktioner i programmer er gemt indtil man trykker på menuknappen i bunden, hvorefter en popup menu dukker op i bunden, men det er ikke altid der er ekstra funktioner hvis man trykker på knappen. Altså bliver der vist en knap som ikke har nogen funktion.
Det er fx når man er på hjemmeskærmen på android, så bliver tilbageknappen vist selvom man ikke kan gå længere tilbage. Men bliver også nogle gange forvirret over nogle funktioner i programmer er gemt indtil man trykker på menuknappen i bunden, hvorefter en popup menu dukker op i bunden, men det er ikke altid der er ekstra funktioner hvis man trykker på knappen. Altså bliver der vist en knap som ikke har nogen funktion.
Det behøver du ikke overbevise mig om :P
Android - Hvor du køber en telefon, jailbreaker den, installere et andet rom, og venter på de 3 næste opdateringer før det begynder at blive et effektivt OS.
Android - Hvor du køber en telefon, jailbreaker den, installere et andet rom, og venter på de 3 næste opdateringer før det begynder at blive et effektivt OS.
SlettetBruger (15304) skrev:Det behøver du ikke overbevise mig om :P
Jeg har flashet min telefon tilbage til stock fordi det er den mest effektive. Din uvidenhed er ubegribelig og storladen!
Ronson (15305) skrev:Se mig, jeg er direktør. Jeg har penge og frihed, jeg gør som I burde gøre, jeg er bedre end jer.
Meh..
upcomming curling barn
fjols (15313) skrev:Folk er idioter når de tror på sådan noget.
Maya kalenderen tager ikke højde for skudår, så reelt set er vi forbi den dato.
VI tager det med i VORES kalender for at korrigere den. Den korrektion er medregnet, når man skal sammenligne kalenderne.
[quote=WuPtI (15316)]Når nu folk snakker om Maya kallenderen og 2012, kan jeg klart anbefale denne video, den forklarer ret godt hvorfor det er noget pjat.
Nej man skal bare lukke aret og lade være med at give det omtale :P
Nej man skal bare lukke aret og lade være med at give det omtale :P
Fupmail i omløb: Svindlere misbruger SKAT
Seems legit
Seems legit
nyheden skrev:Ukendte bagmænd har i disse dage travlt med at svindle sig til dine kontokort oplysninger, så de kan rippe dig for alt, hvad du ejer. Lad derfor vær med at åbne mails, hvor du bliver bedt om kontokort oplysninger, lyder advarslen fra SKAT.
Lucid Dreaming*
Prøver ofte at lære så meget teori om et emne som muligt. :P
+ Motivationen i at man kan lyde bedrevidene...
SlettetBruger (15331) skrev:Lucid Dreaming*
+1
Jeg ville spørge om du afviste eksistensen af Lucid Dreaming. Men det ved jeg du ikke gør..
Så hvorfor så negativ? hvori ligger kritikken?
SlettetBruger (15335) skrev:Jeg ville spørge om du afviste eksistensen af Lucid Dreaming. Men det ved jeg du ikke gør..
Du tilskriver drømme betydning...uden skyggen af beviser.
Det minder mest af alt om religion....og det er satme stupidt.
terracide (15336) skrev:Du tilskriver drømme betydning...uden skyggen af beviser.
Årh, det er så en anden ting. Ved lucid dreaming forholder jeg mig kun til at man kan bruge ens hjerne som virtuel legeplads. Der bestemmer man jo tilsyneladene selv hvad der foregår. (er aldrig nået dertil endnu,)
Men det der med at drømme har mening er aldrig blevet afslået, eller bekræftet!
Jeg mindes at du er tilholder af at drømme er et produkt af en cleanup process. Oprydning af ting igennem dagen som er blevet discarded eller som ikke har givet mening (korrekt me if i'm wrong - mindes det var sådan du fortalte det)
Men jeg kan nu godt se en mulighed for - at det ene ikke udelukker det andet.
Hvis noget tynger en i løbet af dagen, men man ikke rigtig giver det "processortid" og det således bare ryger i papirkurven - vil det så ikke dukke op under oprydningen den kommende nat?
Nu kaster jeg bare hypoteser - så lad være med at lynche ;-D Faktum ér, at det er meget svært at bevise hvad der egentlig foregår, og derfor er der nu engang flere teorier.
Nu er linket blocked her.
Er det den udgave hvor "Facebook" er erstattet med "explorer" ? (photoshopped)
SlettetBruger (15339) skrev:Nu er linket blocked her.
ja det er
Det var måske for meget at håbe at Terra vendte tilbage og svarede på min mail nu jeg forholdte mig så objektivt som jeg gjorde :P
"Does Not compute objectivity"
SlettetBruger (15343) skrev:Det var måske for meget at håbe at Terra vendte tilbage og svarede på min mail nu jeg forholdte mig så objektivt som jeg gjorde :P
Du mener lucid dreaming har betydning...bevis det...eller indse du er ude i "religion".
terracide (15344) skrev:Du mener lucid dreaming har betydning
SlettetBruger (15337) skrev:Ved lucid dreaming forholder jeg mig kun til at man kan bruge ens hjerne som virtuel legeplads
Så nej ikke rigtig. Dog jeg har læst om folk der har kunne kommunikere med deres underbevidsthed ved at forestille sig denne som en person - Men det skal komme an på en prøve.
SlettetBruger (15345) skrev:Men det skal komme an på en prøve.
Det er svært at holde sig sovende. Kræver nok en del forsøg. Det er lykkedes mig en gang imellem. Og der er i øvrigt ret sjovt :-)
Brugernavn (15346) skrev:Det er svært at holde sig sovende. Kræver nok en del forsøg.
Uddybelse: Når du får bevidsthed i en drøm (eller skal vi sige bevidsthed om at du drømmer), er din naturlige reaktion at vågne. Det er ikke altid nemt at afværge den reaktion, men det kan gøres.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.