mboost-dp1

Synkroniser Google Calender med Outlook


Gå til bund
Gravatar #1 - milandt
10. jun. 2008 07:29
Jeg fik lige lyst til at dele en af mine små opdagelser, da det ikke er sikkert at det er alle der er klar over det.

Jeg plejede at bruge Google Calendar rigtig meget, men efter at være blevet mere og mere afhængig af min Outlook arbejds e-mail hvor jeg også bruger kalender mm. er jeg holdt op med at bruge Google Calendar. Jeg kunne ikke overskue at skulle oprette mine aftaler flere steder, og desuden kunne jeg synkronisere Outlook kontakter og kalender med min telefon.

Jeg ville gerne have fortsat med at bruge Google Calendar, fordi jeg kan dele den med f.eks min kæreste, venner og familie, så dem omkring mig har styr på hvad jeg laver - gør det lidt lettere at planlægge ting.

Så for nylig fandt jeg ud af at man faktisk nu kan synkronisere Google Calendar med Outlook :)

Nogen var måske klar over det allerede - men for mig har det betydet at jeg nu igen bruger Google Calendar mindst lige så meget som Outlook, uden at det går ud over fleksibiliteten. Jeg har f.eks stadig mine aftaler i min telefon, og mine kollegaer kan stadig se igennem Exchange hvornår jeg har aftaler, og min kæreste har igen styr på hvad jeg render og laver.

Great success!
Gravatar #2 - zin
10. jun. 2008 13:28
#1: Informativ'd!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login