mboost-dp1

Solarier er farlige (viral film)

Gå til bund
Gravatar #51 - Norrah
18. nov. 2007 23:36
Nudepics?!. Sådan noget skal opleves live. Men det er nok mig der er gammeldags.. ;P

Ad, du er en af de der gamle stoddere der betaler for webcams?..
Gravatar #52 - sKIDROw
18. nov. 2007 23:43

Ad, du er en af de der gamle stoddere der betaler for webcams?..

Egentligt ikke. (jo gammel stodder.. :D)
Hvis jeg gerne vil se nogen nøgen, så kan jeg godt ofre et møde.
Gravatar #53 - XorpiZ
19. nov. 2007 05:46

Du siger bare til.
Gravatar #54 - myplacedk
19. nov. 2007 09:30
Jeg ser ikke filmen før, det lover jeg... Jeg får lige fat i den danske udgave så, det gør det lidt nemmere..

Jeg vil helt klart anbefale den engelske udgave. Tag kun den danske, hvis du er så dårlig til engelsk, at du ikke kan nyde engelsk skønliteratur.

Fx. står der i bogen noget om en mand med to hovedet, go så står der noget i stil med: "...and his odd number of heads. Or rather his even number of heads." Hvis du forstår det ordspil, så tag den engelske udgave. Hvis du ikke forstår ordspillet, vil du nok have for svært ved at forstå den engelske udgave.

Men den danske kan altså umuligt være lige så god som den engelske, da der er så mange ordspil i den. Men okay, der er mange andre gode ting end uoversættelige ordspil.

Og hvad filmen angår: Det er da en okay film, men ikke noget specielt. Den var da sjov nok, men det er der så mange film der er. Bøgerne er til gengæld noget helt specielt. De er de eneste bøger jeg har læst flere gange (ud over fagbøger), og jeg kommer nok til at læse dem igen.

Det bedste ved filmen var, at den mindede mig om en masse gode passager i bogen. Plus en enkelt ny joke var ret god. ("I'm already a woman...")
Gravatar #55 - myplacedk
19. nov. 2007 09:46
Jeg vil da også lige give min kommentar til hele "årh hvad, en pige!"-diskutionen:

Jeg synes det er herligt når kvinder bevæger sig ind på mændendes områder (pis-renden undtager). Det er (næsten) altid godt med en blandet sammensætning, hvor der både er yngre, ældre, mænd og kvinder.

Sådan en rigtig mandegruppe (som newz.dk-brugerne jo er) plejer kun at blive bedre af at få kvinder indført, så længe det er et ordentligt kvindfolk (som Mette virker til at være).
Gravatar #56 - MetteVoldum
19. nov. 2007 13:20
#54, jeg tror jeg forstår ordspillet, men nu skal jeg jo også lige se hvad kan skaffe ikk ;)
Bor trods alt i lillr Skive, det er ikke sikkert de kan få så meget hjem..

#55, Tjah, ved ikke om jeg synes det er "dejligt" bevæge mig ind i jeres område, men har ikke haft nogle problemer endnu, men som du siger er jeg jo nok et ordentlig kvindfolk ;)
Gravatar #57 - Norrah
19. nov. 2007 13:33
Amazon.co.uk

Køber selv bøger her, når jeg ikke kan få dem i gad.
Hvis du tvinger dig selv til at læse noget på dansk der ikke kan oversættes. Så har du lige spildt dine penge.
Gravatar #58 - myplacedk
19. nov. 2007 14:16
Jeg købte alle bøgerne samlet i én bog (som ikke er lige så tung som den ser ud). Den er selvfølgelig på engelsk, og kostede godt 100 kr. i Bog & Idé.
Gravatar #59 - zin
19. nov. 2007 14:57
sKIDROw(#50) skrev:
Det har da intet med intelligens at gøre?.
Tror vist det er dit lem jeg diskuterer med nu... :P

Egentligt ikke.
Jeg holder piger op til de samme standarder som alle andre.
Intelligens er ikke hvor mange du kan få til at savle af dig, på så kort tid som muligt.

Jeg sagde jo det ikke var typisk logisk intelligens. Der må være et eller andet bag øjnene på en ellers uattraktiv tøs som får mand på mand til at foretrække hende frem for f.eks. Katie Price eller lign.
#Mette:
Det er også et spørgsmål om tid - men det er egentlig ikke så vigtigt. Som Norrah siger handler det kun om Charme, Selvtillid og Lækkert hår. Og jeg har jo tydeligvis alle disse ting.
Gravatar #60 - MetteVoldum
19. nov. 2007 15:13
Jeg vil ikke ud og købe dem, hvis det nu ikke er noget jeg gider læse er det irriterende at bruge penge på..
Gravatar #61 - MiniatureZeus
19. nov. 2007 15:45
Dit bibliotek burde da kunne bestille alle de bøger hjem som Det Kongelige Bibliotek har liggende? Har da aldrig oplevet andet i hvert fald...
Gravatar #62 - MetteVoldum
19. nov. 2007 15:55
Okay så er det nok ikke noget problem... Nåede det ikke i dag, men ser om jeg ikke gør i morgen :)
Gravatar #63 - myplacedk
19. nov. 2007 18:13
Når du så har fået bøgerne, har du 3 dage til at få dem læst. ;-)

Og lykkes det, er du mere nørdet end jeg ellers ville gætte på. ;-)
Gravatar #64 - hgul
19. nov. 2007 18:39
#55 Nu skal du heller ikke tage munden for fuld jo - det der med mænd er vist liige at stramme den :-P
Gravatar #65 - gentox
19. nov. 2007 19:10
hgul, nu afslører dit handle jo heller ikke helt så tydeligt at du rent faktisk er en pige ;)

Kan egentlig godt forstå hvis du er lidt misundelig på Mette, over at hun får så meget opmærksomhed som hun gør lige nu.
Så du må hellere få et billede på også :D
Gravatar #66 - MetteVoldum
19. nov. 2007 19:23
#64, Nice med flere piger :p Men er du misundelig på mig, vil jeg helst det er pga. af min viden og ikke opmærksomheden ;)

Meeen regner nu ikke med du er misundelig... Du er her vel også bare pga. computeren og ikke pga. af opmærksomheden.
Gravatar #67 - MiniatureZeus
19. nov. 2007 19:29
Hvis hgul er misundelige pga. din viden, så må du have nogle meget store talenter, som du har holdt skjult for os andre, for hgul er nok den klogeste pige herpå newz.dk! ;)
Gravatar #68 - MetteVoldum
19. nov. 2007 19:35
#67, okay, det lyder da helt fint ;) Og det er helt sikkert rigtigt...
Gravatar #69 - hgul
19. nov. 2007 21:55
#65 Hehe, der skal skam mere end opmærksomhed til at gøre mig misundelig - der kunne jo være en grund til, at jeg har valgt en mere anonym tilgang til det at være bruger på newz.dk ;-)

#66 Kunne aldrig finde på at oprette mig som bruger på et forum bare for at få opmærksomhed - så du har helt ret i, at det ik er derfor :-)

#67 Jeg takker mange gange, men nu er der jo heller ikke så mange at "konkurrere" med lige på det plan :-P
Gravatar #70 - myplacedk
20. nov. 2007 08:00
Nu skal du heller ikke tage munden for fuld jo - det der med mænd er vist liige at stramme den :-P

Got me... :) Drengerøve... Hankøn...
Gravatar #71 - sKIDROw
20. nov. 2007 09:20
Og hvordan definerer vi så, hvornår det er nænd, og ikke bare drengerøve?.
Når man har mere hår på brystet end i røven?. Eller?.
Gravatar #72 - zin
20. nov. 2007 09:41
sKIDROw(#71) skrev:
Og hvordan definerer vi så, hvornår det er nænd, og ikke bare drengerøve?.
Når man har mere hår på brystet end i røven?. Eller?.

Niks, omvendt, men kun når der ikke er tale om division med nul. :-)
Gravatar #73 - myplacedk
20. nov. 2007 09:55
Det står vist i den der bog om hvordan man forstår kvinder. Den er vist i rest-ordre endnu...
Gravatar #74 - sKIDROw
20. nov. 2007 10:03

sKIDROw@desktop:~$ man women
No manual entry for women

Damn!... :(
Gravatar #75 - gentox
20. nov. 2007 12:16
#73 og #74
Hver gang jeg har troet at nu forstod jeg virkelig kvinder.
Foretager de sig noget der smadrede min logik...

Det har fået mig til at indse at de fleste hunkønsvæsner, overgår og undviger mandlig logik og intelligens :)

Derfor kan man ligesågodt nyde at de er her, og tage tingene som de kommer, og aldrig forvente hvad du selv ville gøre, da det næsten aldrig er det samme som hun vil.

Men kvinder/piger, i er dejlige alligevel ;)
Gravatar #76 - MetteVoldum
20. nov. 2007 12:37
#75, ihh tak ;)
Gravatar #77 - Norrah
20. nov. 2007 12:49
Der kan du bare se, tid er ikke en faktor.

Her sidder han og lyver dig lige op i ansigtet, og du siger tak..
Og det er endda ikke engang den samme person.

...Lækkert hååår...
Gravatar #78 - gentox
20. nov. 2007 13:17
Man kan aldrig give for mange komplimenter, og kan ikke se at det jeg skrev skulle være usandt.
Og vil klart mene at tid netop er en faktor, da du ikke får erfaring uden at lave fejl først.

Men den med "ikke engang den samme person" er jeg ikke med på hvad du mener...
Gravatar #79 - MetteVoldum
20. nov. 2007 13:19
Jeg forstår heller ikke den med at det ikke er den samme person?
Gravatar #80 - myplacedk
20. nov. 2007 13:40
Man kan aldrig give for mange komplimenter,

Se nu er det jo så at du tror du har fundet et forudsigeligt mønster. BÅÅÅT! FORKERT!

Hvis du ikke kan give for mange komplimenter, er du enten dårlig til at få fyret nok af, eller også er det ikke en kvinde. ;-)
Gravatar #81 - Norrah
20. nov. 2007 13:57
#78-79
#46: Præcis. Det er kun et spørgsmål om charme før du giver ind overfor min meget spektakulære charme.

Det jeg siger er at det allerede virker.
Gravatar #82 - madeinrussia
20. nov. 2007 14:02
shit, det er offtopic så det gør smerte i offtopic delen af mit knæ..

anyhow.. sjov nok film men jeg hader sascha fordi hun viser ikke patter :( hun gør reklame også skjuler hun dem.. det er direkte ondt.
Gravatar #83 - MetteVoldum
20. nov. 2007 14:51
JEG HAR FÅET FAT I BOGEN, på engelsk sgu, hvorfor, og jeg gentager, HVORFOR er der ikke nogen der har sagt den er 776 sider Ö
Gravatar #84 - myplacedk
20. nov. 2007 14:55
*lol* Det er vel en bog-samling. ;-)
Tjekker lige hvor mange sider der er i min bog når jeg kommer hjem.
Gravatar #85 - zin
20. nov. 2007 15:22
#83:
Længden er en del af testen fjollede kvinde.
I øvrigt har du ikke TID til at spamme her - LÆS! >:)
Gravatar #86 - MetteVoldum
20. nov. 2007 18:41
#84, okay, jeg blev helt chokeret ;) blev nød til at låne en vogn i supermarkedet ved siden af for at få den med hjem "haha".

#85, Jeg skal da have min daglige dosis Newz.dk :O Ellers går jeg da helt kold, det var lige ved at gå galt i morges da jeg ikke havde tid til at drikke min kaffe :p
Gravatar #87 - zin
20. nov. 2007 18:42
#86:
Ingen kommentar. Læs, kvinde, LÆS.
Gravatar #88 - Norrah
20. nov. 2007 18:53
#86 Min HHGTG har 776 sider. Men det er jo altså også 5 bøger. Og ikke den længste, der findes en med 1 ekstra lille kort historie som jeg ikke har læst.

*Og som jeg reelt set ikke har gidet at læse, den sidste bog blev lidt vandet.
Gravatar #89 - MetteVoldum
20. nov. 2007 18:59
#87, OKAY OKAY! Vi snakkes ved igen efter Jul så! (Men husk alligevel min fødselsdag på Lørdag....)

#88, er det den der A guide to the guide?
Gravatar #90 - MiniatureZeus
20. nov. 2007 19:31
Det burde da ikke tage dig mange dage at læse den, hvis du synes den er god :)

Må dog indrømme selv, at jeg desværre ikke har haft mulighed/lyst til at læse den endnu, og har desværre set filmen, op til flere gange.

Men hvis det ligesom med ringenes herre, hvor jeg også først så filmen, så læste den på dansk og så har læst den på engelsk 5 gange bagefter, så kan det jo kun blive lige så godt :)
For godt nok er filmene utrolig gode og fede, men bøgerne er bare en milliard gange bedre! I sær er den danske illustreret udgave rigtig god, hvis man først har set filmen, for der giver billederne en ret god overgang til bøgernes verden. Og hvis man først har læst den på dansk, så bliver man altså også nød til at læse den på engelsk... Den er så meget bedre!

Og nu bliver jeg jo så nød til, at læse den en gang til! Og heldigvis skal jeg også skrive studieretningsopgave omkring filmene her efter jul! Kan det blive meget bedre????!
Gravatar #91 - zin
20. nov. 2007 19:35
Ringenes Herre gør bøgerne rimelig godt efter, men det gør Hitchhikers Guide to the Galaxy (filmen) ikke. På ingen måde.
Gravatar #92 - MetteVoldum
20. nov. 2007 19:35
Nu har jeg ikke havft engelsk undervisning i et halvt år, skal lige igang igen ;)

Jeg nægter at se, høre eller læse ringenes herre, gider simpelthen ikke bruge min tid på det..
Gravatar #93 - zin
20. nov. 2007 21:26
#92 Og dér mistede halvdelen af dette fora al respekt for dig. Resten er nogle fjolser. :-)
Gravatar #94 - MetteVoldum
20. nov. 2007 22:33
#93, det er der jo ikke noget at gøre ved så :p
Gravatar #95 - Spiderboy
20. nov. 2007 23:30
Jeg har stadig respekt for dig. Jeg er nemlig også småtræt af Ringenes Herre. ;-)
Gravatar #96 - MetteVoldum
21. nov. 2007 07:59
#95, yes! ...
Gravatar #97 - MiniatureZeus
21. nov. 2007 08:26
Ja det er sq lige før der ryger en flamer af til Spiderboy og MetteVoldum! Jeg væmmes! :P
Gravatar #98 - gentox
21. nov. 2007 10:53
Var ved at kede mig ihjel da jeg så filmene i biffen.
Det skal retfærdigvis nævnes at eventyr film, herunder også harry potter (som jeg blev nødt til at forlade 15 min inde i den første film) intet siger mig.

Derimod er Science-fiction eller en god thriller/action/komedie film aldrig dårligt :)

Så helt enig i at det for nogens vedkommende, incl. mig selv, er spild af tid at se/læse den slags.
Gravatar #99 - Spiderboy
21. nov. 2007 11:18
Jeg har som så intet imod eventyrfilm og fantasy. Jeg er bare blevet så overeksponeret af genren inden for de sidste 5 år, at jeg er blevet mættet af det. Det gælder især Tolkien-lignende settings med orker, elver og dværge.
Gravatar #100 - zin
22. nov. 2007 13:07
#Spiderboy:
Du er svag. :-)
Ringenes Herre er skønt. Tag og læs Silmarillion et par gange eller 10. Så kan jeg begynde at forstå det .. Ellers - Pjat... Tag dig sammen! :-)

#MetteVoldum:
*Suk*. Det er heldigt der er så mange fjollere herinde du stadig kan lege med.

#98:
Det synes jeg er OK. Genren i sig selv siger dig intet, så kan man jo forstå det, men hvis man elsker fantasy og ikke LoTR.. Så er man jo en hykler!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login