mboost-dp1

Solarier er farlige (viral film)


Gå til bund
Gravatar #1 - firefighter
16. nov. 2007 14:02
Kræftens Bekæmpelse har kørt en ny kampagne ud, hvor de pointerer farerne ved solarier.

Filmen fik mig da helt sikkert til at grine, men jeg er lidt i tvivl, om folk vil huske hvad den egentlig prøver at sige

http://slemmedreng.dk/player/f15800/p15856.php
Gravatar #2 - MetteVoldum
17. nov. 2007 15:16
FUCK jeg fik et chok :|

Men ja, det er nok ikke lige budskabet man husker den for ;)
Gravatar #3 - Dreadnought
17. nov. 2007 15:32
Småkage!!!

Var der et budskab?
Gravatar #4 - plazm
17. nov. 2007 15:37
#2 Enten er du bisexuel/lesbisk, eller også er du bare en mærkelig pige, for den eneste grund man får et shock er da fordi man forventer at se patter :p
Gravatar #5 - madweeser
17. nov. 2007 15:47
Alt for fed!!!!!
Gravatar #6 - vandfarve
18. nov. 2007 17:00
#4
Nu vil jeg ikke svare på Mettes vegne, men siden hun bruger mere tid herinde end gennemsnittet af "den normale" newz.dk-bruger, så er hun vist ikke stereotyp pige. Det er lige før, at jeg vil gå så langt og sige, at hun vist er på top 20-listen over aktive brugere for tiden...

Ret imponerende, hvis jeg må sige det! Det er ikke lykkedes at skræmme hende væk trods utallige forsøg. Jeg husker den sidste pige, der skulle have hjælp til at løse hendes computerproblemer. Hendes tråd nåede vist op på 150-200 indlæg, og diskussionen handlede til sidst om, hvordan hun så ud, og hvordan man kunne score hende. Så nej, newz.dk er typisk et herreorienteret site.
Gravatar #7 - ajust
18. nov. 2007 17:26
Jeg er ikke sur, jeg er SKUFFET!

(okay, jeg er også sur! :()
Gravatar #8 - zin
18. nov. 2007 17:49
Jeg ville have set patter. Slemmedreng.dk får minus kudos for den der. Boo!
Gravatar #9 - MetteVoldum
18. nov. 2007 18:19
#4, Jeg er skam 100% hetroseksuel, men selvfølgelig vil jeg da gerne se hendes patter ;) Så kan jeg grine af de er mindre end mine! :p

#6, Jeg er ikke nem at skræmme nej, i kan da snakke ligeså meget om hvordan jeg ser ud, og om i kunne score mig, jeg er rimelig ligeglad, i kan jo give det et forsøg hvis i har lyst.

Jeg har ikke oprettet min bruger herinde for at blive "forgudet" eller snakket om, fordi jeg er en af de eneste piger.. Jeg kan godt lide Computere, og synes selv jeg er helt okay til at bruge dem, i forhold til så mange andre Piger.

Top 20? Rimelig sejt...
Gravatar #10 - zin
18. nov. 2007 18:47
MetteVoldum(#9) skrev:
Jeg er ikke nem at skræmme nej, i kan da snakke ligeså meget om hvordan jeg ser ud, og om i kunne score mig, jeg er rimelig ligeglad,

Hun er til S/M - af den go'e slags.
Gravatar #11 - MetteVoldum
18. nov. 2007 19:02
Hvad er den gode slags S/M ? :p
Gravatar #12 - sKIDROw
18. nov. 2007 19:20
#8 ZiN

Hvis du er en rigtig nørd, så kan du sagtens finde nogle patter med google... ;)

#9 MetteVoldum

Jamen det er da kun godt at se nogle hunkøn herinde. Personligt finder jeg smånørdede piger ret charmerende. Det er da godt, hvis du ikke lader dig så let skræmme. Tvivler nu også på, er der er dummere handyr herinde, end nogen andre steder?. ;P
Gravatar #13 - MetteVoldum
18. nov. 2007 20:59
#12, Så er det bare en skam de fleste piger går mere op i make up og mode, personligt går jeg i tøj fra bilka, og har make up på 1-2 gange i måneden, gider ikke spilde min tid og penge på det...

Jeg tror de fleste "normale" hankøn sidder på sådan nogle sider her, for de/i sidder her ikke for at score og føre jer frem med jeres D&G bukser, men fordi i har mulighed for at finde noget nyttigt og bringe jeres viden ud til andre.
Og det er lige præcis af samme grund jeg er her :)
Gravatar #14 - Norrah
18. nov. 2007 21:22
Jesus christ jeg fik et chok...

#Mette

Bare rolig, du bliver ikke forgudet herinde. Du må dog vende dig til at du er af en truet dyreart. Og du vil forhåbentligt ikke lige mærke til det så ofte, men ham der ligger ude i busken med et kamera, er der bare for at holde og med dig. Vi skal jo passe på dem der i så lille bestand, at den eneste logiske forklaring må være fordi de ikke er i stand til at klare dem selv.

Btw. Hvis du vågner følelsesløs op en dag med at halsbånd der blinker, og en antenne på ryggen. Så er det for dit eget bedste. DON'T PANIC.

Desuden: D&G bukser, gider du lige. Jeg er da newz.dk bruger så jeg kan vise mine Hugo Boss ting frem. D&G.... pffft... Tror du vi er homo'er eller hvad?* ... For pokker da mette. D&G, altså... det kræver ufatteligt mange penge at se så billig ud... *suk

Men, nu til det mere seriøse, som nævnt, de sidste 30 dage, har du været d. 5 mest aktive bruger på newz. Hvilket har forvist mig til 6th pladsen. Normalt er jeg ikke typen der siger nej til 6. Men i dette tilfælde, føler jeg det som en personlig trussel, forvent ikke jeg går ned uden modstand.



*undskyldning på forhånd til alle de homoseksuelle newz brugere. Ja dig, vi ved jo godt du er der.
Gravatar #15 - MetteVoldum
18. nov. 2007 21:46
# Norrah...

Jeg siger det skal meget til at skræmme mig, men hvis jeg vågner med en antenne på ryggen og et halsbånd der blinker, så tror jeg måske jeg ville blive lidt bange, men tak for advarslen...

Det med D&G bukserne var lige det bedste jeg kunne finde på.. ;)

OG så til det du kalder seriøst, som jeg kalder utrolig mega over fedt, 5. mest aktive bruger? det er da mega fedt! En af mine venner kunne ikke forstå hvorfor jeg gad have en bruger herinde, men ringede til ham med det sammen og fortalte det, så forstod han lidt bedre, så i skolen i morgen skal jeg VIRKELIG blære mig, (ikke fordi de IDIOTER* ved hvad newz er, men fuck det).

Jeg er ked af at have skubbet dig ned på en 6. plads. Men så du jo ligesom få fingeren ud ikke ;)

*Idoter: Jeg går på social og sundhedsskolen (Dejligt at møde kl. 8.10 og få fri kl 13.10 hver dag.), og jeg går der KUN for at få noget SU, indtil jeg finder mig en læreplads inden for butiksbranchen... Men det var ikke det jeg skulle fortælle. Skulle sige at folk på social og sundhedsskolen, er JORDENS største ANTI nørder... LÆR AT BRUG WORD!!!!!
Gravatar #16 - sKIDROw
18. nov. 2007 22:04
#13 MetteVoldum

Så er det bare en skam de fleste piger går mere op i make up og mode, personligt går jeg i tøj fra bilka, og har make up på 1-2 gange i måneden, gider ikke spilde min tid og penge på det...


Hvad piger angår har jeg nu nok en tendens til, at være en sur bitter mand. Men det skal jeg ikke forurene tråden med. Men personligt sætter jeg nu indholdet over indpakningen. Plejer altid at sige, at det største problem med kønne piger, er hvis de selv ved det. Man kan alligevel ikke dække, en dårlig attitude med makeup.

Jeg tror de fleste "normale" hankøn sidder på sådan nogle sider her, for de/i sidder her ikke for at score og føre jer frem med jeres D&G bukser, men fordi i har mulighed for at finde noget nyttigt og bringe jeres viden ud til andre.


Tjahh jeg sidder på nettet, og sites som det her, fordi jeg er bidt af computere som andre er det med biler. Min bil er til at fragte mig til arbejde med. Jeg sidder ingen steder for at score, hverken her eller andre steder. Hvis ens sociale optræden, er mere præget af nerver og lysten til at gemme sig end af karl smart, så scorer man præcist minus alligevel.

Og det er lige præcis af samme grund jeg er her :)


Det lyder da kun godt.
Gravatar #17 - zin
18. nov. 2007 22:16
MetteVoldum; I tilfældet af at du rent faktisk finder digselv med sådant udstyr som halsbånd der blinker, så, ud over "DON'T PANIC", skal du meget hurtigt finde dig et håndklæde. Du får brug for det.

Og.. Den "gode" type S/M er noget du må finde ud af, hvad er. Du er nørden, ikke sandt? :-)
Gravatar #18 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:16
Hvad skal jeg skrive tilbage til det... JO! perfekt indstilling, de piger kan ikke gå undenfor en dør uden deres lort smurt i hovedet.. Jeg tager make up på næsten hver gang jeg går i byen, men det er sku ikke hver gang, og det er sjældnent andet en mascara og måske eyeliner...

Jeg kan både lide biler og computere, men det er nok også fordi jeg er opvokset med begge dele, men kan bedst lide computere.

Har egentlig altid været lidt drenget, Bajer, biler, computere, klatre i træer, osv. Men nu har jeg også 3 storebrødre, så det er nok klart nok...
Gravatar #19 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:20
Det sidste indlæg var til #16...

Men ZiN, Hvad skal jeg bruge håndklædet til :p

Altså nu ved jeg ikke om du vil have mig til at søge efter det, ellers hvad du havde tænkt dig, men jeg ville nok synes at den gode SM er hvor begge parter får noget ud af det?
Gravatar #20 - zin
18. nov. 2007 22:21
#18:
Faktisk ikke nødvendigvis. I sådan en situation kunne en pige forekomme som en komplet outsider i forhold til hendes resterende familie. Eksempelvis havde min mor tre brødre - alle var alkoholikere og to af dem døde. Hun er en undtagelse, i og med at hun lever et ret godt liv med et seriøst job (som hendes brødre aldrig rigtig havde), ingen alkoholisme og to fantastiske børn (jeg værende det ene af dem).
Gravatar #21 - zin
18. nov. 2007 22:22
#19: Læs "Hitchhiker's Guide to the Galaxy".
Så vil du forstå.

Den gode type S/M er sandsynligvis, når begge parter får noget ud af det.. Men hvornår gør de det?
Gravatar #22 - Norrah
18. nov. 2007 22:25
#20
og to fantastiske børn (jeg værende det ene af dem).
Selvglade Stodder.

Men, med alt respekt til dine afdøde onkler, og ham den sidste på flasken. Så ja, i er vidst en anelse mere stabile i sammenligning.

*God SM er noget som ikke bliver udført på en selv....
Gravatar #23 - zin
18. nov. 2007 22:31
Norrah(#22) skrev:
Selvglade Stodder.

Det tager jeg som et kompliment.
I sandhed bliver god S/M ikke udført på en selv, men det er ikke en komplet forklaring af god S/M.
(Jeg har allerede svaret klar, så vidt jeg har forstået, og i skal nok tænke lidt bredere end "slår hårdt" eller "begge parter får noget ud af det".
Gravatar #24 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:33
#20-21+23, du har en pointe der... Sådan havde jeg aldrig tænkt det, men sådan er det ikke blevet her, jeg slægter min familie godt på, er meget drenget (har 3 brødre), drikker helt øl (Min halv alkoholiske far). Og ryger (som min mooar).

Synes det er flot din mor har klaret det, og fået et godt "fast" liv..

Hvor finder man så den henne? Kan se der også er lavet en filmatisering, den tror jeg hellere jeg vil se ;)

Det gør de vel når manden tænder på SM og kosten synes han er en spasser, men får lov til at banke ham så meget hun vil?

Jeg har allerede svaret klar, så vidt jeg har forstået, og i skal nok tænke lidt bredere end "slår hårdt" eller "begge parter får noget ud af det".

Det forstår jeg SLET ikke noget af?
Gravatar #25 - zin
18. nov. 2007 22:37
#24:
Tak.
Lad være med at se filmen. Den er ikke så god som bogen. Det er required reading som nørd. Jeg indsender en poll for at bevise det lige om lidt.
Det gør de vel når manden tænder på SM og kosten synes han er en spasser, men får lov til at banke ham så meget hun vil?

I sådan et tilfælde ville kvinden ikke få specielt meget ud af.
Sandheden er at det kan man ikke sige - fordi mennesker grundlæggende er forskellige kan man sige, meget vagt (men sandt);
God S/M er, når den dominerende part går til sine yderligheder, inden for accepten af den underliggende part, og når disse er på omtrænt samme niveau.
Gravatar #26 - gentox
18. nov. 2007 22:40
#24
Filmen afspejler på ingen måde omfanget af Douglas Adams geniale humoristiske fortælle måde, selvom den så absolut ikke er dårlig.

Vil helt klart anbefale dig at læse bøgerne.

Det er jo også umuligt at koge 5 bøger ned til 2 timers film.
Gravatar #27 - zin
18. nov. 2007 22:41
#26:
Han koger kun én af bøgerne ned til 2 timers film - heldigvis...
Gravatar #28 - gentox
18. nov. 2007 22:45
#27
Slutningen af filmen kommer jo så først meget senere i bøgerne.
Vil helst ikke afsløre for meget for MetteVoldum, så nævner ikke hvad.
Gravatar #29 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:47
Okay, kan man låne dem på et alm. bib? For så skal det da være det første jeg gør efter skole i morgen :)
Gravatar #30 - zin
18. nov. 2007 22:47
#27:
Sandt, men det er også den eneste reference til en bog senere end den første der i det hele taget er.. Så vidt jeg husker.
Oh wait! Det er fuldstændig korrekt. Whatever - end ikke en 18 timers længde ville gøre filmen på linie med bogen.
#29:
Ja, det burde du kunne.
Gravatar #31 - sKIDROw
18. nov. 2007 22:48
#18 MetteVoldum

Hvad skal jeg skrive tilbage til det... JO! perfekt indstilling, de piger kan ikke gå undenfor en dør uden deres lort smurt i hovedet.. Jeg tager make up på næsten hver gang jeg går i byen, men det er sku ikke hver gang, og det er sjældnent andet en mascara og måske eyeliner...


Plejer at sige til kollegerne, når de bringer emnet frem, at jeg kun stiller kravet at de skal opføre sig ordentligt. Men det er sgu sværre at finde, end hvis man blot kiggede efter udseendet. Ak ja.

Jeg kan både lide biler og computere, men det er nok også fordi jeg er opvokset med begge dele, men kan bedst lide computere.


Hey don't get me wrong. Holder meget af min bil. Jeg er blot ikke typen, som har brugt en formue på min bil, og herefter hældt for et lige så stort beløb i. Eventuelt for at kompensere for noget, hvad ved jeg. Godtnok har jeg lavt selvværd, men det føler jeg trodsalt ikke brug for,

Har egentlig altid været lidt drenget, Bajer, biler, computere, klatre i træer, osv. Men nu har jeg også 3 storebrødre, så det er nok klart nok...


Heheh. Ja jeg syntes sgu, det er meget charmerende. Hunkønnene skal sgu ikke allesammen være af Paris Hilton typen. Lidt intelligens har aldrig skadet nogen.

Al jeres SM snak, intereserer mig ikke. Det er ikke en diciplin, jeg har ambitioner om at få prøvet. Man behøver ikke ty til vold/SM for at gøre en pige øm alligevel... :)
Gravatar #32 - Simonth
18. nov. 2007 22:49
#29, bibliotek.dk er din ven. (Eller er det Google?)

http://bibliotek.dk/vis.php?origin=sogning&fie...
Gravatar #33 - zin
18. nov. 2007 22:52
#31:
Jeg tror Paris Hilton er mere intelligent end du tror - bare ikke teknisk. :-)

#32: Google viste dig bibliotek.dk.
Derfor er google en bedre ven end bibliotek.dk - og slanget holder stadig (google er din ven).
Gravatar #34 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:54
Jeg kan slet ikke følge med længere, har lidt net problemer (forpulede (¤/"&/!/()¤/!=)/)#=!%&(!=`¤?`!¤/)=!!!!!!)

Jeg kan tit fået meget god respons på min indstilling, fordi folk synes det er fedt at de kan tage en kold bajer sammen med en tøs f.eks.

Nej jeg har heller nogen ambitioner om at prøve det, men det skade ikke at vide noget om det ;)

Jeg kigger på linket, og ellers går jeg op og banker min biblioktekar i hovedet og siger HUN /")¤"&¤`BARE SKAL SKAFFE DE BØGER TIL MIG!!!!

Jeg tror Paris Hilton VAR klog, men tror også hun har ødelagt meget af det ved at tage stoffer osv.

Jeg holder også på Google er min ven :)
Gravatar #35 - sKIDROw
18. nov. 2007 22:55
#33 ZiN

Jeg tror Paris Hilton er mere intelligent end du tror - bare ikke teknisk. :-)


Det glæder jeg mig da til at se eksempler på en dag.
Gravatar #36 - MetteVoldum
18. nov. 2007 22:57
Har lige én ting mere inden jeg går i min seng...
Vi er kørt lidt udenfor topic, men jeg går IKKE i solarie, synes jeg lige skulle understreges!
Gravatar #37 - zin
18. nov. 2007 22:58
#35:
Det faktum at hun har skaffet sig en sexuel status på niveau med Pamela Anderson for ca. 11 år siden selv før hendes (Paris') operation er ikke nok?
Så er du lidt hård, vil jeg nok sige. :-)
#36:
Hvorfor understregede du så ikke faktumet i stedet for udtrykket? Kvinder! TSK!
Gravatar #38 - gentox
18. nov. 2007 22:58
#34
Har selv læst dem på engelsk, men der er udkommet et samlet værk med alle bøgerne på dansk i 2005.
Burde kunne findes på biblioteket.
http://bog.smartlog.dk/den-komplette-guide-til-gal...

Håber så at oversættelsen er lige så god som originalværket.
Gravatar #39 - zin
18. nov. 2007 23:01
Jeg synes det er vigtigt at bemærke at man ikke må se filmen FØR man læser bogen - det ødelægger ens oplevelse af de forskellige karakterer. Marvin er meget værre i bøgerne end i filmen.
Gravatar #40 - MetteVoldum
18. nov. 2007 23:06
Kvinder! TSK!

Ja, sådan er vi, det må du virkelig undskylde ;) Tænkte ikke over det..

Jeg ser ikke filmen før, det lover jeg... Jeg får lige fat i den danske udgave så, det gør det lidt nemmere..

Jeg ved jeg sagde det andet var det sidste jeg ville inden jeg gik i seng, men der er lige én ting mere..

Jeg har lige modtaget mit første "jeg forstår ikke hvad så hot en pige laver på newz"-brev!
Perfekt timing, når vi nu lige har snakket om det.
Gravatar #41 - zin
18. nov. 2007 23:06
#40:
Det beviser det. Det er på tide med NUDE-PICS! NNUNUNUNUNUNUNUNUNUNUNU!!!1
Gravatar #42 - MetteVoldum
18. nov. 2007 23:10
#41, haha...! Du kan jo få manden ude i min busk til at tage nogle om 3 min. når jeg går i seng ikk? ;)
Gravatar #43 - vandfarve
18. nov. 2007 23:11
Godt nok skrev jeg det ikke, men qua (Jeg hader folk, der bruger det ord, og nu gør jeg det sgu også selv!) mit tidligere indlæg, så vidste jeg at det bare var et spørgsmål om tid, før sådan en besked kom...

Og Norrah, du kan ligeså godt indrømme, at det var dig!
Gravatar #44 - MetteVoldum
18. nov. 2007 23:13
#43, jeg kan fortælle dig det ikke var Norrah, han skulle ellers være velkommen,

ALLE KOMPLIMENTER ER HELT OKAY, SEND FOR FANDEN
Gravatar #45 - zin
18. nov. 2007 23:13
#42:
Nah. Jeg vil have villige billeder. Du vil jo gerne! >:)
#43:
Jeg er enig.. Og helt hundrede : Det var Norrah. I en eller anden afskikkelse, på trods af #44.
#44:
Tro på det.
Gravatar #46 - MetteVoldum
18. nov. 2007 23:16
#45, villige billeder? nogle jeg frivilligt giver dig?

haha, jeg tror meget på det ;)
Gravatar #47 - zin
18. nov. 2007 23:26
#46: Præcis. Det er kun et spørgsmål om charme før du giver ind overfor min meget spektakulære charme.
Gravatar #48 - MetteVoldum
18. nov. 2007 23:28
#47, du tror ikke det er et spørgsmål om tid? :)
Gravatar #49 - Norrah
18. nov. 2007 23:32
Nope, det kræver de 3 S'er. Charme Selvtillid, og lækkert hår. Tid er ikke en faktor.
Gravatar #50 - sKIDROw
18. nov. 2007 23:34
#34 MetteVoldum

Jeg kan tit fået meget god respons på min indstilling, fordi folk synes det er fedt at de kan tage en kold bajer sammen med en tøs f.eks.


Det er fedt at kunne nyde en kold bajer med jer.
Syntes det er lidt pjattet, med dem der kun kan drikke al det sukkervand.

Nej jeg har heller nogen ambitioner om at prøve det, men det skade ikke at vide noget om det ;)


Nej man kan sagtens være nysgerrig, uden at der er mere end nysgerrighed i det.

#37 ZiN

Det faktum at hun har skaffet sig en sexuel status på niveau med Pamela Anderson for ca. 11 år siden selv før hendes (Paris') operation er ikke nok?


Det har da intet med intelligens at gøre?.
Tror vist det er dit lem jeg diskuterer med nu... :P

Så er du lidt hård, vil jeg nok sige. :-)


Egentligt ikke.
Jeg holder piger op til de samme standarder som alle andre.
Intelligens er ikke hvor mange du kan få til at savle af dig, på så kort tid som muligt.

#40 MetteVoldum

Jeg har lige modtaget mit første "jeg forstår ikke hvad så hot en pige laver på newz"-brev!
Perfekt timing, når vi nu lige har snakket om det.


Hvilket vist oversat betyder: "Har vi ikke mødt hinanden et eller ande sted før?...."

Nudepics?!. Sådan noget skal opleves live. Men det er nok mig der er gammeldags.. ;P
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login