mboost-dp1

Søger: Discovery program omhandlende gigant blæksprutte


Gå til bund
Gravatar #1 - MiniatureZeus
13. aug. 2009 21:34
Hej,

For 5-6 år siden så jeg noget af et program på Discovery Channel omhandlende nogle mænd i en ubåd, som prøvede at filme en gigant blæksprutte, som man kun havde set død. Man så også optagelser af en blæksprutte som var fanget i et net på en japansk båd i stillehavet.

Jeg har søgt og søgt de sidste to år efter det program, og må nu endelig affærdige mig med, at jeg ikke er god nok.

Har også prøvet at kontakte Discovery Danmark, men fordi at Discovery i Danmark dengang hørte den til engelske afdeling, har Discovery Norden (som det hedder nu) ikke nogle arkiver som kan vise hvad programmet hed. :(

Er der nogle herinde, som ved hvor man kan downloade eller se programmet.
Gravatar #2 - gnаrfsan
13. aug. 2009 21:39

gætter jeg på.
Gravatar #3 - MiniatureZeus
13. aug. 2009 21:41
wtf? Men tak da... :D

(Lige inden jeg skrev ovenstående indlæg, søgte jeg på "Giant Squirt Discovery"...)
Gravatar #4 - gnаrfsan
13. aug. 2009 21:49
Var det det rigtige program da?

Hahahaha
Gravatar #5 - MiniatureZeus
13. aug. 2009 21:52
#4 Det tror jeg, lige igang med at downloade det...

Ret utroligt, har søgt sådan on/off (når jeg lige har kommet i tanke om det) uden at finde noget om programmet..
Nu hjælper det jo så heller ikke, at jeg ikke kan stave, men alligevel! :D
Gravatar #6 - gnаrfsan
13. aug. 2009 21:53
Det er så tilfældigt om man lige smider ordene i den rigtige rækkefølge for at den rigtige prio kommer :-\
Gravatar #7 - MiniatureZeus
13. aug. 2009 22:09
#6 Også havde jeg sådan set ikke regnet med, at den lå på youtube, da Discovery ellers har været hurtige til at fjerne deres indhold derfra. Men de havde så deres egen channel. Smart :)
Men takker mange gange! :D
Gravatar #8 - gnаrfsan
13. aug. 2009 22:12
Det var så lidt :)
Gravatar #9 - Anders Fedеr
13. aug. 2009 22:15
#3 Når man søger efter ordene "giant squirt" på internettet skal man nok heller ikke regne med at et dokumentarprogram om blæksprutter er den første video der dukker op på listen..... (hint: 'blæksprutte' = 'squid')
Gravatar #10 - MiniatureZeus
13. aug. 2009 22:26
#9 Ja det fandt jeg ud af.. Jeg fandt dog nogle meget interessante "dokumentar"programmer omkring squirt...! Noget af det foregår endda på en japansk båd... Og sikkert også ved hjælp af en kæmpe blæksprutte...! :D
Gravatar #11 - gnаrfsan
13. aug. 2009 22:31
#10: Det er nok bedst, bare at søge videre :P
Gravatar #12 - conFen
14. aug. 2009 06:27
[url= er i hvert fald en kæmpe blæksprutte med i den her. [/url]Dokumentar er det ikke, skuespil er det heller ikke. Jeg ved ikke lige hvor den her hører til, men det er i hvert fald ringe.

Og Renegade bounty hunter! Lorenzo Lamas! Så bliver det ikke bedre.

/random indlæg
Gravatar #13 - Barkane
14. aug. 2009 15:15
MiniatureZeus skrev:
lige igang med at downloade det...

Hvor downloader du det fra? Send som PM hvis det er ikke så legalt :)
Gravatar #14 - gnаrfsan
14. aug. 2009 16:56
#12: Holy crap. Tænk at nogen har godkendt et lån til den!
Gravatar #15 - conFen
18. aug. 2009 08:23
#14: Hvor de får pengene fra, det skal jeg ikke kunne sige.
Men de laver jo super kvalitetsfilm, som du nok kan se fra den trailer jeg linkede til tidligere.

Link til Wikiside om The Asylum.
Der er blandt andet en liste over de film der har produceret.
Jeg kan blandt andet nævne [url= og selvfølgelig Mega Shark vs Giant Octopus.

Film der selv på en våd regnvejrsdag, med intet andet til rådighed, er nogle jeg ikke ville sætte på.

Edit: Lidt sent svar, men mente simpelthen at "mesterværkerne" fra The Asylum ikke burde forbigåes.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login