mboost-dp1

Sjove sygedomme - de dybeste hemmeligheder

Gå til bund
Gravatar #251 - Qw_freak
21. apr. 2010 10:27
terracide (249) skrev:
vi har haft en smutter.

Så er det jo godt man bare kan slå det lille ubelejlige svin ihjel som pludselig står og vil ha et liv på ens bekostning....

Længe leve egoismen!!

</sarcasm>
Gravatar #252 - el_barto
21. apr. 2010 10:36
terracide (249) skrev:
#245:
At jeg ikke overholder janteloven og ikke går ind for "fuzzy-warm-feelings" betyder ikke jeg er forstyrret :p

Kigger man denne tråd igennem er jeg faktisk "kedelig" normal :D

/Topic
Jeg skal dog "neuters", men det er ikke fordi jeg er sygeller fejler noget, men fordi damens ADHD medicin fucker med hendes prævention og vi har haft en smutter.

Verden vil takke dig for den beslutning.
Gravatar #253 - terracide
21. apr. 2010 10:39
#252:
Ikke nær så meget som jeg takker mig selv.
Har rigeligt i bonusdatteren på 7 år...
Gravatar #254 - FeedMe
21. apr. 2010 10:57
Thalion (247) skrev:
Før jeg fik fik min depression var jeg også fuldstændig rask, ja jeg var hypermobil, men det er ikke noget jeg har mærket til.
.

Hvis du er deprimeret, så tag dog de solbriller af - kan være det også hjælper på synet...
Gravatar #255 - FeedMe
21. apr. 2010 11:01
Tror nu stadig at Terra lider af 'weird-hair-syndrome'. Millioner af mennesker verden over har denne....sygdom. Og der er hørt om tilfælde hvor folk med dette er faldet døde om, har taget deres eget liv, har været kendte, har været sindssyge you name it. Og under alle omstændigheder dør de alle sammen før eller siden. En ret frygtelig sygdom hvis du spørger mig. Især fordi den udvikler sig så forskelligt.

Hvis jeg var dig ville jeg få det undersøgt.
Gravatar #256 - zin
21. apr. 2010 11:02
Terracide som Eunuk? It's the Will of God.
Gravatar #257 - terracide
21. apr. 2010 11:16
#255:
Skal jeg notere i min profil at det er en på-clipsnings krave til min Nimbus vinterjakke jeg har på roen?

#256:
Ikke "gods" will...my will

Terra > "gud"...
Gravatar #258 - FeedMe
21. apr. 2010 11:31
terracide (257) skrev:
#255:
Skal jeg notere i min profil at det er en på-clipsnings krave til min Nimbus vinterjakke jeg har på roen?

No-shit. SØG LÆGE STRAKS!!!! Så har du weird-wig-syndrome i stedet. Det er meget værre men forveksles tit med det andet. Der gælder sådan set det samme som med det andet, bare færre kendte og flere skaldede imellem dem. Og de dør også allesammen på et tidspunkt. Shit altså...
Gravatar #259 - OxxY
21. apr. 2010 11:33
wow de er sku drastiske i det vesjtjyske. Ikke noget med bare lige at snitte lidt, nææh du af med lortet!
Gravatar #260 - Imperial
24. apr. 2010 20:00
terracide (160) skrev:
Newz.dk er nu officielt Skvat.dk, med alle de bovlamme eksistenser der render rundt herinde....

Agree :) Os über mennesker uden nogen vild form for sygdom burde lave vores eget forum ;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login