mboost-dp1

Sjove drikke regler/lege søges


Gå til bund
Gravatar #1 - Magten
21. maj 2010 10:16
Hey ho!

Står i den situation at jeg skal på camping med nogle gutter her til sommer, og så står der jo i de officielle camping regler at man skal være fuld 24/7. For at gøre det lidt sjovere, så skal der jo laves nogle regler der skal overholdes, med efterfølgende strafbajer ved overtrædelse.

En klassiker er time reglen: Ulige timer (kl 1-3-5-7 osv) drikker man med venstre hånd, og lige timer (2-4-6-8 osv) drikker man med højre hånd.

En anden en vi har brugt er 'Anna Diana': Når [url= Diana[/url]. Finder en person et hunkøn at lave den med, så taber de andre og må tømme en frisk pils.

Og det er så her at I, kære næwz'ere, kommer ind i billedet.. For der skal jo selvfølgelig være flere regler/lege end det, men i dagens efterbrandert kan jeg ikke lige komme i tanke om andre som vi plejer at bruge..

Derfor: Sæt dig godt til rette og fyr løs med gode regler!
Gravatar #2 - BluepaiN
21. maj 2010 10:41
Jeg ved ikke om det har et navn, men vi benævner det blot som dødsdruk.

Man skal have en kasse bajere hver. Når man har drukket en øl, må man dele en tår ud. Når man har drukket øl nr. 2, må man dele 2 tåre ud. Når man har drukket øl nr. 10, må man dele 10 tåre ud, osv.
Glemmer man at dele tårene ud, og de andre opdager det, så drikker man selv.

Det er et spil der lige pludselig eskalerer voldsomt - men er man glad for øl og har tiden til det, så er det supernice.


Ellers er der også Edvard Flaskehånd: Man tager en 1½ flaske (Eller to ½ liters, alt efter hvad man lige har ved hånden). Denne fylder man med sprut og sodavand i passende mængder. Derefter taper man den fast til enten den ene eller begge hænder.
Man må først fjerne den, når man har drukket ud. Så skal man pede, så er det bare synd - der skal bundes :)
Gravatar #3 - zin
21. maj 2010 20:03
Puha, der er mange. Jeg kan selvfølgelig ikke huske halvdelen af dem, men hvad pokker. Jeg prøver.

Der er bro, hvor du tager et shotglas (eller egentlig et hvert type glas), og ligger to kort på hver side af dette glas. Så trækker du et kort. Værdien af det kort repræsenterer det antal kort du skal "tælle". Du starter på en af de to sider af glasset - det er ligemeget hvilken. Du "tæller kort" over mod det andet korts side - og ligger kort, som du tæller over den værdi du fik i det første kort du trak. Hvert kort tæller som én slurk. Broen tæller også en slurk. Spillet stopper (eller retter, vender) når du ikke når over broen.
Et eksempel på et (meget kort) spil ville være, at du trækker en 7'er, hvor du så vil ligge seks kort på den anden side af broen. Så trækker du en to'er. Du når herved ikke over broen. Spillet stopper.
Gravatar #4 - zin
21. maj 2010 20:10
Majer druk:
Ganske normale Majer regler:
To terningkrus, det ene oven på det andet med to terninger i. Slå, og kig. Dernæst melder du hvad du har, og rækker koppene til din modstander. Han slår så, og melder tilbage med noget højere.
Værdierne er som så:
Normale slag (2:4 - 6:5) tæller som højeste tal som ti'ere (så 4 og 2 er 42, 6 og 5 er 65. også videre).
Par (1:1, 2:2...)
(Kost 2:3) - ikke normalt.
Lille Majer (1:3)
Majer (1:2).
Hvis du ikke slår højere end modstanderen, må du lyve. Hvis han fanger dig (altså løfter det ene krus for at checke), taber du. Hvis du taber, drikker du én slurk. Hvis du taber om noget der har noget med Majer at gøre, drikker du to slurke.
Dette inkluderer: At lyve om majer og at løfte på en majer.
Hvis du slår lavere end din modstander og ikke lyster at lyve, men vil prøve chancen, kan du ryste og satse på noget (f.eks. hvis modstanderen har slået 65, så slår du 42. Du ryster så kruset og siger "65 eller derover").
Gravatar #5 - zin
21. maj 2010 20:15
Et andet spil, jeg ikke kan huske navnet på kræver også kort. Du tager alle 7'erne ud, og ligger dem vertikalt på et bord. Spillet går så ud på at ligge kort ned, sammen med dens type (dvs. klør med klør, ruder med ruder osv.). Det antal kort der mangler imellem 7'eren og det kort man ligger ned, skal man drikke det antal slurke (så hvis man starter med en 5'er skal man drikke to slurke). Hvis man forbinder to eller flere kort, må man dele n-1 antal slurke ud, hvor n er længden på den "kæde" af kort man lige har lavet (så hvis man starter med en 6'er er det en slurk). Fylder man en række færdig, kan man sige en eller anden skal bunde sin drink.
Gravatar #6 - onetreehell
21. maj 2010 20:41
Der er også SQL-svin. Alle får et kort hver runde, og så skal man ellers bare gætte hvem der er SQL-svinet (ham med det højeste kort). Hvis man gætter forkert skal man drikke. Der er ingen strategi overhovedet. Og man kommer til at drikke cirka hele tiden, især hvis man er mange :)

At kaste ting ned i øl på forskellig vis plejer også at være en (nogenlunde) ok drikkeleg.

EDIT: jeg har INGEN ide om hvor navnet kommer fra.
Gravatar #7 - Slettet Bruger [3120353656]
21. maj 2010 21:34
Marathon - kortspil
læg kortene i en bunke og træk efter tur

2-5 sort = gi ud antal tår, hvor antal er nummer på kortet. rød er tag selv

6 = spørge kort - lægges på bordet foran dig, synligt. hvis nogen svare på et spørgsmål du stiller, får de kortet, skal drikke én tår. og han får så kortet. Dem der sidder med en 6'er tilbage skal drikke en genstand for hver 6'er de har

7 = fælles skål

8 = bankekort. ligesåsnart den smides ( SKAL ikke vises til folk inden ) og den rammer stakken skal spillere slå på bordet, så på låret, og så i panden på dem selv. den der er langsomst skal drikke 1 tår. Kortet SKAL smides når man for det

9 = finger på næsen, kan gemmes til senere, og bruges uden at blive smidt ud i stakken. sæt fingeren på næsen og den der er sidst skal drikke. kortet kan kun bruges een gang

10 = finger på bordet, kan gemmes til senere, og bruges uden at blive smidt ud i stakken. sæt fingeren på bordet og den der er sidst skal drikke. kortet kan kun bruges een gang

knægt = emne kort, Skal bruges med det samme. nævn et emne "cigaretmærker" "bilmærker i rusland" og folk skal så nævne ting indenfor det emne. den der ikke kan, eller den der siger et der er sagt før skal drikke. emnet skal kunne nå bordet rundt, så hvis der er 5 personer må det ikke være et emne med kun 3 muligheder

Dame = Regel. Lav en regel der ikke må være personspecifik.
som "dem med halskæder på skal lave englehop før de må drikke."
Hvis man kører hetz mod en person skal der blots findes noget ved denne person som ingen andre har. man må ikke sige "jakob skal"

Konge = pis/ryge kort. kun hvis man får dette kort må man tømme blæren eller ryge. kortet gælder kun får én ting.
Gør man en af tingene uden kort skal man drikke en genstand efter aktionen. ( har oplevet een pisse i bukserne )

ES = marathon. Den der får kortet starter med at drikke. alle andre følger trop. Når ejeren af kortet er stoppet må den næste i rækken også. men nummer 3 må ikke før nummer 2, og 5 ikke før 4.
Løber man tør må man stoppe, men personen næst i rækken må ikke stoppe hvis personerne INDEN stadig er igang.

Gravatar #8 - LinguaIgnota
21. maj 2010 21:41
Jeg ved godt, at det er en radikal idé, men kan man ikke bare drikke af egen fri vilje, i sit eget foretrukne tempo, og hygge sig med dét?
Jeg troede, at sådan nogle drukspil var et folkeskolefænomen, der kun kom i brug når man skulle presse kællingerne til at drikke sig bevidstløse, så man kunne tage dem godt og grundigt på patterne.

Der er så meget jeg ikke forstår, altså.
Gravatar #9 - Slettet Bruger [3120353656]
21. maj 2010 21:43
99

hver spiller får 4 kort.

Og man lægger skiftevis et kort på bordet og lægger tallene sammen

1-9 = værdierne der står på kortet
10 = minus 10
Bonde = 0
Dronning = 0 men turen skal vendes
Konge = uanset tallet der ligger på bordet bliver tallet nu 99

Spillet går ud på ikke at komme over 99.

Man bestemmer selv hvilket af sine kort man smider, når man har smidt trækker man et nyt. og fortæller sidemanden hvad det samlede antal er på kortene derude.

Hvis en person smider så der ligger 40 skal den næste drikke 4 tår. hvis halvtreds, 5 tår.

Hvis en person smider noget der får den over 99 har han tabt, og kortene samles sammen, nu deles kortene ud igen, men alle undtagen taberen får ét kort mindre.

Hvis der bliver lagt så der præcis er 100, taber man, men den næste skal drikke 10 tår.

Når der så er 2 spillere tilbage og det er afgørene runde, skal de 2 kæmpe om hvem der skal ha en bro.
Taberen får broen, vinderen tager skraldet

En bro består i man lægger 2 rækker med 4 kort ( bellede nedaf )
Broen går mellem de to rækker som ligger over hinanden.
Så starter man med at vende et kort - på billedkort skal der drikkes.

Bonde = 1 tår
Dame = 2 tår
Konge = 3tår
Es = 4 tår

samtidig ryger man ligeså mange antal kort tilbage i rækken ( der lægges nye kort ) og skal så starte derfra igen.

Når man går fra een række til en anden ( altså over broen ) skal man drikke 2 tår

Risikoen er så at man kan komme til at ryge frem og tilbage over broen ret tit..

SKRALDET et når personen er kommet igennem broen, og hvis der er kort tilbage, så skal personen der kommer "2. pladsen" drikke hvad der er tilbage af billedkort, hvor antal tår er hvor mange billedkort med hvilke værdier der er tilbage ( kan være træls hvis taberen er gået lige igennem broen uden at drikke )
Gravatar #10 - Slettet Bruger [3120353656]
21. maj 2010 21:45
LinguaIgnota (8) skrev:
Der er så meget jeg ikke forstår, altså.


Hernede drikker vi os pattestive i billige tyske øl inden vi tager i byen hvor der er dyrt.
men nogen er langsommere end andre, så derfor er spil en god ide ^^

Rusen skal holde det meste af aftenen så det bliver mest økonomisk
Gravatar #11 - Nerq
21. maj 2010 21:47
ØL BOWLING!
Gravatar #12 - Slettet Bruger [3120353656]
21. maj 2010 21:53
UHH! en der vækker opsigt i byen.

Yiiihaaa!

Man sidder om et bord. det er lettere at forstå hvis man forestille sig der er en bold.
En person starter med at sende bolden til en side. Dette gøres med en "yes" bevægelse med armen. mod den side man vi sende den til, samtidig med man siger YIIHAA! vi siger du sender den til venstre
Næste person kan så vælge at sende den videre til venstre med samme armbevægelse. Men han kan ikke sende den til højre hvor den kom fra med "yiihaa"

For at sende den tilbage skal han sætte venstre albue i bordet og skrige "HOOOLD DOWN" ( højre albue hvis den kom fra venstre ) så bouncer "bolden" så af på armen og ryger så den anden vej rundt om bordet

Når nogen laver en fejl skal de drikke... hvis de fx bruger forkert arm, eller prøver at sende den en vej med forkert bevægelse.

når bolden er nået til een kan man også være hurtig og rejse sig op. pege på en hvilkensomhelst person med begge arme og skrige "HAVENISSE!!!" så kaster man bolden over til ham, og hvis han ikke er hurtig nok til at sende den videre med en "YIIHAA" eller en "havenisse" så skal han drikke.

Mega skægt med piger til fordi de KAN ikke tænke hurtigt nok ^^

Gravatar #13 - Magten
22. maj 2010 10:29
Hvorfor vidste jeg bare at ZiN ville deltage her :D

Takker for forslagene, de bliver noteret :)

ZiN (5) skrev:
Et andet spil, jeg ikke kan huske navnet på kræver også kort. Du tager alle 7'erne ud, og ligger dem vertikalt på et bord. Spillet går så ud på at ligge kort ned, sammen med dens type (dvs. klør med klør, ruder med ruder osv.). Det antal kort der mangler imellem 7'eren og det kort man ligger ned, skal man drikke det antal slurke (så hvis man starter med en 5'er skal man drikke to slurke). Hvis man forbinder to eller flere kort, må man dele n-1 antal slurke ud, hvor n er længden på den "kæde" af kort man lige har lavet (så hvis man starter med en 6'er er det en slurk). Fylder man en række færdig, kan man sige en eller anden skal bunde sin drink.
Den plejer vi også at spille, vi gør det bare med 8'ere og kalder det Linje 8. Vi har så udvidet reglerne lidt og spiller med regnskab på folks tåre. En øl indeholder 10 eller 15 tåre (alt efter humør), og der bliver hele tiden noteret hvor mange tåre man har tilbage i sin øl. Hvis man rammer 0 på papiret så stopper spillet til man har bundet. Man må godt drikke forud så man på papiret kommer over 15 tåre.

LinguaIgnota (8) skrev:
Jeg ved godt, at det er en radikal idé, men kan man ikke bare drikke af egen fri vilje, i sit eget foretrukne tempo, og hygge sig med dét?
Jeg troede, at sådan nogle drukspil var et folkeskolefænomen, der kun kom i brug når man skulle presse kællingerne til at drikke sig bevidstløse, så man kunne tage dem godt og grundigt på patterne.

Der er så meget jeg ikke forstår, altså.
Det kan man sagtens, men spil og forskellige regler gør det bare lidt sjovere, da man hele tiden skal overveje det næste man gør.



Nerq (11) skrev:
ØL BOWLING!
Øl bowling er en klassiker, vi har købt et lager af stole ind til det :D

Vi har også et spil vi fandt på af ren kedsomhed i et sommerhus: Pavillion

Det kræver at man er minimum 4 personer og lige så mange stole, har en pavillion (i ved de der vide plastik ting), en flaske der er halvt fyldt med vand.
Spillerne bliver delt op i 4 hold, og fordeler så på de 4 langsider teltet har. Man skal sidde lige under kanten på pavillionen så man sidder halvt indenfor og halvt udenfor.
Man tager flasken og kaster den over teltet, så den rammer en af siderne og triller/hopper ned til et andet hold. Griber det hold ikke flasken, så er der straf tåre.
Man skal hele tiden sidde i sin stol. Vælter man så løber man en strafrunde rundt om pavillionen og drikker 5 tåre. Kaster man flasken for langt så den ikke rammer teltet men bare flyver over, så tager man også en strafrunde og 5 tåre. Spillet fortsætter hele tiden, så man skal skynde sig at løbe !
Knækker eller bøjer benene på ens stol, så fortsætter man stadig. Først nå alle 4 ben er døde på den, må man skifte den ud.
Man må iøvrigt ikke rette på stolebenene undervejs, og vælter stolen så rejser man den op og sætter sig uden at rette på noget.

Billeder undervejs i spillet: 1 2 3 4

Det er et stille og roligt spil, men det bliver hurtigt sjovt når man finder ud af hvor det er godt at kaste flasken.






Gravatar #14 - Slettet Bruger [3120353656]
22. maj 2010 12:48
Højere eller lavere er også god.

én person har hele stakken med kortet. vælger én person at køre på. vendet ét kort, og spørger "offeret" om det næste kort er højere eller lavere end det der ligger.
Og sådan fortsætter man indtil han/hun svare forkert.
Når man svare forkert tæller man kortene i stakken og lægger dem væk, undtagen det øverste kort. Taberen skal nu drikke antal kort i slurk.

Så fortsætter man på samme person igen, hvis han på noget tidspunkt svare 5 gange korrekt i streg, må han vælge et nyt offer, som dealeren skal køre på ( de kort der allerede ligger i stakken flytter med )
Så det handler lidt om at være taktisk og spille indtil det næsten er umuligt at gætte det næste kort ( fx hvis der ligger en 2'er er det nemt at gætte at det næste bliver højere eller lig. men en 6'er eller en 7'er er ret svær )
Gravatar #15 - zin
22. maj 2010 13:40
Fuck the Dealer:

Udstyr: Et dæk kort.

Regler:
Dealeren har kortene. Han trækker et kort, og spørger første person, hvad han tror det er for et kort (værdi mellem to til ti, knægt til es, ikke?). Alt efter hvad personen siger, skal dealeren siger "højere" eller "lavere" (afhængig af det kort han sidder meds værdi). Gætter personen det ikke, skal han drikke. Gætter han det, skal dealeren drikke.
Kortet ligges herefter på bordet (som alle andre kort også gøres).
Spillet slutter når alle kortene er lagt.
Gravatar #17 - Slettet Bruger [3120353656]
22. maj 2010 13:52
ZiN (15) skrev:
Fuck the Dealer:

Udstyr: Et dæk kort.

Regler:
Dealeren har kortene. Han trækker et kort, og spørger første person, hvad han tror det er for et kort (værdi mellem to til ti, knægt til es, ikke?). Alt efter hvad personen siger, skal dealeren siger "højere" eller "lavere" (afhængig af det kort han sidder meds værdi). Gætter personen det ikke, skal han drikke. Gætter han det, skal dealeren drikke.
Kortet ligges herefter på bordet (som alle andre kort også gøres).
Spillet slutter når alle kortene er lagt.


Gætteren har 2 forsøg skal det lige siges ^^
Hos os skal man drikke værdien fra gæt nummer 2 til det korrekte svar
Gravatar #18 - zin
22. maj 2010 13:53
Lyv:

Udstyr: x antal terningbægre og y antal terninger.
X er antallet af spillere, y er antallet af spillere ganget med det antal terninger man synes, hver man skal have.

Regler:
Det er meget nemt. Man slår et slag, kigger (en gang), og man skal så prøve at gætte (eller retter, satse), på det højeste antal terninger/øjne der er. Man skal altid gætte på enten flere terninger eller flere øjne end den, før en.
Étere er jokere (de gælder for én af ethvert antal øjne)
Man kan tage "trapper" med:
Trapper starter ved ét, og kører så frem til alle ens terninger ligger i rækkefølge (dvs. man har én etter, en toer, en treer og en firer: dette er en trappe. Har man yderligere en sekser har man ikke en trappe! Hvis man kun har en terning og denne er en etter er dette også en trappe!). En trappe tæller for det antal terninger der er plus en, af ethvert antal øjne.

Eksempel:
Fire mand sidder med fire terninger.
"1" slår 1 - 2 - 3 - 4
"2" slår 2 - 2 - 1 - 6
"3" slår 4 - 5 - 6 - 1
"4" slår 3 - 3 - 3 - 3 (nice huh!)

1 siger der er fem 6'ere (det har han selv!), 2 siger der seks 2'ere. 3 siger der er seks 6'ere. 4 siger der er syv 3'ere. Nu siger 1 at der er otte 3'ere. Det tror 2 ikke på, så han løfter - og det gør de alle. Der er imidlertid ikke kun otte 3'ere. Der er ni (1s fem pga. hans bro + 4's fire)!
2 tager altså fejl, og skal drikke. 1 fjerner én terning.

Bemærk: Man kan ikke sige flere totalt antal øjne (dvs. f.eks. ville der være flere øjne i to seks'ere end tre tre'ere, men er der sagt tre tre'ere skal man mindst byde over med øjne (dvs. tre fire'ere, fem'ere eller seks'ere) eller antal terninger (dvs. fire af to, tre, fire, fem eller seks'ere).
Gravatar #19 - zin
22. maj 2010 13:54
#17: True, han har to gæt. Det synes jeg var obvious. Hvorfor skulle dealer ellers sige "højere" eller "lavere". :-)
Hos os fortsætter dealer indtil han vinder tre gange i træk - så skifter kortene.

#13: Fordi jeg er AWESOMESAUCE.
Gravatar #20 - Slettet Bruger [3120353656]
22. maj 2010 13:56
Samme her :)

Vel, folk har det med at misforstå drikkespil xD
Gravatar #21 - Coney
22. maj 2010 14:10
#15 Det der er farligt... vi spillede det for et års tid siden... Dealeren nåede aldrig at komme af med dealer jobbet da han blev gættet samtlige 52 gange... vi andre nåede ikke rigtig at drikke noget men dealeren fik det virkelig skidt:S
Gravatar #22 - Slettet Bruger [3120353656]
22. maj 2010 15:15
Coney (21) skrev:
#15 Det der er farligt... vi spillede det for et års tid siden... Dealeren nåede aldrig at komme af med dealer jobbet da han blev gættet samtlige 52 gange... vi andre nåede ikke rigtig at drikke noget men dealeren fik det virkelig skidt:S


I gættede SAMTLIGE kort.

Det er jo 7 rigtige i lotto-odds
Gravatar #23 - markjensen
22. maj 2010 15:22
Jeg har ikke lige læst ovenstående posts, men ølkroket er ret sjovt

Edit: måske skulle jeg have læst første indlæg. Jeg troede man skulle komme med ideer til lege
Gravatar #24 - Magten
22. maj 2010 17:19
markjensen (23) skrev:
Jeg har ikke lige læst ovenstående posts, men ølkroket er ret sjovt

Edit: måske skulle jeg have læst første indlæg. Jeg troede man skulle komme med ideer til lege
Lege er også helt iorden :D

Ølkroket har jeg ikke spillet før.. Fortæl! :)
Gravatar #25 - XorpiZ
22. maj 2010 17:26
Vi plejer at spille laveste drikker.

Hver deltager har to terninger - man slår dem og den person med det laveste slag drikker.. ganske simpelt. Man drikker det antal slurke, der svarer til forskellen på laveste og næst-laveste slag.

Person 1 slår 10, Person 2 slår 7 og person 3 slår 3. Person 3 skal altså drikke 4 slurke.

Er der to eller flere personer, der har laveste slag er der krig mellem disse. De slår igen og man drikker nu forskellen*2 (eller *3, *4 osv. hvis man igen slår det samme).

Det plejer at være et yderst effektivt spil. :)
Gravatar #26 - laspe18
22. maj 2010 17:31
Hvad med Odense Assholes' spillet?

Kræver:

CD'en
Joints
Stifter til 50 minutters kampdruk

Regler (cirka):
Drik hver gang, der bliver sagt "O.A" på albummet. (Og det fucking TIT!)
Den der først, ikke kan mere, skal sige "jeg sakker!", og må altid "redde sit liv" to gange i løbet af spillet.
Når de to gange er brugt, skal vedkommende ryge en slasker selv.

Spillet slutter, når folk er stive (omkring nummer 5-6 på pladen), eller når alle har kastet op.
Gravatar #27 - markjensen
22. maj 2010 19:40
#24 Jeg ved ikke om jeg kan huske alle regler, men det er ca. ligesom kroket, men med ekstra regler.

Man skal altid have en øl i hånden når man skyder. Når man har drukket øllen må man sætte den på banen som ekstra forhindring. Vælter man en øl (enten med kuglen eller bare fordi man fx går ind i en), så skal man tage en øl mere. Har man to øl, må man ikke slå. Kan ikke lige huske om der er flere regler. Det er ret hyggeligt nu når vejret er så godt :)
Gravatar #28 - T-Hawk
22. maj 2010 20:43
ZiN (15) skrev:
Fuck the Dealer:

Udstyr: Et dæk kort.

Regler:
Dealeren har kortene. Han trækker et kort, og spørger første person, hvad han tror det er for et kort (værdi mellem to til ti, knægt til es, ikke?). Alt efter hvad personen siger, skal dealeren siger "højere" eller "lavere" (afhængig af det kort han sidder meds værdi). Gætter personen det ikke, skal han drikke. Gætter han det, skal dealeren drikke.
Kortet ligges herefter på bordet (som alle andre kort også gøres).
Spillet slutter når alle kortene er lagt.


Hos os spiller vi samme spil, dog med den lille ekstra finte at Dataloger (og det kan vel udvides til andre) ikke må lave binære søgninger da det er snyd.
Gravatar #29 - Coney
23. maj 2010 07:35
SlettetBruger (22) skrev:
I gættede SAMTLIGE kort.

Det er jo 7 rigtige i lotto-odds


Det bliver nemmere jo længere man spiller da der bliver færre og færre muligheder... Men ja... Det var totalt urealistisk et eller andet sted:S
Gravatar #30 - Kris
24. maj 2010 11:02
Tag en random dirch passer film og drik hver gang han griner af hans egne jokes.
Gravatar #31 - Wraith
24. maj 2010 13:55
Spil krig.. taberen(taberne) drikker...
Gravatar #32 - Niklas H
24. maj 2010 14:15
Se Paradise Hotel, og drik hver gang en deltager siger noget dumt.
Gravatar #33 - Slettet Bruger [3120353656]
24. maj 2010 14:27
Nilks (32) skrev:
Se Paradise Hotel, og drik hver gang en deltager siger noget dumt.


O.O this
Gravatar #34 - zin
24. maj 2010 17:08
#33: Det er hvis en vild én. :o
Se en generisk drama/girl serie og drik hver gang der sker en udvikling i en af skuespillernes karakterer. Meget kedeligt. :)
Gravatar #35 - Slettet Bruger [3120353656]
24. maj 2010 17:30
Når der er fodbold tager vi shots hver gang bolden går i stå, indkast, straffe, frispark, hjørne, målspark osv.

Det var en fodboldkamp mod russerne O.O

Shit en aften
Gravatar #36 - madeinrussia
25. maj 2010 07:46
eneste kortspil jeg gider spille udendørs til massiv druk er:
Kort i panden.

man får et kort hver man ikke må se og propper det i panden (man kan jo så se alle andres) også kører den på tur, hver man tæller opad til en eller anden ikke tør mere og siger stop, herpå drikker personen med højeste kort i panden.

Hvis man kan se folk har konge/bonde/nier er odds for du har det højeste lavt så du satser flere tåre.

Skide sjovt spil ^^
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login