mboost-dp1
priser på yousee tekniker besøg.. kan det passe?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Har lige haft en tekniker fra YouSee på besøg fordi det internet jeg har købt og betalt hos dem, bliver ved med at fucke op. Han kommer ind og roder lidt i mine ledninger og kan så fortælle at den antenneboks som de selv har anbragt hos mig i sin tid, er defekt, hvorefter han henter en ny. Tog ham vel alt i alt 10 min. Jeg får så at vide at jeg skal regne med at komme til at betale 900 kr. for besøget. Ni hundrede fucking kroner.
Hvor fanden ligger logikken i det?
Hvor fanden ligger logikken i det?
Så vidt jeg ved siger Yousee hvis fejlen ligger hos kunden så skal der betales.
Man kan så diskutere om antenneboksen er kundensansvar hvis den er defekt, det vil jeg jo sige det ikke er.
Man kan så diskutere om antenneboksen er kundensansvar hvis den er defekt, det vil jeg jo sige det ikke er.
Wickedmike (5) skrev:Så vidt jeg ved siger Yousee hvis fejlen ligger hos kunden så skal der betales.
Man kan så diskutere om antenneboksen er kundensansvar hvis den er defekt, det vil jeg jo sige det ikke er.
Nej, jeg har jo stort set ikke rørt den. Plus det at problemet altid har været der, altså må den have været defekt da jeg fik den.
#8 Det scorer man altså ikke point på.
Der må da være et eller andet der dækker omkostningen, så som garanti.
Der må da være et eller andet der dækker omkostningen, så som garanti.
#9 Hvis der ikke er fremført at DU ejer boksen, så kan de ikke kræve penge for en reparation af deres eget ejet produkt, hvis du ikke er skyld i fejlen.
#13: Hvilket papir?
Om ikke andet så bare tru med at klage til forbrugerklagenævnet, og evt. gør noget ved det.
Om ikke andet så bare tru med at klage til forbrugerklagenævnet, og evt. gør noget ved det.
#13 Så har de fejlet godt og grundigt.
http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Abonnement/Abonnementsvilkaar/~/media/pdf/Hjaelp%20og%20support/Tv/YC_Vilkaar_010310.ashx skrev:5.C. Ejendomsret og ansvar for YouSee’s udstyr og installationer
YouSee har ejendomsretten til alle installationer (kabler, ledninger, stik mv.) til og med det af
YouSee etablerede kabelafslutningspunkt, jf. pkt. 5.A. YouSee har endvidere normalt ejendomsretten
til tilslutningsudstyret, jf. pkt. 5.B.
Kunden kan ikke disponere over (sælge, udleje, pantsætte mv.) YouSee’s udstyr og installationer
og må ikke foretage indgreb i disse. Kunden må bl.a. ikke gøre indgreb i YouSee’s udendørs
installationer og i kabelafslutningspunktet, jf. pkt. 5.A.
Kunden er erstatningsansvarlig i henhold til dansk rets almindelige erstatningsregler for skader
på YouSee’s udstyr og installationer på installationsadressen, som kunden – eller nogen, som
kunden har ansvar for – forvolder. For YouSee’s udstyr og installationer på installationsadressen
bærer kunden desuden risikoen for tyveri, bortkomst og hændelige skader, f.eks. brandskader,
vandskader og lynskader. Kunden skal godtgøre YouSee’s tab i de nævnte tilfælde.
#15: I så fald skal yousee vel påvise at kunden har ødelagt udstyret selv.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.