mboost-dp1
Peecee-Tråden 2
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
1. wtf jakob
2. Halle Berry har 12 tæer!!*
* dvs nu jeg googler efter det er det vidst en blist på den ENE fod. Nuvel.. good times
2. Halle Berry har 12 tæer!!*
* dvs nu jeg googler efter det er det vidst en blist på den ENE fod. Nuvel.. good times
SlettetBruger (158) skrev:jeg tror han hentyder til det jeg sagde om at DD kunne li Goth-dværge.
As I said.... wat
Mort (163) skrev:
lol, wat ?
Bare fordi du er ekstremt høj betyder det sgu da ikke at jeg er lav! xD mange tøser er lavere end mig...
Du er en liderlig gris!
Ser ud til at hun er 15 år efterhånden, halvt dansker, halvt svensker og så var hendes mor også model.
Ser ud til at hun er 15 år efterhånden, halvt dansker, halvt svensker og så var hendes mor også model.
LinguaIgnota (166) skrev:Piger er lave, hvis de er under 170 cm. høje. For fyre er det 185 cm.
You're welcome.
Så er det jo godt jeg er 174 cm :p
snesman (173) skrev:Caek of Doom (172) skrev:LinguaIgnota (166) skrev:Piger er lave, hvis de er under 170 cm. høje. For fyre er det 185 cm.
You're welcome.
Så er det jo godt jeg er 174 cm :p
Så er du jo ikke lav overhovedet. Pigegrænsen for lav er 165 cm i min verden. 177 for mænd.
For en dværg er alle mennesker jo høje.
Hvad der er højt og hvad der er lavt er jo baseret på hver enkelts opfattelse i forhold til deres egen størrelse.
snesman (173) skrev:Så er du jo ikke lav overhovedet.
Det er jo det jeg siger! D:
Mort (174) skrev:Hvad der er højt og hvad der er lavt er jo baseret på hver enkelts opfattelse i forhold til deres egen størrelse.
Det burde da være baseret på om man er højere eller lavere end gennemsnittet.
Caek of Doom (184) skrev:Det burde da være baseret på om man er højere eller lavere end gennemsnittet.
Gennemsnittet af hvad ?
Det danske gennemsnit vokser år for år. Hvis du er på højde med din bedstemor så er hun meget høj eller også er du meget lav, alt efter om i måler gennemsnit for hendes eller din generation. Derfor giver det ikke meget mening at måle efter et gennemsnit når samme højde giver forskellige gennemsnitslige resultater.
Jeg har aldrig rigtig brudt mig om volt (afledt enhed), så du skal bruge kg m^2 s^(-3) A^(-1), hvis du vil tale om spændingsfald, EMF'er (dansk: EMK'er) eller elektriske potentialer!
drbravo (194) skrev:Hvad hvis jeg vil tale om spændingsstigninger?
fordi når man måler en spænding, er det altid det fald i spænding der ligger mellem de to målepunkter...
Fald, fordi den samlede spænding altid er større end den du måler! Sålænge du ikke bruger et måleudstyr der kan komme Uendelig tæt på polerne, og har en uendelig stor modstand igennem sig(findes ikke)...
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.