mboost-dp1
Peecee-Tråden
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
MiniatureZeus (142) skrev:Jeg er sådan set ikke en 16 årig pige der hedder bumm, men en 22 årig (kommende) folkeskolelærer (lidt ligesom Mr. Garrison, hvis du har set Southpark), som sidder og kigger hvad mine kommende elever laver på internettet, og jeg er nu ret rystet!
FYP
xD jeg havde byttet om på felterne i mit hoved. En et-årig var derfor ikke for ung.
xD jeg havde byttet om på felterne i mit hoved. En et-årig var derfor ikke for ung.
SlettetBruger (167) skrev:Virker den også den anden vej? :D 34 er åbenbart ikke for ungt til mig (22)
"Hun er godt nok for ung til dig ifht. 7-årsreglen (hvilken regl?), men har hun store bryster?"
:P
Men 17 er også for ungt i forhold til minimumsalderen på 19.5. Store patter betyder dog modenhed (selv for en på -9001 år).
Alrekr (188) skrev:#185: Hvad er samværd?
Man har samværd, når man er i selvskab med andre.
Nu vi er ved det, hvor unge skal de så egentlig være, før de ikke er for gamle til vores kære onkel?
#194 Mener det er noget med minus tid, altså for tidligt fødte helst.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.