mboost-dp1
Ordleg!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
fløde -> kaffe
[spoiler] Gaven bliver, sandsynligvis, noget enhver nørd ikke kan undvære! Bare glæd jer!
Og bare så i ved, så går jeg også superaktivt efter post #1000!!![/spoiler]
[spoiler] Gaven bliver, sandsynligvis, noget enhver nørd ikke kan undvære! Bare glæd jer!
Og bare så i ved, så går jeg også superaktivt efter post #1000!!![/spoiler]
Kaffe --> Arbejde
[spoiler]#502 Så er det Cola eller ... netop Kaffe!! :D Er derså ikke en halv kop til mig i "halvejs gave? ;-)[/spoiler]
[spoiler]#502 Så er det Cola eller ... netop Kaffe!! :D Er derså ikke en halv kop til mig i "halvejs gave? ;-)[/spoiler]
[spoiler]Faktisk er mozilla firefox noget lort til at læse de her mega lange tråde, jeg bruger normalt ikke firefox - men jeg har lige kunnet loade den her tråd på 2-3 sekunder, og jeg formåede også at loade SAY NR.1 tråden på ikke særlig langt dig :)[/spoiler]
[spoiler] #holmZ
Når jeg skal loade denne tråd i FireFox så tager det omkring 2 minutter på en 10mbit linje... og imens kan jeg overhovedet ikke bruge computeren nærmest.... hvis jeg prøver at åbne Say Nr.1 tråden så går den fuldkommen i knæ bliver nød til at force FF til at lukke...
Når jeg skal loade denne tråd i FireFox så tager det omkring 2 minutter på en 10mbit linje... og imens kan jeg overhovedet ikke bruge computeren nærmest.... hvis jeg prøver at åbne Say Nr.1 tråden så går den fuldkommen i knæ bliver nød til at force FF til at lukke...
[spoiler]damn - jeg forvrængede verden totalt med det sidste indlæg :S Der burde have stået: "Faktisk er mozilla firefox noget lort til at læse de her mega lange tråde, jeg bruger normalt ikke Internet Explorer - men jeg har lige kunnet loade den her tråd på 2-3 sekunder, og jeg formåede også at loade SAY NR.1 tråden på ikke særlig lang tid :)"
Sry :/
[/spoiler]
Sry :/
[/spoiler]
JA! -> NEJ!
[spoiler]for lige at holde til "topic", så skal der kun postes nye indlæg hvis i har et ord! Så kan i bare putte en spoiler i neden under (lige som her)
Man må poste nye ord efter 2 indlæg. dvs: A-B-C-A (hvor A er din post, B en anden og C en tredje)
[spoiler]for lige at holde til "topic", så skal der kun postes nye indlæg hvis i har et ord! Så kan i bare putte en spoiler i neden under (lige som her)
Man må poste nye ord efter 2 indlæg. dvs: A-B-C-A (hvor A er din post, B en anden og C en tredje)
habit
[spoiler]På min bærbar derhjemme bruger den tråd ca 275MB. Her på de gamles spand bruger den kun 56MB. Begge med IE6[/spoiler]
[spoiler]På min bærbar derhjemme bruger den tråd ca 275MB. Her på de gamles spand bruger den kun 56MB. Begge med IE6[/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.