mboost-dp1

Ønskes: Den Ultimative Computer taske!


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
16. jul. 2009 22:14
Jeg mangler en computer taske.
Min gamle, som reelt set var en computer rygsæk, er blevet snuppet for en del måneder siden.

Nu får jeg så en lille ny bærbar, og jeg får derfor brug for en igen.
Men jeg har svært ved at finde noget jeg kan li'

Jeg er ovre i den her stil: Knomo eller Waterfield men det er stadig ikke helt mig.
De første er lidt for poppet, og den anden er lidt for 60'er øko agtig.
Nogle som har en ide?

Den skal kunne hænge på ryggen, da jeg kommer til at cykle med den..
Gravatar #2 - vandfarve
17. jul. 2009 05:19
Muzetto'en ser super lækker ud, men jeg kan ikke "lide" tasken i den forstand, at man for tydeligt ser, at det er en taske til bærbare computere. Ellers, den er meget nydelig på den helt rigtige ikke-60'er-øko-agtige måde.

Bungo'en fra Knomo er også meget lækker og har lidt mere karakter af at være en business-taske, så det kommer egentlig bare an på, hvem du gerne vil være (allerede er), og hvad du gerne vil udstråle. Render du rundt i skjorter og muligvis slips og jakke, så er det Knomo - er du til seje T-shirts og slidte snickers, så er det Waterfield.
Gravatar #3 - Jonasee
17. jul. 2009 06:05
Nu passer den godt nok ikke til dine krav, men http://hardware-store.dk/fligth-case-taske/prod_16...
Gravatar #4 - Widd
17. jul. 2009 06:49
Knomo er lækkert, det er god kvalitet. Har selv en Bungo.

Har du tjekket den her Built computertaske den er sq meget fræk og noget helt andet end Knomo'en.
Gravatar #5 - Norrah
17. jul. 2009 07:17
#2 Du må ikke misforstå mig, de er begge veldig pæne. Men prøver at finde deres fejl, og det var den bedste måde at beskrive det på, ved at overdrive min "føelse"...

Jeg leder efter andre alternativer, da jeg ikke kan bestemme mig.
Den behøver forresten ikke være meget større end en 13" Macbook Air.
Gravatar #6 - vandfarve
17. jul. 2009 08:05
Norrah (5) skrev:
#2 Du må ikke misforstå mig, de er begge veldig pæne. Men prøver at finde deres fejl, og det var den bedste måde at beskrive det på, ved at overdrive min "føelse"...


Jeg tror ikke, at jeg har misforstået dig, men i stedet har jeg nok ikke udtrykt mig klart nok. Der er intet galt med at have et 60'er-øko-agtigt-udtryk af en taske at være, men jeg mener heller ikke, at den taske givet det udtryk. I stedet er den langt mere moderne, og således vil jeg hellere karakterisere den som en 00'er-taske.

Men hvis jeg kender din stil bare nogenlunde (hvilket er svært på baggrund af de par hundrede indlæg af dig, som jeg har læst), så er du stilmæssigt mere over i Bungo-tasken, men det er selvfølgelig gætværk. Ingen af dem er dog grimme, men jeg kan bare ikke personligt lide en skuldertaske, der bare skriger af: "Jeg har en dyr computer, derfor bærer jeg den i denne taske". Det gør Muzetto'en lidt for åbenlyst, men det er igen personligt, da jeg bedst kan lide det underspillede overklasse-udtryk, som særlig briterne og visse tyskere har.
Gravatar #7 - gnаrfsan
17. jul. 2009 09:31
prøv at google "laptop case" for billeder. Der er ret mange forskellige designs der. En del af dem i den stil, du linker til...
http://images.google.dk/images?hl=da&client=fi...
Gravatar #8 - Windcape
17. jul. 2009 10:20
Rigtige nørder har en IBM taske :D
Gravatar #9 - Kris
17. jul. 2009 10:58
http://www.prettygadgets.com/wp-content/uploads/20... <- synes personligt at den her utrolig fræk! :D
Gravatar #10 - Norrah
17. jul. 2009 11:52
Hmm.. måske jeg spørger det forkerte crowd. :D

#6 Jeg tror vi er meget enige, men jeg leder efter andre alternativer. Ellers bliver det nok en knomo.

Men mon ikke man skulle spørge Euroman, eller Bo Bedre!
Gravatar #11 - BluepaiN
18. jul. 2009 15:12
Timbuk2 har nogle ganske fede tasker, der er pæne uden at være for poppede. Og du kan endda få en custom-designed taske hos dem, hvis det skulle være.
De er ikke voldsomt dyre igen, men fragten koster altså knapper.
Gravatar #12 - MiniatureZeus
24. jul. 2009 09:16
http://www.acmemade.com/product/The-Courier,15,2.h...

Super lækker kvalitet og flot design.. Er dog lidt pebret..
Gravatar #13 - Norrah
24. jul. 2009 09:43
#12 God stil som altid.

Har faktisk set lidt på acme made, men kan simpelthen ikke finde nogle danske butikker der sælger dem.
Den som er "angivet" er gået neden om og hjem.
Gravatar #14 - MiniatureZeus
24. jul. 2009 09:48
#13 Jeg har haft en som er købt hos en engelsk butik. Skal dog ikke kunne sige hvad det kostede, da det var en gave..
Gravatar #15 - Norrah
24. jul. 2009 09:53
#14 Pris er underordnet hvis jeg vil ha' det nok.
Men prøv lige at finde en side, hvor man rent faktisk kan købe den, for jeg kan ikke!

My puny google skills, are not enough!
Gravatar #16 - Kris
24. jul. 2009 09:53
http://www.mymemory.co.uk/Acme-Made/Laptop-Shoulde...

Her er en del acme made tasker, i samme stil som du leder efter. Og så er det fra england så der er ingen told. Men det ser desværre ud som om de fleste af dem er out of stock..

Gravatar #17 - rasmusv
24. jul. 2009 10:13
#1 "Nogle som har en ide?"

Ja, køb en taske rygsæk som rent faktisk beskytter computeren, er regntæt, er stiv i ryggen, har to seperate rum, rummene kan aflåses, den kan indstilles så den sidder godt og massecentret ikke bidrager negativt til din komfort og samtidig er slidstærk - hvis du påtænker dig at have en god taske til at transportere din computer i hver dag. Hvis du køber en computertaske for at fremstå mere metroseksuel - så køb et sleeve til computeren og læg det i en taske efter eget valg - og tag så konsekvensen når det går ud over computeren...

Da jeg sled min IBM taske op sidste gang (haha - det lader sig ikke gøre :)) - så endte jeg med at købe en af samsonites pro-dlx'ere fordi det er en af de få rygsække der opfylder flest af kravene. Prisen er så desværre også derefter.
Gravatar #18 - Norrah
24. jul. 2009 15:53
#16 Du er en gudinde...
Jeg bøjer mig for dine guddommelige google evner.
Gravatar #19 - terracide
24. jul. 2009 18:03
#18:
Kvinder...tasker...need I say more?
Gravatar #20 - Chewy
31. jul. 2009 00:57
@19

Alle kvinder har mindst to... ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login