mboost-dp1

Musik video'er i HD.


Gå til bund
Gravatar #1 - Norrah
15. jun. 2008 22:47
Jeg er på udkig efter musikvideoer i HD, gerne 720p, men helst 1080p.
Nogen ide om hvordan jeg kan begynde at finde sådan nogen? Eller om man er nød til at tvinge folk til at bryde loven før man kan få fingrene i dem?
Gravatar #2 - Norrah
15. jun. 2008 23:35
Fandt noget der hedder Vuze.
Har lidt svært ved at bedømme det, men det virker lovligt.
Ikke ligefrem fordi de share spillefilm.
Gravatar #3 - Niklas H
18. jun. 2008 17:18
Det står at det er det tidligere Azureus, der vist nok var en bittorent klient. Så kommer det selvfølgelig an på hvilket indhold det er, men så vil jeg gætte på at det meste af indholdet er ulovligt.

Men lige nu har jeg ikke noget at have det i, da jeg ikke har sat mig mere ind i det :)
Gravatar #4 - Magten
18. jun. 2008 17:30
#3
1. Et firma kan jo godt lave flere applikationer?
2. Fordi det er Bittorrent er det ulovligt?
Gravatar #5 - Niklas H
18. jun. 2008 17:39
#4

Stop lige hetzen mod mig. Jeg er ikke selv modstander af bittorrent overhovedet.

1.
Der står at DET er det tidligere Azureus. Det forstår jeg som at det er samme program - men med nyt udseende og navn.

2.
Nej - men vi ved godt alle sammen at der er en del ulovligt materiale derude. Ikke at alt er overhovedet. Jeg henter selv diverse fragmovies og linux distrobutioner via bittorrent.
Men jeg tror ikke at der er helt vildt mange musikselskaber der gratis ligger deres musikvideoer i HD ud via bittorrent.

Men som sagt - jeg har ikke noget at have det i, da jeg ikke har sat mig mere ind i Vuze.
Gravatar #6 - Magten
18. jun. 2008 17:56
#5
Det er på ingen måde hetz mod dig.. Men det lød meget som om du mente det...

Vuze is developed by Vuze, Inc. (formerly known as Azureus, Inc.),
Vuze er udviklet af Vuze, Inc. som tidligere har heddet Azureus, Inc. - Firmaet har tidligere heddet Azureus, ikke programmet..!
Gravatar #7 - Niklas H
18. jun. 2008 18:00
Ah okay - jeg forstod det bare anderledes :)
Men så vil jeg da gerne trække min statements tilbage :)
Gravatar #8 - BluepaiN
18. jun. 2008 18:12
Hvorfor lige musikvideoer? Kan du ikke nøjes med musikfiler istedet? Eller har du bare alt for meget plads? :p
Gravatar #9 - Magten
18. jun. 2008 18:20
#7
Hehe :) Så er vi enige :D

#8
Tjaaa, jeg vil nu også hellere have musikvideoer... Giver et ekstra plus til en fest imo.. Selvfølgelig kun hvis man smider det på en skærm alle har mulighed for at se :)

Men ja, det fylder for meget :(
Gravatar #10 - Kisbye
18. jun. 2008 19:18
Vuze, tidligere kendt som Azureus, er en Bittorrent klient og endda en af de bedre.

Alle de videoklip etc, som tilbydes lovligt i programmet, hentes ned via bittorrent, ligesom man kan vælge bruge den som en ganske almindelig bittorrent klient.
Gravatar #11 - XERXES
18. jun. 2008 19:53
Du kan nok ikke finde dem i en "lovlig" tilgængelig form, som kan downloades til harddisken. Dette tiltrods for, at du kan se dem lovligt på YouTube (dog ikke i HD kvalitet). Hvorfor det er sådan, at man ikke må dele musikvideoerne via P2P/Web, selvom de allerede er tilgængelige ved jeg ikke. Men det er jo musikbranchen vi taler om, og de er jo ikke ligefrem kendt for at elske Internettet. Nå men uden at linke til nogle konkrete sider, der kan give Newz problemer med APG/Ifpi. Så vil jeg anbefale, uden at opfordre, at du googler på disse tags:

hd music videos +rapidshare

720p music videos +rapidshare

1080i music videos +rapidshare
Gravatar #12 - Magten
18. jun. 2008 20:15
#10
Okay - så misforstår jeg bare deres "about"... ^^
Gravatar #13 - Kisbye
18. jun. 2008 22:14
#12
Det er en bittorrent klient, der er blevet vidrebygget med en masse filmkanel halløj

http://en.wikipedia.org/wiki/Azureus

Det ser da ud til at ligger lidt HD musik på den der "Ministry of Sound TV" kanel -->
http://www.vuze.com/channel/ministry_of_sound_tv
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login