mboost-dp1

Mode-hjælp


Gå til bund
Gravatar #1 - Strauss
27. jul. 2009 03:31
Noget siger mig at jeg er gået helt helt galt i byen, men jeg vil spørge her alligevel, for der er mange forskellige mennesker herinde.

Nogen der ved hvor jeg kan finde denne jakke?

Altså den, damen har på, det er Zooey Deschanel, og hun har den på i filmen Yesman.

Alternativet er denne jakke, som jeg heller ikke ved hvor jeg kan finde.

Så hvis nogen ved hvor jeg kan finde en, eller begge af de to jakker, bedes i sige til. :)
Gravatar #2 - MiniatureZeus
27. jul. 2009 05:06
Min kæreste har en jakke som ligner den første en hel del, dog omvendte farver. Men den er vidst nok købt i en eller anden engelsk mode forretningen til prisen svarende til et mindre lands samlede omsætninger...
Gravatar #3 - terracide
27. jul. 2009 06:22
WFT er der med rouge-tips, drømme-tråde og mode-tråde?

*kigger om der står Arto på banneret*
Gravatar #4 - Norrah
27. jul. 2009 06:28
#3 Hvad har du imod mode? Mode er godt, mode får kvinder til at se bedre ud. Samt det er totalt lækkert at havde på, da der ikke er sparet på kvaliteten.

#1 tror lidt den jakke(nr 1) er one of a kind, det passer meget til hendes karakter i filmen at være one of a kind, så produktions holdet har nok lavet den. Men, du kan nok finde noget lignende. Skal nok sige til hvis jeg falder over det.
Gravatar #5 - terracide
27. jul. 2009 07:39
#3:
Jeg kigger aldrig på hvad tøj kvinder har på...eller hvad sko de har...eller hvad jakke de har på.
Klæder skaber ikke en kvinde...og #0 ved godt den selv er gal:

"Noget siger mig at jeg er gået helt helt galt i byen,..."
Gravatar #6 - Norrah
27. jul. 2009 07:43
#5 Your loss..
Gravatar #7 - Kris
27. jul. 2009 08:11
Du skal over i noget 50'er style for at finde en jakke der ligner. Jeg har kigget mine favs igennem men ikke helt fundet noget i den stil endnu. Der er dog bluefly.com - de har mange lækre jakker i lidt samme stil.

Men jeg leder lidt videre og ser om jeg ikke kan finde noget der er mere spot on. :)
Gravatar #8 - Kris
27. jul. 2009 10:18
Det var en temmelig udfordrende opgave. Den jakke hun har på i filmen er vintage og kan ikke bare købes i butikker.
Her wool coat was a vintage find by costumer Mark Bridges, who updated it with new buttons. - http://forums.celebritystyleguide.com/viewtopic.ph...


Til gengæld fandt jeg frem til at designeren af jakken formentlig er Lilli Ann og den er fra ca. 60'erne. Og det tætteste jeg kunne komme på en jakke der havde samme pasform og ca. samme syninger er den her -> http://www.poshvintage.com/prod_one.cfm?id=6941&am...

Jeg har været vidt omkring på internettet og den er den eneste der bare ligner jakken en smule.
Gravatar #9 - Norrah
27. jul. 2009 10:28
#8 Stor indsats. Lyder lidt til du er nød til at få den produceret selv, find en "plain frakke" fra en genbrugs butik eller lignende, og få den lavet om. Har et par hugo boss skjorter jeg har fået lavet om på den måde. "kort ærmede"... self ikke helt det samme, men det er ikke ret dyrt i længden.

Vil lige pointere at jeg havde ret i post #4..
*High Five!

Gravatar #10 - Kris
27. jul. 2009 10:31
#9 Ja hvis man vil have en akurat magen til skal man besøge samtlige gebrugsbutikker i hele verden og krydse fingre, eller få en skrædder til at sy en helt fra bunden. Og det er knap så dyrt som det lyder, især når man tænker på at mange jakker fra ny koster mellem 1000 og 1500 kr. :)
Gravatar #11 - Norrah
27. jul. 2009 10:35
#10 det kan også være meget dyere end det hvis man er til den slags:)

I Tailand kan du få den replikeret ud fra et billede, til under 1000,-
Gravatar #12 - Kris
27. jul. 2009 10:52
#11 Men så skal man lige til Thailand først? :P
Gravatar #13 - Norrah
27. jul. 2009 11:55
#12 man kan cykle derned ned på en uges tid.
Mon ikke de har ferie?

Transport er derfor altid en irrelevant udfordring, det er kun dovenskab der sætter grænsen!
Gravatar #14 - Strauss
27. jul. 2009 13:40
Mange tak for svarene alle sammen, dog med undtagelser *host* terracide

Især tak til Kris for den grundige søgning på jakken, eller hvad nu man siger :)

Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login