mboost-dp1

Microsoft Azure - øvha

Gå til bund
Gravatar #1 - Alrekr
15. nov. 2011 07:37
Kære Newz crew.

Hvorfor skal jeg have en popover hver eneste gang jeg henter en ny side? Reklamen ude i venstre side (ikke baggrunden) går ind over indholdet af hjemmesiden hver eneste gang jeg henter siden forfra.

Indtil videre har jeg reaktiveret Adblock, det er simpelthen en for irriterende reklame.
Gravatar #2 - Slettet Bruger [3203261476]
15. nov. 2011 12:37
Det er da træls ja, men det er kun et lille område du skal ramme for at aktivere den
Gravatar #3 - Alrekr
15. nov. 2011 12:48
SlettetBruger (2) skrev:
Det er da træls ja, men det er kun et lille område du skal ramme for at aktivere den

Som jeg forsøgte at gøre tydeligt: Reklamen blev aktiveret bare jeg genindlæste siden. Så skulle jeg faktisk køre musen ud i siden for at få lov til at læse hvad der var af nyheder.
Gravatar #4 - Slettet Bruger [3203261476]
15. nov. 2011 12:53
Det kan jeg ikke nikke genkendende til. :)
Gravatar #5 - Fjolle
15. nov. 2011 12:55
Det skete for mig en gang, men har ikke kunne replikere det igen.
Gravatar #6 - Alrekr
15. nov. 2011 13:00
Fjolle (5) skrev:
Det skete for mig en gang, men har ikke kunne replikere det igen.

Det stoppede først med at ske for mig da jeg aktiverede AdBlock Plus. Nu kører det indtil i morgen, så må vi se om reklamen var ligesom MW3-reklamen eller om det er en længere kampagne.
Gravatar #7 - bbb2020
15. nov. 2011 16:32
Ja ja, den er godt nok irriterende, men inden du aktiverede adblok, fandt du så rækkefølgen af kode man skulle bruge til at fodre de skide fisk? Ka' Sku'et find' u' a et'.
Gravatar #8 - Emil Melgaard
15. nov. 2011 16:41
open(food);
use(food, fishtank);

Har du fundet ud af hvordan man fodrer katten med fisk? Det kan jeg nemlig ikke få til at virke.

I det hele taget synes jeg det virker meget ulogisk det Azure. Den gør ofte noget helt andet end hvad jeg havde forventet.
Gravatar #9 - csstener(^,^)
15. nov. 2011 19:02
ups..kom til at smide katten i akvariet..

edit: dam der fik katten fiskendes mad..my bad :-P
Gravatar #10 - didriksen86
15. nov. 2011 19:28
Open fishfood
Use fishfood tank..
Gravatar #11 - bbb2020
15. nov. 2011 21:12
Emil Melgaard (8) skrev:
open(food);
use(food, fishtank);

Har du fundet ud af hvordan man fodrer katten med fisk? Det kan jeg nemlig ikke få til at virke.

I det hele taget synes jeg det virker meget ulogisk det Azure. Den gør ofte noget helt andet end hvad jeg havde forventet.

Takker. Jeg gjorde den fejl at jeg troede man skulle begynde efter de koder de viste og nej, jeg har ikke givet katten mad. Ku' jo ikke engang finde ud af at give fiskene noget.

ฟีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีีี (9) skrev:
ups..kom til at smide katten i akvariet..

edit: dam der fik katten fiskendes mad..my bad :-P

I et af mine første forsøg fik jeg damen til at smide hele den uåbenede dåsen med fiskemad i arkvariet, så den tanke havde faktisk også strejfet mig. Gad vide... c;)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login