mboost-dp1

McDonald's burger advarsel

Gå til bund
Gravatar #1 - XERXES
30. maj 2009 16:11
Lige en advarsel til folk, som måske kommer forbi en McDonald’s i løbet af weekenden. Hold jer langt væk fra CBO (Chicken Bacon Onion) burgeren. Med den har McDonald’s endnu en gang præsteret, at overgå sig selv med en dårlig burger. Burgeren består af en kylling filet, ost, bacon (kalkun tror jeg det var), ristede løg, salat og standard burgerdressing. I den burger jeg fik var kylling fileten ligesom en skive tørret rugbrød der var lavet af cornflakes, baconen var som gummi og smagte ikke af noget og hele burgeren smagte kun af de ristede løg, som den var ved at drukne i.

Det er nu 3 timer siden jeg spiste den, og jeg kan stadigvæk smage de ristede løg ;-(
Gravatar #2 - Nerq
30. maj 2009 17:56
McD er jo ikke just en gourmet restaurant. Og det er vel smag og behag?
Gravatar #3 - LinguaIgnota
30. maj 2009 18:29
Hvis man bestiller en burger med kylling og ost, så er man selv ude om det.
Gravatar #4 - Bachy
30. maj 2009 18:40
#1 Hvis din burger smagte så forfærdelig, og var så tør som du beskriver den, hvorfor spiste du den så ?

Så vidt jeg husker, så opfordrer MacD ligefrem til at du skal komme op til medarbejderne der "serverer" og gøre opmærksom på at du er utilfreds med kvaliteten. De vil så udlevere en ny burger/something til dig.

Sådan kører MacD ihvertfald i Tyskland, og jeg kunne ikke forestille mig der er forskel på lige nøkagtig den service landende imellem.

Så istedet for at du sidder her på Newz.dk og tuder, så skulle du altså have gjort noget ved sagen da du havde chancen!
Gravatar #5 - Jakob Jakobsen
30. maj 2009 18:40
Da jeg kørte rundt og lavede service på kørestole, prøvede jeg en del forskellige McDonalds, da det ofte var det eneste der kunne blive tid til. Det er vist også grunden til at jeg ikke kommer der mere :D

Der er ikke 2 restauranter der harden samme smag/kvalitet.
Den bedste jeg har prøvet i Danmark, er helt sikkert en på Fyn, den ligger ved Odense op af motorvejen.
Gravatar #6 - ajust
30. maj 2009 19:28
Man går til gengæld aldrig galt i byen med en double Whopper bacon cheese!
Gravatar #7 - arne_v
30. maj 2009 19:42

Tripple whopper !!!
Gravatar #8 - Jakob Jakobsen
30. maj 2009 19:53
Den originale Big Nasty var helt klart den bedste burger McD har haft.
Gravatar #9 - lorenzen
30. maj 2009 20:56
Du mener vel en trippe whopper cheese? (Gerne med ekstra løg)

Eneste fastfood kæde jeg har oplevet der har overgået BK, har dog været Wendys. Mumsen.

Og så er et indlæg om at McD laver dårligere burgere, vel ikke ret så meget en "gentagelse". De har jo aldrig lavet en god burger.
Gravatar #10 - myplacedk
30. maj 2009 21:06
lorenzen (9) skrev:
Du mener vel en trippe whopper cheese?

Hvad med en whopper tripple cheese?
Gravatar #11 - Ronson ⅍
31. maj 2009 00:32
#8: Bedste? Er du stiv? Den vamleste burger nogensinde. Ja, det kan da godt ske jeg fik bøjet vammel lidt forkert der, men jeg gør det gerne igen for denne burger.

Edit: Nogen her der har prøvet en dobbelt bacon cheese hos chicken & burger i Vejle? Sådan skal en burger smage.. Og deres milkshakes :O
Gravatar #12 - XorpiZ
31. maj 2009 00:41
Chicken & Burger har verdens bedste milkshakes.
Gravatar #13 - hgul
31. maj 2009 01:46
lorenzen (9) skrev:
Eneste fastfood kæde jeg har oplevet der har overgået BK, har dog været Wendys. Mumsen.

Har du så nogensinde prøvet Jack in the box og Carl's Jr.? Specielt sidstnævnte har nogle temmelig imponerende burgere som selv min mor, der ellers ikke er ret vild med den slags mad, kan spise flere dage i træk.
Gravatar #14 - Jakob Jakobsen
31. maj 2009 09:10

Man kan også få verdens mindste og mest ulækre burgere hos White Castle.
Fik 5 cheese burgers for $3, og blev absolut ikke mæt.

Fandt lige en liste med info

Deres Cheeseburger vejer 56g, en cheeseburger hos McD, vejer 120g.
Gravatar #15 - rasmusv
31. maj 2009 09:49
#1 Hvordan kan du blive overrasket? McDonalds serverer jo ikke mad.
Gravatar #16 - IT-ekspert Kejser
31. maj 2009 09:52
Burger King - for the win.. Win-win situation.. :P

Jeg foretrækker BK frem for McD.. Men hjemmelavede burgere af den bedre slags kan nu godt hamle op med BK.. Men det gider jeg squ ikke lave selv.. :P
Gravatar #17 - Norrah
31. maj 2009 10:10
Har ikke Spist McD i flere år.
Men tak for tippet.
Gravatar #18 - myplacedk
31. maj 2009 10:47
Jakob Jakobsen (14) skrev:
Man kan også få verdens mindste og mest ulækre burgere hos White Castle.

Jeg fik en baguette fra Burger King i går. Jeg tænkte "Sunset Boulevard" da jeg bestilte den. Ikke lige kvalitet, men størrelse.

Damn den var lille. Ikke et måltid. Ikke et mellemmåltid. En snack. Mættede ikke, fyldte ikke. :-/

*researcher* En sandwich hos Sunset Boulevard til samme pris vejer faktisk ca. det samme. Lidt spooky.
Gravatar #19 - lorenzen
31. maj 2009 11:21
apropos burgere-

Folk i århus burde kigge forbi burger lounge nede ved åen, ligger tæt ved Bridge Water, mener at Essens lå der før.

De laver klasse burgere! og så er det billigt. Men man bør bestille en menu med ekstra burger ved siden af.
Gravatar #20 - BluepaiN
31. maj 2009 11:44
Det eneste tidspunkt jeg er på McD, er når jeg er i byen og er godt ristet. Men når man er så stiv, så smager alt jo godt.

Alt er jo relativt, ikke?
Gravatar #21 - zin
31. maj 2009 20:04
Gravatar #22 - IT-ekspert Kejser
31. maj 2009 20:12
#21 MEAT BOAT!!!! :D
Gravatar #23 - zin
31. maj 2009 20:13
Porkgasm. :>
Gravatar #24 - themuss
31. maj 2009 20:39
Baconlicious!
Gravatar #25 - jeldtoft
31. maj 2009 20:52
Prøvede CBO den anden dag. Den var sgu fin nok. Ikke klam, men heller ikke noget specielt.

Big tasty er klart den bedste burger på mcd.

Burger king er uden tvivl bedre end mcd, men også dyrere
Wendy's er ok, men dårligere kvalitet. Prøvede det i DC, USA
Taco bell er også sygt ringe!
White castle er også virkelig klamt!
Gravatar #26 - Ronson ⅍
1. jun. 2009 10:17
Er der egentlig nogen der sælger corn dogs i danmark? Har altid ville prøve en.. Har overvejet at lave nogen selv men min madlavning ender altid galt, det er helt sikkert.
Gravatar #27 - hgul
1. jun. 2009 10:48
Ronson (26) skrev:
Er der egentlig nogen der sælger corn dogs i danmark? Har altid ville prøve en..

Du går ikke glip af noget hvis du ikke finder en forhandler.
Gravatar #28 - Jakob Jakobsen
1. jun. 2009 12:35

Prøvede for et halv tår siden at lave dem selv, meget nemt at lave, men ikke noget at skrive hjem om.

Men hvis du har lyst, så er der er opskrift meget lig den jeg brugte:
LINK

Hvis du vil prøve noget anderledes, og ulækkert, prøv denne opskrift.
Gravatar #29 - shantri
1. jun. 2009 12:39
Ronson (11) skrev:
#8: Bedste? Er du stiv? Den vamleste burger nogensinde. Ja, det kan da godt ske jeg fik bøjet vammel lidt forkert der, men jeg gør det gerne igen for denne burger.

Edit: Nogen her der har prøvet en dobbelt bacon cheese hos chicken & burger i Vejle? Sådan skal en burger smage.. Og deres milkshakes :O

Det er virkelig smag og behag..Big Tasty er min ynglings burger hos McD ;)
Gravatar #30 - Jakob Jakobsen
1. jun. 2009 12:44

Ved ikke om du har smagt den, men det er den originale version jeg taler om. Det var den der var lavet i en Italiensk durum bolle.
Ikke den billige efterligning, som de sælger nu.
Gravatar #31 - XERXES
1. jun. 2009 14:53
Bachy (4) skrev:
#1 Hvis din burger smagte så forfærdelig, og var så tør som du beskriver den, hvorfor spiste du den så ?

Så vidt jeg husker, så opfordrer MacD ligefrem til at du skal komme op til medarbejderne der "serverer" og gøre opmærksom på at du er utilfreds med kvaliteten. De vil så udlevere en ny burger/something til dig.

Sådan kører MacD ihvertfald i Tyskland, og jeg kunne ikke forestille mig der er forskel på lige nøkagtig den service landende imellem.

Så istedet for at du sidder her på Newz.dk og tuder, så skulle du altså have gjort noget ved sagen da du havde chancen!

Nu havde jeg meget travlt den dag, og havde ikke fået noget at spise, så det var lige hvad jeg havde tid til da jeg befandt mig på Hovedbanegården. Jeg skulle hurtigt videre, så det var en order-to-go bestilling. Derudover ville det have taget en krig, at komme op til kassen igen for, at brokke mig over burgeren med alle de mennesker i kø. Nu når det er McDonald's man befinder sig på, så synes jeg ikke det giver mening, at gå op og brokke sig til unge mennesker, som intet har med det at gøre. Desuden piver jeg ikke, jeg advarer, jeg er sgu godt klar over mad standarden der. Men de har burgere der smager meget bedre end CBO.
Gravatar #32 - Ronson ⅍
1. jun. 2009 16:33
#30: Jeg ved ikke hvornår de skiftede versionsnummer hos mcd, men jeg kan afsløre den blev testet 28-06-2004.
Gravatar #33 - Jakob Jakobsen
1. jun. 2009 19:31
Hvis det var en rund standardbolle, var det den nye model.
Den gamle var med en rektangulær sprød durumbolle.
Gravatar #34 - JensOle
1. jun. 2009 19:40
Jeg er ikke vild med McD, men jeg kommer der da alligevel engang imellem. Jeg plejer også at være dum nok til at prøve deres nye stunt.
Her den anden dag prøvede jeg den omtalte CBO burger og jeg må sige at jeg faktisk for en gang skyld blev positivt overrasket.

Min dom : Jeg kunne god finde på at spise en til.
Gravatar #35 - MiniatureZeus
1. jun. 2009 19:54
Er jeg den enste som overhovedet ikke har set eller hørt om den CBO burger? Er den en del af deres USA tema eller hvad?

Edit: Fundet!
The M er faktisk mere lig den gamle Big Tasty.
Dog er den oval i Frankrig, med en meget bedre ost.
Gravatar #36 - hgul
1. jun. 2009 21:29
MiniatureZeus (35) skrev:
The M er faktisk mere lig den gamle Big Tasty.

Den smager bare langt bedre end Big Tasty ;-)

Men det er selvfølgelig heller ikke så svært.
Gravatar #37 - T-Hawk
3. jun. 2009 06:26
The M er faktisk overraskende god, omend noget lille.
Men må også indrømme at min yndlings i mange år var Big Tasty, som pigen ved kassen da jeg købte The M siger de har afskaffet :O
Gravatar #38 - MiniatureZeus
3. jun. 2009 08:52
T-Hawk (37) skrev:
The M er faktisk overraskende god, omend noget lille.
Men må også indrømme at min yndlings i mange år var Big Tasty, som pigen ved kassen da jeg købte The M siger de har afskaffet :O

Hopper den ikke lidt ind og ud af det faste sortiment?

Men har faktisk fundet ud af, efter de har indført coinoffers, at Filet-O-Fish er en ret lækker burger...! Et forsøg værd...!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login