mboost-dp1
Lømlen Bubber, nu i bur...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-27212535.ht...
Bubber er blevet tilbageholdt sammen med den gruppe Greenpeace aktivister der tidligere på aftenen blev tilbageholdt, i forbindelse med deres succesfulde forsøg på at "snige" sig ind til dronningens gallamiddag....
En detalje der ikke bliver nævnt i nyheden, men som blev nævnt på Tv2|News for en 5 minutter siden.
Da Bubber blev tilbageholdt befandt han sig hængende i en lygtepæl :-)
Han er nu transporteret til klimafængslet på Retortvej...
--------------------------------------------
Jeg er flad af grin!!!! :-)
Prøv at forestille dig hvor surrealistisk det må være at sidde i et bur i klimafængslet. Ved siden af Bubber....!
Bubber er blevet tilbageholdt sammen med den gruppe Greenpeace aktivister der tidligere på aftenen blev tilbageholdt, i forbindelse med deres succesfulde forsøg på at "snige" sig ind til dronningens gallamiddag....
En detalje der ikke bliver nævnt i nyheden, men som blev nævnt på Tv2|News for en 5 minutter siden.
Da Bubber blev tilbageholdt befandt han sig hængende i en lygtepæl :-)
Han er nu transporteret til klimafængslet på Retortvej...
--------------------------------------------
Jeg er flad af grin!!!! :-)
Prøv at forestille dig hvor surrealistisk det må være at sidde i et bur i klimafængslet. Ved siden af Bubber....!
Nå ja, da man så ham sprøjte sig med hash på landsdækkende tv, var man vel godt klar over, at det bare var et spørgsmål om tid.
Det var under optagelser til et program:
http://mediawatch.dk/artikel/bubber-anholdt-ved-gr...
http://mediawatch.dk/artikel/bubber-anholdt-ved-gr...
[quote=LinguaIgnota (5)][url=
Ærlgitalt tror jeg mere det er den ufattelige mængde af guldøl der har gjort Erik Spandmand til det han er idag..
Ærlgitalt tror jeg mere det er den ufattelige mængde af guldøl der har gjort Erik Spandmand til det han er idag..
terracide (10) skrev:Bubber en en nar...og har godt at lidt tremmetid.
Jobbede i en restaurant/steakhouse/pizzaria da Bubber kom med et par venner.
Vi blev så trætte af at høre på ham at vi alle gik ud i køkkenet med lukket dør...manden er ulidelig at høre på...
Oversættelse:
LOLOL JEG HAR ENGANG SET BUBBER LOL.
trylleklovn (13) skrev:terracide (10) skrev:Bubber en en nar...og har godt at lidt tremmetid.
Jobbede i en restaurant/steakhouse/pizzaria da Bubber kom med et par venner.
Vi blev så trætte af at høre på ham at vi alle gik ud i køkkenet med lukket dør...manden er ulidelig at høre på...
Oversættelse:
Oversættelse:
LOLOL JEG HADER TERRACIDE LOL
- Du er ganske vist en klovn, men kan du trylle?
reefermadness (14) skrev:trylleklovn (13) skrev:
Oversættelse:
Oversættelse:
LOLOL JEG HADER TERRACIDE LOL
- Du er ganske vist en klovn, men kan du trylle?
oversættelse:
LOLOL JEG HEDDER SØREN LOL
- Du er ganske vist en gubbi, men kan du svømme?
reefermadness (14) skrev:Du er ganske vist en klovn, men kan du trylle?
Har rent faktisk scoret en af mine ex-kærester med mønt-"magi"...og jeg kan en hel del "street-magic" tricks...så flot selvmål ;)
Terra - Har ikke tal på hvor mange øl jeg har vundet i byen på de tricks :D
Hvis du ser videoen i #4, nævner han også, at han ikke vidste det, førend han havde spist det.Hrandersen (8) skrev:#7
Kan du finde det fraklip til mig? det vil jeg sgu godt se
Det der med at score ex-kærester er en skidt ting, når man allerede har kæreste på.terracide (16) skrev:Har rent faktisk scoret en af mine ex-kærester med mønt-"magi"...og jeg kan en hel del "street-magic" tricks...så flot selvmål ;)
Terra - Har ikke tal på hvor mange øl jeg har vundet i byen på de tricks :D
Det var godt nok på tide at politiet fik fat i ham.
Jeg håber at han bliver stillet for menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg og kendt skyldig i alle hans forbrydelser mod menneskeheden.
Jeg håber at han bliver stillet for menneskerettighedsdomstolen i Strasbourg og kendt skyldig i alle hans forbrydelser mod menneskeheden.
Hrandersen (8) skrev:Kan du finde det fraklip til mig? det vil jeg sgu godt se
Det må være dette klip:
Bubber var inde i Go' Aften Danmark og fortælle om det, og da så man hvordan de tog scenen, hvor han spiser kager, om nogle gange, hvilket resulterede i, at han fik lidt mere end den ene bid, som selve programmet gav indtryk af. Så derfor tvivler jeg meget på, at han rent faktisk blev snydt til det.
Man faar helt lyst til et stykke med musik
...
Sagen den er klar, jeg er en barbar
Tog på besøg i Bubbers badekar
Jeg hader den nar, jeg ha-ha-ha-hader den nar
Bubber han skal dø, ja sagen den er klar
Jeg sked i hans badekar og skød ham i hovedet
Amputered begge ben og så drak jeg alt blodet
Så spiste jeg hans lever og efter jeg havde skålet
Så brækked jeg hans nakke og brændte ham på bålet Jeg har været psykopat lige siden jeg blev født
Jeg tripper, jeg den værste moderknepper, du har mødt
...
Hoho glaedelig jul bubber
...
Sagen den er klar, jeg er en barbar
Tog på besøg i Bubbers badekar
Jeg hader den nar, jeg ha-ha-ha-hader den nar
Bubber han skal dø, ja sagen den er klar
Jeg sked i hans badekar og skød ham i hovedet
Amputered begge ben og så drak jeg alt blodet
Så spiste jeg hans lever og efter jeg havde skålet
Så brækked jeg hans nakke og brændte ham på bålet Jeg har været psykopat lige siden jeg blev født
Jeg tripper, jeg den værste moderknepper, du har mødt
...
Hoho glaedelig jul bubber
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.