mboost-dp1

Købeloven: returret ved tryk sager


Gå til bund
Gravatar #1 - buch
11. jun. 2008 23:19
Har man en returret hvis man har fået lavet et tryk på en vare. Der er tale om net handel. F.eks hvis man har bestilt en musemåtte med et billede af sin hund, kan man så kræve pengene tilbage fordi man har fortrudt købet?

Det er til et eksamens projekt, og ikke fordi jeg har brugt mine penge på noget latterligt :)
Gravatar #2 - Magten
11. jun. 2008 23:27
Det er til et eksamens projekt, og ikke fordi jeg har brugt mine penge på noget latterligt :)
Yeah right :D

"En af mine venners farmor's stedmor vil gerne vide det *fløjt fløjt*" :P

Udover det, så mindes jeg at have læst ved køb af en special vare som din, at returret frafalder ved fortrydelse... Om det er rigtigt, eller min hjerne bare er blevet bedøvet af vodka skal jeg ikke kunne sige :)
Gravatar #3 - buch
11. jun. 2008 23:32
#2
Tja jeg mener heller ikke man har returret, men jeg skal have noget til at understøtte min teori, da jeg skal til eksamen om 7 timer og er ikke begyndt at lave mit oplæg endnu- arbejder bedst under pres.
Gravatar #4 - Magten
11. jun. 2008 23:47
Fandt noget her: http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/...

Du skal også være opmærksom på, at fortrydelsesretten kun gælder i begrænset omfang for tjenesteydelser og for varer, der fremstilles og tilpasses specielt til dig.

Arbejde under pres er lækkert... 9 timer til præsentation af min svendeprøve.. :/
Gravatar #5 - Fibs
11. jun. 2008 23:52
Jaeh okay lidt forsent der... Men tror ikke du kan få pengene tilbage medmindre du har fået en fejlbehæftet vare eller en vare som ikke opfylder de lovede specifikationer...

Jeg arbejder også enormt effektivt under pres...eller udsætter jeg det til sidste øjeblik? - sammenhæng? internet, diverse fora.. yep fejl fundet :p
Gravatar #6 - buch
12. jun. 2008 00:07
Ja for min skyld kunne de bare fortælle mig det dagen før jeg skulle til eksamen, jeg laver det aligevel ikke før. Jeg er også mest produktiv når jeg gerne vil sove, men hvis jeg sover så når jeg det ikke når jeg vågner.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login