mboost-dp1

knowyournewz.dk - en newz.dk-wiki


Gå til bund
Gravatar #801 - Ronson ⅍
13. maj 2011 16:10
Lav et link der sætter ens kode til noget bestemt, så vi kan lege med hinandens konti.
Gravatar #802 - Daniel-Dane
13. maj 2011 16:10
I wish one could.
Gravatar #803 - Daniel-Dane
13. maj 2011 16:37
Gravatar #804 - LinguaIgnota
13. maj 2011 17:14
Jeg giver 25 øre for hver bruger, du får til at poste "Han er eddermame dummere end lort" i en tråd, der hedder "Hvad synes du egentlig om Trentors?".
Gravatar #805 - Daniel-Dane
13. maj 2011 17:25
I only do non-profit work.
Gravatar #806 - LinguaIgnota
13. maj 2011 17:28
Jeg prøver jo bare at sætte skub i lidt voksenmobning.
Gravatar #807 - MiniatureZeus
13. maj 2011 17:58
DarX (797) skrev:
hm.. efter at have rodet lidt med inkscape og totalt fucket det her billede op.. Har jeg bikset følgende sammen:

http://peecee.dk/upload/view/306607/full


Fedt lavet
Gravatar #808 - tazimn
13. maj 2011 18:09
Daniel-Dane (803) skrev:
Drenge, kig lige her:

http://macnation.newz.dk/apple-tvinger-e-bog-saelg...


Hvordan fanden gjorde du det? Jeg kan ikke rigtig udlede det af denne sides kildekode, eller noget..
Gravatar #809 - Daniel-Dane
13. maj 2011 18:11
bit.ly-linket. Her er info omkring den:
http://bit.ly/jFisuD+ (læg mærke til plusset)
Gravatar #810 - tazimn
13. maj 2011 18:19
Daniel-Dane (809) skrev:
bit.ly-linket. Her er info omkring den:
http://bit.ly/jFisuD+ (læg mærke til plusset)


Nårh, ja.. selvfølgelig.. Jeg misforstod det og troede at det var selve linket, altså; http://macnation.newz.dk/apple-tvinger-e-bog-saelg... som var årsagen..
Gravatar #812 - Ronson ⅍
13. maj 2011 19:35
Det går an.

Og jeg tror han bliver pissed over du har smidt navn og billede ind.
Gravatar #813 - LinguaIgnota
13. maj 2011 19:38
Det synes jeg ikke er OK. Så har jeg ligesom givet udtryk for min holdning.
Gravatar #814 - XorpiZ
13. maj 2011 19:50
Aha, så det er den berømte LinguaIgnota i egen høje person.

Det kan krydses af på min liste over ting, der skal ses, inden jeg dør :D
Gravatar #815 - LinguaIgnota
13. maj 2011 19:52
Havde jeg vist, at jeg skulle på KYNZ, så havde jeg da barberet mig.
Gravatar #816 - MiniatureZeus
13. maj 2011 19:56
Du ligner faktisk lidt ham der fra zulu gumball... ham den irriterende..
Gravatar #817 - tazimn
13. maj 2011 20:23
Det er fandme løgn...!!!

Så har jeg siddet og nørklet med disse logoer, og så svinger der en idiot ind fra sidelinien og napper den!! Far er ikke sur.. Far er pissed!!!

Nå, hængerøve.. her får I dem alligevel:

Pripyat 2011
Lan 2010
No Wank Week 2011
Gravatar #818 - Daniel-Dane
13. maj 2011 20:38
Ronson (812) skrev:
Det går an.

Og jeg tror han bliver pissed over du har smidt navn og billede ind.
I know, men karma er en kælling. Desuden vidste han godt, at dette ville ske, da han uddelte link.

Han poster andres billeder. Speaking of which;
Smid et par billeder af mig op!

Nå ja, forresten! #817
De er pisse grimme.
Gravatar #819 - LinguaIgnota
13. maj 2011 20:57
Nu vil jeg ikke rode mig ud i en større diskussion, men ja, jeg var da forberedt på, at min anonymitet kunne kompromitteres, da jeg valgte at oprette en Facebook-gruppe under mit eget navn. Jeg håbede så på, at folk var modne nok til at skelne imellem det, der foregår her på newz, og det, som nogle brugere kan have sammen ved siden af.
Som du selv var inde på i en anden tråd, så ville jeg såmænd ikke være så svær at finde, hvis man brugte lidt kreativ googling - eller hey, man kunne være så uhæmmet opfindsom, at man f.eks. prøvede at sætte @gmail.com efter mit brugernavn i en søgning på Facebook. Det ville næppe tage mere end tre sekunder.

Jeg poster gladeligt billeder af andre brugere, hvis jeg mener, at det kan give mig lulz. Men jeg skal søreme også kæmpe for at finde dem - og der vil altid være et moment af usikkerhed omkring, hvorvidt det virkelig er et billede af den pågældende person. Jeg har ramt forkert før og kommer helt sikkert til det igen.

Oh well, I regret nothin'!
Gravatar #820 - Alrekr
13. maj 2011 21:01
tazimn (817) skrev:
No Wank Week 2011


On these premises. On.

Jeg kan stadig bedre lide designet af min - men nono, det for forbudt ved ordre fra højesteret på Kynz.dk..

LinguaIgnota (819) skrev:
Jeg håbede så på, at folk var modne nok til at skelne imellem det, der foregår her på newz, og det, som nogle brugere kan have sammen ved siden af.


Jeg fik lagt billeder op fra mit bryllup - modenheden er væk..
Gravatar #821 - Jakob Jakobsen
13. maj 2011 21:02
#819

Det er jo bare Daniel-Dane der, som vanligt, udviser ekstrem dårlig dømmekraft.
Fra at være en "sjov" wiki, er det jo gået hen og blevet Daniels personlige side til at hetze de brugere han ikke kan lide.
Gravatar #822 - terracide
13. maj 2011 21:18
...power corrupts...
Gravatar #823 - dub
13. maj 2011 21:21
terracide (822) skrev:
...power corrupts...
Monkey power corrupts doubly
Gravatar #824 - Alrekr
13. maj 2011 21:23
http://bit.ly/jFisuD+

Hvem er det der kommer fra Grækenland?!
Gravatar #825 - Daniel-Dane
14. maj 2011 05:58
Jakob Jakobsen (821) skrev:
[...] er det jo gået hen og blevet Daniels personlige side til at hetze de brugere han ikke kan lide.
wat
Gravatar #826 - Daniel-Dane
14. maj 2011 08:19
Anywho. Her er et udsnit af newz.dk's API:
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Newz.dk...

Alrekr (820) skrev:
Jeg fik lagt billeder op fra mit bryllup - modenheden er væk..
De lå jo frit fremme. ):
Gravatar #827 - MiniatureZeus
14. maj 2011 08:25
Daniel-Dane (826) skrev:
Anywho. Her er et udsnit af newz.dk's API:
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Newz.dk...

De lå jo frit fremme. ):

Og hvad så? Kan ikke helt se den sjove i, at frigive billeder og oplysninger som faste brugere ikke vil have frem..
Gravatar #828 - XorpiZ
14. maj 2011 09:28
Enig. Hvis folk vil have billeder og adresser op, så må det være op til dem selv at smide det på, medmindre de glædeligt har linket til det her på forummet.
Gravatar #829 - MiniatureZeus
14. maj 2011 09:34
XorpiZ (828) skrev:
Enig. Hvis folk vil have billeder og adresser op, så må det være op til dem selv at smide det på, medmindre de glædeligt har linket til det her på forummet.

Eller hvis man er WoW-sælger! ; )
Gravatar #830 - Ronson ⅍
14. maj 2011 09:45
Ja, det er sgu lidt dobbeltmoralsk.
Gravatar #831 - Daniel-Dane
14. maj 2011 10:27
newz.dk - stedet hvor dobbeltmoral ikke bare er dobbelt så godt men tredobbelt så godt!
Gravatar #832 - Daniel-Dane
14. maj 2011 12:31
Jeg har lavet lidt mere på http://d9projects.com/test/UrlToWiki.php men det ser altså ud til, at Firefox ikke er god til at lege med textarea. Nogle entities bliver fortolket, andre ikke.
Gravatar #833 - Alrekr
14. maj 2011 23:29
Daniel-Dane (826) skrev:
Anywho. Her er et udsnit af newz.dk's API:
http://www.knowyournewz.dk/index.php?title=Newz.dk...

De lå jo frit fremme. ):


Angående dobbeltmoral: Jeg har ikke lagt information ud. Og bare fordi noget ligger frit fremme, betyder det så, at jeg vil have dem ind på newz.dk, kynz.dk eller have det indsat som en meme-generator?

Undskyld, men det er ikke så skide modent.
Gravatar #834 - DiZaster
14. maj 2011 23:48
Det er da helt fair at de personer som hænger andre ud selv bliver hængt ud hvis muligheden byder sig. Ønsker man ikke at blive stillet til skue, må man jo afholde sig fra at udstille andre.

F.eks. er der flere herinde der var hurtige til at udstille terracide med navn og billede da muligheden forelå, og jeg kan ikke se hvorfor disse individer ikke også skulle have deres private informationer lagt op på selvsamme side.

Det er lidt sjovt at Lingualgnota brokker sig en smule over at blive identificeret. Det er hvad Earl ville kalde karma :-)
Gravatar #835 - LinguaIgnota
15. maj 2011 06:32
DiZaster (834) skrev:
Det er lidt sjovt at Lingualgnota brokker sig en smule over at blive identificeret.


Du kunne måske have glæde af at læse mit indlæg igen. Jeg har på intet tidspunkt "brokket mig over at blive identificeret". Jeg har undret mig over, at Daniel-Dane har valgt at offentliggøre mit navn, som han udelukkende fik oplyst, fordi han stod som deltager til et privat arrangement.
Havde han selv fundet frem til det, f.eks. ved at bruge 2 min. på Google, så havde jeg ikke haft et issue. - Jeg kan ikke se, at det skulle være så svært at forstå.

Det er måske også værd at huske på, at Terracide såmænd selv har postet billeder - både af Terracide selv og af hans kæreste. Og det var velvidende, at de ville ende på KYNZ.
Hvad angår div. WoW-sælgere mm., så har de allesammen det til fælles, at de enten har udfyldt deres profiler med for- og efternavn eller givet en e-mailadresse. De har på forhånd fravalgt anonymiteten - og om der bliver linket til en Facebook-profil eller om folk selv finder den ved at google "Magnus McTurd Jensen", det gør vist ikke den store forskel.

Jeg magter virkelig ikke at diskutere det. Både fordi, det ikke interesserer mig nok, og fordi, det generelt kniber med læseforståelsen herinde.
Hvis folk nu endelig forstår, hvad det er jeg siger, så er jeg über-villig til at lade den ligge.
Gravatar #836 - terracide
15. maj 2011 07:09
Now this is funny...whine soem more...*I'll pop some pocorn.
Gravatar #837 - terracide
15. maj 2011 07:23
LinguaIgnota (835) skrev:
Du kunne måske have glæde af at læse mit indlæg igen. Jeg har på intet tidspunkt "brokket mig over at blive identificeret". Jeg har undret mig over, at Daniel-Dane har valgt at offentliggøre mit navn, som han udelukkende fik oplyst, fordi han stod som deltager til et privat arrangement.
Havde han selv fundet frem til det, f.eks. ved at bruge 2 min. på Google, så havde jeg ikke haft et issue. - Jeg kan ikke se, at det skulle være så svært at forstå.

Det er måske også værd at huske på, at Terracide såmænd selv har postet billeder - både af Terracide selv og af hans kæreste. Og det var velvidende, at de ville ende på KYNZ.
Hvad angår div. WoW-sælgere mm., så har de allesammen det til fælles, at de enten har udfyldt deres profiler med for- og efternavn eller givet en e-mailadresse. De har på forhånd fravalgt anonymiteten - og om der bliver linket til en Facebook-profil eller om folk selv finder den ved at google "Magnus McTurd Jensen", det gør vist ikke den store forskel.

Jeg magter virkelig ikke at diskutere det. Både fordi, det ikke interesserer mig nok, og fordi, det generelt kniber med læseforståelsen herinde.
Hvis folk nu endelig forstår, hvad det er jeg siger, så er jeg über-villig til at lade den ligge.


Ingen af de billeder der er i min profil på knyz erstammer fra mig af...selv den video der er, er gravet frem uden min hjælp.....lie some more, eggface ;)
Gravatar #838 - Daniel-Dane
15. maj 2011 07:30
#835
Yes, jeg er enig. Derfor går jeg også med til at fjerne dit navn og link til Facebook fra kynz.
Gravatar #839 - LinguaIgnota
15. maj 2011 07:35
terracide (837) skrev:
selv den video der er, er gravet frem uden min hjælp.....


Øøøvkay, så du har aldrig postet en video fra din egen Youtube channel? Du ved youtube.com/user/TerracideDK.

Så er der sgu nok nogen, der har hyret et par pensionerede Mossad-agenter til at grave en video fra youtube.com/user/TerracideDK frem. Jeg kan ikke forestille mig, hvordan nogen ellers skulle kunne linke Terracide til youtube.com/user/TerracideDK. Derp.

Daniel-Dane (838) skrev:
#835
Yes, jeg er enig. Derfor går jeg også med til at fjerne dit navn og link til Facebook fra kynz.


Well, det er ude nu, så jeg er egentlig ligeglad med, om det ligger på KYNZ eller ej. Men jeg er glad for, at du i det mindste forstår min anke - det er eddermame op ad bakke med enkelte andre brugere.

Anywho, når Terracide engang er færdig med at trolle, så behøver vi vist ikke at bruge mere energi på dét emne.
Gravatar #840 - terracide
15. maj 2011 08:28
LinguaIgnota (839) skrev:
Anywho, når Terracide engang er færdig med at trolle, så behøver vi vist ikke at bruge mere energi på dét emne.


Det er da først nu det bliver sjovt Remon Hvirring.
Gravatar #841 - Jakob Jakobsen
15. maj 2011 09:26
terracide (840) skrev:
Det er da først nu det bliver sjovt Remon Hvirring.


Nøjjj hvor er du altså bare sej!
Gravatar #842 - LinguaIgnota
15. maj 2011 10:11
You're doing it wrong.

Terratard - Missing the point since 1975.
Gravatar #843 - Alrekr
15. maj 2011 10:28
I øvrigt et super fedt navn. For det første indgår fornavnet i remonce - kagens bedste ven. For det andet, så tvivler jeg på at der er flere i landet som hedder det samme :)
Gravatar #844 - vandfarve
15. maj 2011 11:00
Jeg anede ikke, hvor Borup lå før nu.

Tak, Henrik.
Gravatar #845 - LinguaIgnota
15. maj 2011 11:03
Bprup blev indlemmet i Køge Kommune, as a matter of fact. Det tænkte jeg, du ville syntes var sjovt, når nu du er gammel Køge-dreng og alt muligt. Haha. Sjovt.
Gravatar #846 - MiniatureZeus
15. maj 2011 11:04
Søbogaard saft ligger i Borup!
Gravatar #847 - Daniel-Dane
15. maj 2011 11:11
Man kan være uheldig og ende på et Nykøbing Falster-tog, som stopper i Borup og Viby Sjælland. Ti minutters ekstra tur...
Gravatar #848 - LinguaIgnota
15. maj 2011 11:13
+Trekroner og Hedehusene. :(
Gravatar #849 - gnarfsan
15. maj 2011 13:23
Giv en ged til Remon? Sådan en gang svindel. Den ender ved nogle aferikanere i stedet :-(
Gravatar #850 - tazimn
15. maj 2011 17:26
Jeg har af en eller anden årsag mistet mit login til kynz.dk.. Er det noget DD står bag?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login