mboost-dp1
Kendte personer som starter med Ø
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvis vi ikke snakker om fornavn, så er der da:
Flemming Østergaard (Don Ø)
H.C. Ørsted
Hans Henrik Ørsted
Der var de første 3, og dem jeg lige kunne komme i tanke om :)
Flemming Østergaard (Don Ø)
H.C. Ørsted
Hans Henrik Ørsted
Der var de første 3, og dem jeg lige kunne komme i tanke om :)
Okay, det glemte jeg måske lige at skrive, men det skal være fornavnet der begynder med Ø :)
#3 - Puha, den er svær. Jeg ved faktisk ikke lige hvordan man definerer hvornår man er kendt, men hvis vi siger at kravet er at man har været nævnt i et offentligt medie (avis, tv, tidsskrift, intenettet, etc) så er man vel lidt kendt? :)
#3 - Puha, den er svær. Jeg ved faktisk ikke lige hvordan man definerer hvornår man er kendt, men hvis vi siger at kravet er at man har været nævnt i et offentligt medie (avis, tv, tidsskrift, intenettet, etc) så er man vel lidt kendt? :)
Fornavnet skal begynde med Ø...
Håber ikke du har for meget på højkant :P
Men her er de godkendte drenge navne:
Øivind, Øjvind, Ømer, Ørn, Ørni, Ørnulf, Øssur, Østen, Øvli, Øystein, Øyvind
Og pigenavnet:
Øzlem
Det er ikke mange af de navne der får klokken til at ringe her :P
Fornavnet skal begynde med Ø...
Håber ikke du har for meget på højkant :P
Men her er de godkendte drenge navne:
Øivind, Øjvind, Ømer, Ørn, Ørni, Ørnulf, Øssur, Østen, Øvli, Øystein, Øyvind
Og pigenavnet:
Øzlem
Det er ikke mange af de navne der får klokken til at ringe her :P
Øystein Magnusson
Øystein Haraldsson
Øystein Aarseth
Det er jo stadig en der er blevet nævnt i medie osv.
Så lidt kendt er han da :D
Øystein Haraldsson
Øystein Aarseth
Det er jo stadig en der er blevet nævnt i medie osv.
Så lidt kendt er han da :D
Jeg hader at være pessimist, men jeg mener hverken, at norske konger fra 11.-tallet eller guitarister fra norske black metal-bands er kendte mennesker. Derfor mener jeg heller ikke, at bandmedlemmet fra Kaizers er kendt, da for få "almindelige" mennesker kender ham. Vi skal minimum op på 10-20% af en repræsentativ gruppe, før jeg vil snakke om kendthed.
Jeg hader at være pessimist, men jeg mener hverken, at norske konger fra 11.-tallet eller guitarister fra norske black metal-bands er kendte mennesker. Derfor mener jeg heller ikke, at bandmedlemmet fra Kaizers er kendt, da for få "almindelige" mennesker kender ham. Vi skal minimum op på 10-20% af en repræsentativ gruppe, før jeg vil snakke om kendthed.
http://www.imdb.com/name/nm1053169/ Vist hende det lægger stemme til Ali i DR2's julekalender.
http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98rnulf_Opdahl
Bare google efter de navne du kan finde med Ø, så skal du sgu nok kunne finde 10, mere eller mindre, kendte hvis navn starter med Ø.
Bare google efter de navne du kan finde med Ø, så skal du sgu nok kunne finde 10, mere eller mindre, kendte hvis navn starter med Ø.
Nu er "kendte personer " jo en relativ størelse.
Er det en person der er kendt for mig? for dem i klubben? for fynboer? for Danskere? for Arabere og hvor kendt er kendt?
Hvis begrebet "kendte personer" ikke er spicifiseret yderligere er det ubrugeligt og man kan derfor bruge alle navne.
Nu er "kendte personer " jo en relativ størelse.
Er det en person der er kendt for mig? for dem i klubben? for fynboer? for Danskere? for Arabere og hvor kendt er kendt?
Hvis begrebet "kendte personer" ikke er spicifiseret yderligere er det ubrugeligt og man kan derfor bruge alle navne.
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.