mboost-dp1
Jokes
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Tagwall
Hvad kalder Linuxbrugere et spil
Hvad kalder Linuxbrugere et spil, der kører fint på Debian, kører OK i omkring 10 minutter på Mandriva, acceptabelt, men uden lyd på Ubuntu, som crasher på Slackware, med mindre man har et EPoX motherboard, som får Fedora til at gå ned, hvis Emacs kører på samme tid, og som fryser KDE på SuSe?[spoiler]Svar: Rimelig stabilt.[/spoiler]
Blondinen står og tanker blyfri 95 på bilen mens hun tænder en smøg.
Pludselig kommer tankpasseren stomende ud og råber:
Er du rigtig klog, det er smader farligt det der!
Hvorpå blondinen siger:
Bare rolig.. Jeg indhalere ikke.. :)
Pludselig kommer tankpasseren stomende ud og råber:
Er du rigtig klog, det er smader farligt det der!
Hvorpå blondinen siger:
Bare rolig.. Jeg indhalere ikke.. :)
den første skoledag, og læreren spørger børnene hvad deres far laver. der var nogle advokater, læger, brandmænd osv.
så er det allans der skal svare.
læreren: "allan, hvad laver din far?"
allan: "ehh.. min far stripper på en bøssebar, og når han mangler penge, tager han kunder med hjem."
efter timen tager læreren allan til side.
læreren: "allan, det du sagde lige før, passer det?"
allan: "nej, jeg synes bare det er pineligt, at han spiller for agf"
så er det allans der skal svare.
læreren: "allan, hvad laver din far?"
allan: "ehh.. min far stripper på en bøssebar, og når han mangler penge, tager han kunder med hjem."
efter timen tager læreren allan til side.
læreren: "allan, det du sagde lige før, passer det?"
allan: "nej, jeg synes bare det er pineligt, at han spiller for agf"
Så var der den om tyrkeren der skulle på diskotek
Vagten ved indgangen: Det blir´ 50kr...
´Va du snak om?? På skilt der stå sort svin 10kr...!?
Vagten ved indgangen: Det blir´ 50kr...
´Va du snak om?? På skilt der stå sort svin 10kr...!?
...og en mere af dem:
To perkere kommer ind på et diskotek og går op til baren.
Bartenderen: Hvad sku det være?
Perkerne: To sorte svin tak!!
Bartenderen:Ja det kan jeg da godt se, men hvad skal i have at drikke!!
To perkere kommer ind på et diskotek og går op til baren.
Bartenderen: Hvad sku det være?
Perkerne: To sorte svin tak!!
Bartenderen:Ja det kan jeg da godt se, men hvad skal i have at drikke!!
Det hedder ikke Små Grå fordi det er sort. Det hedder kun Hot'n'Sweet hvis det rent faktisk er af mærket Hot'n'Sweet, ligesom det kun er tabere der kalder Navy Shots (og alle de andre kopier) for Fishermans Friend.
Og for god ordens skyld, Sort Svin er tyrkisk pebber bolcher i vodka.
Det hedder ikke Små Grå fordi det er sort. Det hedder kun Hot'n'Sweet hvis det rent faktisk er af mærket Hot'n'Sweet, ligesom det kun er tabere der kalder Navy Shots (og alle de andre kopier) for Fishermans Friend.
Og for god ordens skyld, Sort Svin er tyrkisk pebber bolcher i vodka.
Jeg kommer fra Thy (Nordvestjylland) og har altid hørt det som Sort Svin. Det er kun få år siden jeg første gang hørte det omtalt som Små Grå. og Som TLG siger, så er Hot-n-Sweet et mærke.
Det er vel ligesom, at vi vestdanskere siger "i træk", og I østdanskere siger "i streg".
Jeg kommer fra Thy (Nordvestjylland) og har altid hørt det som Sort Svin. Det er kun få år siden jeg første gang hørte det omtalt som Små Grå. og Som TLG siger, så er Hot-n-Sweet et mærke.
Det er vel ligesom, at vi vestdanskere siger "i træk", og I østdanskere siger "i streg".
Hjerterne er kommet på bordet, racismejokes'ne er begyndt at rulle.. Hvorfor stoppe?
Har I hørt man kan få muslimske kvinder på rulle nu?
[spoiler]De kaldes sorte sække[/spoiler]
Engang gik der en dreng ved navn Mahmood i 8. klasse på Vejlegårdsskolen i Ishøj. De andre børn ville ikke have noget med ham at gøre og kaldte ham "Perker Mahmood".
Det blev han træt af of sagde "hvorfor kalder i mig perker? Jeg er født og opvokset i danmark og taler perfekt dansk. Jeg har aldrig være i tyrkiet og jeg føler mig som dansker."
De andre børn så på ham og spurgte: "Spiser du flæsk?"
Nej... Det gjorde Mahmood ikke måtte han nok indrømme.
"Drikker du øl?"
Det gjorde Mahmood heller ikke.
"Alle danskere drikker øl og spiser flæsk. Vi er nemlig vikinger!" sagde de andre børn. "Skrid med dig PERKER Mahmood".
Det tænkte Mahmood over hele dagen. Og efter skole gik han op i ishøjcenteret og hen til slagteren, hvor han købte en lille pose flæskesvær Og en lun frikadelle. Til hans overraskelse smagte det godt. Han købte derfor en stor pose med flæskesvær og gik i Bilka, hvor han købte en øl. Den smagte også ganske godt syntes han og gik ind og købte en hel kasse.
Det blev temmeligt sent inden Mahmood kom hjem i temmelig omtåget tilstand. Hans forældre mødte ham i døren og sagde: "Hvor har du været? Vi har været så urolige!"
"Nu skal i bare høre" sagde Mahmood. "Ham der Muhammed har taget helt fejl om det der med at drikke øl".
"Har du drukket?" spurgte hans forældre vredt.
"Ja. Tag lidt flæskesvær imens jeg fortæller om det" sagde Mahmood.
"Og du spiser flæsk!" råbte hans forældre. Og så gav de ham en omgang tæsk begge to.
Næste dag i skolen gik Mahmood hen til de andre børn. "Skrid med dig PERKER Mahmood" råbte de.
"Nej" sagde Mahmood. "Jeg er en rigtig dansker nu. Jeg drikker både øl og spiser flæsk. Og jeg har kun været dansker i 12 timer nu og har allerede fået tæsk af 2 perkere.."
Har I hørt man kan få muslimske kvinder på rulle nu?
[spoiler]De kaldes sorte sække[/spoiler]
Engang gik der en dreng ved navn Mahmood i 8. klasse på Vejlegårdsskolen i Ishøj. De andre børn ville ikke have noget med ham at gøre og kaldte ham "Perker Mahmood".
Det blev han træt af of sagde "hvorfor kalder i mig perker? Jeg er født og opvokset i danmark og taler perfekt dansk. Jeg har aldrig være i tyrkiet og jeg føler mig som dansker."
De andre børn så på ham og spurgte: "Spiser du flæsk?"
Nej... Det gjorde Mahmood ikke måtte han nok indrømme.
"Drikker du øl?"
Det gjorde Mahmood heller ikke.
"Alle danskere drikker øl og spiser flæsk. Vi er nemlig vikinger!" sagde de andre børn. "Skrid med dig PERKER Mahmood".
Det tænkte Mahmood over hele dagen. Og efter skole gik han op i ishøjcenteret og hen til slagteren, hvor han købte en lille pose flæskesvær Og en lun frikadelle. Til hans overraskelse smagte det godt. Han købte derfor en stor pose med flæskesvær og gik i Bilka, hvor han købte en øl. Den smagte også ganske godt syntes han og gik ind og købte en hel kasse.
Det blev temmeligt sent inden Mahmood kom hjem i temmelig omtåget tilstand. Hans forældre mødte ham i døren og sagde: "Hvor har du været? Vi har været så urolige!"
"Nu skal i bare høre" sagde Mahmood. "Ham der Muhammed har taget helt fejl om det der med at drikke øl".
"Har du drukket?" spurgte hans forældre vredt.
"Ja. Tag lidt flæskesvær imens jeg fortæller om det" sagde Mahmood.
"Og du spiser flæsk!" råbte hans forældre. Og så gav de ham en omgang tæsk begge to.
Næste dag i skolen gik Mahmood hen til de andre børn. "Skrid med dig PERKER Mahmood" råbte de.
"Nej" sagde Mahmood. "Jeg er en rigtig dansker nu. Jeg drikker både øl og spiser flæsk. Og jeg har kun været dansker i 12 timer nu og har allerede fået tæsk af 2 perkere.."
Hvad kalder man en frø der er alkoholiker?
[spoiler]En sprittus[/spoiler]
Hvad er ligheden mellem en nekrofil og en alkoholiker?
[spoiler]De foretrækker begge en kold fra kassen.[/spoiler]
I et 6 etagers hus...
- Første etage bor der en tyrker.
- Anden etage en iraner
- Tredje etage en somalier
- Fjerde etage en afghaner
- Femte etage en afrikaner
og på sjette sal bor der en dansker.
Om mandagen bryder huset i brand og alle omkommer, undtagen danskeren. Hvorfor?
[spoiler]Han var den eneste som var på arbejde[/spoiler]
[spoiler]En sprittus[/spoiler]
Hvad er ligheden mellem en nekrofil og en alkoholiker?
[spoiler]De foretrækker begge en kold fra kassen.[/spoiler]
I et 6 etagers hus...
- Første etage bor der en tyrker.
- Anden etage en iraner
- Tredje etage en somalier
- Fjerde etage en afghaner
- Femte etage en afrikaner
og på sjette sal bor der en dansker.
Om mandagen bryder huset i brand og alle omkommer, undtagen danskeren. Hvorfor?
[spoiler]Han var den eneste som var på arbejde[/spoiler]
Alle børnene i klassen hed jens undtagen peter han hed jens
2 frøer var ude og fiske, så fangede den ene et bildæk, og så sagde den anden "godt min far ikke er bager".
2 frøer var ude og fiske, så fangede den ene et bildæk, og så sagde den anden "godt min far ikke er bager".
En franskmand, en tysker og en svensker, er ude og spise sammen, og da de skal betale finder de ud af at ingen af dem har penge med, så siger servetrisen at vis deres tissemænd tilsammen er 1 meter, så slipper de for at betale.
Franskmanden hiver straks sine 50cm op på bordet, så hiver tyskeren sin på 49cm op, så kommer svenskeren og hiver sin på 1cm frem.
Da de kommer ud fra restaurationen siger franskmanden stolt: det var godt min var 50cm.
hvorpå tyskeren siger: ja, det var delme også godt at min var 49cm.
Hvorpå svenskeren siger: [spoiler]Det var heldigt at min var stiv[/spoiler]
Franskmanden hiver straks sine 50cm op på bordet, så hiver tyskeren sin på 49cm op, så kommer svenskeren og hiver sin på 1cm frem.
Da de kommer ud fra restaurationen siger franskmanden stolt: det var godt min var 50cm.
hvorpå tyskeren siger: ja, det var delme også godt at min var 49cm.
Hvorpå svenskeren siger: [spoiler]Det var heldigt at min var stiv[/spoiler]
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.